Wow, Juul, gefeliciteerd!!!
Ik had het ook wel verwacht moet ik zeggen, elke keer als er een bericht van jou stond, was ik meteen aan het kijken of er iets stond dat je zwanger zou zijn. Leuk joh! ik wil ook!
Hoi,
Dankjewel voor alle felicitaties dames :-* :-* Ik heb op 19 mei de termijnecho gehad, ze heeft 3 keer gemeten en ze kwam 2x op 12-12 uit en 1x op 14-12, ze heeft dus 14-12-08 op de kaart geschreven.
Ik vond het ook erg moeilijk om het voor me te houden hoor, ik heb op 3-4 namelijk al positief getest, 1 week voor mijn ongi (moest op 9-4 ongeveer weer ongi worden) :shock: heb het dus 9 weken voor me moeten houden :roll:
We hebben het gister zo verteld aan de ouders…Ze waren blij verrast :mrgreen:
Wat gaaf!!
Hoe reageerden ze?
Ze vonden het erg leuk !!!
Marjan ff speciaal voor jou, ik had mijn onderschrift voor je staan,maar nu ik 2 banners heb mag ik geen tekst er meer onder hebben, de modie’s hebben het verwijderd Maar je moet weten dat ik nog steeds met je meeleef !!! :-* :-*
Heej Petra…die kleine lettertjes he…betekent dat dat jullie er samen uit zijn? Of ben ik nu te voorbarig?
Juul, geweldige taart! Ik vind het knap hoor…dat je het zo lang voor je hebt weten te houden.
Franca en Mirjam, allebei van harte met jullie trouwdag!
Judith, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen…Heel blij met dit wonder aan de ene kant en aan de andere kant heel veel praktische bezwaren…Meis, je weet dat het allemaal vanzelf op zijn pootjes terecht komt, maar ik wil het toch nog even zeggen: Je bent een kei en het lukt je echt wel! Gewoon, net als Franca, even roeien met de riemen die je hebt, probeer de lat voor jezelf niet te hoog te leggen en voel je vooral niet schuldig naar anderen toe (zelfs niet binnen je eigen gezin!). Je bent geen zeur, je klaagt niet teveel, je wilt gewoon het beste voor je man en je kids.
Ineke, doe jij ook een beetje rustig aan? Goed voor jezelf zorgen ook he!
Oké…vrijdagavond toch gelukkig niet al te veel te laat in het restaurant gearriveerd (kwartiertje maar). We hebben weer genoten van het lekkere eten (en de kids van de speelkelder). Helaas was het voor mijn lijn niet echt een “strak plan” geloof ik, maar goed, moet kunnen een keertje toch?
Zaterdag zijn we 's ochtends even lekker de stad in geweest. Lekker rondgeslenterd, terrasje gepakt, ijsje gegeten (weer slecht voor de lijn :roll: ). 's Avonds zijn René en ik naar de film geweest (inclusief grote bak popcorn, ik hoef zeker niet te vertellen dat dat ook al niet zo goed was voor de lijn?).
Gisteren een “hang-dag” gehad. Geen fluit uitgevoerd dus! Ook heerlijk hoor! Af en toe dan.
Was ik weer een beetje bijgekletst zo? Als ik wat vergeten ben…sorry!
Oh ja! Lijstjes op eerste pagina zijn aangepast! Ik ben een beetje eenzaam op het tweede ronde lijstje…Kom jij me gezelschap houden Petra? Of jij misschien Leentje? Anyone? Please?
Ben er weer vandoor hoor! Het is bloedheet hier…
Juul :shock:
Van harte hoor
Weer een decemberkindje, leuk hoor.
Zou bijna zeggen ik wil ook maar ik geniet gewoon lekker van mijn meisje dus ik vind het wel best zo.
Famke en Tara, gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
:-*
Wat een leuke manier om het te vertellen Juul!
Wij zijn niet zo creatief en hebben deze keer zelfs iedereen maar meteen gebeld, haha! Echt enorm leuk voor jullie (en voor Mirjam en mij dat we nu zomaar met z’n drieën zo dicht bij elkaar zitten!!!) Hoe voel je je verder??
Petra, zijn jullie d’r uit of is dit meer een momentopname???
Deb, dank je voor je lieve woorden, doet me goed :-*
Gelukkig waren jullie niet veel te laat in het restaurant, maar het is wel jammer om zo in de stress te zitten van tevoren… hoe leuk ze ook zijn, die mannen, af en toe…es!!
Franca, van harte met je trouwdag!!! Én je eerst BIB!!! Ik ben benieuwd hoeveel er gaan volgen!!! Ik ben jammer genoeg op vakantie als je uitgerekend bent… nou ja, we zien wel hoe het loopt…
Mirjam, ook al zo moe???
Debke, je hebt me door, we zijn er idd uit en willen heel graag een 2e wondertje :inlove: .
Het is alleen een beetje lastig, omdat er misschien familie of vrienden meelezen op dit forum. Ik zet dus geen banner onder mijn berichten en zal als ik zwanger ben jullie via pb op de hoogte stellen. Als het zover is en we hebben een goede echo, dan pas komt er een banner.
Maar je mag me wel op het lijstje zetten, maar dan zonder NOD.
Plut: Hier ook erg moe, en ben wel miselijk geweest in week 6 en 7 daarna was het ineens weg :? ik vind het ook erg leuk dat er “bekenden” bij de decembermama’s zitten :mrgreen:
Tara: Gefeliciteerd met je trouwdag en je eerste BIB
Sophia: Succes met klussen
BIB
Vanochtend naar de verloskundige geweest en zij gaat een indicatie voor meer hulp afgeven aan de kraamzorg. Dus nu hopen dat die genoeg mensen hebben zodat we toch wat meer hulp krijgen dan 24 uur. Meer dan dit kunnen we niet doen, dus afwachten maar.
Vanmiddag weer naar de gyn, en zo zijn we al lekker druk met de kleine
Juul, die taart is wel erg gaaf zeg!! Echt een leuk idee
Sophia: Ook ik ga voor je duimen, succes met klussen!
Iedereen, dikke knuf!
Liefs Franca
Tara: Wat weinig uren zeg 24 :shock: ik vond die 44 die ik toen kreeg al weinig, vooral voor de eerste dan weet je nog helemaal niks, ik hoop dat ze meer uren voor je kan regelen, het was vorige week nog in het nieuws dat er in de zomer zware tekorten zijn aan kraamhulpen
Franca, hopen maar dat je meer uren kunt krijgen, want zeker in deze situatie zou het wle erg karig zijn hè… :hug:
Volgens mij heeft Matthijs de waterpokken. HIj is niet heel erg ziek ervan, alleen overal kleine blaasjes en een beetje verhoging… Nou ja, we zien wel wat het wordt…
Oh jesses…de waterpokken…heeeeel vervelend! Heb jij ze zelf gehad Judith? Anders even oppassen he…
Petra, ik ga je een dezer dagen even aan het lijstje toevoegen hoor! Dan ben ik niet meer zo alleen… 8) Ik ga voor je duimen in ieder geval! Zou wel gezellig zijn als wij dan ook samen zwanger zouden zijn…
Franca, ik mag toch aannemen dat ze wat meer uren voor je in de planning zetten nu! Als er 1 gezin is wat die uurtjes nu wel heel hard kan gebruiken is het het jouwe wel tenslotte!
Verder even niks te vertellen…Vlieg er weer vandoor dus!
Kus Deb
xxxx
Hoi allemaal
Vandaag weer controle gehad en dit was weer helemaal goed
Ik kreeg wel het volgende te horen:
Aangezien ik medicijnen gebruik gaat de gyn dit overleggen met de kinderarts om te kijken wat dit voor invloed heeft op ons ukkie. Mischien moeten we dan 2 dagen ter observatie in het ziekenhuis liggen maar het kan ook zijn dat de kinderarts bekend is met mijn medicijnen en we gewoon naar huis mogen. Volgende week dinsdag heb ik weer controle en dan hoor ik dat als het goed is.
Wat betreft de kraamzorg, jullie zijn allemaal schatten :-*
Tuurlijk is het belachelijk maar ja als er geen mensen zijn dan kun je ze ook niet tevoorschijn toveren. Ik hoop er maar gewoon op dat het allemaal wel mee zal vallen en anders kom ik alsnog hier heeeeeeeeel hard mopperen
Nou, tot morgen maar weer he
Liefs Franca
Dan heb je helemaal geen tijd om hier te komen mopperen meis…Weet je, het gaat echt wel goedkomen hoor, met die kraamzorg. Ik kan me echt niet voorstellen, dat ze een gezin wat dat beetje hulp zo hard nodig heeft in hun sop laten gaarkoken. Echt…dat kan er bij mij niet in!
Maar gewoon voor de zekerheid…heb je verder wel uitzicht op hulp van familie en/of vrienden?
Hopelijk is de kinderarts gewoon bekend met je medicijnen trouwens en mag je na je bevalling gewoon lekker naar huis!
Begin je al een beetje het besef te krijgen, dat je nu toch echt op het punt staat voor het eerst mama te worden? Dringt het al door? Heb je al in jullie babykamer gestaan met het idee dat daar heeeeeeel binnenkort echt jullie uk lekker in zijn/haar bedje ligt?
En Leentje? Doet 'ie het? (de nieuwe wasmachine bedoel ik dan he!)
Ik geef jullie even een dikke :-* en dan is het wat mij betreft weer gezellig geweest vandaag, maar ga ik de pc afsluiten. Zo even lekker onder de douche en dan tv kijken. Eerst House en daarna die nieuwe serie (gossip girl ofzo). Ben benieuwd.
Truste voor straks en tot morgen!
BIB
Debke: Het dringt een klein beetje door haha. Maar ik wil er ook niet teveel over nadenken, wie weet duurt het nog 5 weken. Maar het lijkt me heerlijk om straks ons kleine ukkie in de armen te kunnen sluiten :inlove:
Verder weinig nieuws hier, ik ga even aan de poets en verder zijn ze hier ons huis aan de buitenkant aan het schilderen dus ik zal zo ook eens even koffie voor de schilders zetten. Als het goed is, is het na vandaag klaar
Tot morgen en fijne dag allemaal!!!
Liefs Franca
Niet te hard aan het poetsen toch he Franca?
Kom alleen even hoi zeggen. Heb verder geen fluit te melden namelijk.
Dus bij deze:
HALLO ALLEMAAL!!! :mrgreen:
Ineke, moet ik me zorgen om je gaan maken? Heb je al weer een tijdje niet gespot (niet hier, niet op valtaf, niet op hyves en niet in mijn mailbox…). Gaat het wel goed? Houden je mannen je zo bezig?
Doe je even zwaaien om te laten merken dat je nog leeft?
En Judith, hoe is het bij jou nu? Nog druk met wat anders? Heb je column nog steeds niet gezien trouwens…
Nou…ik vlieg weer even verder!
Kus Deb
Wow, Tara, wat ga je hard! Spannend hoor, die laatste weken. Hoe gaat het nu met je man? Willen de oefeningen al een beetje helpen? Jullie hebben wel veel pech gehad zeg. Ik hoop niet dat die pech nog doorzet in zo weinig kraamhulp. Ik duim voor je dat er nog wat uren bijkomen, hoor!
Is het schilderen mooi geworden?
Wow, weer een zwangere, van harte gefeliciteerd Juul! Echt te gek, en wat een verrassing. (nou ja, achteraf misschien niet zo, het was wel duidelijk dat je er helemaal klaar voor was :-* ) Lekker van genieten!
En ook weer een klusser erbij, veel succes Sophia!
Wel raar hoor, (bijna) allemaal of op het punt om te bevallen of al zwanger of bezig met de tweede ronde. Iets in mij zegt: hé, ik moet ook meedoen! Maar zodra ik er dan twee tellen over nadenk, dan ben ik er toch echt niet klaar voor. Misschien ooit, in de toekomst, als de omstandigheden er echt naar zijn. Want ik heb liefde genoeg voor nog een kindje. Maar ik ben heel gelukkig met mijn twee mannetjes en het zou heel goed bij deze twee kunnen blijven.
En Deb, hoe was de nieuwe serie?
Plut, hoe is het met Matthijs? Zielig hoor, de waterpokken. Nou ja, dan heeft hij die maar vast gehad. Kan me voorstellen dat je met een ziek jongetje alleen weinig rust krijgt. Sterkte! :-
Marjan, even speciaal voor jou als je dit leest, een megadikke knuffel :hug: :- Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om te zien dat sommige alweer zwanger zijn. We duimen allemaal voor je dat het bij jullie nu gauw raak is. Hopelijk hoor je eind deze maand weer wat meer.
Hier gaat het lekker, zeker nu Aidan sinds zondagavond doorslaapt. :thumbup: Hij eet nu tussen tien en twaalf voor het laatst en slaapt dan tot ergens tussen zeven en negen uur 's ochtends. En gaat dan na de voeding rustig nog een paar uur slapen, heerlijk!
Ik had het wel even nodig, want ik had vorige week een zieke André die steeds moest overgeven, het liefst als hij net in bed lag. Dus daar heb ik een paar nachten mee opgezeten. En nu vanmorgen blijkt mijn grote man ook ziek, dus ik denk dat we een virusje hebben sluimeren hier. Hopen dat Aidan en ik gespaard blijven.
Aidan heeft trouwens maandag zijn tweede checkup gehad en alles was helemaal in orde. Hij trekt nog steeds veel aandacht met zijn gewicht Hij weegt nu 6208.5 gram :shock: Als ik buiten met hem kom, denken sommige mensen dat hij al een paar maanden oud is, hahaha.
O ja, en het grote nieuws; hij lacht! Hij deed het al een tijdje, maar het was niet helemaal duidelijk of het nu krampjes waren of echt lachen. Maar nu kun je er niet meer omheen, zijn ogen lachen echt mee, zo lief :inlove: André was hier trouwens iets vroeger mee, maar volgens mij komt dat ook omdat ik er toen veel meer op lette. Ik had André echt uren op schoot en bekeek elke beweging die hij maakte. Nu is dat toch anders, ik leg Aidan veel makkelijker weg om te slapen en ben toch ook meer afgeleid door André.