juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Franca, je mag alleen mee met BUB hoor! :smiley:



Leentje, tuurlijk is het voor jou heel vervelend dat zoiets ter sprake komt. Maar wat mij betreft heb je niks ter sprake gebracht hoor! Je hebt voor mij niet meer dan een paar smilies geplaatst.

Het is vooral voor jou rot dat je nu zeker weet dat je over bepaalde dingen hier niet (meer) vrijuit kunt kletsen. Gelukkig bestaat er nog zoiets al pb! Laat je niet kisten in ieder geval! :-* :-* :-*



Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar hoe de reis gaat verlopen. Vorige jaar ging het prima, maar toen was Finn ook nog een echte baby. Dit jaar gaan we ook in twee dagen rijden. Vrijdagmiddag vertrekken we en rijden we het eerste stuk. Dan nemen we lekker een hotelletje onderweg en gaan we de volgende dag weer fris en fruitig verder op pad.

Hallo meiden,



Vanmorgen de eerste afspraak gehad bij de huisarts!!

Alle papierenboel weer ingevuld en fax doorgestuurd naar het echobureau. Zij nemen contact met mij op om een afspraak te maken voor de 12wk en 20wk echo. Hopelijk zo gauw mogelijk!

Volgens onze huisarts ben ik 30 december uitgerekend! Denk dat ik die datum ook maar aanhoud, wat de echodatum ook wordt.

Echt geweldig weer :inlove: :inlove: :inlove:

Dus samen zwanger en in dezelfde maand uitgerekend Judith!!

Ik ga mijnm mannetje even naar bed brengen.

Kom later vandaag nog wel eventjes terug. :-*

Boefje en Plut: sterkte met jullie dwarse kereltjes. :hug: Wat vreet dat een energie hè? André was de laatste weken van mijn zwangerschap ook zo onmogelijk, GEK werd ik ervan. Toch gaat het meestal wel weer over na verloop van tijd. Tot dan: laat je niet gek maken hoor!



Leentje, wat een gedoe met je stalker zeg. Verontschuldig je vooral niet tegenover ons, je doet maar wat je moet doen om er vanaf te komen (of in ieder geval je vermoedens bevestigd te zien). Ongelovelijk dat sommige mensen tijd hebben voor dat soort praktijken, hebben ze niets beters te doen?

Leuk, Italië! Je zal zien dat het best mee zal vallen met Amber, vooral als je 's nachts rijdt zal ze voornamelijk veel slapen. En anders gewoon een keertje extra stoppen en wat gezellige muziek mee voor onderweg.



Deb, wat ben je goed afgevallen, knap hoor! (en straks komt het er allemaal weer bij, als je"with child" bent, haha). Ik zie trouwens dat het heel goed mogelijk is dat je straks weer zwanger terug komt van je vakantie, grappig!



Famke, leuk weer, zo’n eerste afspraak. Is het meteen weer helemaal echt hè? Ik hoop dat je gauw een echo krijgt, lekker kijken naar jullie frummeltje. Geniet maar lekker van je roze wolk. Nog geen last van kwaaltjes hoop ik?



Het begint hier al aardig normaal te worden om alleen te zijn met de jongens. Ze werken ook best lekker mee, André die 's avonds gewoon in bed blijft, Aidan die lekker slaapt en 's nachts maar één keer komt. Het enige wat ik echt heel goed in de gaten moet houden is André, want hij heeft al twee keer zijn broertje uit de wieg gehaald toen ik even 5 minuten met iets anders bezig was. Op zich heel schattig, maar ik vind hem nog te klein om het alleen te doen. Aidan is ook niet één van de lichtste natuurlijk…

Good morning ladies!



Mirjam, 30 december is een hele leuke datum hoor (is mijn papa jarig)! Gezellig dat je in dezelfde maand als Judith bent uitgerekend! Kunnen jullie samen bij de decembermama’s kletsen.



Ineke, gaat goed met je he? Fijn zo! En inderdaad, straks als ik zwanger ben (klinkt een beetje als “later als ik groot ben” :mrgreen: ) komt dat gewicht er inderdaad gewoon weer bij. Maar da’s voor een goed doel he! Ik ben toch echt van plan het een beetje beperkt te houden hoor…Was niet van plan weer volop te gaan zitten schransen enzo, want dan kan ik naderhand weer helemaal van voor af aan beginnen…

Er is een kans dat ik zwanger terug kom van vakantie ja, maar ik schat die persoonlijk niet zo heel hoog in hoor…Ik wil echt eerst even kijken hoe die cyclus van mij in elkaar steekt namelijk. Ach, we zien wel! Tijd zat!



Hier een rustig dagje voor de boeg. Finn ligt nu lekker te slapen (hopelijk heeft hij vandaag een betere dag dan gisteren, die heeft hij vooral hard krijsend doorgebracht…last van zijn kiezen denk ik) en Basten is vrij vanochtend, omdat zijn juf vandaag gaat trouwen. Vanmiddag gaan ze met de klas naar het gemeentehuis en daarna hebben ze de speciale kinderreceptie.

Vanavond hebben we zelf een bruiloft. Mijn nichtje trouwt vandaag namelijk.

Vanmiddag als Basten weg is, maar even de boodschapjes in huis halen en verder heb ik eigenlijk weinig te doen vandaag. Lekker hoor!



Ik ga even verder rondneuzen hoor!



Kus Deb

Leuke datum om te trouwen, het is vandaag ook onze trouwdag!!!



sorry, verder geen tijd om te reageren

Gefeliciteerd!!! Nog leuke plannen voor vandaag?

:-*

Hallo lieverds!



Ik ben eventjes druk met andere dingen, later kom ik weer wat uitgebreider langs :-*

Judith, jij moet niet druk zijn, jij moet het juist rustig aan doen en genieten! :wink:



Leentje, klinkt als een heel gezellige dag gisteren!

En wat wordt Amber toch ook al groot he…

Wat die box betreft…wees blij dat je haar er nog in krijgt! Finn doet het niet meer hoor…Die weigert steevast. Da’s vooral een hoop gegil en gekrijs dan. Hier gaat dat ding er dit weekend dus ook maar weer uit. Het is nu niet meer dan een opslagplaats voor allerhande troep :roll:



Vandaag is Finn (tot nu toe in ieder geval) weer een stuk gezelliger. Bovenin is er nu een kies door. Onderin zit ook nog een dikke bobbel, maar die zit er al een tijdje. We zullen zien dus!

Soms ben ik echt een enorme emo-muts hoor…Was daarstraks Basten naar school brengen voor het trouwfeest van de juf. Gingen ze in de klas eerst allemaal hun houden/kronen op zetten (de jongens een hoge hoed en de meiden een zilveren kroon met rode en roze bloemen). Daarna mochten ze in de gymzaal aan de mama’s hun liedje en versje vast opvoeren. Ik dus met Finn op de arm gaan kijken natuurlijk.



En als ik dan dat koppie van Basten zie, met zo’n lekkere grijns en bij zijn vriendjes en vriendinnetjes…dan smelt ik. Echt, tijdens het voordragen van het liedje en het versje schoten de tranen gewoon in mijn ogen…



Zucht…

:lol:.

@Leentje22 wrote:

Deb dat is toch heerlijk! Dat is moederliefde :inlove: :inlove: :inlove:!



Eigenlijk ben ik de box in de kamer helemaal zat, maar het is natuurlijk wel handig af en toe en ook goed voor Amber om het staan en lopen te oefenen, dus we doen het er nog maar even mee :roll:.



Ik ga Amber even schoonmaken, die zit helemaal onder de Liga :lol:.




Ik vind de box nog wel handig af en toe, kun je toch ff “veilig” naar boven een wasje draaien ofzo



Liga die krijgt Jayden niet meer, ik vind dat zo’n plaktroep, dat gaat er bijna niet meer af man !! Maria-koekjes en gewone lange vingers doen het veel beter kwa plakgehalte :thumbup:

Sophia, gefeliciteerd met je trouwdag! :mrgreen:



Deb, veel plezier vanavond.



Famke, mooi die banner erbij. En dan meteen al 8 weken, zo schiet het meteen een stuk op.



Vanmiddag lekker met mams de stad in geweest, een lekker lunch gedaan, had ze nog te goed van mij. Ilse mee, die lag lekker te slapen en na de voeding lekker te kijken. 8)

Gisteren weer een goede dag met Thijs, smorgens was hij erg lief voor zijn doen. Dus smiddags met vrienden naar Enkhuizen en heb zelf toch ook maar meteen een abo op het sprookjeswonderland genomen, neem aan dat ik er toch nog wel vaker kom deze zomer.

Qua broekplassen ben ik weer opnieuw begonnen met stickers plakken. Hij mag nu geen tv/dvd meer kijken tot de kaart vol is. Hopelijk werkt het. :pray:

Probleem met hem is dat hij steeds te laat naar de wc gaat en daardoor in zijn broek plast. Maar als ik zie dat hij moet plassen en tegen hem zeg dat hij nu naar de wc moet gaan dan luistert hij gewoon niet naar mij. :roll:



Hier ook een goede week qua afvallen, bijna een kilo eraf en kan hierdoor eindelijk weer een normale spijkerbroek aan :dance:

Ga vanavond naar Sara Kroos :dance: :dance:

Lekker met mijn schoonzusje en wat vriendinnen van haar.

(kolf mee voor de terugweg :wink: )

Om 18.00 nog snel voeden en dan op pad, mag Niels vanavond de fles gaan geven, ben benieuwd hoe veel ze dan drinkt.

Veel plezier vanavond Boefje! En lekker hoor, weer in een gewone spijkerbroek :thumbup:



Verder niet zoveel tijd op dit moment, tot later!

:x.

Hoihoi,



Famke, gefeliciteerd!!! Een oud- en nieuwkindje, leuk!!



Dinsdag bij de huisarts stonden wij zo weer buiten. Bij mijn vriend was alles goed gelukkig. Die chlamydiatest is niet gedaan van mij. De reden was dat het met subfertiliteit te maken heeft en dat het dan een hele dure test wordt. Als er reden voor is om te geloven dat ik ooit in het verleden chlamydia zou hebben gehad, dà n wordt zo’n test gedaan. Mijn huisarts was nu een beetje voorbarig dus. Maar dat pleit alleen maar voor hem. We hebben ook besloten om hem gewoon als huisarts te houden. Maar door mijn klachten ben ik wel doorgestuurd naar de gynaecoloog ivm evt. endometriose. 20 juni hebben we de afspraak.



Allemachtig wat kunnen jullie kletsen zeg, zo moet ik een hele week vrijnemen om alles bij te lezen.

En als ik het zo lees, mag ik nog van mijn rust genieten. Nog geen opstandige puberpeuters hier :lol: . Ik kan wel begrijpen dat je soms niet weet waar je het zoeken moet. Ik zal aan jullie denken!!!



Liefs, Marjan

Fijn dat alles goed was bij je vriend, Marjan. Weer iets om van de lijst te strepen. 20 Juni dus weer verder, dat is gelukkig niet zo heel erg lang wachten. Ik hoop dat ze endometriose ook kunnen uitsluiten. Hoewel er dan wel vast het één en ander op z’n plaats valt voor je, dat hoor je vaak als vrouwen deze diagnose krijgen. Ben blij dat je een goed gevoel hebt over deze huisarts. Ik hoop dat de gynaecoloog jullie ook goed ligt. Ik blijf aan jullie denken, en duimen.



Ben erg moe… Alex heeft 5 dagen achter elkaar gewerkt en dat kan ik wel merken. Geen middagdutje, 's avonds de kinderen in bed stoppen, André de hele dag vermaken, is nog best veel in mijn eentje. Gelukkig is hij nu twee dagen vrij. We gaan wel kaarten bij de buren, waar ik eigenlijk niet zo’n zin in heb, maar goed, sociale contacten zijn wel belangrijk natuurlijk. Bovendien wil Alex het graag en vindt André het leuk om met de tweeling te spelen. Ik heb wel gezegd dat ik graag om negen uur weer thuis wil zijn, dan kan ik toch nog een beetje vroeg gaan slapen als ik dat wil.

Hoi Allemaal



Marjan: Fijn weer wat van je te lezen, ik wilde je stiekem al een berichtje via hyves sturen om te vragen hoe het ermee gaat. 22 Juni voor het eerst naar het ziekenhuis he, uit ervaring weet ik dat het soms heel moeilijk is maar ik was vooral blij dat er iets meer aan gedaan werd en zo zie je maar, met hulp van het ziekenhuis en manlief natuurlijk ben ik ook zwanger geraakt, dus nu jij :pray: . Veel succes hoor! :-*



Ineke: En gewonnen met kaarten? Ik kan me voorstellen dat je nog even lekker wat rustiger aan wilt doen, je hebt ook een keizersnede gehad he, en dan twee van die lieve mannetjes die toch ook heeeeeeeeel veel energie kosten. Luister maar goed naar jezelf en doe het lekker rustig aan!



Famke: Wat een mooie banner heb je zeg! Voel je je goed? En wat leuk dat jij en judith weer in dezelfde maand zwanger zijn!



Judith: Zoals iedereen al schrijft, gewoon lekker voor jezelf zorgen hoor!

En niet te druk doen hoor!!



Boefje: Heb je een leuk weekend gehad en was het lekker om er even zonder kids uit te zijn?



Debke: Lekker weekend gehad, ik zie dat je gisteren niets geschreven hebt :shock: , alles goed daar :wink:



Leentje: Ik zie op hyves dat je keelpijn hebt, veel beterschap hoor!



Juul: Geen liga dus he, mmm ga ik onthouden :smiley:



Nou hier gisteren een gezellig dagje met mijn zwangere vriendin gehad. Zo leuk, allebei ons eerste kindje en allebei even lekker spuien over de hormoonmonsters en andere zwangerdingetjes :smiley:

Slapen wordt hier wel steeds minder, door mijn bekken ging dat al wat moeizamer maar nu heb ik ook van die tintelende vingers en kramp en ik moet ieder 1,5 uur plassen… Maar ja, gaan we gewoon s’midags eventjes liggen he!

Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd of het kindje ingedaald is.

Morgen meer nieuws dus!



Veel liefs Franca

Hi meissies!



Nou…er staat een banner! Het is nu officieel!

Werd dus gewoon zaterdag al ongi he…Normaal is dat pas op maandag na het stoppen met de pil. Zal wel komen omdat ik de pil de vorige keer (door een blaasontsteking) had doorgeslikt ofzo.

Heb mijn banner toch maar aangemaakt op vandaag. We zullen zien…



Marjan, fijn dat bij je vriend alles goed was. Is in ieder geval al iets wat van het lijstje mogelijke oorzaken afgestreept kan worden. Op naar 20 juni nu! Ben benieuwd hoor…Hier wordt hoe dan ook stevig voor je geduimd.



Franca, ben benieuwd hoe het bij de gyn is straks! Balen van je gebroken nachten trouwens…Maar gelukkig duurt het nu niet zo lang meer…Dan krijg je gebroken nachten om een heel andere reden :inlove:



Leentje, keelpijn he…Heb ik ook nog een beetje. Het is erger geweest de afgelopen dagen. Gelukkig is het niet echt op een irritante verkoudheid uitgelopen. Hopelijk blijft die bij jou ook weg!



Ineke, kaarten nog leuk geweest? Kan me wel voorstellen dat je daar eigenlijk geen zin in had…Zeker nadat Alex net 5 dagen gewerkt had en jij het thuis alleen hebt moeten doen…Verder alles ok? André niet meer met Aidan aan de haal gegaan?



Miranda, vertel! Hoe was het bij Sara Kroos? Lijkt me leuk! Ik kon altijd erg om haar lagen bij de Lama’s. Is ze in haar eentje ook zo leuk?



Oh, de box is er hier echt uit trouwens. Geeft wel weer een zee van ruimte in huis hoor! Finn mist hem in ieder geval niet.

Over Finn gesproken…die heeft weer een nieuw kunstje! Hij kan nu los staan. Afgelopen vrijdagmiddag betrapte ik hem daar voor het eerst op. Hij stond bij de doos met Duplo en toen ik voorbij liep, stond hij met alletwee zijn handjes vol met duplo los naast die bak. Moest even twee keer kijken hoor…Maar goed, toen ik eenmaal mijn fototoestel te pakken had, was hij weer gaan zitten.

Zaterdag deed hij hetzelfde kunstje nog eens bij de auto. Ik weet niet of hij het zelf al wel doorheeft trouwens, maar het begin is er in ieder geval!



Nou…ik ga nog heel eventjes verder rondneuzen hier en dan is het alweer tijd om Basten van school te gaan halen.



Kus Deb