juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Oh Deb, zie nu je berichtje pas. (ik was tijdens het tikken ook even aan de telefoon namelijk, dus het duurde wat langer). Ik dacht al dat je je zorgen zou maken, dus vandaar weer even een post van mij :slight_smile: Maar geen zorgen hoor, gewoon een beetje druk met alles en Alex heeft deze maand veel vrij, dus ik zit ook iets minder achter de pc. Kusje voor jou!

Oh pfwiew…blij dat het goed met je gaat!

Wat een lekker ventje…dat lachebekkie… :inlove: :inlove: :inlove:

En dat gewicht! Geweldig!

Is André wel weer opgeknapt nu? En Alex? heeft die het nu te pakken?

Zorg maar goed voor ze en dan maar hopen inderdaad dat het Aidan en jou bespaard blijft.

En wat fijn dat Alex zoveel vrij is deze maand! Ook wel eens lekker! René werkt zich deze maand nog even fijn de blubbers en dan gaan we gewoon volgende maand op vakantie. Uitrusten!

Nieuwe serie heb ik alsnog niet gezien dus…Heb mezelf gewoon de rust niet gegund. Ben bezig geweest met de administratie en de strijk. Ach, is dat in ieder geval maar weer gedaan! Kwam overigens omdat ik dacht de aflevering van House nog niet gezien te hebben, maar dat was wel zo dus toen ben ik wat anders gaan doen…

Uhm goed…ik ga hier weer eens wat opruimen. Finn is een stuk banaan aan het fijnknijpen en aan het uitsmeren over de vloer… :roll:

Ooh, wat heerlijk hè! Die eerste lachjes van je beebje!!! :inlove: :inlove: En wat heerlijk dat je al door mag slapen van Aidan!! Dan voel je je meteen ook alweer een stuk beter hè???

Nee, die column… het zou maandelijks zijn, maar 't is nu toch alweer 1,5 maand terug… Ik dacht dat ze altijd halverwege de maand geplaatst zouden worden, maar blijkbaar is dat toch niet helemaal zo… nou ja, we’ll see!

De waterpokken hebben flink doorgezet bij Matthijs, vooral gisteravond was hij er flink ziek van, lag helemaal te ijlen van de koorts… Mijn slaapochtendje ging dus niet door, want hij kon vanmorgen natuurlijk niet naar de psz…

En verder ben ik gewoon lamlendig… er komt weinig uit m’n handen omdat ik veel rust nodig heb, maar daardoor raak ik weer gefrustreerd omdat m’n huishouden hierdoor wel heel erg verslonst… Ik weet wel dat dat niet het belangrijkste is nu, maar 't werkt toch erg frustrerend als je er de hele dag inzit…

Pff, en nu komt Matthijs weer van beneden met een hele stapel boeken, hij versjouwt ook alles de hele tijd, ik word er soms helemaal doodmoe van…

Ik merk dat ik hier nu echt de meeste moeite heb: dat ik niet gewoon m’n normale energie heb en daardoor zo achter de feiten aanren… pffff, ik zou soms stiekem weleens willen dat het allemaal niet zo was :cry:

Dus, m’n evenwichtige gevoel is wel een beetje verdwenen op het moment. Neemt niet weg dat het kindje nog steeds hartstikke welkom is, maar ik voel me er gewoon nog niet klaar voor, wil gewoon lekker m’n dingen kunnen doen en van m’n energie genieten…

Oh Judith… :hug: :hug: :hug:

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Kan er gewoon de juiste woorden niet voor vinden.

Meis ik voel met je mee…kan het me zoooo voorstellen nameljk!

Als er iets is wat ik voor je kan doen… :-* :-* :-*

@Debke wrote:

Oh Judith… :hug: :hug: :hug:

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Kan er gewoon de juiste woorden niet voor vinden.

Meis ik voel met je mee…kan het me zoooo voorstellen nameljk!

Als er iets is wat ik voor je kan doen… :-* :-* :-*

't Is al fijn als ik gewoon even mag klagen… Tegelijkertijd voel ik me daar dan ook weer schuldig over… Ik weet dat er meiden zijn die zouden wíllen dat ze al die kwaaltjes hadden :oops:

Ach, morgenochtend hebben we weer een echo, dat helpt misschien ook wel weer, even onze kleine uk in beeld te zien :slight_smile:

Judith: Ik vind het heel erg voor jou dat je je zo voelt. Tuurlijk weten wij ook wel dat dat kleintje heel erg welkom is, maar dat wil niet wegnemen dat het voor jou nu heel zwaar is. Veel sterkte en ik hoop dat matthijs ook weer snel zich beter zal voelen! :frowning:

En succes morgen, dat zal je vast goed doen!

:hug: Franca

Da’s wel een fijn vooruitzicht dan Judith! Eventjes naar je ukkie loeren doet je vast weer goed!

Enne…je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen over een beetje geklaag. Zou wat zijn zeg…Ik geloof niet dat er hier iemand is die geen begrip voor jouw situatie op kan brengen hoor. Het is niet niks tenslotte! En we hebben allemaal je eerste column gelezen…zwanger zijn is nu eenmaal geen hobby van je!

Maar goed, ik bedoel dus eigenlijk: klaag maar raak hier! Het is belangrijk even ergens je ei kwijt te kunnen (nu weet ik wel dat je bij Jonathan ook je ei wel kwijt kunt, maar da’s toch anders op de een of andere manier…hier wel althans).

Geniet maar van de echo morgen! Hoop dat je een paar leuke plaatjes mee krijgt!

Kus Deb

Jullie zijn lief… :-*

:oops:

jij toch ook!

veel plezier straks!

xxxx

BIB

Judith: Kom je strakjes de echo foto showen :smiley:

Hier eigenlijk weinig nieuws.

De schilders zijn gisteren klaar gekomen en ons huis is nu echt mooi geschilderd. Morgen komt mijn moeder de ramen wassen en dan heb ik alles wat op mijn nesteldrang-lijstje stond af :smiley:

Iedereen fijne dag en tot morgen!

Liefs Franca

Zo, Franca, dat doe je goed! Je nesteldranglijstjeklaar :thumbup: Dan kun je dus gaan bevallen, hihi!!!

Leentje, heerlijk joh, zo’n nieuwe wasmachine… wij zijn hier ook al onze apparatuur aan het vervangen omdat het stuk is gegaan, maar wel 2e hands… Moeten nl een nieuwe vaatwasser, droger en mss ook een nieuwe pc… De vaatwasser hebben we al, dat scheelt iig weer wat!

Vanmorgen hebben we een prachtig beebje gezien! Hartje klopte mooi en alles was alweer aanwezig… blijft zo bijzonder! Ik vind het nog steeds dubbel en heb er gisteren ook nog even over doorgepraat met Jonathan. Die vindt dat ik m’ n energie maar moet steken in leuke dingen, ik denk dat hij wel gelijk heeft, maar dat vind ik wel moelijk als de boel hier verwaarloost… Tegelijkertijd is het wel belangrijk, want ik merk dat ik nu echt even m’n best moet doen om niet in een depressie te schieten, dat is eigenlijk nog veel vervelender… Oh, ik kan 'm niet showen trouwens, de pc is nog steeds stuk en ik kan geen scan op deze laptop zetten… Hopelijk later…

Fijn dat de echo er weer prachtig uit zag Judith!

Enne…ik denk dat je maar eens goed naar je man moet luisteren. Dat is een wijs man lees ik net :-*

Wat je huishouden betreft…lekker laten gaan! Maak een lijstje met de dingen die je dagelijks en 1 x per week ofzo gedaan wilt hebben. Plak dat op de koelkast en doe af en toe een kwartiertje iets. Je zult zien dat het dan toch best mee gaat vallen hoor. En als het lijstje op de koelkast hangt, kan Jonathan het ook zien. Die kan dan ook wat doen, zonder dat jij er om hoeft te vragen of hij aan jou moet vragen wat jij wilt dat er gedaan wordt.

En ik heb het al eerder aangeboden en ik doe het gewoon nog een keer…als ik wat voor je kan doen hoef je maar te roepen.

Franca, wat heerlijk dat je nesteldranglijstje dan is afgewerkt! Zo ver ben ik nooit gekomen. Moet ik de volgende keer dan toch eens anders doen!

Leentje, heerlijk dan, zo’n uitgebreid nieuw apparaat! Hier is de onze ook al een tijdje aan vervanging toe. Hij hapert heel regelmatig. Maar hij doet het uiteindelijk nog steeds, dus ik wacht er lekker nog even mee!

Meiden, ik ga weer verder!

Kus Deb

Onze pc heeft kuren, het toetsenbord werkt ook niet echt mee.

Waarschijnlijk word de pc zaterdag weggebracht en maandag gaan we een midweekje weg, dus als jullie me missen dan weten jullie de oorzaak :lol: 8)

Plut, lekker een mooie echo gehad dus. :dance:

Tara, nog even een weekje wachten met bevallen hoor (anders moet Deb maar een smsje sturen naar mij :wink: )

Lekker dat je lijstje af is, nu gewoon leuke dingen gaan doen.

Ik word gek van dit toetsenbord dus ga stoppen.

groetjes

Miranda…ellendige pc’s ook altijd!

Veel plezier alvast op jullie midweekje!

En als Franca besluit dat het toch echt tijd is om beeb op de wereld te zetten, zal ik dat even per sms aan je vertellen natuurlijk!

xxxxx

BIB

Deb: wat lief dat jij strakjes evt het door gaat smsen, dankje :-*

Leentje: ik ben erg benieuwd naar de foto’s. Had je er daar niet al een paar van op je hyves staan? Die vond ik namelijk erg gaaf!!!

Boefje: Ohhh lekker een midweekje weg, ik wil meee :wink: Geniet ervan en Deb regelt het helemaal met jou mocht ik bevallen, dus dat komt goed :smiley:

Wat betreft dat nesteldranglijstje, ik kan natuurlijk altijd er nog wat bij gaan verzinnen he :lol:

Vandaag een druk dagje met ramen wassen dus ik ben er weer weg van!

Allemaal een lekker weekend!!

Liefs Franca

:twisted: :twisted: :twisted:

Herinner mij er de volgende keer even aan dat ik NOOIT meer iets vertel hier over de werking van mijn huishoudelijk apparatuur…

Na mijn uitspraak van gisteren over mijn wasmachine…is hij helaas overleden… :twisted: :twisted: :twisted:

Echt balen…gelukkig heb ik geen stapels was liggen, dat scheelt. Straks eens even kijken of er met een operatie van mij nog wat van te maken is en anders gaan we ook maar een nieuwe uitzoeken denk ik…

Fijn begin van de dag in ieder geval!

Franca, ramenlapze vandaag!

Enne…geen dingen meer bij gaan verzinnen hoor voor je lijstje! Gewoon lekker ā€œafā€ laten zijn!

Meiden, ik ga er vandoor. Heb nog het een en ander te doen vandaag.

Kussss

Nou Deb, gauw op zoek naar een nieuwe dan maar! Ik weet niet hoe het bij jou gaat, maar bij mij ligt er alweer een hele berg als ik een dagje oversla…

En Franca… zoals Deb al zegt: lekker blij zijn met je lijstje dat af is en genieten hoor! Redden jullie het nog een beetje samen??

Miranda, mega-irritant hè, als je pc niet werkt zoals je zou willen! De onze is weer terug, maar nu hebben we geen geluid… Hmm, nou ja, klusje voor in de vakantie denk ik :think: Gelukkig lag het trouwens niet aan de harde schijf, maar aan de voeding. Ik was al bang dat ik een hoop foto’s kwijt zou zijn :?

Hier gaat het wel weer beter. Ik heb inderdaad een wijze man en heb dus goed naar hem geluisterd! Ik merk dat het meteen al helpt én ik krijg toch nog het nodige gedaan in huis, heel fijn! Ik was trouwens vanmorgen wel bekaf, want Matthijs heeft veel last van zijn waterpokken, en kan daardoor 's nachts niet goed slapen en huilt alles bij elkaar. Uiteindelijk hadden we hem maar bij ons in bed gelegd, maar dat was ook een heel gedoe. Steeds als hij jeuk had, begon hij ongecontroleerd te schoppen van pure frustratie en 9 vd 10 keer had hij dan mij te pakken :roll: Ik heb zelfs nog een tijdje beneden op de bank gelegen om in ieder geval éventjes een tijdje te kunnen slapen… Hopelijk gaat de jeuk gauw weg, we smeren er een jeukstillend middeltje op, maar zelfs dat is er nu niet tegen bestand…

xxxx