Hier weer helemaal blij. :dance:
Ilse had tot nu toe max 80cc uit de fles gedronken als ik er niet ben en dat vond ik nogal weinig.
Gisteravond maar 45 cc bij mijn moeder (ik was lekker uiteten :drool: )
Dus vanmorgen eerst kolven (370cc :shock: ) en daarna de fles aan Ilse: 80 van 100cc opgedronken.
Tweede voeding (4 uur later) ook de fles gegeven, drinkt ze zo 110 cc op :roll: , dus ik nog 40 bijgemaakt en die ging ook nog op en toen was ze pas tevreden.
Ik weet dus nu dat ze 150cc wel op kan drinken uit een fles.
Volgende maand gaan we nl naar een concert en heeft ze 2 voedingen nodig (3 als ze uit logeren gaat). Kan dus nu met een gerust hart gaan.
Verder alles goed hier, op de plasbroeken van Thijs na dan :roll:
Hij is nu nog bij mijn moeder, ik had hem gister daar achter gelaten en alleen Ilse opgehaald na het etentje.
Lekker rustige ochtend dus en eindelijk weer eens goed het huis doorgewerkt.
Deb, fijn dat je weer goed in je vel zit. Ik ben nog zoekende hoor, komt ook omdat Niels nog zo veel werkt. Waarschijnlijk na ons midweekje weg (9 juni) gaat het gewoon weer door die overuren
O, en wij hebben ook een automaat, heerlijk zeg!!
Plut, balen van de pc
Hier vorige week veel problemen met aanzetten, de pc liep zo’n 10 keer per dag vast. Nu opeens geen problemen meer, erg vaag.
@boefje wrote:
Dus vanmorgen eerst kolven (370cc :shock: ) …
:shock: :shock: :shock: Berta 1 is er niks bij! 8)

En moet Niels dan nog veel langer zo doorwerken? Pfffff…moet ook niet meevallen! Voor jou niet en voor hem ook niet!
Judith, wat jij beschrijft…dat deed mijn pc ook! Heb toen een kennis er naar laten kijken en die zei dat de harde schijf gecrasht was. Heb je toevallig de laatste tijd flink wat geratel uit je pc horen komen? Da’s vaak een voorbode van zo’n crash namelijk.
Deb, wel uit 2 (.)(.) hoor die behoorlijk vol zaten :lol:
Niels zou eigenlijk deze week klaar zijn met zijn tijdelijke functie maar het loopt nogal uit. (zijn chef is met een project bezig en hij neemt dus de functie van zijn chef waar, naast zijn eigen functie. Iedereen die met dat project bezig is zit er zo’n beetje doorheen dus de stemming wordt ook steeds minder)
Zaterdag gaat Niels voor een dagje/nachtje naar pinkpop en kan hij zich dus even uitleven…
Hier geen geratel vorige week maar een klik en daarna liep de pc vast en kon ik het uitzetten. Ik heb Niels vorige week nog een update laten maken op onze externe hardeschijf.
ZO bang om alle foto’s kwijt te raken.
ooooo, ilse wordt wakker
Oh men!!! Finn heeft echt een schijtdag (excusez le mot :oops: ) vandaag. Vanochtend toen hij uit bed kwam poepbroek nummer 1, nu haal ik hem net weer uit bed met een poepbroek en wat staat hij nu (nog geen 5 minuten later) te doen??? Juist! Alweer te poepen!
En het stinkt ook nog eens heulheulheul erg (las ergens in een topic iets over Jochem Meijer…is blijven hangen geloof ik!).
Nou…ik ga maar weer eens aan de slag… :sick: :sick: :sick:
:-*
Ben ook al even bij de maart/april stoppers binnengewipt.
Morgen zal ik dan ook de lijstjes maar weer aanpassen! Heb nog een paar andere dingen die er ook op gewijzigd moeten worden, dus dit lijkt mij een goed moment!
Zo daar ben ik eindelijk weer eens…3 keer raden, ik heb niet bijgelezen…ja vluchtig eroverheen, het ging over bertha’s en poepbroeken geloof ik (lekker als je net aan je met kruidenboter ingesmeerde en met kaas en chorizo belegde pitabroodje uit de grill zit :drool: ) :roll: :roll:
Hier nogal druk geweest de afgelopen paar dagen, ik ben gister op jacht geweest naar een andere auto enne…We got him !!! :mrgreen: (voel me net Bush :shifty: :shifty: ) Het is een Opel Sintra geworden zo’n MPV voor 7 personen :shock: ja ja we zijn heel wat van plan :lol: maarre wat een ruimte in dat ding hey :o heerlijk !!! Zal er een foto bij doen, het is niet de onze op de foto,maar wel dezelfde en ook dezelfde kleur, dan hebben jullie een beetje een idee.
Nou ik ben net klaar met de hut op orde brengen, tis aardig gelukt, zo nog ff wat te eten in elkaar flansen en morgen is de bovenverdieping aan de beurt…is wel nodig :roll: Maar eerst morgenvroeg lekker zwemmen met Jayden, ik doe het nog steeds elke week en Jayden vind het leuk :mrgreen:
O ja wat las ik Sassie ook alweer zwanger…nou nou de junistoppers zijn aardig op weg voor de 2de ronde geloof ik :mrgreen:
Zo ga nog heel ff verder KOKKEN en an eten KOKEN
Doeiiiiiiiiiiiii
Dan zal ik hier ook even een berichtje zetten, ik ben inderdaad zwanger! :inlove:
Ik voelde me al een paar dagen niet zo lekker, maar de laatste 2 rondes was dit ook wel een beetje en was het ook niet raak, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik een dezer dagen ongesteld moest gaan worden. De planning was om zaterdag of zondag een testje doen, omdat het vandaag cyclusdag 30 was en ik al eerder langere cyclussen heb gehad.
Vanmorgen hadden we koffie gezet en deze smaakte me ineens niet meer, dat vonden we wel vreemd. Mijn man was op zijn pc een spelletje aan het doen en ik ging even naar boven, stiekem een test doen, ook al was het dan niet met ochtendurine. Toen kwam er dus toch een 2e streep te staan! Ik ging naar beneden en legde de test op het bureau, dus toen was mijn man helemaal van slag en verloor zijn spelletje, haha.
Leuk dat jullie even kwamen binnenwippen bij de maart/april stoppers, vandaar dat ik het ook hier even wilde komen melden. Als het allemaal goed gaat, dan zou ik ongeveer 6 februari 2009 uitgerekend zijn.
Groetjes Saskia
:lol: :lol: :lol: Ja Juul, je moet natuurlijk wel even bedenken wat je aan het doen bent voordat je hier gaat lezen! Je weet maar nooit tenslotte… :mrgreen: Dat broodje klinkt goed trouwens… :drool:
Saskia, ook hier nog een keer een gefeliciteerd! Ik vind het echt super voor je!
Meiden, morgen meer! Ik heb Basten een ijsje beloofd als Finn op bed ligt. Die heeft de afgelopen minuut dus al 20 keer gevraagd wanneer Finn naar bed gaat…Ik denk dat NU wel een goed moment is dus… :roll:
Fijne avond!
Saskia, van harte met de nieuwe zwangerschap.
mijn kanjers :inlove: :inlove:
Hoi,
Sassie: Nogmaals gefeliciteerd !!! :-*
Debke: Die Basten ik zie het al voor me…Mam, moet Finn nog niet naar bed?? :lol: :lol:
O ja ben ik de foto van de auto vergeten straks … :wall: :wall:
Komt ie alsnog…
Boefje: je kanjers zijn :inlove: :inlove:
:shifty:!
Hoi ladies,
Ik word op dit moment erg bezig gehouden door mijn boeven, vandaar dat ik even niet zo veel puf heb voor lange berichten. Ik lees jullie wel allemaal hoor!
Juul, gefeliciteerd met je nieuwe auto, hij ziet er mooi ui!
Boefje, je kinders zijn schatjes, hele lieve, mooie foto. En wat lijken ze op jou zeg, hoor je dat vaak?
Sassie, gefeliciteerd! Lekker vlot gegaan weer, ga er lekker van genieten.
Deb, ik ga je gauw weer even mailen hoor! Niet dat ik zoveel te vertellen heb, maar toch altijd weer gezellig, vind ik. Ik word altijd helemaal blij als ik je naam weer in mijn inbox zie :-*
Hier had ik gisteren een mannetje dat steeds moest overgeven (André) en een mannetje dat geen zin had om te gaan slapen maar wel moe was, dus heel hard moest huilen (Aidan). Maar ze zijn wel lief hoor
Aidan wil trouwens steeds maar één borst leeg drinken en heeft dan een uur later weer honger, dat is wel lastig. Ik probeer soms om dan tussendoor zijn luier te verschonen, en 's nachts helpt dat goed, maar overdag heeft hij er gewoon geen zin in. Kijkt hij me echt zo aan van: Ik zit vol hoor, stik maar met je andere volle tiet :lol: Dus die kolf ik dan meestal leeg, met als gevolg dat ik echt al liters in de vriezer heb staan, dat is wel mooi meegenomen. Maar ik doe dus niets anders dan de hele dag voeden en André doet op die momenten de boefigste dingen…
En als Aidan dan net even lekker slaapt dan moet ik duivels goed uitkijken dat hij hem niet uit de wieg plukt, want dat doet hij graag. Hij weet best dat het niet mag, maar hij wacht gewoon tot ik even naar de wc ben. Ik heb één keertje stiekem om het hoekje gekeken, omdat ik toch wel graag wilde weten hoe hij het deed, maar hij is wel heel voorzichtig. Pakt hem netjes onder zijn oksels en drukt hem dan meteen tegen zich aan en gaat met hem op ons bed liggen. Dat was wel een opluchting, ik was al bang dat hij hem bij zijn hoofd pakte of zo. Maar goed, het mag nog steeds niet natuurlijk, dus ik maak nu bliksembezoekjes aan het toilet zodat hij de kans niet krijgt…
Hoe zijn jullie kinders trouwens met hun broertje/zusje, Plut, Deb, Boefje en Stephie? Willen zij ook zo graag “meehelpen” of laten ze hen meer met rust? André wil het liefst de hele dag met Aidan slepen en spelen. Zodra Aidan ook maar een kreetje uit, staat hij er met zijn neus bovenop en 's morgens is het eerste wat hij doet bij de wieg kijken. Ach, het zal wel broederliefde zijn :inlove:
Ik ga maar eens slapen, ben behoorlijk moe…
Oeps, weer dubbel :oops:
Famke, van harte gefeliciteerd met Andre zijn eerste verjaardag. Fijne dag of vieren jullie het in het weekend?
André van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!
Mirjam en hubbie ook gefeliciteerd! Fijne dag samen!
Straks even naar de ha met Jesse, hij zit onder de rode vlekjes. Ik denk de 5e of 6e ziekte.
Kom vanmiddag wel even terug.
Happy Birthday André!!! Mirjam en hub, ook van harte gefeliciteerd natuurlijk!
Ineke, ik kan je foto’s niet zien…Zie een paar kruisjes…
Verder even geen tijd meiden…Finn EIST aandacht!
Oh ja, Miranda…wat wordt Ilse alweer groot!!! :shock:
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag Andre, en een hele fijne dag gewenst!
Sassie: gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance: :dance: !!!
Meiden, Ik ben hier even druk met van alles, ik probeer strakjes even uitgebreider terug te komen!
Liefs Franca