Hint begrepen hoor Miran! :mrgreen:
Wordt gewerkt aan de lijstjes. Zal er inderdaad eens een afvallijstje bij maken en ook een voor de nieuwe zwangeren onder ons!
Ik kreeg net post uit Amerika! Aidan’s geboortekaartje (met een heeeele mooie foto erop!) en een lief ander kaartje. Thanx Ineke! Wat een mooi tekstje hebben jullie gebruikt op Aidan’s kaartje trouwens!
Judith, ik weet wel wat je nog kunt gaan doen vanmiddag! Een nieuwe column schrijven! Of gewoon lekker niks en genieten van je twee kids en je beeb op komst!
Juul, ik vind het wel sneu voor Jayden hoor…Hoop echt dat hij snel weer zijn oude zelf is. Succes vanmiddag bij de HA in ieder geval. En inderdaad een beetje apart dat je nog niks over de auto gehoord hebt…
Nou…ik ga maar eens aan een paar lijstjes sleutelen!
De nieuwe column staat al klaar Deb!! Die zal volgende week wel weer geplaatst worden denk ik…
Ik heb vanmiddag lekker even met Matthijs gekroeld, heel bijzonder, want dat doet ie bijna nooit meer… en daarna toch nog wat gestreken… tot het water in het strijkijzer op was, want dat kon ik nog niet pakken. Nu heb ik wel weer water, maar ben ik gewoon moe, ik denk dus dat ik hooguit nog kook vanavond… En nu ga ik even een crackertje eten, ik krijg honger en dan moet ik oppassen dat ik niet misselijk wordt…
Juul, ben je al terug van de huisarts?
Nou meiden…lijstjes staan klaar. Eerste deel staat al op beginpagina van dit deel, maar daar mist er nog eentje. Die paste niet meer.
Ik zal vanavond of morgen wel even een nieuw deeltje openen. Kunnen alle gegevens er tenminste weer op!
Judith, take it easy! Niet te ingewikkeld koken straks! Ben nu alweer benieuwd naar je column. Hoop dat ze hem lekker snel plaatsen!
En nu wordt het hoog tijd om aan mijn eten te gaan beginnen!
nee hoor, we eten hele simpele pasta vanavond… Jonathan heeft de laatste dagen gekookt, dus het is wel fijn als ik even wat kan doen. Maar, heel simpel en een beetje aan de flauwe kant, anders houdt mijn maag het niet :roll: :lol: :lol:
Lijstjes zien er leuk uit Debbie!!! :thumbup:
(vooral die koekie-monster :lol: :lol: )
Vond hem ook wel toepasselijk ja…
Pasta is altijd goed toch? Hier staat er een witlofschotel in de oven. Ook lekker simpel…aardappelschijfjes, gehakt, salami en witlof met daaroverheen zo’n pakje ovenmix.
Debke, mooie lijstjes hoor! Waarschijnlijk kom ik ergens in het najaar of begin 2009 op het 2e lijstje! Jij stond er zelf nog niet bij zag ik, dus we wachten af wat jullie gaan beslissen!!
Judith, ik ben ook een vreemde eend in de bijt hier hoor!
Ik wist ook helemaal niet dat zoveel mensen elkaar al kenden.
Dus Matthijs is niet zo’n knuffelaar? Fijn dat hij het dan vanmiddag wel even wou! Heb je al bedacht wat je gaat eten?
Juul, wat vervelend dat Jayden nog steeds niet fit is, arme jochie!
Hoe was het bij de ha?
Balen van je auto! Hopelijk valt hij nog te maken.
Ineke, hoe is het bij jullie? Zet je straks het geboortekaartje ook op KoK? Ben wel benieuwd geworden nu!
Mirjam, wat een leuke foto’s! Prachtig mannetje is Andre!
Jesse wou vanmorgen niet slapen, waarschijnlijk had hij het veel te warm op zijn kamer. Nu slaapt hij voor de 2e keer vanmiddag. Buiten betrekt het ook steeds meer. Regent het bij jullie al?
Straks worteltjes, aardappeltjes en een kipburger eten. Vanavond een oriflame-party, die mijn zusje organiseert bij mij thuis.
Klinkt allemaal lekker meiden, eet smakelijk!!
@Sophia wrote:
Judith, ik ben ook een vreemde eend in de bijt hier hoor!
Ik wist ook helemaal niet dat zoveel mensen elkaar al kenden.
Ohja, sorry... ben niet zo goed in lijstjes maken :lol: :lol: :oops:
:mrgreen:
hihi zie je!!! Leentje zit ook helemaal niet bij valtaf volgens mij… valt dus eigenlijk nog best mee :oops: :oops:
gaat stil in een hoekje zitten en maakt voorlopig geen lijstjes meer zolang die hormonsters nog in d’r lijf zitten
Lekker hoor, om op woensdag te kunnen zeggen dat je weekend hebt!
Petra, ik sta inderdaad nog niet op het tweede lijstje. Ben immers nog aan de pil, dus ik kan jullie wel op de hoogte gaan houden van mijn NOD maar daar heeft niemand wat aan.
We zijn ook nog niet helemaal uit over wanneer dan…
Oh, mijn eten is bijna klaar! Tijd om de tafel te gaan dekken!
Judith… :lol: :lol: :lol:
Niet in een te stil hoekje wegkruipen he! Wij willen wel meegenieten van je hormonsters en de gevolgen daarvan!
Deb, ik krijg helemaal trek in koekies… :drool: :drool: :mrgreen:
zal morgen gewicht doorgeven, vandaag redelijke dag achter de rug en nog niets gesnoept.
@Plut wrote:
hihi zie je!!! Leentje zit ook helemaal niet bij valtaf volgens mij… valt dus eigenlijk nog best mee :oops: :oops:
gaat stil in een hoekje zitten en maakt voorlopig geen lijstjes meer zolang die hormonsters nog in d’r lijf zitten
:lol:

Nou ik ben net terug van de HA en apotheek (daar was het druk hey :shock: had 15 man voor me :o ) Jayden heeft een kuurtje gekregen, want ze kon verder ook niks vinden, maarja dat ie niks eet en weinig drinkt en de koorst zegt toch wel dat ie iets mankeert, dus hopelijk gaat het van het weekend beter als we naar Duitsland gaan !!!
***Gaat ff naar de lijstjes kijken :lol:

Deb: Ik ben inmiddels 31 geworden :mrgreen:
Passen we aan Juul!
Kuurtje dus voor Jayden? Hopelijk slaat het snel aan. Is vaak wel zo he!
:lol: :lol: :lol: nou ja, jullie hebben in ieder geval wel weer lol met (of om) mij :lol: :lol:
ik denk trouwens dat de column morgen geplaatst wordt, dan is het weer de 15e…
Juul, hopen dat dat kuurtje gaat aanslaan, ondertussen maar een dikke knuf voor Jayden :hug: :hug: :hug:
En voor jou natuurlijk, is niet niks, zo lang voor een zieke knul te moeten zorgen :hug: :hug: :-*
Hoi Allemaal
Hierbij even wat foto’s van mijn dikke buik bij 34 wk.
Ik kom van de week even uitgebreider reageren!
Veel liefs allemaal, en ik wil strakjes ook heeeeeeeeeeeel graag mee afvallen :oops: :?
Tara, mooi foto’s zeg en een mooie buik.
Juul, succes met het kuurtje voor Jayden :hug: :hug:
Oh Franca…wat mooi!!!