Andre gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!! :dance: :dance: :dance:
Papa en mama natuurlijk ook gefeliciteerd en een hele fijne dag!
Ineke: Ik kan de foto’s ook niet zien .
Hoi,
Leentje: Broodje was idd erg lekker…ik heb er nu net weer 1 gemaakt :drool: :drool: :drool:
Deb: Wat voor een auto hebben jullie gekocht?? Enne heerlijk hoor automaat, dat vond ik wel jammer dat de onze dat niet heeft, maar die heeft wel airco !! eindelijk !! :dance: :dance: :dance:
Ineke: Ik kan je foto’s ook niet zien helaas :?
Famke: GEFELICITEERD MET DE 1STE VERJAARDAG VAN ANDRE !!!
Hopelijk ben je niet misselijk, hoe gaat het verder met je??
Zo ik ga zo ff douchen, nu Jayden nog ligt te maffen :mrgreen:
Wij hebben via René zijn werk geleased Juul…een spiksplinternieuwe superdeluxe Citroen C4 Grande Picasso. Ik vind hem nu al helemaal geweldig en heb er nog niet eens in gezeten!
Blij dat het jullie in ieder geval ook gelukt is een andere auto aan te schaffen!
Meiden, ik baal…René zou vandaag thuiswerken. Nu is hij vanmiddag “even” naar Apeldoorn gereden om iets wat hij op zijn oude werk geleend had terug te brengen. Wij moeten eigenlijk NU weg, want we gaan uit eten. René staat nog bij Tiel nu…Da’s nog 40 minuten hier vandaan! En ik had hem al gewaarschuwd daarstraks, maar luisteren? Nee joh! Wat weet ik er nou van!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
@Debke wrote:
Meiden, ik baal…René zou vandaag thuiswerken. Nu is hij vanmiddag “even” naar Apeldoorn gereden om iets wat hij op zijn oude werk geleend had terug te brengen. Wij moeten eigenlijk NU weg, want we gaan uit eten. René staat nog bij Tiel nu…Da’s nog 40 minuten hier vandaan! En ik had hem al gewaarschuwd daarstraks, maar luisteren? Nee joh! Wat weet ik er nou van!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
Daar zeg je iets Deb, sinds wanneer kunnen mannen luisteren? Ze hadden ze net zo goed zonder oren kunnen maken

Ik hoop dat je alsnog optijd weg kunt

Nope…nog steeds thuis…
Inderdaad, exemplaren zonder oren zouden ook volstaan. Ik denk dat oren bij mannen slechts een “design-item” zijn ofzo…
Maar goed, over een uurtje moeten we eten en het is minstens 45 minuten rijden. Ook moeten we Finn nog wegbrengen naar zijn oom en tante. Zucht…
Ja maar Deb, als ze geen oren zouden hebben, hoe zou een (zonne)bril dan kunnen blijven zitten? Balen hoor, kan me voorstellen dat je behoorlijk pissig bent.
Ik weet niet waarom mijn foto’s niet werken, gisteravond kon ik ze nog wel zien. Ik heb ze even opnieuw geupload, zien jullie ze nu wel?
Famke, gefeliciteerd met André! Ik wens jullie een hele fijne en gezellige dag toe. En wel foto’s maken hoor!
Ik ga even een mannetje uit de douche plukken. Tot later!
:-*
Ineke, ik zie ze ook :inlove:
Deb, hopelijk is het nog goed gekomen met het etentje en heeft het je gesmaakt.
Vanavond heerlijk in bad gelegen en de kids aan Niels overgelaten. Morgen sta ik er namelijk alleen voor, voor 24 uur want Niels gaat naar Pinkpop voor een dagje (en nachtje) dus moest even nog wat tijd voor mezelf pakken.
Thijs is alweer 3 dagen droog gebleven
Hij moest vandaag zonder tas (met schone kleren) naar het kdv. Ik had gezegd dat alles in de was zat dus geen kleertjes had om mee te nemen. Op het kdv speelde het spelletje ook mee en hij is dus gewoon droog gebleven. Hij kan het dus wel maar moet dus erg gemotiveerd worden. Hopelijk is dit het einde van de terugval
ff snel een berichtje
Gisteren een hele fijne speciale 1e verjaardag gehad van André!
Hij vond het zelf ook helemaal geweldig, ontzettend verwend natuurlijk en de hele dag lief geweest, de schat :inlove: :inlove:
Foto’s volgen!
Vandaag hebben we een heerlijk dagje naar de dierentuin Emmen gehad met mijn ouders en mijn zus en gezin, maar wel erg vermoeiend, dus kom ik morgen of later even langer KOK’en.
Kruip nu lekker op de bank met mijn mannetje!
fijn weekend allemaal!
Wat is het rustig hier…iedereen van de zon aan het genieten?? :think: :think:
Deb: Waren jullie nog optijd voor het etentje? En was het lekker??
Famke: Leuk he die eerste verjaardag :inlove: :inlove: enne die dierentuin, dat zal Jayden vast geweldig vinden, wij gaan binnenkort ook
Plut: Hoe is het nou met je? Al een beetje aan het idee gewend?? Voel je je goed?
Boefje: Ook alles onder controle daar met je mooie boefjes?? :inlove: :inlove:
Taar: Hou je het nog een beetje vol meid? :hug:
Ineke: Gaat alles goed nu je er alleen voor staat? Lijkt me best zwaar twee kids :-* :-*
Marjan: Al nieuws op het onderzoeksgebied?
Zo van hieruit verder weinig te melden eigenlijk, ja we gaan straks lekker wokken met the family :mrgreen: :drool: :drool:
Veel wokplezier Juul! Ik moet er zelf trouwens niet aan denken, want nog steeds :sick:
Meiden, ik lees wel steeds even bij, maar de vermoeidheid is weer helemaal terug. Daardoor heb ik weinig zin om hele verhalen te schrijven en heb ik moeite om me te concentreren op jullie verhalen. Ik denk wel aan jullie, maar kan het even niet zo goed onder woorden brengen momenteel…
Op zich gaat het hier wel goed hoor, maar ik heb gewoon wat minder tijd omdat ik steeds zo moe ben. 't Huishouden lijdt er ook een beetje onder, ik ben al blij als ik de was georganiseerd krijg op een dag… En als ik die een dagje oversla omdat ik nog moet zuigen oid, is dat ook meteen weer een hele berg, een heel gedoe dus…
Pff, ik ben wel erg aan het klagen hè??? :roll: :roll: Ben nog steeds wel heel erg blij met deze kleine beeb, maar praktisch valt het me soms een beetje tegen…
Franca, hoe is het met jou meis? Houd je het nog een beetje vol?
Mirjam, gefeliciteerd met André, alweer 1 jaar! Wat geweldig :-*
Tara, volgens mij mag je vanaf morgen een bib-melding doen :dance:
Plut, doe rustig aan hoor, tis ook niet niets om zwanger te zijn met nog een baby en een boef om voor te zorgen, laat staan het huishouden.
Juul, lekker gewokt?
We hebben ook gewokt vanavond, mijn vader is 40 jaar in dienst vandaag dus we hadden iets te vieren.
Tevens nog 2 verjaardagen gehad vandaag dus ik ben nu
Druk weekend dus achter de rug hier, maar vanmiddag wel mijn eerste hoofdstuk af van de studie en het huiswerk verstuurd, het begin is er.
Zaterdag nog bij de hema goed geslaagd, die hadden weer 50% korting dus 2 shirtjes voor ilse en 3 voor thijs voor de winter voor maar 20 euro.
Famke, wat leuk dat Andre een leuke verjaardag heeft gehad.
@boefje wrote:
Juul, lekker gewokt?
We hebben ook gewokt vanavond, mijn vader is 40 jaar in dienst vandaag dus we hadden iets te vieren.
Ja was heerlijk, ik zit dan ook ramvol, er kon niks meer bij :eh: Wij hadden overigens ook iets te vieren........... :shifty: :shifty:
Ik ben zwanger !!!!!! :dance: :dance: :dance:
Gaaf he? :mrgreen:
:mrgreen:
@Leentje22 wrote:
Juul: Wat gaaf, wat super en al 12 weken zie ik op je banner! Dat heb je goed stil weten te houden, maar ik snap wel waarom!!!
Gefeliciteerd meis!!! :dance: :dance: :dance:
Ben er helemaal hyper van :mrgreen:. Wanneer ben je uitgerekend?
Tatatatatatatatataaaaaaaaa 14 december :mrgreen: weer een decembermama erbij…
Was het echt zo koud in maart??? :think: :think: :think:
:lol:

Goedemorgen allemaal!!
Juul, wauw wat lees ik nou, joehoe je bent zwanger!!! Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Plut: zoals er al geschreven werd, het is niet niks he, en druk met je kindjes en dan zwanger, dus zorg maar lekker goed voor jezelf, de rest kan daarna :hug:
Debke: Heb je toch nog lekker gegeten afg vrijdag? Ik hoop dat je toch een lekker weekend hebt gehad!
Ineke: Nu kan ik de foto’s ook zien, en wat zijn ze weer mooi :inlove:
Boefje: Was het allemaal goed gegaan, zo in je eentje? En Niels lekker genoten van Pinkpop?
Famke: Naar de dierentuin geweest he, leuk leuk leuk! Al dat soort dingen daar heb ik gewoon zo’n zin in om strakjes met de kleine uk te doen!
Nou meiden hier komt ie dan
BIB
Maar van mij mag het nog eventjes duren hoor, haha.
Jullie vroegen hoe het hier ging, en het gaat. Het is roeien met de riemen die we hebben, en we oefenen gewoon alvast voor ons 65ste
Hopelijk blijft ons kleintje nog een paar weekjes zitten, dan kan mijn mannetje nog wat rust houden en komt het strakjes allemaal goed.
Maar afijn, we hebben ook leuk nieuws.
Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd, dus vanavond gaan we lekker uit eten!
Volgens mij is er nog iemand hier die vandaag de trouwdag heeft, maar ik ben vergeten wie, gefeliciteerd in ieder geval
Tot morgen maar weer he :D, enne Deb, vanaf nu je foon aanhouden he
Liefs Franca
:shock: :shock: :shock:
JUUL!!! Gefeliciteerd meis!!! Mag ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk al zo’n vermoeden had? Niet dat je al zwanger was natuurlijk, maar wel dat het echt niet lang meer ging duren…Ik dacht het al te “proeven” uit de “sfeer” van je berichtjes (hier en in andere topics waar ik ook wat van je tegen kwam).
Ik vind het echt super!!!
En Franca, mijn telefoon is vanaf nu altijd bij me in de buurt. Heel geduldig :liar: wacht ik af…
Meiden, ik moet even bijkomen hoor…Kom straks uitgebreider terug!
Oooh Juul!
wat leuk meis!!! van harte… wat leuk, nóg een dec. mama d’rbij!!! Wordt nog druk!!!
Ik had het dus totáál niet verwacht, hihihihi
WAUW Juul, gefeliciteerd, wat leuk!! Heb je de termijnecho al gehad?
Alweer 12 weken, knap hoor dat je het zolang stil hebt gehouden, daar ben ik namelijk een enorme muts in…
Franca, ook gefeliciteerd met jullie trouwdag!
't Is inderdaad ook onze trouwdag, vandaag 2 jaar :inlove:
Wij gaan later nog es samen uit eten, dan brengen we onze boef even bij mijn ouders.
Ik ben vandaag op mijn werk, maar was liever de hele dag op bed gebleven
Vanavond er maar vroeg in.
Gefeliciteerd Juul! :dance: