Goodmorning!
En toen begon het gewone leven weer…Basten is weer naar school enzo, dus de rust is hier teruggekeerd. Ook wel weer lekker, maar wel weer even wennen dat alles weer op uur en tijd geregeld moet zijn.
Juul, fijn dat ze niks “geks” hebben kunnen vinden bij Jayden, maar ik kan me zo voorstellen dat jij als mama toch nog niet helemaal gerustgesteld bent…
Hoe gaat het nu? Zit er al wat verbetering in?
Judith, lekker van je af “klagen” hoor hier! Dat mag! En ik vind het eigenlijk ook geen klagen…Kan me helemaal voorstellen, dat je (net nu je van al die ellendige kwaaltjes af bent) niet zit te wachten op een volgende ronde kwaaltjes. Ja…wel op het eindresultaat natuurlijk, maar dat “voelt” nu nog een beetje als “de ver van je bed show”. Zeker omdat dit prachtkado toch een beetje onverwachts kwam natuurlijk.
Meid, ik zeg het nog een keer…als ik iets voor je kan doen, geef je maar een gil. Ik kom met liefde en plezier jouw kids een keertje entertainen zodat jij even kan rusten hoor! En je schuldig voelen? Daar moet je echt niet aan gaan beginnen hoor! Knap je niet echt van op…Als Jonathan je zijn hulp aanbiedt, doet hij dat omdat hij dat WIL en omdat hij van je houdt. Gewoon accepteren en je rust pakken. Als het omgekeerd zou zijn, zou jij dat toch ook voor hem doen omdat jij dat graag WILT? Dan zou het toch ook niet nodig zijn dat hij zich daar schuldig over gaat voelen? Precies! Waarom zou jij dat dan wel doen?
Enne…maak die afspraak met de kapper gewoon! Voelt goed hoor, als je toch weer geweest bent.
Leentje, fijn dat je alternatieve moederdag zo leuk is geweest. Je bent lekker verwend in ieder geval!
Oktober dus he? Heb je daar een speciale reden voor? Of vond je dat gewoon wel een leuke maand? (of ben ik nu gewoon te nieuwsgierig?).
Hier zijn we er overigens nog steeds niet uit hoor…Komt vanzelf! Kan volgende maand zijn, maar kan ook nog best een half jaar duren.
Petra, ik zou liegen als ik zou zeggen, dat ik niet graag een dochter zou willen hoor, dus wat dat betreft heeft Erik wel een beetje gelijk, maar…als beeb nummer 4 weer een jongen zou zijn, ben ik ook blij! Enige nadeel daaraan is, dat we op het gebied van jongensnamen toch wel een beetje “out of ideas” zijn (en Ineke heeft net onze alternatieve naam in gebruik genomen! :mrgreen: ).
En wat leeftijdsverschil betreft…tsja, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. Ik weet alleen maar zeker, dat als beeb nummer 4 er dan echt gaat komen, dat het leeftijdsverschil tussen dat beebje en Finn kleiner zal zijn als het leeftijdsverschil tussen mijn andere kids.
Gezien de peuterpuberteit weet ik niet of ik 2/2,5 jaar wel zo’n ideaal leeftijdsverschil vindt, maar dat heb je gewoon niet altijd voor het zeggen. So far heb ik nooit lang hoeven wachten op een zwangerschap (max. 3 maanden), maar je zult net zien, dat het straks een flinke tijd gaat duren.
Mirjam, ik vind het toch zo leuk voor je! Ben heel benieuwd wat deze zwangerschap voor prachtbeeb gaat opleveren!
Fijn dat je je zo goed voelt!
Ben ook wel erg benieuwd naar je uitgerekende datum. Als je zelf rekent, waar kom je dan op?
Meiden, ik ga nu even wat doen hier in huis! Fijne dag!
Kus Deb
Deb, wat zie ik nu, moet er nog 5 kilo af :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zat zelf al te twijfelen om me daar aan te melden.
Gaat echt niet goed hier met het eten, heb door de bv ook zo’n enorme trek…en dat gaat dus wel eens de mist in met koekjes (en chocola :drool: )
Voor de bevalling van thijs had ik de “knop” al gevonden en nu ben ik nog steeds opzoek
Plut, sterkte met je hormonsterjes :hug:
Famke, lieve oppas heb je om zo’n mooi moederdagkado te maken. Hopelijk blijven je kwaaltjes nog even uit.
Sophia, welkom terug. Leuke vakantie gehad?
Leentje, lekker genoten dus gisteren, lekker ontbijt op bed, alleen die kruimels in bed is wat minder
Juul, hoe gaat het nu met Jayden? Drinkt hij al wat meer?
Hoi dames,
Nou er is wat vooruitgang, Jayden heeft gisteravond een bordje pap op + s’nachts nog een fles, en vanmorgen een halve boterham met een potje fruit, het gaat dus iets beter gelukkig !! :dance: :dance: :dance:
Fijn Juul!
Inderdaad Miranda…ik wil er toch heel graag nog 5 kg af. Maar het wil maar niet lukken! Hopelijk lukt het wel met deze “stok achter de deur”…
En meldt jij je ook ff aan dan? Wel gezellig! Like “the good old days”!
deb, je onderschrift… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zal ik me maar aanmelden dan…zit alweer te snoepen nu :doh:
Jayden
, goed zo, blijf maar lekker eten nu.
deb, werkt valtaf niet meer voor jou? Voor mij niet zo op dit moment. Misschien als Ineke en wendy weer gaan afvallen wel.
Nee…valtaf is niet meer zo mijn ding. Doe nog steeds mee met het oude cluppie peutermama’s hoor (jou ook nog wel bekend denk ik), maar de “stok achter de deur” is weg. Vraag me niet waar het aan ligt…
Gewoon aanmelden dus! Stel nou dat dat precies is wat je nodig hebt!
Ik hoop in ieder geval dat het voor mij wat nieuws brengt. Ik wil nu toch echt wel graag van die kilo’s af hoor…Mag het, na ruim een jaar? En ik had voor mijn zwangerschap van Finn ook gesteld dat ik eerst mijn streefgewicht wilde halen…vond ik nu ook wel een goed plan (al beloof ik niks deze keer )
En mijn onderschrift…tsja…zegt genoeg denk ik he! :mrgreen: Voor diegenen die me een beetje kennen duidelijk genoeg en voor de rest van de mensen blijft er dan toch nog wat te raden over he!
GRRRRRRRRRR Balen zeg, ik heb net de auto opgehaald bij het schadeherstelbedrijf omdat de expert vandaag zou komen, nu is de schade ruim 1400 euro,maar omdat de expert de dagwaarde niet wist moet ie dat eerst op gaan zoeken, als die minder is dan de schade dan word de auto waarschijnlijk total-loss verklaard en hebben we helemaal niks meer
Oooooo ik baal al zo bij de gedachte dat we dadelijk geen auto meer hebben, wat moeten we dan?
Kan wel janken
Jeetje Juul…da’s ook niet fijn! Kan me voorstellen dat je daar wel om kunt janken ja. Maar heb ik wat gemist? Wat is er met jullie auto gebeurd dan?
Ik hoop voor je dat het al met al nog mee gaat vallen…Zijn jullie een beetje goed verzekerd?
Deb: Vorige week donderdag sta ik geparkeerd in een vak en komt er ineens een busje achteruit scheuren, ik kon alleen nog maar claxoneren maar dat hoorde hij helaas niet…
tja wat heet goed verzekerd?? gewoon normaal het is een oudere auto van 11 jaartjes oud, dus helaas weinig aan te doen vrees ik :think: :think:
Ja, ik heb ook zo’n “oud barrel”…Dan is het inderdaad maar de vraag wat de dagwaarde doet.
Lijkt me behoorlijk kaa uuu teee als jij straks geen auto meer onder je kont hebt, omdat er een of andere idioot niet op zat te letten!
En je hebt vast niet ergens nog een leuk spaarpotje waar je “even” een nieuwe auto van kan bekostigen (ik niet in ieder geval!).
Wanneer hoor je nu meer?
Jeetje Juul, wat vervelend zeg voor jullie autootje!! Is er geen optie om weer een tweedehandsje aan te schaffen?
Als ik ik bij mijn laatste ongi dag uitga, zou ik 28 december uitgerekend zijn en als ik bij mijn langere cyclus uitga (net zoals bij André) dan wordt het 6 januari… Echo maar eventjes afwachten dus. Morgen ga ik dan eindelijk een afspraak maken :dance: :dance: :dance:
Ik was ook lekker weer veel kilo’s kwijt na André, ook door de borstvoeding, maar die zitten er inmiddels weer “lekker” bij… Wil eigenlijk wel Sonjabakkeren tijdens de zwangerschap, maar tsja, we beginnen al weeeeeeeeeeeeeeken bij week 1 van het boekje en halverwege de week stranden we dan weer, om de week daarna weer van voren af aan te beginnen :doh: :doh: Helpt niet zoveel dus…
Als er meer mee gaan doen??? Dat is misschien wel leuk en ook een tegelijk een stok achter de deur, verplicht om de maand een foto plaatsen
Hier mijn mannetje weer eens :inlove: :inlove:
en ikzelf…
Mirjam, dat koppie van André! Geweldig! Enne…jij ziet er ook goed uit!
Aan Sonja Bakker doe ik overigens niet…Vind ik te veel gedoe. Ik heb gewoon geen zin om voor mezelf apart te gaan koken en aparte dingen in huis te gaan halen (is nog duur ook!).
Het principe wat ik gebruik is overigens wel dat van Sonja (niet te veel eten dus, gezond en ook wat verantwoorde tussendoortjes nemen), maar dat is zo’n inkopper…
Mijn ouders zijn wel Sonja fans en die hebben dus ook haar boeken. Ik moet zeggen, dat ik weleens wat recepten van haar maak hoor! Smaken prima en zijn goed gevarieerd. Maar ik ben geen type voor zo’n voorgeschreven dieet. Als Sonja zegt dat ik rode kool moet eten en ik heb daar alles behalve trek in, dan ga ik toch zeker niet tegen heug en meug rode kool naar binnen zitten werken?
Ben wel benieuwd of het voor jou nu januari of december gaat worden…Hoe dan ook zullen het bijzondere feestdagen gaan worden voor jullie!
Famke: Ben benieuwd wanneer je nu uitgerekend bent, misschien kom je nu samen met plut in dezelfde groep :mrgreen:
Deb: Nee helaas geen spaarpotje…eerder een schuldpotje :oops: :oops:
Juul, wat vreselijk balen van je auto meis… Heb je al meer gehoord?
Mirjam, wat heeft André toch een heerlijk koppie :inlove: :inlove: Ik word er meteen vrolijk van :lol: :lol:
Debbie, Miranda en Ineke, julie hebben dus alldrie bij valtaf gezeten? En hebben jullie toen samen besloten om er in juni 2006 voor te gaan of was dat puur toeval??? (Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor :liar: )
Debbie, dank je voor je lieve aanbod en woorden… Je bent een schat :-* En je hebt natuurlijk helemaal gelijk ook :lol:
Ik voel me sinds gistermiddag gelukkig weer wat beter. Ik denk dat het probleem ook was dat ik niets in huis had wat ik kon eten. Ineens was m´n eetlust omgeslagen, maar de huisvoorraad was daar nog niet op ingesteld zal ik maar zeggen… Nu heb ik witbrood in huis gehaald en smeerkaas en het lijkt erop dat dat me wel goed doet! Morgenochtend mag ik naar de vk, hopelijk kan ik gauw een afspraak maken voor een echo, want ik ben toch wel erg nieuwsgierig nu wanneer ik uitgerekend ben! ´t Zou toch wel heel leuk zijn om in dezelfde maand te zitten, Mirjam!!
Judith, wij hebben inderdaad alledrie op valtaf gezeten (en zitten er alledrie nog steeds). Dat we allemaal in juni met de pil gestopt zijn is echter puur toeval.
Ik heb via google deze site gevonden. Eerst een aantal weken wat rondgesnuffeld (in mei was dat) en uiteindelijk besloten me aan te melden, want ik vond het toch wel een erg leuk forum.
Een van de eerste meiden die me hier verwelkomden was Miranda!
En ik geloof dat ik Ineke een beetje deze kant op “gelokt” heb. Ik wist dat ze ook heel graag nog een beebje wilde en heb haar over dit forum verteld.
Zo zit het verhaal geloof ik…
Correct me if I’m wrong girls!
Fijn he, dat je eetlust compleet een andere kant op gaat door die hormonen! Klinkt mij heel bekend in de oren hoor! Witbrood en smeerkaas dus he? Je kan er maar trek in hebben… :mrgreen:
Meiden, ik ga even verder neuzen op KoK. Heb mijn huishouden alweer gedaan dus ben de rest van de dag lekker vrij! Tijd in overvloed dus!
Ik was eigenlijk van plan om in juli te stoppen maar ben dus een maandje eerder gestopt, omdat deb en ineke hier ook zaten en brechtje, stephie en mirjam kende ik al van 2005, toen ik zwanger was van Thijs. Met hen heb ik nog op een prive forum geschreven.
Plut, fijn dat het wat beter gaat.
Juul, wat balen van de auto zeg.
Famke, we kunnen Deb vragen of ze een extra lijstje maakt voor de eerste pagina, een afval lijstje…
Ze ging toch nog een nieuw lijstje maken
Hoi,
Nou boefje ik hoef niet op het afvallijstje hoor, als ik nog meer afval heb ik maatje skelet :lol: :lol:
Nou met Jayden gaat het nog steeds niet beter, ik dacht gister dat het beter ging, maar vanmorgen weer 39,4 en erg huilerig, heb hem maar weer op bed gelegd, drinken is ook minimaal wat ie doet…dus de HA maar gebeld, ik kan om 16.10 terecht, dus weer ff afwachten :think: :think:
Ook nog niks van de auto gehoord…vaag hoor !!!
Hè Juul, wat vervelend dat Jayden nog steeds niet opgeknapt is zeg!!! Het duurt nu wel erg lang :hug:
Grappig, jullie kenden elkaar allemaal al… hihi dus eigenlijk zijn Juul en ik een beetje de vreemde eend in de bijt :mrgreen: :mrgreen:
Ik zal ook maar niet meedoen aan het afvallijstje denk ik… hihi gaat me dit jaar toch niet meer lukken :roll: :silenced:
Ik had vanmorgen lekker geluierd toen Matthijs naar de peuterspeelzaal was en wilde vanmiddag het huishouden gaan doen… blijkt dat de watertoevoer is afgesloten (was ik weer vergeten…) Dus tja, ik kan hier geen teiltjes met water maken en kan me ineens niets anders bedenken wat nog gebeuren moet :liar: