juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Zo, nieuwe rang, nieuwe avatar. Er was iemand anders op Kok die het leuk vond mijn avatar in te pikken…Dat vond ik lastig. Leek net of ik had zitten typen terwijl zij dat was.

Vandaar een nieuw plaatje. Ben er nog niet helemaal blij mee, maar ik heb geen zin meer om verder te speuren nu.

Ik kom ook even Prettig Weekend roepen trouwens.

Dus bij deze: een heel fijn weekend allemaal!!!

Kus Deb

Da’s ook raar, ik zie dat je een andere avatar hebt, maar kan me ineens niet meer herinneren welke je eerst had :wall: 't Was me nog niet opgevallen dat iemand anders de jouwe ook had. Ik kan me voorstellen dat je daarvan in de war raakt…

Fijn weekend Leentje, leuk, een bruiloft…

Oh, ja, ik zag dat m’n nieuwe column online staat :dance: :dance:

Voor allemaal een dikke :hug: en een fijn weekend!!!

BIB

Iedereen geniet lekker van jullie weekend, ga ik nu ook doen :smiley:

Dikke knufffffffffffffffffffff

Kom jullie ook ff fijn weekend wensen :mrgreen:

Debke: Ik zag dat ja van die avater, ik zag ergens een antwoord maar vond het eigenlijk geen “Debke” antwoord, toen zag ik pas dat het iemand anders was, lijkt me erg vervelend zeg !!

Tara: Hoe is het met je??

Verder nog weinig te melden, vanavond een feestje van hub zijn werk dusse nu maar hopen dat Jayden blijft slapen, want mijn moeder kan hem niet uit bed halen :? :think: anders moet ik terug naar huis komen, maarja is niet anders !!

Wil jullie ook even een fijn weekend toewensen!!

Ben niet zoveel online momenteel (lig vaak eventjes in bed of op de bank), de vermoeidheid begint even toe te slaan merk ik.

Morgen hubbie jarig, dus een druk, maar gezellig dagje voor de boeg.

Famke, alvast gefeli met je hubbie

Juul, veel plezier vanavond (nu dus)

Plut, je column heb ik gelezen!!

Deb, al een nieuwe wasmachine?

Hier is de pc vanmorgen gestorven, dus wij de stad in vanmiddag, ik met Thijs naar de kapper want die had echt een knipbeurt nodig en Niels een nieuwe pc halen, heeft ie er meteen ook maar een laptop bij gedaan :dance:

Ik kan dus weer normaal internetten :dance: :dance:

:zzz: !

BIB

Leentje: Heerlijk altijd die trouwerijen he! Wij zijn ook druk bezig met vrienden van ons die gaan trouwen. (beide zijn we getuige) Maar inderdaad, na zo’n dag ben je bekaf, haha. Fijne rustige zondag voor jou!

Boefje: Zozo, een nieuwe laptop erbij! Nou dan kom je ons vast heeeeeel vaak van alles vertellen :lol: En heel veel plezier met je midweekje weg!!!

Debke: Hoe is het met jou, wat balen dat de wasmachine stuk is… Is altijd zo’n gedoe dan he! Ik stuur je trouwens nog even een pbtje met mijn mobiele nummer, mocht ik dan even niets laten weten dan kun je me daarop bellen.

Juul: Heb je een leuk feestje gehad, of moest je toch naar huis? En hoe voel je je? Nog misselijk/moe of is dat ondertussen wat minder aan het worden?

Famke: Gefeliciteerd met je man!! Vandaag mooi weer, dus het zal vast een mooie dag worden! Doe het wel lekker rustig aan he!

Judith: Hoe gaat ie met jou? Je hebt weer een erg goede collum geschreven zeg!

Ineke: Hoe gaat ie daar? Druk met je mannetjes?

Nou, nu heb ik volgens mij de meeste wel weer gehad!

Hier rustig aan, ben nu toch echt wel toe aan een middagslaapje de laatste dagen, maar volgens mij mag dat wel he!

Verder nog geen tekenen van dat de baby eraan komt, dus we wachten maar geduldig af. Hadden jullie eigenlijk voortekenen dat de bevalling ging beginnen? (muv de slijmprop, weeen en vruchtwaterverlies dan)

Nou, in ieder geval tot morgen en fijne zondag allemaal!

Liefs Franca

Feestje was leuk, ik lag om 2 uur in bed :zzz: :zzz: :zzz: ben nu wel gebroken :?

Tara: Ik had weinig voortekenen voor de bevalling…ja veel harde buiken en de dag dat het begon ben ik s’morgens de slijmprop verloren, vruchtwater brak pas bij 4 cm dus. Ik ben benieuwd wanneer het nu gaat gebeuren :mrgreen:

Zo ga ff verder met rommelen hier in huis, mischien dadelijk nog naar een markt toe,maar niemand heeft zin om mee te gaan, moet ik alleen met Jayden :? Ach ja ik zie wel.

Fijne zondag.

Hi!

Ben er nog hoor…beetje druk alleen. Gisteren eerst de stad in geweest voor een nieuwe wasmachine. Alleen gekeken…later via het internet besteld. Was een beetje goedkoper namelijk.

Hopelijk komt het ding snel…Gelukkig kan ik nu gebruik maken van schoonmama’s machine.

Franca, ik heb je pb’tje gehad. Nummer staat genoteerd hoor!

En Judith, ik ga zo even je nieuwe column lezen. Ben benieuwd. Enne… :-* voor jou.

Die avatar was inderdaad lastig. Het was Petra ook al opgevallen. En Judith het was er eerst een van een cute eendje met een Hello-bordje. En ik kwam hem ook tegen hier op het forum vorige week, bij een antwoord op een discussie waar ik ook op gereageerd had. En inderdaad…dat was geen Debke antwoord…Vandaar dat ik hem dan maar heb aangepast.

Miranda, fijn dat je weer normaal online bent!

Uhm…verder ben ik het spoor even bijster. Kom morgen wel wat uitgebreider terug. Heb een beetje een bleegh-dag vandaag…Voel me niet zo lekker. Niet ziek, maar ook niet lekker…raar…

Meiden, fijne zondag nog!

Dikke kus Deb

Hallo allemaal,

Ik heb een tijd niet geschreven omdat ik druk was met andere dingen en even geen zin had in het forum. Ik las alleen af en toe even hoe het met jullie allemaal ging.

Maar ik wil jullie toch even laten weten dat onze dochter Merel geboren is op 4-6. Alles is heel goed gegaan (itsbevalling in 5 uurtjes) en Merel doet het prima.

Groetjes,

Sandra

Sandra, gefeliciteerd met jullie dochter Merel!!!

Wat leuk dat je dat even komt vertellen, ik heb de laatste week een paar keer aan je gedacht. Fijn dat het goed met Merel gaat! Hoe is het met jou?

:-*

Sandra, van harte gefeliciteerd met je dochter Merel.

Ga lekker genieten en hopelijk kom je hier nog eens terug.

de tassen staan klaar, morgen de laatste dingetjes bij elkaar zoeken en dan gaan we.

tot volgende week

Hoi,

Sandra: Gefeliciteerd met jullie dochter Merel !!!

Boefje: Fijne vakantie, waar gaan jullie eigenlijk heen? Misschien heb ik het wel gelezen, maar ik weet het niet meer :oops: :oops:

Hier weinig te melden verder…nog altijd moe :zzz: :zzz:

Rabbit Hill van Landal

zit nu met laptop op schoot, op de bank, moet nog even wennen aan de muis etc…

wel relaxt zeg.

Veel plezier Miranda, geniet er van!

Sandra, gefeliciteerd zeg!!! Fijn dat alles goed is! En vooral leuk weer wat van je te horen! Geniet er maar lekker van!

Miranda, een heeeeeeeeeeele fijne vakantie meis! Enjoy!

Meiden, rest komt later hoor. Eerst even andere dingen!