juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

BIB

Sandra: Gefeliciteerd met jullie dochter Merel! Ik hoop dat het heel goed met jullie gaat en veel geluk samen!!!

Juul: Nog wat leuks gekocht op de markt?

Debbie: Al bekend wanneer de wasmachine komt? En voel je je al wat beter?

Boefje: Nogmaals heeeeel veel plezier, en nu die laptop uit hoor :wink:

Ik kom strakjes nog even wat foto’s showen, dus tot later!

Liefs Franca

Hey meiden!

Ik ben er nog, gaat wel weer een beetje beter, maar ik moet nu gauw even Julia uit d’r bedje vissen!!!

Sandra, van harte meis :-

Miranda, als je dit nog leest: heel veel plezier :-

@Tara wrote:

Juul: Nog wat leuks gekocht op de markt?

Nee niks kunnen vinden helaas......ben benieuwd naar je foto's :wink:

Plut: Gewoon lekker rustig aan doen he meid :hug: :-*

Tara, ik ben zoo benieuwd naar je beebje… maar ben bang dat ik op vakantie ben als jouw kleintje wordt geboren. We gaan volgende week maandag weg en blijven tot de week daarop de vrijdag weg… Groot kans dus dat ik het niet ā€˜live’ mag meemaken…

Hier knallende hoofdpijn vandaag en ook gespuugd… Dat heb ik nooit eerder gehad, altijd alleen maar misselijk :?

Ik kom even onze nieuwste spruit showen, ik hoop later weer wat uitgebreider mee te kunnen kletsen!

Kijken jullie vanavond trouwens of vinden jullie dat ā€˜mannenzaken’??? Ik zit vanavond voor de buis hoor (en heb zelfs al een aantal van de andere wedstrijden bekeken, hihi)

Nou, hier is onze derde beeb in wording:

Ik heb het grootste deel van de tot nu toe gespeelde wedstrijden gezien hoor Judith! En ook vanavond zit ik voor de buis. Het eerste deel van de wedstrijd tussen Frankrijk en Roemenie ga ik missen door Basten zijn zwemles, maar voor Nederland zit ik op de bank!

En wat een prachtig derde spruitje gaat dat worden :inlove:

Vertel eens over je vakantie trouwens! Waar ga je heen enzo?

Franca, ben ook benieuwd naar jouw foto’s!

Verder even geen tijd. Moet zo Basten naar zwemles gaan brengen en voor die tijd nog even een stofzuiger door het huis raggen.

Morgen dus meer tijd (althans…dat hoop ik)

Kus Deb

:mrgreen:

O ja hier trouwens het brusje van Jayden, die had ik hier ook nog niet geshowed he? :wink:

Hoi hoi

Juul en Plut, wat een mooie echo’s :inlove: :inlove: :inlove: Echt gaaaaaaaf!! :smiley:

Hierbij mijn buik met 38 weken (hij is wel erg groot :oops: )

En we hebben al kleine babytjes, namelijk 4 merels in de tuin, lief he!!

Ben nu gauw weg, want ik moet een vrijgezellenfeestje organiseren!

Tot morgen!!!

Wauw, mooie echo-foto’s :inlove: :inlove: !!!

En een prachtige buik Franca! Lief, die mereltjes. Succes morgen bij de gyn!

Ben ik ook weer even. We hebben hier allemaal een flinke buikgriep gehad en ik mocht als laatste het stokje overnemen… Waardoor mijn melk blijkbaar een stuk minder voedzaam was, want Aidan kwam ineens bijna elk uur overdag en ook heel wat keertjes 's nachts. Nogal uitputtend. Het gaat vandaag weer redelijk, maar ik ben nog wel erg moe. Gelukkig is Alex nog een paar dagen vrij, dan kan hij nog een beetje helpen met alles.

Mooie foto’s! Altijd weer zo mooi, om zo’n echo te zien met een klein groeiend wondertje erop. Geniet ervan dames!

Tara, het wordt nu echt spannend voor je zeg… Trek je het nog een beetje? En hoe is het met je hubbie? Prachtige buik heb je trouwens, die zal je straks nog gaan missen, zal je zien.

Plut, leuke column weer. En sterkte met de misselijkheid, hopelijk was het spugen eenmalig.

Deb, ik ben al aan het aftellen hoor! Ookal weet ik dat je eerst even wil kijken hoe alles gaat, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je meteen al… hihihihi, maar ik zal je verder niet gek maken :slight_smile:

Ik heb trouwens al veeeeeel te lang geen Finn spam meer gezien (hint hint).

Leentje, heeft het voetballen je een beetje opgevrolijkt? Mij wel! Ik heb een kanaal gevonden waar ze alle wedstrijden uitzenden. Dus het is hier nu de hele dag voetbal voor en voetbal na. Vindt mijn mannetje iets minder, want tsja, voetbal is hier niet zo populair, maar dan heeft hij maar lekker een paar weken pech :stuck_out_tongue:

Boefje, een hele fijne vakantie! De eerste met z’n viertjes, toch? Geniet ervan.

Sandra, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Merel. Mooie naam hebben jullie uitgekozen. En lief dat je het even kwam vertellen. Ik wens jullie veel geluk en een mooie kraamperiode.

BIB

Ineke: Met zn allen buikgriep he, bah bah. Gelukkig gaat het nu weer iets beter! Fijn dat Andre nog een paar daagjes thuis is om te helpen!

Judith: Maandag op vakantie, ohh wat lekker. Je hebt het vast al eens gezegd, maar waar ga je naar toe? :oops: En mischien is onze kleine uk er dan nog niet hoor, je kunt er niets van zeggen he!

Debke: Aan het genieten van het zonnetje of nog steeds een bleeh-gevoel? Ik hoop maar op het eerste!

Nou, hier gisteren met een hele groep meiden een vrijgezellenfeest georganiseerd. Wordt wel erg leuk denk ik! Daarna natuurlijk naar het voetbal gekeken.

ā€œOranje bovenā€:wink:

Vanmiddag weer naar de gyn, zal vast allemaal goed zijn, denk ik zo.

Tot morgen maar weer!

Liefs Franca

Definately aan het genieten van het zonnetje! Bleeh-gevoel is gelukkig allang weer weg!

Zag nog een prachtige zwangere buik voorbij komen! Hij is echt wel mooi hoor Franca! Nog eventjes van genieten!

Juul, brusje van Jayden wordt vast en zeker net zo’n lekker ding als zijn/haar grote broer!

Ineke…weer wat opgeknapt meis? Enne…je kunt best gaan aftellen hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nu zin heeft. Tuurlijk, je weet het nooit, maar laten we zeggen dat die kans wel heel minimaal is.

René grapte er ook al over (vooral tijdens mijn bleeh-gevoel). Die had voor zijn idee het gat in de markt dan al gevonden…Op die manier wilde hij best rijk worden 8) 8) 8)

Ben er weer vandoor nu, kom vanavond nog wel even kletsen! Krijg zo bezoek van een oud-collega met haar dochtertje!

Tot straks dus!

Kus Deb

:mrgreen:

Hoi hoi

De controle was weer helemaal goed.

Ons kindje wordt nu geschat op 7 en een 1/2 pond. Dus ben benieuwd hoeveel daar nog bij gaat komen :think:

Ik ga nu lekker bankhangen, tot morgen en fijne avond!

Liefs Franca

Fijn dat alles goed was Franca!

En maak je over dat gewicht geen zorgen, Jesse was 8,5 pond en is er ook uit gekomen (wel mbv de vacuumpomp,

maar dat was omdat hij met zijn neus om hoog lag ipv naar beneden)!

Mooie echo’s van jullie nieuwe beebs Juul en Plut :inlove: :inlove:

Fantastisch is het toch hè? Zoooo klein, maar toch alles erop en eraan.

Wij mogen morgen :inlove: 's Middags om 4 uur afspraak bij het echobureau, eindelijk ons beebje ook bewonderen!

Fijn dat de controle weer goed was Franca, schiet nu lekker op hè? Spannend hoor! Mooie buik ook!

Amber weer naar het cb geweest en keurig binnen de lijntjes qua lengte en gewicht zeker? Grote meid dat ze niet eens hoefde te huilen :thumbup:

Was het gezellig gisteren met je oud collegaatje Debke?

Ik vind het toch ook weer spannend hoor, heb je banner ook in de picture en ben heel benieuwd wanneer jullie spruitje zich gaat aandienen :inlove:

Hopelijk ben je vandaag weer een stukje meer opgeknapt Ineke! Zoals Leentje al zei, eigenlijk kunnen moeders niet ziek zijn… Je foto in je avatar is echt geweldig, wat een heerlijke kereltjes!

Sandra, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Merel, geniet ervan!

Oooh Judith toch, ik heb echt met je te doen als je je zo rot voelt steeds en dan ook nog twee kindjes erbij. Hopelijk gaat het straks gauw beter als de eerste periode erop zit en heb je dan energie voor 10!

Ik verbaas me erover dat ik me zo goed voel en ben er dan ook heel blij om, kan me voorstellen dat het anders heel lastig is. Dikke :hug: voor jou!

Na een werkdag heb ik het ook wel gehad en voel ik mijn bekken ook weer, maar dan een dagje erna even rustig aan en dan knapt het wel weer op. 't Is hier regenachtig hoe is dat bij jullie?

Vandaag maar ff poetsen en kast opruimen en natuurlijk van André genieten. Dit weekend gaan we eropuit met mijn ouders en mijn zus en gezin, met z’n allen in een bungalow in Assen. Daar heb ik wel zin in, wij blijven deze zomer thuis dus dan is zo’n weekendje weg wel even lekker.

Het vakantiegeld moet dit jaar maar op de spaarrekening (andere auto en de babyspulletjes). André heeft een Pooh kamer en voor de nieuwe beeb vind ik Woezel en Pip erg leuk.

Zo een heel verhaal alweer!

fijne dag allemaal :-* Mirjam

Goedemorgen lieverd!

Ik ben net weer terug van de vk en ook weer helemaal goedgekeurd. Beebje heeft veel ruimte in m’n buik (m’n baarmoeder is al zo groot als bij 16 weken zwangerschap :shock: ), waardoor het moeilijk was om het hartje te vinden, maar dat is uiteindelijk ook goed gelukt :inlove:

't Is nog steeds roeien met de riemen hier, qua energie ga ik er nog niet op vooruit, maar ik heb me er (voor nu in ieder geval) bij neergelegd. 't Scheelt ook dat Jonathan het zo goed begrijpt en me alle ruimte geeft om bij te komen. Hij weet dat het geen onwil of aanstellerij is en dat scheelt een hoop. Ik ben nog steeds erg blij dat ik niet werk, zodat ik de energie die ik heb kan besteden aan de kinderen en het huishouden, dat geeft me ook wel veel rust!

Mirjam, heerlijk om morgen je kleintje te mogen gaan bewonderen. Dat is inderdaad fantastisch en wonderlijk om te zien… Zo’n klein frummeltje, al helemaal compleet in je buik :inlove:

Franca, Matthijs werd op 8,5 Ô 9 pond bij de geboorte geschat mbv een echo, maar die was gewoon keurig 7 pond… Je buik is trouwens prachtig :inlove: Kun je het gewicht nog een beetje hebben, of merk je het wel? Hoe gaat het met je bekken? En met hub?

Leentje, wat is Amber een stoere meid zeg!!! Is ze niet meer hangerig geweest van de prik?

Deb, fijn dat je je bleh-gevoel weer kwijt bent! Wat was het heerlijk weer hè, gisteren! Ik heb er pas aan het einde van de middag van kunnen genieten, maar het was heerlijk!

Ineke, pittig, allemaal griep!!! Fijn dat Alex nog een paar dagen thuis is, kun jij je rust nemen om de bv weer op te krikken!

Over onze vakantie… wij gaan dit jaar bijna twee weken naar Landal. Hebben we dus nog nooit eerder gedaan, maar dat leek ons wel lekker nu met Julia en Matthijs samen. We gaan naar Overijssel, en zitten in een kinderbungalow die grenst aan de speeltuin! Heerlijk, want dan kan Matthijs lekker spelen als z’n zusje ligt te slapen. Hopelijk is het lekker weer, dan kunnen we ook lekker zwemmen. Op zich zouden wij het vakantiegeld ook wel goed kunnen gebruiken als spaargeld, maar dat doen we dit keer eens lekker niet! Het is al een paar jaar terug dat we er met elkaar uit zijn geweest, dus we vonden dat het nu weleens tijd werd om lekker met ons gezinnetje te genieten! We hebben er in ieder geval heel veel zin in…

Goedemorgen

BIB

Famke: Heel veel plezier met de echo morgen! En fijn dat je je goed voelt. Pas wel op je bekken he, ik kan het weten!

Judith: Ohh wat lekker zeg, bijna 2 weken Landal! En zo’n kinderbungalow is natuurlijk helemaal ideaal.

Hier even een gezondheidsupdate ;):

Met mijn bekken is het natuurlijk erg zwaar. Gisteren was ik even bang dat ik mischien binnenkort niet meer zou kunnen lopen, zo zeer deed het, maar vandaag gaat het weer redelijk, dus we hopen maar dat het mee valt. Iedere vrijdag worden mijn bekken en rug terug in positie gezet en dat is ook alles wat we voor nu kunnen doen, totdat de kleine zich aandient. Met mijn man gaat het gelukkig iets beter, doordat hij veel rust genomen heeft is de pijn een stuk minder, en natuurlijk is het nog niet goed, maar het gaat zeker de betere kant op :slight_smile:

Verder vandaag niet veel op de planning, vanavond komt een vriendin nog eventjes mijn haren knippen en verven, lig ik tenminste netjes in mijn kraambed, haha!

Allemaal fijne dag en tot morgen.

Liefs Franca

Pffffff…heeft iemand mijn energie toevallig ergens zien liggen? Ben hem verloren geloof ik en ik heb al overal gezocht, maar niks gevonden…

Heel erg dit.

Maar goed, ik ga straks gewoon even plat op de bank met mijn oogjes dicht als Basten uit spelen is en Finn op bed ligt. Hopelijk knap ik daar van op en ben ik hier ook weer een stuk gezelliger!

Later ladies!

Nou…rust was me niet gegung geloof ik. Vriendje van Basten besloot dat hij het toch leuker vond om deze keer hier te komen spelen namelijk. Heb maar even lekker op de bank gezeten met een boek.

Finn is echt te bijdehand voor zijn leeftijd hoor…Jullie kennen allemaal het principe van antilekbekers he…Maakt Finn niks uit hoor! Finn wil heel graag uit een gewone beker drinken tegenwoordig, maar dat kan hij gewoon nog niet (alleen als ik continue die beker vast houdt, maar daar heeft dit luie mens geen zin in :oops: ).

Hij heeft nu ontdekt dat hij de dop van zijn antilekbeker los kan draaien…Met als gevolg…juist! Een grote plas drinken op de vloer en over Finn heen :?

Ach ja…mama kan dweilen he…