Hoi hoi
Ik kreeg zojuist een mailtje van Marjan, en ik ben nu maar zo vrij om dit te delen met jullie :oops: .
Ze is inderdaad helaas nog steeds niet zwanger. Aankomende donderdag gaan ze naar de huisarts.
En van de week komt ze hier weer even reageren, zei ze!
Marjan, ook nog even vanaf hier: we blijven duimen voor je en succes donderdag!
Ohh, Debke, heb je nog geen nieuws, het blijft zo spannend hier…
Laat staan hoe jij je nu moet voelen…
Dikke knuf, Franca
He! Wilde het net komen vertellen van Marjan!
Wel heel gezellig dat ze weer komt kletsen van de week!
Marjan, heeeeeeeel veel succes donderdag en laat je niet met een kluitje in het riet sturen!
Dikke kus!
Verder…zit ik al een uur mijn nagels af te kluiven. Er is weinig meer van over. Ben zoooooo zenuwachtig…Maar ik weet dat we echt nog eventjes geduld moeten hebben meiden…
Ineke is nu in de OK (of er al uit). Zodra ze haar ouders gesproken heeft, zullen die wel direct in de auto springen om met André naar zijn broertje of zusje te kijken.
Ik hoop vanavond laat nog wat te kunnen melden, maar ik kan me voorstellen dat Ineke’s ouders even totaal niet bedenken dat ze mij even “moesten” informeren van Ineke. Het zou dus ook best eens morgen kunnen worden dat we wat horen…
Ik ga weer een beetje verder kluiven nu…
Ik zie een bericht van Deb dus ik meteen kijken maar helaas…zal nog wel even duren denk ik ook.
Marjan, heel veel succes donderdag. We blijven voor je duimen dat ook jij mag genieten van een dikke buik.
Kookwekker gaat af, moet er vandoor :mrgreen:
Meiden…het is zover!!!
BUB van INEKE!!!
Ze is bevallen van een ZOON van bijna 11 :shock: pond!
Hij heet Aiden Jorick.
Mama en zoon maken het goed!
Ineke lieverd…Van harte gefeliciteerd meis!
Maarreh…voor mij wel even een extra kippenvel momentje hoor…Het is zijn naam die het 'm doet.
Wij hadden voor Finn twee namen in gedachten. Finn dus en Aiden…omdat we er maar niet uitkwamen welke het nou echt moest worden, hebben we besloten dat te laten wachten tot we hem konden zien. Wij vonden “die van ons” een echte Finn, vandaar dat Aiden het toch niet geworden is.
Maar dan geef jij jouw zoon gewoon die naam…Ik vind het geweldig meis! Echt, kippenvel…
O wat super, ik ben bij mijn ouders en dacht even snel spieken of er al nieuws is voor we gaan eten en ja dus :dance:!
Ineke: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! :dance: :dance: :dance:
Stoere naam :thumbup: ! Lekker genieten meis!
Gefeliciteerd Ineke!
En bijna 11 pond, wat een zware baby! :shock:
Is hij ook lang of gewoon lekker mollig? Ik hoop snel te lezen hoe het met je gaat, ik weet niet hoe lang je in Amerika in het ziekenhuis moet blijven?
Groetjes Saskia
Saskia, Ineke verwacht (als alles goed blijft gaan natuurlijk) na een dag of 4/5 weer naar huis te mogen. Dus dat is eigenlijk niet anders dan hier geloof ik.
Ik zit helemaal te hyperen hier! Ga zo eerst René bellen…
:dance: :dance: :dance:
Hoera, een zoon.
Ineke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Aiden.
Genieten nu, met je ouders erbij, geweldig voor je.
lieve Ineke, Alex en André, van harte met Aiden!!!
't Is dus een goede beslissing geweest om een keizersnede te doen, zo aan het gewicht te horen…
En Deb… wat een leuke verrassing is dat dan zeg! Is wel duidelijk dat jullie vriendinnetjes zijn :inlove: :inlove:
Joehoe Ineke!!! Gefeliciteerd met jullie zoon Aiden!!
Geweldig nieuws en ik hoop dat het goed gaat met jullie!
En deb, jij ook gefeliciteerd met je vriendin, en idd wat betreft die namen, dan ben je echt vriendinnen he :inlove:
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje met de prachtige naam Aiden:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Geniet er maar lekker van! Hopelijk knap je snel weer op van de keizersnee! We hopen natuurlijk gauw weer van je te horen zodra je weer lekker thuis bent. :-* Mirjam
Joehoe!!! Daar is hij dan!!!
INEKE, ALEX EN ANDRE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE AIDEN!!!
Hopelijk gaat het goed met je en met je kleine vent, wat een prachtige naam!
Debke, bedankt voor het doorgeven van deze mooie boodschap en jij ook van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder dat jullie de naam Aiden ook in gedachten hadden.
Goedemorgen!
Deb, nog nieuws over Ineke en Aiden??
Fijne dag allemaal!
Nee geen verder nieuws. Verwacht ik ook niet hoor. Geen nieuws is goed nieuws toch?
Ik ben er zelf nog wel een beetje ondersteboven van. Raar joh! Gisteren René nog gebeld voordat hij thuiskwam om hem het nieuws te vertellen en die had ook zoiets bij het horen van de naam van “he??? Krijg nou wat! Da’s ook toevallig!”
Gisteren dus ook in gedachten nog even ons hele “naamkiescircus” doorgenomen samen. Hebben we wel om moeten lachen, want het vinden van de juiste naam heeft ons echt wel veel moeite gekost! Toen we de keus voor een jongen ein-de-lijk hadden weten te beperken (Aiden en Finn dus) kwam de uiteindelijke “strijd”. Het kiezen…Dat was echt een onmogelijke opgave. We hebben nog gedacht om ze dan allebei maar te gebruiken, maar omdat onze andere kids maar 1 naam hebben, wilden we dat nu eigenlijk ook. Uiteindelijk, na heel wat geharrewar, hebben we toen besloten eerst ons kindje maar eens te bekijken en dan pas de beslissing te nemen. Of gewoon “zorgen” dat het een meisje werd. Die naam was veel makkelijker voor ons!
Toch werd het dus een jongen en voor mij stond het eigenlijk vast op het moment dat we hem zagen dat het Finn moest worden. Vond ik veel beter bij hem passen dan Aiden. Dus toen de VK vroeg hoe hij moest heten, zeiden we alletwee Finn (zonder overleg tussen ons overigens). Dat voelde voor ons alletwee goed kennelijk.
Ik vind het zoiets aparts dat Ineke nu juist met de naam Aiden komt…Heel bijzonder!
Miranda heeft Ilse trouwens een tweede naam gegeven die in eerste instantie op ons lijstje stond voor een meisje (Zara). Wij zouden het alleen als Zarah gespeld hebben. Uiteindelijk is Zarah alsnog van ons lijstje verdwenen, omdat we een andere naam beter bij de namen van Aschwin en Basten vonden passen.
Oh was ik nog helemaal vergeten!
Petra, ik heb gisteren eindelijk het verhaal van je zus gelezen in Kinderen!
Jeetje zeg…wel heftig he…Ondanks het feit dat ik het verhaal dus via jou al kende, was het toch heftig om te lezen.
Hoe is het nu met de tweeling trouwens?
Deb, wat een toeval zeg met die namen. Wel leuk hoor.
Toch een beetje 4 handen op 1 buik bij jullie.
Ilse heeft ons verwend vannacht, ze kwam pas om 07.00!!
Lekker geslapen dus. Werd om 5 uur wakker, nog een uurtje weggezakt en om half 7 maar kolven want het liep er al uit :roll: :roll:
Ga straks naar het weeg uurtje, eens kijken wat onze meid is gegroeit in 2 weken.
Was vanmorgen trouwens supersnel klaar met het huishouden want daarna mocht ik de dvd weer aanzetten van mezelf, dus lekker met een koppie thee weer een aflevering van 24 gezien :mrgreen:
Franca, you’re next…op naar de volgende beeb :inlove:
en Sandra, hoe zou het met haar gaan??
:-*
Ja, ik ben ook zo benieuwd naar Aiden!
Maar ik denk dat je gelijk hebt Debke, geen nieuws is goed nieuws.
We moeten nog maar even geduld hebben voor de foto’s!
Hier ook zulk lekker weer! Hopelijk blijft het nog even zo, want vrijdagmiddag gaan we voor 10 dagen naar de camping. ik ben al druk bezig met inpakken. Wel lastig om in te schatten hoeveel kleren, doekjes, luiers enz ik mee moet nemen voor Jesse.
Echt een bijzonder verhaal over de namen van Finn en Aiden! Wij waren heel snel eens over de naam Jesse, al ver voor ik zwanger was, maar voor een meisje vonden we het veel moeilijker.
Miranda, fijn dat Ilse uit geslapen heeft! Was ze goed gegroeit?
Leentje, wat een mooie foto van Amber weer! Succes morgen! Ik zal voor je duimen dat ze je meteen aannemen.
Debke, leuk dat je het verhaal hebt gelezen! Het gaat prima met Roos en Milan, lief dat je er naar vraagt. Ze zijn al bijna weer een half jaar en groeien goed. Jesse vindt het altijd leuk om bij ze op visite te gaan.
Grappig dat jullie de 2e naam van Ilse voor een meisje hadden. Mijn nichtje heet ook Zara, terwijl het toch een naam is die je niet vaak ziet, op deze manier geschreven.
Zo even eten en dan zal Jesse ook wel weer wakker worden. Ik had hem maar weer op bed gelegd. Hij is de hele dag jengelig geweest en had last van diarree, dus ik denk dat er weer een tand op komst is.