Juni 2006 (deel 10), Ineke heeft haar beeb in haar armen!

Beide kindjes liggen in bed (en het is stil) dus even kok tijd

Leentje, veel succes morgen, spannend voor je en ik hoop dat je aangenomen wordt.

En dat huishouden, ik verdeel alles over de hele week zodat ik elke dag maar een half uur tot een uurtje nodig heb. Maar nu was ik supergemotiveerd om snel klaar te zijn en heb dan ook genoeg uren op de bank gezeten vandaag, volgens mij heb ik een stuk of 5-6 afleveringen van 24 gekeken, is zo verslavend. Gelukkig is Ilse makkelijk dus die zat of bij mij op schoot of lag lekker in de box.

Sophia, lekker bijna vakantie. Vind ook moeilijk om voor kinderen in te schatten wat mee te nemen, ik neem altijd biotex mee, kan ik tussendoor nog een wasje doen.

Ilse was 460 gram gegroeit in 12 dagen. Weegt nu 4220 gram. Groeit dus lekker maar gelukkig niet zo snel als haar broer. Die kwam soms 400 gram per week aan :shock: .

Ik ga straks als Niels thuis is lekker in bad, voor het eerst na de bevalling. Boekje en kop thee erbij. Even een momentje voor mezelf zonder de babyfoon erbij.

:mrgreen: !

wow Leentje, wat goed, gefeliciteerd!!!

Voor hoeveel uur is het? En heb je al oppas voor Amber?

Spannend hoor en ook al zo snel! Heel veel succes alvast!

Hier is Jesse een beetje ziek, vannacht veel huilen/jammeren en koorts.

Het oppasmeisje is hier vanmiddag ook, dus ik hoop dat het allemaal lukt.

Ook hier even snel…

Leentje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan joh! :dance: Ik hoop dat je het er erg naar je zin zal krijgen!!!

Sophia: Veel sterkte met Jesse, en ik hoop dat hij snel op zal knappen.

Hier is mijn mannetje vandaag vrij dus we gaan nu even een broodje eten op een terrasje. Ik kom gauw uitgebreid verslag doen van de babykamer en weer even met iedereen bijkletsen!

Liefs Franca

O Heerlijk Tara, samen op een terras een broodje eten! Dat is lang geleden voor Erik en mij! Geniet ervan!

Grrmbl…Had ik net een heel verhaal zitten typen, was bijna klaar…komt Finn eraan en hupakee! Verhaal weg!

Ik heb Finn nu maar eerst even op bed gelegd. Kan ik even rustig typen tot Lingo is afgelopen (kijkt Basten altijd) en dan kan ik Basten op bed gaan leggen.

Goed…opnieuw dus!

Leentje (of mag je naam weer?), gefeliciteerd meis! Heb je toch eindelijk gevonden wat je wilde. En je kan al lekker snel beginnen! Kan me voorstellen dat je er heel veel zin in hebt!

Het namencircus was hier inderdaad redelijk lastig…Een meisjesnaam niet, die hadden we wel een paar mooie in gedachten, maar een jongensnaam…daarvan hadden we ook al 2 prachtexemplaren rondlopen natuurlijk en dan wordt de keuze steeds beperkter. Maar het is goedgekomen! Maar mochten we nu toch ooit voor een 4e gaan, dan moet het maar geen jongen meer worden…Zou het wel heel moeilijk maken namelijk :mrgreen:

Franca, wat heerlijk! Lekker een broodje op een terras! Het was er vanmiddag ook echt weer voor! Nu niet meer helaas. Hier heeft het al flink geregend en geonweerd. Nu miezert het alleen nog, maar het zonnetje is er echt vandoor. Jammer hoor…heb er net zo van genoten!

Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar je kinderkamer verhalen enzo hoor! Hoe gaat het nu met jou? Worden de bekkenklachten nu je verder in je zwangerschap komt ook nog erger dan ze al waren of blijft het redelijk stabiel? Ik heb wel respect voor je hoor…Je doet het toch maar eventjes :clap: :clap: :clap:

Petra, ik hoop dat Jesse snel weer opknapt, want ziek op vakantie is ook niet alles! Trouwens, niet teveel meenemen hoor! Pampers, doekjes en eten zijn overal te koop en ik neem ook altijd een pakje Biotex mee. Hoef ik niet zoveel kleding mee te leuren. Een wasje is zo gedaan!

Miranda, heb je genoten van je relax-bad? Of ben je er heel snel weer uitgegaan om nog maar ean aflevering van 24 te kijken? Ik heb een week of 6 geleden seizoen 1 gekeken op dvd. Vond het om te smullen! Ben nu in afwachting van seizoen 2, maar mijn nichtje is daar nog mee bezig. Ik zal dus nog eventjes geduld moeten hebben!

Mirjam, André is een lekkere flinkerd he! Was Finn ook hoor! Nu de laatste tijd gaat het allemaal wat geleidelijker. De laatste maanden is hij redelijk stabiel qua gewicht. Ach, het komt uiteindelijk allemaal goed hoor! Basten was ook zo’n beer, maar daar zie je nu echt niks meer van terug!

Juul, hoe is het met jou meis? Waar hang jij zoal uit de laatste tijd? Gaat het weer wat beter met je?

En Judith, waar ben jij? Druk aan je nieuwe column aan het schrijven soms? Hoe is het weekend geweest? Ben je het een beetje doorgekomen?

Hier is de rotweek nu begonnen. René is vandaag naar Duitsland vertrokken en komt pas volgende week woensdagnacht/donderdagochtend weer thuis. Zo lang zijn we nog nooit “gescheiden” geweest geloof ik…Ik had het er ook stiekum wel een beetje moeilijk mee toen hij wegging hoor…Maar goed, dat gaat nu wel weer. Ik heb ook eigenlijk geen tijd om daar lang bij stil te staan met die kids. Aankomend weekend zal wel lastiger worden. Ach…we slaan ons er wel doorheen! Ik kom gewoon lekker vaak tegen jullie aan kletsen!

Ik ben ook hartstikke benieuwd naar Aiden ondertussen…Ik hoop maar dat Ineke niet te lang in het ziekenhuis hoeft te blijven, zodat ze snel eens kan komen spammen en even hoi zeggen.

Oh! Lingo is afgelopen! Ik ga er een op zijn bed leggen!

Fijne avond nog en tot morgen!

Kusssss

:-*

Leentje, dat heb je idd goed geregeld! Fijn voor Amber dat ze gewoon thuis kan blijven.

Debke, succes en sterkte de komende week! Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Lekker wat dingen plannen, dit weekend, hopelijk vliegt de tijd dan voorbij. Het wordt in ieder geval heerlijk weer.

Jesse is al aardig opgeknapt. Gisteravond heeft hij voor het laatst sinaspril gehad tegen de koorts en hij heeft vannacht heerlijk geslapen. Hij is nog wat bleek, is rustiger en eet minder. En vandaag heeft ie al 4x diarree gehad.

Wanneer moet je eigenlijk ORS gaan geven? Ik merk wel dat hij minder plast dan normaal.

Hoi hoi

Daar ben ik dan weer. Gisteren was heerlijk, mijn man werkt nu zo’n 2 maanden alleen maar snachts dus heel gezellig is het hier niet altijd, maar gisteren had hij lekker een nachtje vrij dus konden we even lekker genieten. T/m pinksteren werkt hij nog snachts en dan gaat hij gelukkig weer gewoon overdag werken, en dat vind ik wel erg lekker!

Maar dat wilden jullie natuurlijk niet horen, maar jullie wilden weten hoe het met de babykamer is, nouwwwwwwwwwwww ik wil niet meer weg uit de kamer haha. Het is erg mooi geworden en ik ben er helemaal verliefd op. Het liefste zou ik hem al aan jullie willen showen, maar ik ben bang dat dat het geslacht een beetje verraad, dus sorry meiden maar nog even geduld. Op onze babysite staat wel de rest van de babyuitzet geshowt, dus anders kunnen jullie even daar kijken :smiley:

Kortom dit kamertje maakt me weer zo in de wolken, heerlijk gewoon!

Leentje: Wauw wat een fijne dagen heb je met je nieuwe baan. Dat is echt genieten en fijn dat je lekker je (schoon)ouders als oppas hebt!

Sophia: Hoe gaat het nu met Jesse. ORS kan geen kwaad om te geven en als Jesse nog steeds diarree heeft dan zou ik dat gewoon geven hoor, sterkte ermee!

Debke: Jeetje, moet je je man nu alweer zolang missen. Dit is wel erg balen he. Ik hoop dat de week snel voorbij zal vliegen voor je en dat jullie binnenkort elkaar wat meer zullen zien.

Je vroeg hoe het met mij was. Helaas is de situatie niet verbeterd. Iedere dinsdag worden mijn bekken en rug terug in de juiste positie gezet (auw) en dan heb ik vaak op woensdag en donderdag wat betere dagen. Daarna houd het vaak alweer gauw op, maar om deze behandeling nu vaker te doen, dat is het niet waard, want daar is het te heftig voor. Ik moet wel zeggen, nu ik mijn leventje erop aangepast heb en nu de kleine uk steeds dichterbij komt kan ik het beter aan dan eerst. Ik blijf dus gewoon aftellen, maar ga dat nu eerst voor jou doen, in de hoop dat je man weer gauw thuis zal zijn :-* Sterkte he!

Ineke: Ohhhhh ik ben zo benieuwd naar de kleine Aiden. Kom je gauw showen :smiley:

Julia: Hoe gaat het nu met jou, voel je je al wat beter?

Boefje: Ik zag het jurkje van Ilse op je site :inlove: :inlove: :inlove: Wat een schattige foto!!!

Plut: Ben je alweer druk bezig met een nieuwe collum? Of wil ik ze te graag en te snel weer lezen, hihi :oops:

Marjan: Als je dit leest, hoe was het bij de huisarts? Ik hoop dat het je meeviel en dat de ha behulpzaam was! :hug:

Okido, tot gauw weer!

Liefs Franca

Ja inderdaad! Marjan hoe was het vandaag? Is je huisarts een beetje lief voor je geweest?

Later meer hoor meiden! Ga zo eerst maar eens in de keuken kijken wat we vanavond gaan eten…

Dag lieve dames, wij zijn weer thuis :slight_smile: Beetje moe, beetje pijn, maar vooral overgelukkig met onze “kleine” lieve Aidan. Ik kom dan ook later wel wat uitgebreider vertellen over hoe het allemaal gegaan is. Het gaat in elk geval erg goed met ons.

Leentje, van harte met je nieuwe baan! Ik hoop dat je er met veel plezier zult werken.

Marjan, succes vandaag. Wat ontzettend vervelend dat het nog steeds niet gelukt is. Ik denk aan je.

Deb, ondanks de kleine spelverwarring is het inderdaad wel heel frappant dat wij zo hetzelfde denken :slight_smile: Wij hebben de naam Aidan al in gedachten van ver voordat we zwanger waren, maar toen jouw Finn werd geboren vond ik het al zo toevallig dat jullie ook een Ierse naam hadden gekozen. Dit is alleen wel heel toevallig hè?

Ik ga even een fotootje zoeken en ik kom gauw wat meer vertellen (van het weekend of zo). Allemaal veel liefs van ons!

De eerste foto’s:

Ineke, je bent er weer!!!

Oh geweldig! Hij lijkt op zijn broer zeg…Zie ik vooral heel erg terug op de eerste foto!

Maarre…wat een beer! Dat pakje wat ik heb meegestuurd voor je gaat hij vast niet meer passen!

Gaat het met jou een beetje? Rustig aan doen he!

En wat die naam betreft…bij mij is hij toen blijven hangen uit Sex and the City (erg he :oops: ). Net als Finn is blijven hangen uit Grey’s Anatomy (oh wat ben ik erg!). Waar vond jouw Aidan zijn naam zijn oorsprong?

Verder even snel: Petra fijne vakantie! Wat die ORS betreft, zolang Jesse nog vocht inneemt zonder dat hij het er weer uit gooit is er niks aan de hand volgens mij. Neem gewoon wat ORS mee op vakantie uit voorzorg en als jij denkt dat het nodig is om hem wat te geven, gewoon doen!

Ik hoop dat Jesse gewoon lekker is opgeknapt ondertussen, zodat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken!

Kus voor jou en tot na je vakantie weer! Geniet ervan!

Hoi! Ik dacht, nog even spieken en meteen prachtige foto’s van Aidan!!!

Wat een schatje Ineke, wat een heerlijke bolle wangen :inlove: . en wat kijkt Andre ook trots! Hoe vindt hij het?

Doe maar lekker rustig aan meid, laat je lekker verwennen. Fijn dat jullie weer thuis zijn!

Debke, Jesse spuugt idd niet, maar ik neem het wel mee op vakantie. Meer uit voorzorg, net als Luuf en neusspray.

Vannacht was hij weer een paar keer wakker, geen idee wat er was. Misschien voelt hij onze spanning wat betreft de 1e keer met Jesse kamperen wel aan.

Fijne week allemaal!

:-* Petra

Ineke: Wat een prachtig mannetje is Aiden zeg :inlove: :inlove: :inlove: de foto’s zijn erg mooi en wat een trotse broer, erg gaaf! Rust lekker uit en geniet ervan!

Petra: Fijne vakantie en succes nog met pakken he :wink:

Iedereen fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Franca

:mrgreen:

Wat een heeeeeeeeeeeeerlijk mannetje Ineke :inlove: :inlove: :inlove:

Geweldig!!!

André trouwens ook! Wat een prachtig kereltje, trotse grote broer :inlove: :inlove: :inlove:

OOOOOO Ik moet me echt gaan schamen zeg !!! :oops: :oops: :oops:

Allereerst:

INEKE, HUBBIE EN ANDRE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE AIDEN !!

Wat een flinkerd zeg Ineke, wat woog ie nou eigenlijk?? Hij is mooi :inlove: :inlove: :inlove: en Andre zo supertrots !!

Ik kan me voorstelen dat je teleurgesteld was toen je te horen kreeg dat het een keizersnee zou worden, maar als ik je beertje nu zo zie, denk ik dat je er eigenlijk wel blij mee moet zijn, want op de “normale” manier bevallen van zo’n flinkerd lijkt me ook niet niks !!

Geniet van je kraamtijd !!

Leentje: Ik las dat je een nieuwe baan hebt, gefeliciteerd !!

Marjan: Naar de HA, gelukkig hopelijk kunnen ze iets ontdekken, misschien is het wel iets kleins, ik blijf duimen voor jullie meis :pray:

Boefje en Plut: Hoe is het met jullie beebs, gaat alles goed??

Debke: Had ik je gefeliciteerd met Finn?? Ik weet het eigenlijk niet meer, zo niet dan bij deze alsnog van harte gefeliciteerd, ik had wel een hele mooie taart voorbij zien komen, en foto’s van de jarige man !!

Taar: Jij gaat ook al hard zeg !!! Tijd voor weer een buikfoto :wink: Enne lekker babyshoppen, is heerlijk toch??

Nou hier gaat het nog steeds k*t, er lopen nog onderzoeken, en mijn schildklier is waarschijnlijk ook niet goed, ik moet nu elke maand laten prikken omdat ik zo moe ben en ze niks kunnen vinden :? Ik lig s’avonds om 20.30/21.00 uur al op bed, schiet niet op dus !!

Als ik iemand vergeten ben SORRY daarvoor !!

Ineke, :inlove: wat een zonen heb je zeg. Geniet maar lekker van je mannen.

Juul, :hug: beterschap, succes met de onderzoeken

Leentje, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :dance:

Tara, vervelend van je bekken, hopelijk ben je er na de zwangerschap vanaf.

Deb, gaat het wat zo alleen met de kids thuis??

Ik schiet al aardig op met 24, nog 7 afleveringen en dan op naar het 2e seizoen.

Hier heerlijk genoten van het weer de afgelopen dagen, veel geshopt en tv gekeken dus :wink:

Verder alles goed hier.