juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Nou meiden, deeltje 11 alweer!



Hier gaan we aftellen voor Franca, gaan we door met duimen draaien voor Marjan en gaan we beginnen aan een tweede ronde zwangerschappen! Spannend dus weer!



Hieronder onze lijstjes meiden! Wijzigingen even hier doorgeven of via een pb alsjeblieft!

En dan het overzichtje nog even…

Hallo meiden!



Even kort, want Matthijs heeft dringend aandacht nodig:



27 december ben ik uitgerekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Alles zag er goed uit, een mooi kloppend hartje en over 3 weken mag ik terugkomen voor de 12-weken echo!!

JAAAAAAAAAAAA!!! Heerlijk nieuws Judith!

Ik ga de lijstjes straks maar meteen weer aanpassen!



Nu ga ik ook even een ventje hier aandacht geven!



Kus

Hoi,



Plut: Wat leuk !!! Weer een decemberbeeb !!! Of deze is eigenwijs en komt pas in januari, dat kan natuurlijk ook :mrgreen: Ik ben trouwens benieuwd wanneer Famke nu uitgerekend is, wel leuk als ze ook in december zou zijn dan zit ze in dezelde groep als jou !!!



Marjan: Fijn om wat van je te horen en ik kan me heel goed voorstellen dat als je als laatste overblijft je je heeeeeeeeeel erg kt moet voelen, tenminste dat zou ik wel hebben, en mijn onderschrift blijft staan totdat ook jij een positieve test hebt, en ik hoop dat dat nu snel zal zijn, jullie hebben nu wel lang genoeg gewacht :- :-*



Tara: Lekker hoor verlof, lekker genieten nog ff van je buikkie :mrgreen: :wink: Hier gaat het iets beter hoor, de schildklieruitslag is elke keer goed dus daar ligt het niet aan !!



Debke: Heerlijk jij bent altijd al zo lekker vroeg klaar, rond die tijd word Jayden (en ik dus ook :oops: ) meestal pas wakker :lol: :smiley: :lol: maar heb je lekker de hele dag voor jezelf en het is goed weer !! :thumbup:



Zo, ik ga weer ff iets doen, heb ik heeeeeeeeel veeeeeeeel zin in :liar: :liar: :liar:

Hoi hoi



Debke, ziet er weer erg mooi uit, dankjewel hoor :thumbup: en ik heb je nummer opgeslagen in mijn telefoon!!!

En ik ben heel benieuwd de komende tijd :wink:



Plut: 27 december, oh leuk leuk leuk :smiley: Fijn dat alles goed was! En wat een prachtige banner weer :smiley:



Juul: fijn dat het ietsje beter gaat en gelukkig dat het in ieder geval met je schildklier goed is, ik hoop dat je snel nog wat meer zal opknappen :hug:



Nou, de kraamzorg heeft hier alles goed gekeurd, het is alleen nog afwachten hoeveel uur we krijgen want er is personeeltekort. In ieder geval minimaal 24 uur, maar ja dat is natuurlijk niet veel :frowning:

Ach, maar niet teveel over dubben en we zien wel.



Fijne dag allemaal!

Franca

Franca, is je man thuis na de bevalling, of niet? 24 uur kraamzorg is wel aan de krappe kant ja, maar misschien valt het wel weer mee tegen die tijd :-* Hoe voel je je verder? Spannend hoor, nog even en jij mag gaan Bib-ben :dance: :dance:



Marjan, ik kan me zo goed voorstellen dat je het soms moeilijk vindt, allemaal zwangere of bevallen juni-stoppers! Heel begrijpelijk dat je je terugtrekt, en als dat je rust geeft, is dat ook heel wat waard. Ik hoop voor je dat je op een eenvoudige manier geholpen kunt worden, 't zou zo geweldig zijn als jij ons ook goed nieuws zou mogen vertellen!!! We denken steeds aan je, je ziet dat je daarvoor niet eens vaak hoeft langs te komen, we vergeten je toch niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ben je zenuwachtig voor de uitkomst van de uitslag?



Ineke, meis, hoe gaat het bij jou? Kun je je ritme een beetje vinden?



Ik ben helemaal in jubelstemming hier nu ik ons kleintje gezien heb!! Dat maakt het weer helemaal echt hè, zo’n klein frummeltje in beeld… Wat een cadeautje :lol: :inlove:



Mirjam, wanneer ga jij ook alweer naar de ha??

Zo! Update geplaatst!



Ja Juul…ik ben inderdaad vaak vroeg klaar…Maar ik was vanochtend dan ook al om 6.15 uur wakker :? Zullen we een keertje ruilen anders? :mrgreen:



Misschien hebben jullie het al gezien, maar ik heb mezelf ook alvast maar weer toegevoegd op het “2e ronde lijstje” 8)

Aanstaande donderdag slik ik mijn laatste pil en vanaf de dag dat ik dan ongi wordt (maandag) zal ik dan weer een banner aanmaken.

Het plan? Eerst eens een paar cyclussen afwachten. Kijken wat mijn lijf doet enzo. Als het allemaal een beetje normaal reageert gaan we er gewoon weer voor!

Heb René er wel alvast op voorbereid dat dit echt de allerallerallerlaatste keer wordt…en dat hij na ons 4e beebje (als ons dat gegund is natuurlijk) toch echt voor de anticonceptie mag gaan zorgen…Kan hij vast aan het idee wennen :lol:



Judith, ik kan me je jubelstemming zo voorstellen! Maarre…heb je nog een mooi plaatje meegekregen of zat dat er deze keer niet in?



Franca, ik hoop voor je dat je meer dan die 24 uur kraamzorg krijgt! Da’s best aan de krappe kant hoor…Ga je borstvoeding geven trouwens? Als dat zo is, vind ik het helemaal krap. Maar goed, ze hebben bij mij ook al 2 keer “gedreigd” dat ze de uren niet vol konden maken en tot nu toe is dat altijd tóch gelukt hoor! Het zal zo’n vaart niet lopen denk ik.



Ik zie dat het weer bijna 1 uur is. Tijd om Basten weer in het gareel en terug naar school te krijgen!



Kussssss

Debke: Hahahahah het is dus “we zullen wel” geworden :lol: :smiley: :lol:

Yep…nu maar hopen dat het ook allemaal nog gaat lukken!



Ik ga mijn onderschrift maar weer eens aanpassen geloof ik…

Plut, :dance: . mooie echo dus en je kan alweer aftellen naar de volgende echo.

Weer december, hoe krijg je het toch voor elkaar :mrgreen:



Deb, :mrgreen: :mrgreen:

word dus ook wel een beetje spannend weer bij jullie straks zonder de pil.



Tara, nog 2 weken en dan mag jij gaan bibben!! :mrgreen:

Hopelijk komen de uren van de kraamzorg nog goed voor jullie.

Ja tis wat he die uren. Ik ga idd borstvoeding geven. Ik maak me er maar niet te druk over, mijn ouders wonen gelukkig ook vlakbij dus die kunnen gelukkig ook helpen. En lambert (mijn man) is vrij van 30 juni tm 15 jul. ( een week na de uitgerekende datum dus)



Debke: Ohhh ik ga toch al weer lekker gauw voor je duimen hoor :smiley:



Plut: Zit je lekker op je roze wolk? Ja, ik ga bij jou weer voor een meisje :smiley:



Nou hier vandaag weer een middagje bezoek gehad, was erg gezellig, mijn collega stond ook nog onverwachts op de stoep.



Wat ik ook nog wilde vertellen. Debke heeft vandaag haar telefoonnummer gegeven, dus als er nieuws is dan horen jullie het van debke!



Nou ik ga aan de kook, fijne avond allemaal en smakelijk eten!



Franca

Marjan, fijn dat de ha jullie serieus nam! Nu is de eerste stap gezet meid, hopelijk kunnen ze jullie helpen! Heel veel sterkte en succes! Ik hoop zo voor je dat je binnenkort ons mooi nieuws komt brengen, maar ook voor alle ander nieuws mag je hier komen hoor. We leven met je mee! :hug: !



Judith, van harte gefeliciteerd met je mooie echo! Idd, wat een mooi cadeautje. Hoe voel je je vandaag? Nog steeds zo misselijk?

En mag ik een brutale vraag stellen? Zie je er tegenop, dat Julia straks misschien nog niet eens loopt en dat je dan alweer moet bevallen? ik vind je zo positief overkomen! Ik denk dat ik zelf wel even zou moeten slikken als ik vlak na Jesse alweer zwanger zou zijn. Petje af hoor!



Deb, wat leuk dat jullie nu een beslissing hebben gemaakt! Ik had eigenlijk ook geen andere beslissing verwacht moet ik eerlijk zeggen. En nu maar afwachten hoe je lichaam reageert op het ontpillen, spannend hoor!



Franca, het zou idd weinig zijn, 24 uur kraamzorg. Ik kreeg zelfs extra uren omdat ik last van mijn bekken had, dan zou jij dat toch helemaal moeten krijgen!?

Leuk, al het bezoek. En lekker genieten van deze laatste weken voor je mama wordt!



Juul, fijn dat jullie genoten hebben!



Miranda, wat stoer van Ilse dat ze maar even gehuild heeft! Maatje 62 in de kast, leuk! Al moet ik zeggen dat Jesse de eerste week al in dat maatje paste, met de mouwtjes een keer dubbel geslagen. Maar ja, hij was dan ook een grote.

Hoe gaat het nu met Thijs? Nog steeds trots op zijn zusje?



Vanmorgen weer lekker op gepast. Vanmiddag met Jesse gespeeld en wat was opgevouwen, lekker relax dagje! Straks maar even met het eten bezig.

Wow, wat is er weer veel gekletst!



Marjan, wat leuk om weer eens van je te horen. En inderdaad, ookal ben je weggeweest, we hebben steeds aan je gedacht. Ik kan me goed voorstellen dat het op een gegeven moment wel erg confronterend voor je werd. Dubbel inderdaad, zo’n uitslag. Je wil graag weten wat er aan scheelt, maar je blijft toch ook hopen dat alles goed is en je alsnog spontaan zwanger wordt. Ik hoop dat wat het ook is, je gauw zwanger zult zijn. We duimen gewoon voor je door!



Deb, spannend hoor! Waarom verbaast mij dit toch helemaal niet? LOL Ik hoop dat het gauw raak is, kan ik weer lekker met je meeleven. En deze beeb de allerlaatste? Ik geloof het pas als ik het zie, hahaha. En misschien krijg je wel een tweeling… 8) Nu houd ik op met plagen hoor (je weet van wie het komt hè?) Ik vind het supernieuws!



Boefje, jij hebt inderdaad een stoere meid. Ik ben blij dat Aidan’s eerste prikjes pas over een maand moeten, vind het altijd zo zielig. Maar wel noodzakelijk natuurlijk. Leuk, tijd voor een nieuwe garderobe!

Hier heeft Aidan het meeste in maat 56 helemaal overgeslagen, wat ik wel erg jammer vond. Hij past nu zelfs al in sommige 68 maatjes :shock: Ben heel benieuwd wat hij straks weegt bij de volgende controle.



Tara, het wordt nu echt aftellen voor jou, spannend hoor! Ben heeeeeel nieuwsgierig wat het gaat worden…



Plut, december is nu officieel jouw maand hè? Fijn dat alles goed was en je je kleintje al hebt kunnen zien. Geniet er maar lekker van.



Ik moet mijn schoenen aan gaan trekken, want ik moet zo weg. Ik moet zelf voor nacontrole naar de gyn namelijk. Ben benieuwd of we het dan ook meteen over voorbehoedsmiddelen gaan hebben, want ik denk dat ik dit keer wel een spiraaltje wil. Vind de pil zo’n gedoe steeds.



Tot later!

Ineke :shock: grapjas!!! Een tweeling zei je? Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken hoor…Lijkt me niet bepaald ideaal nu. Van de andere kant…zou wel een bak zijn he! :mrgreen:



Maar het volgende beebje wordt toch echt helemaal zeker te weten de laatste hoor. Nu voelt het nog niet “af”, maar dan wel, dat weet ik zeker! En zelfs als dat niet zo zou zijn, dan nog komt er geen beeb meer bij. Dan draag ik het stokje weer met liefde en plezier aan jou over hoor! :wink:



Een spiraaltje he? Lijkt me eng…Doe je er dan eentje mét of zonder hormonen?

Chantal (jou wel bekend 8) ) is altijd heel enthousiast geweest over de Nuvaring. Misschien is dat wat? Heb je minder omkijken naar dan naar de pil, maar toch zitten er geen “vreemde” dingen in je lijf die je niet zelf meteen weer kunt verwijderen.



Oh! Finn gilt! Ik ga even een boekje met hem lezen en een toren bouwen!

Dus jullie zullen wel Debbie!!! Wat een geweldig nieuws… spannend weer joh! Ik ben benieuwd wat deze ronde voor jullie gaat brengen :-*



Tuurlijk vliegt het me wel eens aan, Petra… 't Is ook niet niks allemaal, maar tegelijkertijd wil ik wél vooral naar de positieve dingen kijken. Ik kan me nu wel druk gaan maken over hoe het straks is, maar ik ken mezelf en weet dat ik het dan tien keer erger maak in m’n gedachten dan het waarschijnlijk zal zijn. Dus als ik merk dat ik ga piekeren, zet ik er echt een stop op. “Geen zorgen voor morgen” en “Komt tijd, komt raad”, denk ik dan maar :lol: :lol:



Ineke, wat is Aidan toch een lekkere bink hè!!! Ik ben ook erg benieuwd naar z’n komende weegrondje!



Nou meiden, later meer van mij weer. We krijgen straks bezoek en de vaat moet nog gedaan worden…

Knap van je Judith, dat je er zo mee om weet te gaan.

Petra, volgens mij is er nooit een “perfect” moment…Altijd zijn er nog wel redenen te bedenken waarom het beter is nog even te wachten.

Voor ons is er altijd maar 1 goed moment geweest en dat is het moment waarop we allebei zeker wisten dat we het heel graag wilden.

Wat Judith ook al zegt, de rest komt vanzelf wel op zijn pootjes terecht.



En nu ophouden over een tweeling hoor! :naughty: Straks is het nog eens echt zo en dan geef ik jullie de schuld hoor! 8)



Ik ga mijn colaglas vullen met cola zero en een paar schijfjes citroen. Ik ga mijn stuk meloen uit de koelkast halen en ik nestel me lekker met mijn boek (het geheime leven van een ploetermoeder :smiley: ) op de bank!

Hele fijne avond nog jullie en tot morgen weer!



En Juul…ik ga jouw wijzigingen morgen even aanpassen ok?

Oh nee…vergeet weer wat!



Ineke, ben je weer goedgekeurd door de gyn? Vertel!

:mrgreen: