Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

:mrgreen:

@juulisjuul wrote:

Wahahaha weer december dat zou wat zijn zeg :mrgreen:

Ja, Jonathan en ik grapten al dat we die ene vruchtbare dag per jaar toch eens moeten berekenen en die dag vet moeten onderstrepen in de kalender, hahaha!

@Plut wrote:

@juulisjuul wrote:

Wahahaha weer december dat zou wat zijn zeg :mrgreen:

Ja, Jonathan en ik grapten al dat we die ene vruchtbare dag per jaar toch eens moeten berekenen en die dag vet moeten onderstrepen in de kalender, hahaha!

Precies hahahaah ach ja wel een voordeel als Julia weer baby af is (gaat toch erg snel :shifty: ) heb jij er weer 1 en kun je dus weer genieten van zo’n kleintje toch?? Elke nadeel heb z’n voordeel :eh: :wink:

O ja hier de foto’s van Jayden’s verjaardag : http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2592320#2592320

Wow Judith, gefeliciteerd hoor!! Wat een onverwachts maar supergaaf nieuws!!!

En weer december, hahaha, goed hoor :lol:

Debke: wat is Finn toch een lekker mannetje, echt leuke foto’s!! :smiley:

Juul: Wat een lief taartje heeft jayden gehad zeg! En wat is hij verwend, wauw, echt veel he! En die vrachtwagen, nou daar droomt iedere knul van denk ik zo :smiley: .

Groetjes, Franca

Wow JUDITH!!! Super!! Gefeliciteerd!!!

Ik heb het toch wel een paar keer moeten lezen hoor! Wow, wat onverwacht!! En weer december, haha, hebben jullie een abonnement of zo :wink: ?

Heb je de verloskundige al gebeld voor een echo? Of ben je niet benieuwd hoever je precies bent?

en verder, hmm, wat heb ik nog meer gelezen? Geen idee, ben een beetje overdonderd door dit nieuws!

In ieder geval weer prachtige foto’s gezien :inlove: !

Plut, wat een onverwacht mooi kado zeg.

Gefeliciteerd…

(december zou wel erg toevallig zijn)

oooo, ik hoor Ilse…tot morgen

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties… dat doet me echt goed! Ik heb soms echt het idee dat ik droom en als ik nadenk over dit nieuwe kindje en aan zo’n schattig beebje is dat echt een gek gevoel omdat we nu ook al zo’n schattig beebje hebben :inlove:

volgende week donderdag ga ik naar de verloskundige, dan zal ik meteen wel een doorverwijzing voor een echo krijgen, ik ben heel benieuwd!!

:-*

@Sophia wrote:

Wow Julia!!! Super!! Gefeliciteerd!!!

Ik heb het toch wel een paar keer moeten lezen hoor! Wow, wat onverwacht!! En weer december, haha, hebben jullie een abonnement of zo :wink: ?

Heb je de verloskundige al gebeld voor een echo? Of ben je niet benieuwd hoever je precies bent?

en verder, hmm, wat heb ik nog meer gelezen? Geen idee, ben een beetje overdonderd door dit nieuws!

In ieder geval weer prachtige foto’s gezien :inlove: !

Ik vind dit stukje een beetje raar getyped eerlijk gezegd, nu lijkt het net of het over mij gaat :think: :think: :shifty: :think:

Ow, sorry sorry sorry Julia!

Ik heb het meteen verbeterd.

Stom van me om de verkeerde naam neer te zetten :? :oops: , sorry!

Nou Plut, je hebt ons ook allemaal overdonderd met je mooie nieuwtje zie ik.

Begint het al een beetje te wennen dat er nog een kindje bij komt?

Zou het een giller vinden als het weer december is hoor, :shifty: mag zelf wel oppassen dan in juni

Wat een mooie foto’s van Julia en Matthijs.

Juul, wat een leuke verjaardag van Jayden, hij is lekker verwend met de kado’s en dus ook een bumba-fan.

Deb, wat een leuke foto’s van Finn en Basten

Je mag nu echt een nieuw lijstje gaan maken…de tweede ronde, wie volgt? (jij Deb?)

Gefeliciteerd Judith!!! Geweldig hoor en weer in december!!

Kunnen we het fijn samen meemaken :smiley: :smiley: :smiley:

Ook wij krijgen weer een beeb en waarschijnlijk ook eind december of begin januari :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik zal vandaag even een afspraak maken met onze huisarts!

Famke, jij ook gefeliciteerd :dance:

Mirjam…geweldig meis! Gefeliciteerd!!!

Oh meiden…wat een nieuwtjes allemaal!

En Miranda…wie weet ga ik ook nog wel een rondje meedoen inderdaad! René heeft het er ook weer steeds vaker over. Laatst (vorige week ofzo) had ik mijn laatste pil uit de strip geslikt en meldde dat ik meteen door zou gaan met een nieuwe strip (had blaasontsteking en helemaal geen zin om én blaasontsteking én ongi te hebben…). Toen vond hij dat eigenlijk helemaal geen goed plan. Maar goed, toch gedaan. Ik blijf zelf steeds maar weer twijfelen enzo…Alleen puur om praktische zaken hoor (ruimte in huis enzo). Wij hebben nu zoiets van “we zien het tegen de zomer wel weer”. Even een beetje “bedenktijd”. Maar goed, het zou dus zo maar kunnen dat ik jullie over een tijdje ook een leuk nieuwtje te melden heb!

Ik moet zeggen dat ik het hier nu wel opeens weer erg spannend vind worden hoor meiden! Ik heb er enorm veel zin in om de komende tijd weer wat zwangerschappen en kersverse beebs mee te maken!

Lees net mijn eigen post terug en moet stiekum wel een beetje lachen…Ik kakel een beetje als een kip zonder kop geloof ik :mrgreen:

Forgive me…ben een beetje hyper van dit alles geloof ik!

Nieuw lijstje wordt aan gewerkt overigens!

En Juul, ik heb net even alle foto’s van Jayden’s feestje zitten bekijken…Geweldig zeg! Wat is 'ie lekker verwend!!!

De taart was inderdaad prachtig!

Dankjewel meiden voor de felicitaties, hij heeft een leuke dag gehad :mrgreen:

Enne…

Famke gefeliciteerd !!! :mrgreen: :inlove: :inlove:

:mrgreen:

Joehoe, ik ben nu helemaal niet meer alleen :D:D:D

Famke: gefeliciteerd hoor!! wat een leuk nieuws!!!

Fijn weekend meiden, en deb, ben benieuwd bij jullie :lol:

@Debke wrote:

Lees net mijn eigen post terug en moet stiekum wel een beetje lachen…Ik kakel een beetje als een kip zonder kop geloof ik :mrgreen:

Forgive me…ben een beetje hyper van dit alles geloof ik!

je bent niet de enige hoor die hyper is. :lol: :lol:
Is ook zo'n leuk nieuws toch.
(Ik heb trouwens al wat zwangerschapskleding verkocht en een hoop kleren van Thijs zijn al weg, alleen wat ik ook nog wel leuk voor Ilse vind heb ik op zolder liggen. Er staan al wat kleertjes van Ilse op marktplaats....tis duidelijk hoe de stand er hier voor staat :wink: )

Oh Leentje…ik weet precies hoe je je voelt! Hier is het eigenlijk net zo…

Eerst waren we er toch wel van overtuigd dat we het maar bij onze 3 jongens nu moeten laten. Nu heeft René dus die nieuwe baan en hebben we het (financieel) weer wat ruimer. Dat heeft ons toch weer hevig aan het twijfelen gebracht hoor.

Miranda, hier worden ook regelmatig wat spulletjes verkocht hoor! Maar dat houdt mij geloof ik niet echt tegen…

Weten jullie…eigenlijk weet ik wel dat ik heeeeel graag nog een beebje wil. Maar wanneer is dan het juiste moment he…

Nu heeft René net een nieuwe baan, straks gaan we op vakantie, eigenlijk willen we deze winter wel weer eens op wintersport, Finn is nog klein en of dat voor mij nou erg handig is?

Zo heb ik altijd wel wat! En als ik het nu zo op het scherm zie staan, vind ik het allemaal nogal flauwe smoesjes van mezelf…

En nu zie ik hier weer allemaal zwangeren en pasgeboren beebs en dan voel ik dat geklapper weer vanbinnen…Ook bij mijn maandmama’s is zijn er weer 2 zwanger en zijn er een paar “bezig” voor een brusje.

Soms word ik zooooooo moe van mezelf!

Ooooh, Mirjam, wat leuk!!! Gefeliciteerd meis!!! Wat leuk dat we nu samen zwanger zijn :inlove: :inlove:

Petra, een beetje in de bonen meis? :mrgreen: :mrgreen: Geeft niets, kan iedereen overkomen. Ik heb ook weleens de verkeerde gefeliciteerd met haar zwangerschap omdat ik niet op zat te letten :roll: :lol: :oops:

Debbie, helemaal niet raar hoor, dat je daar over nadenkt… Dat hoort er toch allemaal bij?? Wij hadden ook over dat soort dingen zitten dubben als we de keuze hadden gehad, heel logisch hoor… Geef het lekker de tijd, 't is ook leuk om er samen een beetje over te dubben en te dromen toch??

Leentje, jij ook alweer kriebels??? Hahaha, ik vind het wel grappig hoor… ik ben benieuwd wanneer we van jou weer nieuws krijgen dan :wink:

En Miranda… zeg nooit ‘nooit’… :silenced: :lol: :lol: Haha, nee hoor, grapje natuurlijk.

Franca, hoe is het met jou meis? Nog steeds veel last van je bekken, of wordt het al beter?

Hier gaat het goed, ik blijf de hele dag door een beetje misselijk en heb nergens trek in, 's middags heb ik wel zin in een dutje, maar dat gaat niet zo goed met de kids… Dus breng ik m’n middag een beetje rustig door. Niet teveel taken of gekke dingen plannen, dat helpt wel! 't Blijft zó gek, ik kan het zelf nauwelijks nog bevatten :lol: :lol: :inlove: