Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Leentje, dikke knuf meis! :-* :hug:

Ineke, wat een top-foto, heerlijk om te zien die twee broers! :thumbup: :inlove:

Deb, hard aan de poets dus! Succes!

Ik ben even aan het chillen… Jaden is op de PSZ, en Evy is alvast bij oma. Dus even een poosje tijd voor mijzelf… :-*

ik ga zo weer naar het CB, Ilse krijgt haar eerste prik :frowning:

Als ze net zo stoer is als haar broer destijds zal ze niet gaan huilen. We zien het wel.

Wel heeft ze van 21.00 tot 07.30 geslapen :dance: (20.30 laatste voeding)

Ineke, wat een plaatje. Fijn dat je je weer lekker voelt ondanks dat je ouders nu weer vertrokken zijn.

Leentje, :hug: :hug: :hug:

Stephie, geniet lekker van je vrije uurtjes. Mooi foto ook.

Juul, hopelijk een leuk weekend gehad.

Ineke, wat fijn dat je je alweer zo goed voelt!! En wat een heerlijke mannetjes heb je!

Stephie, leuke foto van jouw kids! Evy wordt al een grote meid zo te zien!

Deb, succes met poetsen, hier is de woonkamer alweer schoon. Straks nog even was op vouwen en strijken.

Miranda, succes op het cb!

Leentje, meid, ik hoop dat het niks ernstigs is! Dikke :hug: voor jou!!

Juul, hoe was jullie weekend?

Judith en Mirjam, hoe is het met jullie?

Sassie, ik zal voor je duimen!

Vandaag dus bezig met allerlei dingen in huis. Morgenochtend komt mijn oppaskindje weer, dus dan heb ik dat alvast gehad.

Jesse slaapt nu, hij is op zijn buik in slaap gevallen! Zo maar eens even fruit voor hem maken.

fijne dag allemaal!

Miran, succes met Ilse! Ik ben benieuwd… :-

Sophia, jij lekker druk in huis. Ook wel eens lekker! :-

Hey meiden!

Ben ik ook weer eventjes!

Stephie… shame on you :lol: :lol: :lol: :-* Geeft toch niets, je zult het vast superdruk hebben. Hebben jullie al een nieuw huis gekocht of proberen jullie dit huis eerst te verkopen? Mooie foto van je kids :inlove: :thumbup:

Ineke, wat lekker dat je al zo goed bent opgeknapt joh! Wat een geweldige ouders heb je toch… en wat heeft Aidan toch een mooie bos haar zeg!!!

Leentje… voor jou een dikke knuf meis… :-*

Ik heb eigenlijk weinig te vertellen, heb wel een lekker weekend achter de rug en probeer me verder rustig te houden vanwege de misselijkheid :roll:

Oh ja, Deb, jij vroeg of het anders is, zwanger zijn nu ik thuis ben… Ja, enorm! ´t is heerlijk om niet voor dag en dauw m´n bed uit te moeten terwijl ik misselijk ben en eigenlijk rustig aan moeten doen maar niet kunnen op m´n werk. Ik voel me niet zo in- en inmoe als met de vorige zwangerschappen, omdat ik lekker op tijd m´n rust kan nemen! Ben daardoor ook een stuk gezelliger, denk ik :wink:

En Miranda? Is Ilse heel stoer geweest?

Hier allang weer klaar met poetsen. Heb ook de was alweer gedaan en mijn lasagne hoeft zo alleen nog maar de oven ingeschoven te worden. Lekker makkelijk dus! Ook al een verse lading boeken gehaald bij de bieb vandaag, dus Deb is weer even zoet!

Basten is nu met een vriendinnetje aan het spelen hier, dus het is hier gezellig druk.

Judith, ik moet zeggen dat ik het wel heeeeel leuk vind om te lezen dat het je zo bevalt om thuis te zijn in deze zwangerschap. Lijkt mij ook een heel bijzondere ervaring (ondanks het feit dat het met 3 kids toch al wel druk is dan he…)

Juul ben je alweer terug meis? Of genieten jullie nu nog van een jullie weekend weg? Ik hoop in ieder geval dat jullie genoten hebben! Konden jullie wel gebruiken he!

Ik heb verder eigenlijk heel weinig te melden. Ga zo de oven aanzetten, want we moeten om kwart voor vijf alweer eten, omdat Basten om half zes weer naar zwemles moet. Even doorwerken dus!

Heb me voorgenomen morgen een nieuw deeltje te openen trouwens. Zijn alle lijstjes weer compleet en up to date tenslotte. Gaan we fijn aftellen voor Franca en meegenieten met de tweede ronde voor sommigen van ons :wink: !

Tot morgen dus!

Dikke :-*

Ilse was best wel stoer eigenlijk. Bij de eerste prik alleen een kleine schreeuw toen de prik al gezet was. Toen de 2e prik en daar moest ze heel even om huilen, maar zodra ze weer in mijn armen lag was het over. Stoere meid dus. Overdag heeft ze veel geslapen, met voeden af en toe wat huilerig, zal wel komen omdat ze dan op haar zij ligt. Verder niets aan haar te merken, gewoon lekker veel lachen naar mama :inlove:

Ze weegt nu met 10 weken 4855 gram en is 56.5 cm “lang” (klein :smiley: )

Al bijna 2 kilo boven haar geboorte gewicht.

Merk het ook aan haar kleertjes, maat 56 is idd te klein en te krap.

Goed zo Ilse!! Fijn dat je er niet zoveel van merkt Miranda…

Debbie, op zich vind ik het soms ook wel druk met Matthijs en Julia samen (en zeker als m’n neefje en nichtje er ook zijn…), maar toch zie ik wel het verschil met ook nog werken erbij. Ik hoef er niet voor te zorgen dat het huis in de twee dagen dat ik thuis ben aan kant is en ik mag ook eens een dagje ‘ziek’ zijn als het echt even niet gaat (tja, met kleine kinderen kun je natuurlijk nooit helemaal niets doen, maar dat geeft ook niet, anders heb je het -met werk- dubbelop…)

Meiden, morgen heb ik de echo! Spannend!!

:-*

:clap: :clap: voor Ilse, stoere meid hoor dat ze geen kik gaf :inlove: :inlove: En idd een flinke dame aan het worden dus als maatje 56 al te klein is, Jayden had toen ook 62 en was zo’n 6 kilo :mrgreen:

Leentje: :hug: :hug:

Sophia: Weekendje was leuk, maar wel vermoeiend :zzz: :zzz: ik duik er vanavond dan ook vroeg in.

Plut, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor morgen. Spannend hoor.

Leentje, nog gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijksdag.

Ga zo mijn bedje opzoeken, weet niet of Ilse nog gaat spoken na die prikken. Heb haar net wel een zetpil gegeven dus hopelijk slaapt ze de nacht goed door.

Hoi meiden,

Allereerst duizend maal sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb :oops: :oops:

Ineke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Mooi kereltje hoor!

En Plut, alweer zwanger? Gefeliciteerd meid!!!

De rest lees ik even bij als ik tijd genoeg heb. Want ik heb veeeeeeel bij te lezen.

Mijn vriend en ik gaan morgen voor de 2e keer naar de huiarts. Begin mei zijn we geweest en de huisarts was heel begripvol en dat we na 1 jaar proberen al wel hadden mogen komen. Ik moest bloed laten prikken op Chlamydia (standaardprocedure geloof ik) en mijn vriend moest ook wat inleveren :lol: :oops: .

Morgen krijgen we de uitslag en gaan we verder kijken. Waarschijnlijk krijg ik een inwendig onderzoek, waar ik eigenlijk wel erg tegen op zie, maar ik moet er wat voor overhebben hè?! :shock: :lol:

De huisarts begon nog even over endometriose, maar dat wuifde ik weg, terwijl ik toch wel wat klachten heb. Op http://www.endometriose.nl heb ik vandaag toch maar een vragenlijst ingevuld en eigenlijk herkende ik wel veel dingen. Ik dacht altijd dat je daar de hele dag last van had, maar dat schijnt helemaal niet zo te zijn. Dat is per persoon heel verschillend.

Ik hoop niet dat het dat is. Aan de andere kant kan het wel de oorzaak zijn van het uitblijven van een zwangerschap en weten we dan waar het aan ligt en kan er wat aan gedaan worden. Beetje dubbel. we zien het wel.

Ondertussen geniet ik erg van het opgroeien van de kinderen van mijn vriendin Issie. Sanne wordt woensdag al 3 en Sem is vorige maand al 1 jaar geworden. Sanne kletst je de oren van je kop af en is al een heel eigenwijs meisje :inlove: . Ze noemde mij een tijdje ‘oma’ :lol: , maar volgens Issie is dat een goed teken. Iris, de grote zus van Sanne, lachtte zich daar een breuk om. Ik deed natuurlijk net alsof ik het heel erg vond, omdat een oma meestal oud is hihi.

Meiden, bedankt voor jullie begrip dat ik een tijdje hier niet geweest ben. Ik vond het erg moeilijk om te zien dat iedereen zwanger werd, maar ik gun het jullie natuurlijk van harte (!!!), dat voorop gesteld! Toen zag ik dat ik de laatste was en moest ik toch wel even slikken. Ik was er veeel te veel mee bezig en leek het mij beter om even niet te komen.

Juul, bij het zien van je onderschrift heb ik wel even een traantje moeten wegpinken. Echt heel lief :-*

Ik schrijf jullie weer zodra ik meer weet en als ik alles heb bijgelezen!

Dikke knuffel voor jullie.

Liefs, Marjan

Marjan… :hug: :hug: :hug: Fijn weer wat van je te horen in ieder geval. Ik ga voor je duimen vandaag hoor! Wij zijn je in ieder geval echt niet vergeten hier en er wordt stevig voor je geduimd! Ik ga zo even lezen bij je linkje…

Leentje, nog gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk meis! Heb je er een beetje een leuke avond van kunnen maken?

En Miranda, Ilse is dus echt wel stoer geweest! Fijn is dat he…dat ze meteen stoppen met huilen op het moment dat ze weer veilig bij mama in de armen liggen…Kan ik nog steeds heel blij van worden, stom he!

Juul, fijn dat je genoten hebt van je weekendje!

Judith, je hebt helemaal gelijk hoor! Als je thuis bent heb je het toch een stuk rustiger en kun je eens ongestraft een dagje “ziek” zijn. Lijkt me heerlijk, dat gevoel van rust over je heen…

Ben heeeeeel benieuwd naar je echo! Kom je wel vertellen straks? Kun je eindelijk een banner neerzetten!

Hier vandaag het poetsen van de slaapkamers van de kids op de planning. Ga ik zo (nadat ik Basten naar school heb gebracht) maar eens aan beginnen. Verder niet veel van plan vandaag. Lekker rustig aan dus!

Later meer meiden!

Kus Deb

Getver Marjan…dat klinkt niet fijn…Mijn duimen draaien extra hard voor je! :-* :-* :-*

Marjan, duim duim duim! Dikke kus meis, hopelijk mag jij nu heeeeeeeeel snel die test in je handen houden! :-

Ik ben aan het werk, dus tot later! :-

Marjan, fijn weerwat van je te horen. Heel veel succes vandaag bij de huisarts. Hopelijk komen jullie er snel achter waarom je nog niet zwanger bent en dat ze er wat aan kunnen doen. Zoals Deb ook al zei, we blijven voor je duimen dat het bij jou ook eens raak zal zijn.

Plut, :pray: :pray: spannend hoor, ben zo benieuwd of het weer half december is.

Steph, werkse vandaag.

Deb, succes met poetsen.

Ik ga straks de kast van Ilse maar weer opruimen, maatje 56 opruimen en 62 ophangen.

Klaar! Heb ik lekker de rest van de dag voor mezelf. Heeeeeerlijk!

Werk ze Stephie! Je geeft les toch? Aan pubers? Pffff…ik heb hier zo’n exemplaar rondlopen en dat vind ik al een hele opgave.

Kleine meisjes worden dan wel weer heel snel groot he Miran? Maatje 62 alweer…Ik had hier net nog wat spul in die maat in mijn handen en ik vind het alweer ongelooflijk klein dan. Een jaar geleden nog maar had Finn die maat aan, maar nu lijkt het me alweer klein.

Ik ga nog even wat aan de lijstjes sleutelen en dan een nieuw deeltje openen meiden!

Hoi Allemaal

Nou, hier ben ik dan ook weer. Sinds ik officieel met verlof ben, wil iedereen nog even langs komen. Heel gezellig maar soms wel wat drukjes.

Vandaag komt de kraamverzorgster voor het intake gesprek. Ben benieuwd…

En zo gaat alles eigenlijk heel snel. Nog een maandje en dan hebben we ons kleine ukkie mischien wel in onze armen. En stiekem mag het van mij al wel eerder, maar ik heb geduld :wink:

Marjan: Veel succes bij de huisarts vandaag. Ik ken je gevoel van dat je wilt dat ze niets vinden maar aan de andere kant toch ook weer wel.

Ik ben blij dat je huisarts zo begripvol was, want je zag er toch wel tegenop he! En natuuurlijk duim ik ook heel hard mee dat je straks een positieve test in je handen mag hebben! Hele dikke :hug: voor jou!

Miranda: Wat een stoere meid is ilse zeg! En veel plezier met de kleertjes verwisselen, kun je weer lekker genieten van al die mooie nieuwe kleertjes! :inlove:

Debke: Poets ze vandaag! Ik probeer ook een beetje voorgewerkt te zijn voordat we weer zomerweer krijgen, want dan ga ik met mijn voetjes omhoog :wink: Ps, ik stuur je nog even een pb-tje :smiley:

Ineke: Wat is Aiden toch een heerlijk ventje zeg! En wat fijn dat je je weer wat beter voelt en lekker weer met Andre naar buiten kan!

Geniet lekker van je mannen!!!

Juul: Heb je een lekker weekendje gehad? Hoe gaat het nu met je gezondheid, knap je al wat op of ben je nog bezig met allerlei onderzoeken en gaat het nog niet zo goed? Dikke :hug:

Leentje: Ook voor jou een hele dikke :hug: , maar natuurlijk ook gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk!! Ik hoop dat je een leuk avondje hebt gehad!

Sophia: Lekker nog aan het oppassen?

Stephie: Wat een mooie foto’s van jouw kids :inlove:

Plut: Ohhhh vandaag de echo!!! Je komt hem toch wel showen hier he!

Ben zo benieuwd of het nu 17 dec wordt :lol: . Geniet er lekker van he!

Sassie: Ook voor jou ga ik duimen volgende week! Succes hoor!

Famke: Voel je je goed? En weet je al wanneer je uitgerekend bent??

Nou, nu ben ik volgens mij toch wel bij? Ik ga gauw nog wat doen voordat de kraamzorg er is. Veel liefs allemaal!!

Franca

Franca, je hebt pb terug! 2 x zelfs…want deze muts was weer wat vergeten…

Meiden, nieuw deeltje!!!

KLIKKERDEKLIK!!!

Modies, deze mag op slot!