Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Nee Judith…boek is uit (wel ondertussen weer in een ander begonnen :oops: ).

Vandaag begonnen met het schoonmaken van de badkamer en onze slaapkamer en daarna even lekker met de kids op pad. Even de plaatselijke rommelmarkt afgestruind. Niks gekocht, maar wel veel bekenden gezien dus het duurde even voor we weer thuis waren.

Om half 4 belde mijn zusje of ik nog even mee ging naar het voetbalveld met de kids voor het jaarlijkse koninginnendagtoernooi. En nu zijn we net weer thuis. Kids hebben hun bami al achter de kiezen en ik zit nog een beetje te eten achter de pc dus.

Als het goed is komt René vanavond nog naar huis trouwens. De beurs is zo’n beetje nu afgelopen en dan moeten ze de boel nog afbreken en opruimen. Daarna zou hij meteen naar huis komen. Ik verwacht dat hij rond 23.00 uur thuis is. Ben wel blij dat die heeeeeeeeele lange ruime week dan eindelijk voorbij is hoor!

Heb voor vrijdagavond maar ook lekker voor ons tweetjes een reservering bij een restaurant gemaakt (eentje waar ook een cocktailbar bij zit, zodat we na het eten nog eventjes kunnen blijven plakken). Als verrassing voor René. Vindt hij vast wel leuk!

Leentje, leuk hoor…die bedrijfskleding! :wink: Maar joh, als dat alles is! Je salaris is goed, dit is de baan die je wilde dus gaan met die banaan! Je hebt er zin in he!

En die Amber! Zichzelf optrekken! Super hoor! Gaat hard he…

Miranda, jij bent maar een bofferd hoor, met zo’n uitslaapster! Hier heb ik nog steeds twee vroege vogels! Zowel Finn als Basten zijn meestal rond 6.15/6.30 uur wakker (en ik dus ook…). Maar ach, die liggen dan wel 's avonds om uiterlijk half 8 alletwee in hun bed, dus de avonden zijn geheel voor mezelf en da’s ook wat waard! Ik hoop dat ze uiteindelijk een keer in gaan zien, dat een beetje langer in hun bed blijven liggen eigenlijk ook heel lekker is! :lol:

Zit er al weer een beetje verbetering in je bv-situatie?

Ineke…van die foto spat het geluk inderdaad wel af zeg! Geweldig! En wat fijn dat André zo’n geweldige lieve grote broer is!

Fijn dat je nietjes weer verwijderd zijn! Ik heb dat ook eens gehad met een operatie en ik kan me herinneren dat het heeeeeel fijn was toen die krengen er uit waren (en dat waren een paar hele kleine wondjes, dus bij jou zal de opluchting nog veel groter zijn denk ik zo).

Heerlijk dat je ouders je zo te hulp schieten nu hoor. Maar echt…straks als ze weer weg zijn, lukt het jou ook weer hoor om de boel draaiende te houden! Zolang je de lat voor jezelf maar niet te hoor legt he (en ik weet dat je dat stiekum wel doet… :wink: ).

Ook hier verder heel weinig nieuws…

Ik ga volgende week, als alle vrije dagen weer voorbij zijn enzo, een nieuw lijstje maken/bijwerken en dan een nieuw deeltjes openen. Speciaal voor Franca! De juni 06 stoppers slepen Tara de laatste weken door ofzo!

Ben ook wel benieuwd naar hoe het met Sandra gaat overigens…En Marjan…hoe het haar vergaan is bij de huisarts…

Maar goed, als jullie nog wijzigingen op het lijstje verwerkt willen hebben (buiten die die ik al ontvangen heb van jullie natuurlijk), hoor ik het wel!

Meiden, ik ga nu de etenszooi opruimen, even stofzuigen en er een paar onder de douche zetten!

Dikke kus Deb

Ineke, wat een super foto, lekker zo met z’n drietjes bij elkaar.

Geniet lekker van de goede zorg van iedereen.

Deb, weer lekker van je mannetje aan het genieten. Lekker dat de week alleen er weer op zit. Lekker romatisch om met z’n tweeen te gaan eten.

Leentje, :clap: voor Amber, voor je het weet loopt ze rond in de box.

Super dat het allemaal goed uitpakt met je nieuwe baan en het uniform went snel. Scheelt ook weer tijd smorgens met bedenken wat je aanwilt, want met een kind erbij heb je toch minder tijd smorgens. :wink:

Plut, hoe jammer het ook is van de bv, de tevredenheid van je meisje gaat voor en 4 maanden is al heel wat.

Juul, jayden ook al bijna jarig en 1 jaar, gaat snel hé.

Hier weer een meisje dat om 07.00 kwam en ik dus ook lekker 7,5 uur gelapen heb.

Eten gaat zo/zo, met flesje erbij eet ze goed, zonder flesje iets minder maar we gaan gewoon door. Komt vanzelf wel weer goed denk ik.

Gisteren lekker naar zo’n overdekte speeltuin geweest, vriendje van Thijs was ook mee en die twee vermaakte zich prima zodat wij lekker rustig konden zitten en lezen. Ilse sliep ook dus genieten was het.

We hebben een paar dagen kermis hier dus straks even een rondje met de kids.

Tjonge meiden…

rustig hier… allemaal zeker lekker aan het genieten met jullie gezinnetjes?? Ik zit hier ‘op wacht’. Matthijs wil niet slapen en komt steeds zijn kamertje uit, nu blijf ik dus maar even boven, dan hoef ik niet steeds de trap op en af…

Miranda, ik heb je topic bij borstvoeding gelezen, maar verder niet meer gevolgd… zou het geen spruw kunnen zijn?? (Misschien heb je daar al aan gedacht hoor…)

Ik heb gisteravond stiekem toch nog een keertje borstvoeding gegeven… We waren 's middags bij vrienden geweest en daarna was Julia een beetje uit haar doen. Ze wilde niet slapen en was erg onrustig en ik dacht: Ach, proberen kan geen kwaad… Ze heeft heerlijk liggen drinken (er zat zelfs nog melk in :dance: :dance: ) en ik heb heerlijk sentimenteel zitten doen. Fijn, nog even zo’n bewust afscheidsmomentje, hihi!

Debbie, jij bent nu vast heerlijk aan het genieten samen met René… dat is dan weer het fijne van een tijdje uit elkaar zijn, 't is zo leuk om elkaar dan weer te zien :inlove: :inlove:

:inlove: !

Leentje, wat een mooie foto’s zeg :inlove: , leuk zo die kleurcontrast.

Plut, fijn nog zo’n momentje met Julia.

Aan spruw heb ik ook wel gedacht maar ik zie geen wit op haar tong en mijn tepels zien er ook normaal uit. Vandaag alleen meer zelf gegeven dus geen fles. De tijd varieerde van 7 -15 minuten. Laatste voeding ging het beste dus hopelijk zijn we op de goede weg weer.

Misschien zit ze wel in een sprongetje, ze is savonds ook wat onrustiger lijkt wel.

Vanavond heeft ze lekker op schoot geslapen terwijl ik 24 zat te kijken. Lekker knus op de bank dus.

Gelukkig Deb, je mannetje weer lekker thuis. Hebben jullie het gezellig gehad in het restaurant?

Ik heb trouwens maar één echte verandering voor het lijstje, ik ben namelijk niet meer zwanger 8)

Boefje, wat goed dat je toch volhoudt met de BV. Dat valt niet mee als het niet gaat zoals je zou willen. Maar zo te zien begint het al te lonen, goed zo! :thumbup: Het zou inderdaad best een sprongetje kunnen zijn.

Prachtige foto’s Leentje! Je meisje laat zich ook erg makkelijk fotograveren, het is zo’n dotje. :inlove:

En Plut, heb je nog lang op wacht moeten zitten? Leuk hoor, zo’n laatste BV moment. En ze werkte dus lekker mee :slight_smile:

Hier gaat alles prima. Aidan laat me lekker slapen en wordt niet vaak wakker 's nachts. En hij valt ook na de voeding meteen weer in slaap, ideaal. Overdag is hij nu wel af en toe even wakker en ligt dan heerlijk om zich heen te kijken, zo lief. :inlove:

Ik voel me zelf ook elke dag iets beter en ik hoop straks na het eten voor het eerst een klein wandelingetje met hem te kunnen maken.

Zoek de verschillen… :lol:

de bank :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Leentje, wat is Amber toch een mooie meid!!! Ze wordt al zo wijs hè???

Heerlijk hè, Ineke, zo lekker relaxen met je beeb!!! Ze lijken inderdaad veel op elkaar, die knullen van jou :inlove:

Heb je nog lekker gewandeld Ineke?? 't Is zo heerlijk om er weer even uit te kunnen als je een tijd binnen bent geweest…

Miranda, lukt het alweer met de borstvoeding? Ik vind het ook knap van je dat je zo doorzet, hopelijk heb je er ook resultaat van :-*

En Debbie… ben je zo blij dat René er is dat je ons bent vergeten :cry: Hihi, geeft niets hoor, maar laat je even weten of het goed gaat?

Hier gaat alles prima, we genieten lekker van het mooie weer :dance: :dance: Ik ben vanmorgen zelfs vóór het poetsen naar buiten gegaan met de kids, dat doe ik eigenlijk nooit. Maar ik had echt zoiets van: eerst maar eens genieten van het lekkere weer, werken kan daarna ook nog wel :lol: :lol: Nou meiden, later weer meer van mij!

Plut,

ik was om half negen al klaar met poetsen…en heb dus nu de hele dag.

Vanmogen lekker met Thijs in de tuin gespeeld en nu is hij met mijn ouders mee naar het sprookjesbos in Enkhuizen en ga ik zo lekker aan de wandel met Ilse.

Met de bv gaat het nog steeds zo/zo. Vanmorgen dronk ze weer heel weinig en de 2e voeding ook, ga haar zo weer voeden, eens kijken of ze wel wel goed wil.

Geef sinds vrijdag geen fles meer vooraf en dat ging vrijdag en zaterdag heel goed.

Morgen naar cb om te wegen, daar ook maar eens vragen hoe of wat.

Maar als dit wel zo blijft dan denk ik niet dat ik de 6 maanden ga halen. Eerst de 3 maanden maar eens aankijken.

Geniet lekker van het weer allemaal.

Hoi!

Wij zijn er weer van de camping! Tussendoor nog een paar dagen thuis geweest ivm de regen, maar voor de rest hebben we het heerlijk gehad!

Nu weer thuis, lekker genieten van het mooie weer en de berg was :roll: :wink: !

Ineke, wat lijken ze veel op elkaar!! Mooie mannetjes hoor! Hoe is het met jou? Geneest je wond goed?

Judith, lekker hoor, eerst naar buiten gaan. Geniet er maar lekker van!

Debke, hopelijk ben jij ook aan het genieten!

Leentje, prachtige meid is Amber toch!

Miranda, hoe gaat het nu met de bv?

Tara, Juul, Sandra, Stephie, hoe is het met jullie?

en Marjan? Hoe is het bij de huisarts gegaan? Viel het een beetje mee? :hug: !!

:-*

Ooh, Petra, ik had helemaal gemist dat jullie weg waren geweest… :oops: :oops: Jammer van die paar regendagen, maar er hebben ook wel topdagen tussen gezeten :thumbup:

Miranda, hoe doe jij dat toch, om half negen al klaar met je huis??? Tegen die tijd ben ik blij als ik allebei de kinderen aangekleed en te eten heb gegeven… Sta je zo vroeg op??

Jammer dat de borstvoeding nog niet helemaal gaat zoals zou moeten. Heb je al eens gedacht aan een lactatiekundige?

Ik lag net een dutje te doen op de bank (nou ja, half, want Matthijs was natuurlijk wakker) en Matthijs zat lekker te kleien, komt ie opeens naar me toe dat hij klei in z’n neus heeft… :shock: Ik zag niets zitten, dus dacht dat het wel meeviel en liet hem snuiten… komt er zo een hele brok naar buiten… Dat heeft hij nou nog nooit gedaan!

Oh, ik hoor Julia kletsen, ik ga haar maar eens uit bed halen!

Hoi,

Ben ik weer eventjes, ben ff aan het bijkomen, ben mijn huis aan het poetsen en dat valt niet mee met dat lekkere weer, maar ik zal moeten, moet voor woensdag verjaardagsklaar zijn :mrgreen:

Boefje: Balen dat de BV niet zo gaat als je wilt, maar geloof me, de eerst maanden zijn het moeilijkst, als je de 6 maanden gehaald hebt red je een jaar ook wel, het begin is gewoon ff flink aanpoten en doorbijten, misschien idd een lactatiekundige inschakelen, goed idee…succes iig :thumbup: :hug: :-*

Plut: Jeetje wat een schrik van Matthijs met de klei in zijn neus :shock: misschien toch een schreeuw om aandacht :think: :think:

Ineke: Inderdaad alleen de bank !!! :lol: :smiley: :lol:

Sophia: Heerlijk dat je toch een paar goede dagen erbij had :thumbup:

Leentje: Morgen je eerste werkdag, suc6 :thumbup: Enne Amber gaat ook hard he :wink: :inlove:

Tara: Hoe is het met je meid?? Nog last van je bekken/rug zucht…ik weet er helaas alles van, doe rustig aan :hug:

Marjan: Hoe was het bij de HA??

Zo ik ga weer ff verder poetsen :roll: :roll:

Zwaaierdezwaai! Ben ik ook weer even! Heb mezelf net verplicht om met mijn luie kont uit mijn tuinstoel te komen om jullie even gedag te komen zeggen. Het is ook zulk lekker weer!

Woensdag was René al lekker vroeg thuis (het was half 8 ofzo), dus hebben we woensdagavond nog even lekker bij kunnen kletsen samen. Donderdag zijn we (ondanks het niet zulk lekkere weer) toch even naar de Efteling geweest, maar na een flink uur hielden we het voor gezien. Toen zijn we nog even bij mijn schoonmoeder geweest.

Vrijdag…wat hebben we vrijdag ook alweer gedaan :think: Oh ja! Eerst boodschappen, daarna even de stad in en 's avonds zijn René en ik lekker samen uit eten geweest! Was ten eerste heeeeel gezellig en ten tweede errug lekker!

Zaterdag hebben we eerst voor Finn sandaaltjes gekocht en daarna zijn we naar de Efteling gegaan. Daar hebben we de rest van de dag wel gezeten.

Gisteren was Finn niet op zijn best (beetje ziekjes) dus hebben we de dag in de achtertuin doorgebracht (en dat was geen straf met dit weer!).

Zo! Weten jullie ook weer wat ik de afgelopen dagen allemaal heb uitgevreten :mrgreen:

Vanochtend heb ik ook eerst het nodige poetswerk verricht hier thuis en daarna ben ik lekker met de kids op pad gegaan. Uiteindelijk bij mijn moeder beland en daar wat gedronken en gekletst en nu zijn we net pas weer thuis.

Ineke, wat lijken de broertjes toch op elkaar zeg…Mooi om te zien hoor (al zou ik ze natuurlijk veel liever eens in het echt zien!). Hoe is het daar verder? Lekker aan het genieten? Kan niet anders he!

Judith, lekker ding die Matthijs! Je kan er maar plezier in hebben he…klei in je neus proppen…Op de een of andere manier hebben alle kinderen weleens zoiets geks! Aschwin heeft het weleens gepresteerd om een knikker zover als lukte zijn oor in te duwen, Basten heeft (herhaaldelijk zelfs) geprobeerd of je van afwasmiddel ook ranja kon maken…Ben benieuwd wat Finn mij gaat flikken over een tijdje!

Leentje…die dochter van je blijft een plaatje he…Echt, wat mij betreft kun je haar niet genoeg op de foto zetten! Enne…succes morgen he! Laat je even weten hoe het geweest is?

Petra, je bent er weer! Gezellig! Fijn dat jullie genoten hebben op de camping! Dus de vouwwagen (was het toch?) is goed bevallen?

Judith, hier ook regelmatig 's ochtends tegen 9 uur al klaar met “poetsen” enzo hoor! Ik heb vroege vogels thuis, dus meestal sta ik tegen 6.45 uur op.

Miranda, vervelend dat de BV niet wil zoals jij het wilt! Inderdaad morgen op het cb maar even navragen. Maar als ze goed groeit enzo, dan zal ze er wel genoeg aan hebben toch?

Juul, niet te hard poetsen hoor, met dit weer! Enne…verjaardagsklaar? Ja, dat betekent hier dat het “op het zicht” schoon en opgeruimd moet zijn (dus ik stof ff snel, haal een stofzuiger door de woonkamer en haal de erste plekken met een doekje van de vloer). De rest doe ik na de verjaardag. Ben lui aangelegd en anders doe ik alles van te voren en kan ik een dag erna weer aan de bak! Daar heeft deze muts dus geen zin in he!

Franca, hoe is het met jou meissie? Trek je het nog een beetje of lukt het even echt niet?

Uhm…verder weet ik het even niet meer geloof ik! Als ik wat vergeten ben, kom ik later wel weer even terug!

Kusssss

:-*

@Leentje22 wrote:

Juul: Poetsen met dit weer, ik heb de laatste dagen niet zoveel in huis gedaan :roll:. Jullie hebben trouwens wel superweer voor het verjaardagsfeestje :thumbup: !

Dat wel :dance: :dance: maar ik zit nu wel met een verjaardagsoutfit die hem dan te warm is :shifty: :shifty:

Maarja ik heb nog een nieuw zomers outfitje, dus dan word het die :mrgreen:

Suc 6 morgen op je eerste werkdag :-*

Wat een heerlijk ventje Juul :inlove: :inlove: :inlove: !!!

En wat kan hij al goed staan!

Leuk, die kleertjes, maar idd een beetje warm voor nu. Fijn he, dat Hollandse weer!

Hmm, er vraagt er weer 1 aandacht, tot straks…

Juul, wat een stoere man zeg :inlove:

Leentje, je eerste werkdag vandaag, ben erg benieuwd hoe deze dag voor je gaat.

3 tandjes tegelijk, pfff, gelukkig houdt ze zich goed.

Deb, lekker aan het genieten, groot gelijk. Hier ook lekker van het zonnetje aan het genieten hoor.

Plut, dat vroeg klaar zijn had ermee te maken dat Ilse om 06.00 kwam en Thijs om 07.00 naast mijn bed stond, dus die aangekleed en voor de buis gezet zodat ik voor het ontbijt al mijn lijstje kon afwerken (zijn gelukkig geen lange lijstjes hoor, ik verdeel het echt over de hele week)

Voor vandaag alleen nog de 1e en 2e verdieping stofzuigen en dan ben ik ook alweer klaar voor vandaag.

Vanmorgen weer een normale bv gegeven, 10 minuten 1 kant, 4 minuut andere kant. IK had eerst de druk eraf gekolfd misschien dat dat ook wel geholpen heeft want het spuit er anders uit. Zelf dacht ik ook dat het met gemakzucht te maken heeft. Na 5-7 minuten is de druk eraf en moet ze zelf goed zuigen. Misschien dat ze daarom zo moeilijk gaat doen. Als ik een flesje geef, drinkt ze max 70cc. Daarna valt ze of in slaap of zit ze alleen maar met de speen te spelen.

Ach, eens horen wat het cb zegt (al hecht ik daar zelden waarde aan :wink: )

Hier ook weer klaar voor vandaag! En da’s maar goed ook, want het is weer van dat prachtige weer! Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een rondje ga zwemmen met de twee jongsten.

Ik geniet nu wel enorm moet ik zeggen hoor…Dit zijn van die dagen dat ik echt heel blij ben dat ik niet hoef te werken zeg maar…

Juul wat een lekker ventje is Jayden! En stoer ook he? Geweldig in ieder geval.

Miranda, ik ben ook wel benieuwd wat het cb zegt eigenlijk…Ik hecht daar normaal ook eigenlijk geen tot zeer weinig waarde aan, maar wie weet hebben ze nu de “gouden tip” voor je op een presenteerblaadje.

Gemakzucht…ja, da’s misschien wel een goeie ja! Als ze een fles wel goed pakt zou dat zeker kunnen volgens mij (want een fles is veel makkelijker zuigen dan een borst tenslotte).

OH! Finn slaat alarm! Ik haal hem even!

Ilse weegt nu 4560 gram, dat is 340 gram erbij in 2 weken. Ze groeit nog steeds goed. Volgens cb is ze gewoon eerder voldaan qua voeding dus ik ga geen flesjes erbij meer geven. Ze vond haar ook erg tevreden dus geen reflux of iets dergelijks. Kan ook met sprongetje te maken hebben want sinds een paar dagen heeft ze haar vingertjes ontdekt en ligt daar lekker aan te sabbelen, ze had net zelfs haar duimpje in haar mond, zo lief!!

Gisteravond had ze ook niet erg veel gegeten, max 9-10 minuten en wel doorslapen tot 07.30. Denk dus dat cb wel gelijk had (had trouwens een hele leuke vrouw die ik nog niet eerder had gezien, vond ook dat baby’s best wel wat in de zon mogen, echt een beetje oude stempel, wel grappig.)