Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

:-* !

Hoi Allemaal

Ben ik ook weer.

Juul: Van harte gefeliciteerd met jayden zijn eerste verjaardag en heel veel plezier vandaag!

Leentje, Juul en Ineke: Wat hebben jullie toch weer mooie foto’s geplaatst :inlove: :inlove: :inlove: Ik wil ooooooooook, haha!

Oh en Ineke, wat betreft die verschillen, nou ze zijn wel overduidelijk broertjes he, echt mooi! :smiley:

Debke: Lekker wezen zwemmen, wat is het toch genieten met zo’n weer he!

Sophia: Weer helemaal terug in je ritme zo na de vakantie, of geniet je nu thuis nog eventjes na?

Miranda: Fijn dat het cb zich ook niet zo druk maakte over de bv, en jouw kindje is denk ik gewoon heel snel tevreden :smiley: En heerlijk hoor zo’n oude stempel in het vak, die maken tenminste niet van een mug een olifant en dat is wel zo lekker voor jezelf! Wij krijgen binnenkort een kraamverzorgster op intake gesprek en die werkt er ook al zo’n 30 jaar dus ik hoop dat die er ook zo mee omgaat!

Leentje: Ik lees dat de baan druk is, maar weet je dan gaan de dagen ook lekker snel he! En zoals jezelf al zei, lekker die afwisseling. Succes met inlezen en inwerken en vanavond weer lekker genieten van je lange weekend vrij :smiley:

Ik ben gisteren weer op controle geweest.

Bloeddruk, urine en ijzergehalte waren weer keurig en ons kleintje trappelt goed, want toen we naar het hartje gingen luisteren werd

daar flink tegen aan geschopt haha :inlove:

Ik heb afgelopen week wel veel last van mijn bekken gehad. Ons kindje begint nu een beetje in te dalen en dat gewring is niet echt lekker met bekkenklachten, maar als het kindje strakjes vast ligt kan het ook nog wat beter gaan, dus duimen maar!

Eigenlijk gaat verder dus alles echt super goed, dus als ik die vervelende bekken niet had gehad, nou dan had ik wel een hele fijne zwangerschap gehad.

Ook hebben we de knoop doorgehakt met het geboortekaartje, pffff dat was wel moeilijk hoor. ik vind namelijk zoveel leuk haha!

Binnenkort eens enveloppen gaan schrijven dus!

Nou meiden, geniet allemaal van dit supermooie weer en dikke knuf voor jullie allemaal!

Franca

Even snel, want ik was eigenlijk met andere dingen bezig…

JAYDEN GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG VENT! MAAK ER EEN MOOIE DAG SAMEN MET PAPA EN MAMA!

Nu ga ik snel weer verder. Kom straks nog wel even kletsen!

Juul, van harte gefliciteerd met de verjaardag van Jayden.

Tara, fijn dat de apk bij de vk weer goed was. Alleen erg jammer dat je nu meer last hebt van je bekken.

Die kaartjes zijn lastig he, ons kaartje staat in het showforum bij maartmama’s 2008, een paar bl terug denk ik.

Leentje, wat goed dat je eerste dag zo leuk was. Voor je het weet zit je er helemaal in.

Vanmorgen naar de tandarts geweest, geen gaatjes :dance: , maar wat zijn mijn tanden weer gevoelig nu zeg, bah. Even rustig aan doen met eten dus.

Thijs is bij mijn ouders achtergebleven dus ik kon weer lekker een flink rondje lopen met Ilse toen ik thuis kwam. Wat een heerlijk weertje toch.

Jayden, grote knul!!! Gefeliciteerd :dance: :dance:

(en papa en mama ook natuurlijk :-* )

Jayden, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

papa en mama ook gefeliciteerd! Maak er maar een fijne dag van, vandaag schijnt de zon speciaal voor jullie!

Tara, fijn dat het goed gaat met jullie kindje en met jou. Vervelend dat je nog zo’n last van je bekken hebt.

We kunnen ook al bijna gaan aftellen voor jou! Wat gaat het toch snel!

Hey meiden,

ben ik eventjes wat uitgebreider!

Leentje, die baan klinkt leuk!!! Heerlijk, een beetje hectiek en uitdaging in je werk…

Franca, leuk, je zwangere verhalen!! Zo jammer dat je bekken niet meewerkt, maar het is wel duidelijk dat je desondanks geniet :thumbup: Moeilijk hè, het goede geboortekaartje vinden… die klus duurde bij mij ook het langste. Maar bij mij omdat ik heel veel leuk vind, maar Jonathan wat kieskeuriger is :roll: :lol: :lol:

Later meer, ik ga nu slapen.

Hoi dames,

Bedankt allemaal voor de felicitaties :-* :-*

Hier ben ik ff vlug…leuke dag gehad…veel kado’s…goed weer kortom het was erg leuk

Jayden ligt al een tijdje op bed,maar hij heeft echt teveel indrukken gehad, hij is al 20 minuten aan het huilen, ik ga hem ff een flesje geven en dan nog ff afwassen…ik ben kapot, daarna ga ik mijn bedje in :zzz: :zzz: :zzz:

Hai!

Juul, is het weer goedgekomen met Jayden gisterenavond? En heb jij nog een beetje op tijd je bed in kunnen duiken?

Straks wel ff foto’s spammen he!

Franca, fijn dat alles helemaal goed is met uk! Ik hoop voor je dat het in jouw geval inderdaad zo gaat zijn, dat je minder last van je bekken krijgt als uk eenmaal goed is ingedaald.

Ik ga volgende week ofzo wel aan een nieuw lijstje beginnen hoor…Heb er nu nog echt even geen zin in. Het weer is veel te lekker om achter die pc te blijven hangen.

Meiden, ik heb nu even heel weinig te melden. Ik ga zo eens kijken of mijn slaapkoppie onderhand eens wakker wil worden en dan gaan we weer lekker op pad. Even een hapje eten bij mijn ouders en daarna even een paar boodschapjes doen. Kom later wel even verder vertellen over de kuren die Finn sinds een paar dagen heeft. Echt…raar kind af en toe :mrgreen: Heeft 'ie vast van zijn vader! :silenced:

even delen met jullie :inlove: :inlove: :

Debke: je hebt groot gelijk hoor, die pc komt wel weer als het regent!

Ben wel erg benieuwd naar wat Finn dan nu doet,grinnnn

Boefje: wat een mooie foto :inlove: :inlove: :inlove: Wat is het toch een knappe meid!

Ik ga weer met mn voetjes omhoog, tot gauw weer!!!

Liefs Franca

Miranda wat een mooi meisje heb je toch :inlove:

Als je Ilse nu vergelijkt met Thijs he…heb je dan toch wel echte herkenningspunten of is het verschil tussen een jongen en een meid toch echt wel heel groot?

Hier heb ik mijn rondje weer gedaan hoor! Echt genoten weer. Iedere dag met dit lekkere weer besef ik weer wat een enorme geluksvogel ik ben…

Finn heeft dus kuren…Wat zijn eten betreft is hij in staking. Hij stopt nog steeds alles in zijn mond hoor, want eigenlijk vindt hij alles lekker. Maar na 2 of 3 keer kauwen op een hap, moet die hap weer (liefst met twee handen tegelijk :roll: ) zijn mond uit gepulkt worden en als het even kan ook nog naar het andere eind van de kamer gesmeten worden. Lekker dan! :naughty:

Verder is hij nog steeds een schatje hoor! Merk wel dat hij weer zo’n zogenaamd sprongetje (gehad) heeft. Hij heeft weer veel dingen “geleerd”. Zo zit hij nu de hele dag naar iedereen te zwaaien enzo. Ook heeft hij zijn blokken ontdekt. Die vond hij eerder ook wel leuk, maar vooral om mee te smijten en de torens van broers om te gooien. Nu heeft hij bedacht dat hij zelf ook weleens pogingen kon gaan ondernemen om zo’n toren te bouwen. Wij zitten nu dus regelmatig op de grond met de blokkendoos!

Ook met praten doet hij echt zijn best nu. Begrijp me niet verkeerd hoor, we begrijpen er in 97% van de gevallen nog steeds geen bal van, maar je hoort echt dat hij zijn best doet om ons na te zeggen.

Mama gaat overigens wel heel goed (en de heeeeeeele dag door…) en ook het woordje “klaar” vindt hij geweldig om te gebruiken. Toegegeven, het klinkt niet echt als “klaar”, meer als “tlaaa” maar het begin is er he!

En hij heeft weer een echte “ik-hang-aan-mama” periode. Ik kan nergens meer heen gaan of hij zet het op een brullen op het moment dat hij bedenkt dat ik wegga. Best frustrerend af en toe hoor…Ik weet dat dat soort dingen bij die sprongetjes horen, maar echt handig is het niet.

Nou…ik geloof dat dat wel weer een redelijk complete Finn-update was toch?

Leentje, ben je lekker aan het bijkomen van je eerste werkdagen? Vermoeiend zijn die eerste dagen dan he…Voor je het weet ben je er weer helemaal ingeburgerd hoor!

Meiden, Basten gaat net weg naar een vriendje hier in de buurt, Finn ligt op bed dus als jullie het niet erg vinden, duik ik weer met mijn luie kont de tuin (en dus de zon) in!

Dikke kus!

Ik kom ook nog even spammen hoor…

Hey meiden, ben ik weer even.

Het einde van m’n berichtje gisteren was een beetje abrupt… komt omdat Jonathan thuiskwam en ik midden in het berichtje weg was gelopen. Toen ik al in bed lag, vroeg Jonathan wat ermee moest gebeuren en heeft hij nog even de laatste woorden getikt :lol: :lol:

Dus Finn is hard aan het leren Debbie? Leuk en lastig tegelijkertijd… Je komt bijna nergens aan toe hè, als je kleintje zo aan je hangt. Leuk dat er al een paar woordjes aan het onstaan zijn, ik vind dat altijd zo knap :inlove: :inlove:

Ach Juul, 't is ook heel heftig, zon feestje voor zo’n kleintje… Is het gauw weer goed gekomen? Super dat het verder een leuke dag was!!!

Miranda, wat een superleuke foto :inlove: :inlove: Ik heb de camera nu voor mijn neus staan, dus als ik het niet vergeet, zal ik zo nog wat foto’s plaatsen.

En dan… hoe het hier is! We hebben een paar stormachtige dagen achter de rug. Even denken waar ik beginnen zal… Nou ja, gewoon maar meteen met het belangrijkste nieuws: Ik ben zwanger!!! :lol: :lol: :lol: Tja, jullie zullen wel begrijpen dat dit een complete verrassing was voor ons, we zijn er superblij mee, maar waren wel een beetje overdonderd… Ik voelde me al een tijdje niet helemaal fit en sinds vorige week steeds maar misselijk. Toen wist ik eigenlijk al vrij zeker dat het wel zo moest zijn, maar ik wilde het nog niet helemaal geloven. Het leek me ook zo onlogisch. Ik met mijn vreselijk onregelmatige cyclus wordt toch niet zomaar zwanger van een keertje condoom vergeten? 't Liefste wilde ik mijn gevoel meteen met jullie delen, maar ik weet niet precies wie er hier meelezen en wilde niet dat familie dit via via zou horen…

Maar goed, ik had dus via internet testen besteld en die kwamen dinsdag binnen: Ja hoor, hartstikke positief!!! Ik moest wel eventjes een knop omdraaien, was er meteen hartstikke blij mee, maar zag ook wel alle praktische ‘bezwaren’. Echt een heel raar idee om alweer een baby te verwachten als de jongste nog zo’n heerlijke baby is… Maar ach, 't kindje is zo welkom, anders was het er later wel gekomen als ons dat gegund was.

En diezelfde dag bleek onze hypotheek echt prut te zijn, waardoor er allerlei constructies moeten worden bedacht om dat weer op te lossen. Één van die constructies zou kunnen betekenen dat we ander huis kunnen kopen met tuintje (doordat we nu in de flat zitten en VVE-kosten betalen, zou dat haast net zoveel geld kosten wat woonlasten betreft…).

Al met al een heel gedoe allemaal, maar wel heel leuk en spannend!!

whoehaaaaaaa!!! Wat geweldig Judith! Gefeliciteerd meis!!!Ik ben er even een beetje sprakeloos van hoor…

Wanneer ben je nu uitgerekend? En hoe voel je je? Jeetje…

Ja, 't is een beetje onverwachts hè!!! :lol: :lol:

Ik ben de hele dag door wel misselijk, maar 's morgens en 's avonds het ergste. Verder slaap ik 's avonds wat vroeger, dat is het op dit moment wel…

Wat een leuke foto van Finn, met zijn hoedje :inlove: :inlove: Hij kijkt zo leuk… En lekker hoor, zo met dit weer samen in de tuin, grappig, van die gaten tussen Basten’s tanden… slist ie erg???

PLUT WAT LEES IK NU ?? :shock: :shock: GEFELICITEERD MEID ECHT GAAF !!! :dance: :dance: :dance:

Enne wanneer ben je uitgerekend?? :mrgreen: :mrgreen:

Finn, wat een koppie met dat hoedje :inlove: :inlove: :inlove:

Ik zal zsm foto’s plaatsen van de verjaardag, heb nu alleen een beetje hoofdpijn en niet veel puf, maar ze komen eraan :lol: :lol:

en hier dan nog de foto’s…

Oh, ja, wanneer ik uitgerekend ben, weet ik nog niet precies, waarschijnlijk (weer) december of januari, 't ligt er een beetje aan :lol: :lol:

succes met je hoofdpijn juul :-*

@Plut wrote:

Oh, ja, wanneer ik uitgerekend ben, weet ik nog niet precies, waarschijnlijk (weer) december of januari, 't ligt er een beetje aan :lol: :lol:

succes met je hoofdpijn juul :-*

Wahahaha weer december dat zou wat zijn zeg :mrgreen: