Oh, nee, Marjan! Wat vreselijk meid!
ik had het jullie zo gegund…
Wat een verdriet moet dit voor jullie zijn…
Heel veel sterkte en hopelijk komt er ooit een tijd dat ook jij vol blijdschap een mooi kindje in je armen hebt. Ik zal voor je blijven duimen!
Heel veel liefs!
Wat erg voor je Marjan. Ik had zo gehoopt op beter nieuws voor jullie. Het is vast hard aangekomen. Ik kan me voorstellen dat je nu geen zin meer in dit forum hebt. Neem maar lekker de tijd voor jezelf.
Ik hoop zo dat het in de toekomst toch nog gaat lukken, jullie wachten nu al zo lang.
Heel veel sterkte en liefs, Ineke
Maandagochtend om 9 uur word ik gecurreteerd, als het nog niet uit zichzelf heeft doorgezet.
Issie zal jullie wel op de hoogte houden.
Meiden, bedankt voor jullie lieve zorgen!!!
(ik haat afscheid nemen)
Liefs, Marjan
Heel veel sterkte Marjan :-* !
@Marjan wrote:
Maandagochtend om 9 uur word ik gecurreteerd, als het nog niet uit zichzelf heeft doorgezet.
Issie zal jullie wel op de hoogte houden.
Meiden, bedankt voor jullie lieve zorgen!!!
(ik haat afscheid nemen)
Liefs, Marjan
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lieve Marjan…heel veel sterkte…
Je wordt niet vergeten hier. Je blijft altijd een juni 06-stopper!
Mocht je in de toekomst dus toch weer zin krijgen in een babbeltje over wat dan ook, weet je ons te vinden he!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Marjan, heel veel sterkte, ik hoop dat alles voorspoedig gaat voor je.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Marjan: Ik heb weer een onderschrift voor je gemaakt, het weghalen heeft voor mijn gevoel geen geluk gebracht dus vandaar, hij staat er weer en hij blijft staan totdat jij een lief en mooi beebje in je armen mag sluiten :-* :hug: :-* :hug:
Veel sterkte maandag en de komende tijd :-* :-*
xxxx
ooooooooooooooooooooh Marjan
ik weet niet wat ik moet zeggen…
heel veel sterkte toegewenst maandag
Natuurlijk blijven we hier aan jullie denken!! :hug: :hug: :hug:
He Mirjam…wil jij ook nog op het besloten forum komen meekletsen? Stuur je Leentje dan even een pb? Misschien heb je er eerder overheen gelezen dat we dat geopend hebben. Je wordt er gemist in ieder geval!
xxxx
xxxx
Marjan, ook al lees je dit (waarschijnlijk) niet meer, toch wil ik je heel veel sterkte wensen vandaag.
Ook van mij heel veel sterkte Marjan. We denken aan je :-*
Marjan…ik wil je ook heel veel sterkte wensen voor vandaag en de komende periode…
Marjan: Het is hier al gezegd, maar ook ik wilde je veel sterkte wensen vandaag en voor de komende tijd.
Weet dat we in gedachten bij jou zijn, en we blijven duimen voor je.
Liefs Franca
Marjan, ook hier wordt aan je gedacht. Sterkte meid :hug: !
Marjan: :hug: :hug: :hug: Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je
xxxxx