Nou, dat is nog eens goed nieuws Plut! Wat heerlijk dat je nu al beloond wordt voor je goede beslissing. Dat moet je toch een hart onder de riem steken. Welterusten. :-*
Hier nog maar eens een buikfoto van mij, misschien wel de laatste. Zoals jullie zien ga ik ook voor de hoofdprijs in striae, maar aangezien Alex dit “baby beauty marks” noemt, vind ik het zelf ook niet zo erg
Wow Ineke, wat een buik!!! Super! Baby beauty marks :inlove: :thumbup: !!
Fijn dat je je weer beter voelt, na het bericht over de ks.
Spannend hoor, nog 2 nachtjes en je wordt weer mama en Andre wordt grote broer!!!
Fijn Judith, dat geeft toch wat meer rust. Ik duim voor je dat het zo blijft!
Goed dat je hebt doorgepakt meid!
Tara, en, zijn de meubeltjes er??
Miranda, fijn dat de nacontrole goed was en dat het beter gaat met Thijs.
Debke, nog een extra :hug: voor jou!!
Druk dagje vandaag met allerlei kleine dingetjes en morgen wordt mijn neefje gedoopt, dus tot morgenmiddag maar weer. Fijn weekend!!
Hoi hoi
Ja hoor, alle meubels en spulletjes zijn er, en volgens mij hebben we flink ingeslagen haha :oops:
Nu lekker druk met alles in elkaar zetten dus ik ben er weer gauw weg van alleen heel even:
Ineke : fijn dat je je nu wat beter voelt. Zijn je ouders goed aangekomen?
Geniet er lekker van en ik ga maandag de hele dag aan je denken :thumbup: Succes hoor! Oh en jouw buik: echt prachtig!!!
Allemaal fijn weekend en dikke knuffffffffffffffffff
MOOOOOOOOOOOI Ineke wat een buik :inlove: :inlove:
Prachtig!
Wel heel jammer dat je niet op de “normale” manier mag bevallen maar toch ook fijn dat je maandag je beebje in je armen mag houden!
Ik ben erg beniewd! Mijn collega heeft bij de eerste ook een spoedkeizersnee gehad en bij de tweede ook een geplande, echt een wereld van verschil zei ze, die tweede was een mooie bevalling en dat gaat echt heel anders. Hoop dat je er wat aan hebt :hug:
Met ons gaat alles prima! Gisteren met André naar het cb geweest, hij is al 12 :shock: kilo en 72,5cm. Lekker mollig dus! Het was nu nog niet erg, straks als ie meer beweegt en wat langer wordt gaat het er vanzelf weer af. We passen al erg op met wat hij krijgt aan eten/tussendoortjes dus het zal wel goedkomen.
We zijn nog steeds enorm aan het genieten van onze kleine boef :inlove:
Ik sluit me helemaal bij je verhaal aan Deb!!
Dikke :hug: voor Judith!
en ook voor jou Debke :hug: :hug: kan me voorstellen dat het zwaar is om alles alleen te moeten doen.
moet nog eventjes bijlezen meiden!
fijn weekend!
Sophia, Tara, Famke: :-* Mijn buik zit me flink in de weg met alles, maar ik zal hem straks toch wel missen hoor.
Sophia, veel plezier bij de doop van je neefje morgen, wordt vast een hele bijzondere dag.
Tara, geniet maar lekker van al je mooie nieuwe spulletjes, voorpret is zo leuk!
André groeit dus als kool Famke! Hartstikke mooi toch, ik hou wel van een lekker mollig hummeltje. En als hij straks gaat lopen en zo, zal je zien hoe snel het ook weer rechttrekt. Geen zorgen om maken hoor! Lekker blijven genieten.
Lief van je, dat verhaal over je collega. Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en daar kreeg ik ook te horen hoe het allemaal zal gaan maandag en dat is inderdaad heel anders dan de vorige keer! Ze laten nu de baby en Alex gewoon bij me tot ik gehecht ben en dan gaan we met zijn drietjes naar de recovery. Daar krijgt beebje dan een badje en mag ik voor het eerst aanleggen. En later gaan we lekker met zijn drieën naar onze kamer. Allemaal veel intiemer en gezelliger dus, en ik krijg er nu eigenlijk wel zin in!
Alex is nu mijn ouders aan het ophalen van het vliegveld, nog een uurtje of twee en dan zijn ze hier! Heb er heel veel zin in. Ben ook erg benieuwd hoe André het vindt. Vorige keer herkende hij ze echt en ik denk wel dat dat nu weer zo is. Ik heb al een paar keer gezegd dat opa en oma vandaag komen en dan gaat hij al bij het raam kijken. :inlove:
Ik spreek jullie morgen nog!
Ineke, heel veel plezier met je ouders, geniet er lekker van.
:-*
Ineke, heel veel plezier met het weerzien van je ouders!
Fijn weekend!
Lieve Ineke, ik kom je alvast even succes wensen voor morgen!
Zet 'm op meis, nog één dagje en dan mag je je beebje vasthouden. Ik ben zooo vreselijk nieuwsgierig :inlove: :inlove: Knap maar gauw op, dan kun je ons komen vertellen hoe het is gegaan. Ik zal morgen aan je denken :-*
Ook van ons veel succes morgen Ineke!!
Wij zijn ook vreselijk benieuwd naar jullie beebje.
dikke :-*
:-*
Ineke, heel veel succes vandaag, nog even en je hebt je baby in je armen.
Dank jullie wel lieve dames, voor het meeleven en alle sterkte wensingen. Ben op van de zenuwen, maar zie er ook erg naar uit. Heb wel ontzettende dorst want ik mag al sinds gisteravond niet meer eten of drinken. Ik wens jullie allemaal het allerbeste en zie jullie aan het einde van de week ergens weer.
Nu eerst maar eens gaan bevallen!
Kusjes, Ineke
Lieve Ineke,
Ik denk aan je hoor! De hele dag al…Kan niet wachten op het (letterlijk) verlossende mailtje!
Heel veel succes zometeen!
Meiden, ik heb nu ff geen tijd voor een groot verhaal (moet zo op school foto’s van de kids gaan maken voor een verjaardagskalender voor de juf, als kadootje voor haar trouwen), maar ik wil alleen maar even zeggen, dat ik jullie natuurlijk op de hoogte stel zodra er nieuws is uit Amerika!
Dikke kus Deb
Oooooohhhhh, spannnend!!! Vandaag is jullie dag Ineke!! Ik kreeg vanmorgen meteen de kriebels toen ik wakker werd! Nog zo’n 1,5 uur! Heel veel succes meid en geniet ervan!!!
Debke, ben zo benieuwd wanneer je het verlossende bericht komt brengen! En wat het is geworden en de naam en gewicht en natuurlijk hoe het gegaan is!
wacht, wacht, wacht… nog een half uur…
Hier lekker aan de schoonmaak geweest, tenminste de keuken dan. Alle kastjes weer omgegooid. Ben sinds we hier wonen niet tevreden met de indeling van de kastjes dus zo’n twee keer per jaar verplaats ik alles weer tot het me wel zint. Afwachten dus of dit wel de opstelling is.
Verder eindelijk weer wat kraamvisite gehad afgelopen weekend. Was wel gezellig.
En ik ben begonnen met de serie 24…
afgelopen weekend al 5 afleveringen van seizoen 1 gezien. Seizoen 2 en 3 zijn ook al in huis (geleend van vrienden) dus als ik hier weinig ben…
:mrgreen:
Ook ik lees even in spanning met jullie mee! Ook al kom ik hier niet meekletsen, ik lees wel regelmatig mee.
Ineke, veel succes en ik hoop snel wat over je te lezen!
voor mij geld hetzelfde, lees af en toe mee! Heel heel veel succes!
(heb ik het trouwens goed begrepen dat alle juni 2006 stoppers inmiddels zwanger zijn, of bevallen?? of zijn er toch nog mensen aan het klussen??
anders is dit een vruchtbaar groepje toch?
sylly, er is nog 1 mama niet in verwachting (voor zover we weten). Ze schrijft niet meer mee, maar we denken wel nog steeds aan haar…
maar oeh… wat is het spannend hè!!!