juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Hey meiden,

Ik ben er ook nog steeds en lees trouw mee, maar ik ben zooo moe… Even geen puf om te reageren :-*

:hug: :hug: :hug: Judith…probeer zoveel mogelijk rust te pakken! Truste!

Deb, wat een mooie banner :smiley: :smiley: :smiley: en we moeten allebei nog 28 dagen zie ik, hahaha!

Judith, doe het maar lekker rustig aan en dikke knuf ook van mij hier voor jou :hug:

:-*

Hoi meiden,

Marjan, fijn dat er bij hubbie niks mis is. Nu maar hopen dat ze je 20 juni verder kunnen helpen. Als het endometriose is, dan kunnen ze daar toch nog best veel aan doen toch? Ik duim voor je!!!

Leentje, volgens mij heb ik nog niet eens gereageerd op het feit dat je gestopt bent met je baan, sorry. Knap van je dat je naar je gevoel hebt geluisterd en deze beslissing hebt gemaakt. Moet niet makkelijk geweest zijn. Kon je meteen stoppen? En weet je nu wat je verder wilt doen?

Je vroeg nog naar het oppaskindje van mij. Ze is nu 4 maanden en het gaat hartstikke goed. Jesse en zij vinden elkaar erg interessant en ik heb het nu helemaal onder controle als ze er is. De eerste paar keer was het erg wennen en was er vaak wel 1 aan het huilen, maar ik krijg er nu handigheid in.

Vervelend dat Amber niet wou slapen! Jesse komt de laatste dagen ook weer erg moeilijk in slaap. Ik heb er net 3 kwartier over gedaan, moest 4 keer naar hem toe. En waarschijnlijk is hij over een uurtje wel weer wakker, hij slaapt nooit lang.

Miranda, fijn dat het afvallen goed gaat. Vervelend dat Thijs weer vaker in zijn broek plast. Succes met de stickers!

hoe was het bij Sara Kroos? Ik vind haar als ze alleen is soms te grof, maar bij de lama’s was ze idd erg leuk!

Ineke, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Hopelijk kun je tussendoor nog wel je rust pakken, dat zal je nog wel nodig hebben.

Franca, leuk dat je tegelijk zwanger bent met een vriendin. Vervelend joh, dat plassen, vooral 's nachts! Succes morgen bij de gyn!

Debke, wat knap dat Finn los staat! En leuk, die banner! Jullie gaan nu eerst kijken wat je cyclus wordt, toch? Spannend hoor!

Judith, logisch dat je moe bent meid. Doe maar lekker rustig aan! Hoe is het met je andere kids?

Gistermiddag een vriendinnenmiddag gehad, erg gezellig. Daarna samen gegeten. Vanmorgen op visite geweest bij iemand die een zoontje heeft die 1 week ouder dan Jesse is. Leuk hoor, die 2 jochies naast elkaar!

Straks even met de was bezig. Tot gauw.

Nog even een foto delen;

oooooooooh

was ik net klaar met mijn lange berichtje

is ie weg :x :x :x

ff kort dan…

Doe lekker rustig aan Judith!

Fijn weer van je te horen Marjan, heel veel succes bij alle onderzoeken :-*

Leuk weekend gehad Boefje?

Idd plakkoekjes hè Juul, die ligaboel, maar wel handig in het begin, daar verslikken ze zich niet zo gauw in.

Wauw Debke, mooie banner :dance: :dance: Go girl!

Mooie foto van de twee broers Ineke, prachtig :inlove: :inlove:

Ook heerlijke foto’s van Jesse!

Kun je je draai weer wat vinden thuis Leentje, of ben je nog aan het afronden op je werk?

Alweer 36 weken Franca, goh wat vliegt de tijd, over een paar weekjes heb je je beeb al in je armen!! (een meisje denk ik)

Volgens mij ben ik niemand vergeten…

Ga nu ff met hubbie op de bank, doei doei

Rustig hier vandaag…Ik ook trouwens. Heb geen zin in lange verhalen, voel me bleegh door die stomme ongi.

Morgen weer beter hoop ik!

Zo, seizoen 3 van 24 ook gezien, net op tijd want vandaag kreeg ik mijn studieboek binnen dus moet ik weer aan de bak.

Toch weer besloten om mijn studie op te pakken, komende 3 maanden heb ik 2 dagen dat ik overdag kan studeren daarna weer savonds en in het weekend aan de bak.

Ik was voor Thijs al begonnen met Moderne BedrijfsAdministratie, heb 1 van de 4 certificaten binnen, nog 3 te gaan dus.

Ik begin nu voor de 3e keer aan bedrijfseconomie, 1e keer stopte ik ivm de miskraam, 2e keer vanwege de zwangerschap van Ilse en nu dus de derde poging. Ik wil in januari examen doen dus heb 7 maanden voor dit vak waar 5 maanden voor staat. Moet lukken dus.

Ik doe het nu via de NHA, beetje stok achter de deur doordat ik nu huiswerk moet insturen. De vorige 2 pogingen deed ik geheel zelfstandig met de boeken van een collega en zijn studieoverzicht.

Als ik (ooit) klaar ben met alles heb ik wel mooi een MBO+ papiertje opzak.

Ik moet voor 2011 klaar zijn want anders vervalt het certificaat dat ik al heb.

Dus…als ik hier te lang hang, schop me dan maar weg om te studeren :mrgreen:

Heb trouwens een leuk weekend gehad, Sara Kroos was leuk, anders dan haar vorige show, alleen iets te veel liedjes maar zingen kan ze wel.

Wel lekker om even weer op stap te zijn, lekker kletsen over andere dingen.

Deb, hopelijk zijn de duivels snel weg.

Famke, met jou ook alles goed? Misselijk?

Sophia, mooie foto’s :inlove:

Plut, rustig aan hoor, we zien je vanzelf wel hier, geen meldingsplicht nog :wink: , over 28 weken pas :slight_smile:

Tara, sterkte nog met die laatste kwaaltjes, nog even meid en dan lekker genieten. :hug:

Marjan, ik sluit me bij de andere aan, ik blijf duimen voor je. :pray: :pray:

:mrgreen:

Hoi Allemaal

Vandaag weer controle gehad en alles gaat goed. Ons kleine ukkie ligt al met het hoofdje tussen de bekken maar nog niet helemaal vast. Volgende week heb ik weer controle.

Helaas ook slechter nieuws te melden. Mijn man heeft al wat weken last van zijn rug en nu heeft hij een lichte hernia. Rust en oefeningen doen moeten het hopelijk verhelpen, dus voorlopig nog geen operatie,maar ja ik met mijn bekken en hoogzwanger en hij met een hernia maken het natuurlijk niet makkelijk…

Pfff, ik heb het dus even gehad nu…maar ja we zien wel hoe het verder gaat.

Sorry, even ego-berichtje, van de week kom ik gezelliger terug meiden!

Kus, Franca

Hier ondertussen weer de boel een beetje laten zakken, sorry van het ego-berichtje.

Ik heb nog wel even mijn buik op de foto laten zetten dus hierbij weer even een fototje.

Morgen kom ik verder kletsen, ga nu mn mandje in!

Trusten allemaal!

Franca, :hug: Geeft toch niets, als je alleen maar even over jezelf komt vertellen, kunnen we je toch even een dikke knuf geven!!! Hoop voor jullie dat het gauw bijtrekt met rust en oefeningen :-

Leentje, spannend hoor, weer een nieuwe functie in 't vooruitzicht!

Knap hoor Miranda, weer aan de studie. En nu maar even geen series van 24 in huis halen dan, want dan komt er natuurlijk niets van :naughty:

Deb, voel je je alweer wat beter? Wat zo’n ongi allemaal niet met je lijf en gemoedstoestand kan doen hè!!!

Petra, wat is Jesse toch een lekker knulletje… is ie nou lichter geworden of lijkt het zo?

Ineke, lukt het je een beetje om een dagritme te vinden? Probeer maar lekker per dag te bekijken, en verder een beetje rustig aan te doen :-

Hier gaat het weer wat beter, heb weer een vermoeidheidsgolf gehad, maar nu ben ik weer wat fitter! Hopelijk blijft het nu eventjes zo…

Goeiemorgen meiden!

Judith, fijn dat het weer wat beter gaat. Ik weet nog wel dat ik de eerste weken ook zo verschrikkelijk moe was. Slaapt Matthijs 's middags nog?

Jesse is idd blond geworden!

Tara, wat vervelend zeg, dat je man een hernia heeft! Hopelijk doen rust en oefeningen genoeg. Fijn dat de controle bij de gyn goed was. Wat een prachtige buik!!!

Leentje, al bijna klaar voor Amber haar verjaardag, wat goed! Ze is tegelijk met mij jarig! Erik en ik vieren onze verjaardagen samen, a.s. zondag.

Ben benieuwd wat er uit je sollicitatie komt, spannend!

Miranda, leuk dat je je studie weer oppakt, succes!

Welke vakken moet je zo al doen?

Debke, balen die ongi, bah. Gelukkig is die van mij weer bijna weg. Ik word er ook altijd zo bleh van!

Jesse al weer wakker…fijne dag allemaal!

Haaai!

Nog steeds geen uitgebreid verhaal van mij hoor…Ben een beetje inspiratieloos geloof ik. Kennen jullie dat? Gewoon geen zin om lange verhalen te tikken? Forgive me dus…

Petra, ik had het nog niet gezegd, maar wat een lekker ventje is Jesse toch! Hij is inderdaad wel verandert zeg, met dat blonde haar! Hoe dan ook, het is een scheetje!

Miranda, toch de studie weer oppakken dus? Gelijk heb je! Hoop voor je dat die stok achter de deur werkt.

Franca, die man van je weet het wel te timen he! Nee hoor, geintje…Wel vervelend (en dan vooral voor hem natuurlijk!). Hoop dat het al met al wel mee gaat vallen en dat veel rust hem voldoende zal helpen.

Judith ook weer boven water? Erg he…die vlagen van extreme vermoeidheid…En je kan er dus helemaal niks noppes nada aan doen he! Ja…eraan toegeven…

Ineke, heb je het druk meis? Je bent zo stil…Lukt het allemaal? Of is Alex gewoon vrij en zijn jullie aan het genieten?

Juul, hoe is het nou met je auto afgelopen?

Leentje, Amber ook al weer bijna jarig…Heb je er al zin in?

Wat voor studie wil jij gaan volgen?

Mirjam hoe is het met jou? Hoe voel je je? Weet je al wanneer je de eerste echo krijgt of heb ik daar gewoon overheen gelezen?

En waar ik ook een benieuwd naar was…Brenda, hoe is het met Bram? En met jou? Dus als je dit leest, geef eens even een gil! Ben benieuwd namelijk!

Steph, heb je het druk? Nog even en dan is het weer vakantie! Kom je dan je kids weer eens showen?

Meiden, ik heb verder geen fluit te melden dus ik ben er weer vandoor!

Kusssss

Je bent geloof ik niet de enige die een beetje inspiratieloos is, Deb, hihi! En trouwens, voor iemand die inspiratieloos is, weet je toch nog genoeg te schrijven :mrgreen: :mrgreen: (Sorry, ik heb je er al vaker mee geplaagd, maar het blijft zo grappig… :-* )

Onze pc wil niet meer starten en nu zit ik op een ouwe, gare laptop te forummen. 't Duurt allemaal onwijs lang voor ik bij een onderwerp ben, niet erg handig :roll: Tja, we zullen wrs toch voor iets anders moeten gaan kijken…

Ik ben nog steeds moe, maar ik houd er nu wat meer rekening mee… Ik ga 's middags echt even liggen op de bank en probeer verder m’n dagen niet al te vol te plannen. Nadeel is dat de dag soms zo langzaam voorbij gaat daardoor.

Matthijs heeft trouwens sinds eergisteren een echte fiets ipv zo’n driewielertje. HIj vindt het helemaal geweldig! Vanmorgen wilde hij meteen weer naar buiten om te gaan fietsen.'t Is nu alleen niet zulk lekker weer, misschien vanmiddag nog…

Nou meiden, ik ga eens even de was vouwen, d’r ligt weer een flinke stapel te wachten hier :roll: :roll:

Nee, ik geloof inderdaad dat ik niet de enige ben zonder inspiratie…

Maar goed, ik merk net dat het hier wel heel erg begint te stinken…Ik geloof dat ik eerst even een zeker iemand hier (zijn naam begint met een F…mogen jullie raden) van een schone pamper ga voorzien!

Ben zo terug!

Zo! Op zijn Finn’s “Tlaaaaaa!” (klaar!)

Heb Finn maar meteen aan zijn banaantje gezet. Kan ik even rustig wat typen hier.

Heb nog steeds niet veel te vertellen overigens, maar dat houdt me niet tegen jullie weer van wat leesvoer te voorzien hoor!

Zit weer een beetje beter in mijn vel nu. Ongi is bijna weg, altijd fijn en ook de weegschaal was weer lief voor me vanochtend. Er was weer 6 ons af. Ben op de goede weg dus!

Hier thuis loopt verder alles echt helemaal hartstikke op rolletjes! Heb nu voor het eerst sinds heel lang het gevoel dat ik het ECHT allemaal helemaal “onder controle” heb. Mijn huishouden is goed geregeld, mijn kids zitten goed in hun vel, René kan zijn werk doen zoals hij dat wil en ik vermaak me ook buitengewoon goed. Echt lekker voelt dat hoor!

Overigens is het hier momenteel ook niet echt fietsweer Judith. En als ik hier vandaan jouw kant op kijk, wordt het er niet bepaald minder grijs op, dus ik denk dat het er niet beter op gaat worden voorlopig. Balen, want Basten moet vanavond weer naar zwemles. Voor Basten geeft het weinig natuurlijk, want die wordt toch nat, maar voor mij (en Finn, want die moet mee) is het wat minder…Worden wij ook nat! :cry:

Wil je pc niet meer Judith? Is je harde schijf naar de knoppen? Die vervangen is een goedkopere optie dan een hele nieuwe pc aanschaffen in ieder geval. Hier ook gedaan en hij doet het weer als een zonnetje!

Fijn dat je toegeeft aan je vermoeidheid nu. Vind je dan echt dat de dag langzaam gaat? Rustig aan doen is gewoon niet zo jouw ding he! :smiley: Misschien een “rustige activiteit” plannen op je rusttijd? Puzzelen met Matthijs ofzo. Of een boekje/tijdschrift lezen.

Morgen kan René onze nieuwe auto ophalen trouwens! Ben benieuwd hoor…we hebben er lang op moeten wachten (en vooral rond moeten rijden in een enorm bakbeest…). Wordt voor mij wel echt even wennen denk ik. Het wordt een automaat namelijk. Wel eentje waarbij je ook kunt kiezen voor een soort van handgeschakelde versie, maar dan zitten je versnellingen aan je stuur…Ben al niet zo’n held in de auto en dan moet het ook nog eens helemaal anders worden dan ik gewend ben…Dat wordt een heel avontuur dus!

Verder hebben we ons overnachtingshotel voor onderweg naar vakantie geboekt. We hebben een hotelletje gevonden van een nederlandse vrouw. Klein, knus hotel. Zij is van het type “wil mijn gasten leren kennen” en kookt eigenhandig iedere avond een viergangendiner voor haar gasten. Dat wordt om half negen geserveerd en dan wordt er gezellig gegeten. Is ook nog eens spotgoedkoop. Wij zijn, met zijn vijven in totaal nog geen 100 euro kwijt (4 persoons kamer, babybed, 4 gangen diner en ontbijt!). Heb er al enorm veel zin in. Zo wordt de reis in ieder geval ook al echt vakantie!

Finn heeft zijn banaan op en wil er nu met mijn muis vandoor! Ik ga dit bericht dus maar even snel posten voor het zometeen “opeens” verdwenen is!

Geen flauw idee wat er met de pc is… hij doet echt helemaal niets meer. Als ik 'm aan wil doen, gebeurt er helemaal niets… hij probeert niet eens op te starten. 't Lijkt haast alsof hij geen stroom krijgt, maar de stekker zit er wel in :think: En het beeldscherm en de printer doen het wel… heel gek!

HIer begint het inmiddels te onweren, ik ben dus bang dat het niks wordt hier, bah!

Fijn dat je het allemaal zo lekker onder controle hebt, Deb! Dat geeft een lekker gevoel hè! En spannend, die nieuwe auto, ik ben daar ook niet zo? held in hoor…

Ja, ik vind de dagen écht langzaam gaan, maar dat komt ook omdat ik helemaal nergens zin in heb. Zit echt tegen m’n zin de was te doen en dat soort geintjes… ben gewoon de hele dag moe en lamlendig. En ja, dan vind ik het niet opschieten :roll: En op zich zou ik dat nietsdoen toch aardig onder de knie moeten hebben lijkt me, maar blijkbaar werkt dat niet zo. hihi!

Nou, ik ga even tijd aan Matthijs besteden… :lol: :lol: