Hoi,
Ben ik weer ff snel, moet nog een hoop doen :?
Marjan: Hoe laat mag je morgen??
Boefje: Lekker Ilse weer goedgekeurd :thumbup: spuiten is weer iets minder leuk natuurlijk, Jayden heeft gister de BMR spuit gehad huilen dat ie deed, hij was ontroostbaar !!
Plut: Jij vrijdag voor de 20 weken echo, wil je ook weten wat het word? Ik was gister echt aan het twijfelen om te vragen…nu heb ik eigenlijk spijt :oops: :oops:
Leentje: Wanneer mag jij voor de eerste echo? Met 10 weken toch wel he? Was hier wel zo :mrgreen:
Oei Juul, dat hadden wij met Julia dus ook, dat we spijt hadden dat we het niet gevraagd hadden bij de 20-weken echo. Een week later zaten we bij het echo-bureau om alsnog te kijken :mrgreen:
Wij willen het deze keer dus wel weten, leek ons wel zo efficiënt, hihi!!! Dus hopelijk is ons beebje niet al te beweeglijk dan en laat het zich eventjes goed bekijken…
Marjan, spannend voor je morgen hè! Ik denk aan je…
Heel even een berichtje voor Marjan:
Heel veel succes morgen, ik ga heel hard voor je duimen, en ik hoop zo dat je goed nieuws brengt. Ik snap heel goed hoor dat je anders het forum liever gedag zegt, maar weet dat wij hier altijd blijven duimen voor jou! Maar wie weet ben je gewoon hartstikke lekker zwanger, ik denk aan je!
Liefs Franca
Marjan, ik kwam je ook nog even superveel succes wensen voor morgen. Er wordt aan je gedacht meis! :-*
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
voor marjan
xxxxx
Marjan, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
!!!
Ooooh, ik hoop zo voor jullie dat er een mooi kloppend hartje te zien is!
Marjan: Heel veel succes vandaag en ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt !!
ik duim nog steeds voor goed nieuws van marjan :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ja hier ook…ben al zeker 20 keer komen kijken vandaag of er al nieuws was.
Ga weer verder duimen draaien!
:thumbup: :thumbdown:
xxxxx
Ik niet…erg he, dat we met zijn allen gewoon stiknerveus zijn!
Heb net trouwens voor de gein even hele oude stukkies terug zitten lezen. Onder andere van de week voorafgaand aan mijn laatste positieve test. Keileuk om dat weer eens terug te lezen!
Helaas slecht nieuws. Bij de echo bleek dat het een windei is. Een leeg vruchtzakje dus. Volgende week wordt ik gecurreteerd als het nog niet uit zichzelf afgestoten is. Maar ook al gebeurd het uit zcihzelf, dan moeten ze toch nog kijken of alles weg is. Waarschijnlijk is die bloeding van 2 weken geleden toch niet zo onschuldig geweest als we dachten.
Ondanks dat ik vrij nuchter was en mezelf beschermde tegen de blijdschap, ben ik wel erg teleurgesteld.
Bedanks voor jullie lieve berichtjes!!
Zoals ik al schreef houd ik nu op met het forum. Ik zal jullie reacties nog bijhouden en dan houd ik er mee op. Het wordt nu te confronterend. Maar begrijp alsjeblieft dat ik heeeeeeeeel blij voor jullie en jullie mooie (aankomende) babietjes ben!!!
Liefs, Marjan
xxxxx
Oh nee…Lieve Marjan, wat vind ik dit erg voor jullie…Heb er gewoon geen woorden voor.
Ik kan me heel goed indenken dat je het forum nu voor gezien houd…
Daarom wil ik je in ieder geval een hele mooie toekomst wensen, met nog een heleboel gelukkige momenten in het verschiet.
Woorden schieten me nu echt te kort…
:-* :-* :-*
Lieve, lieve Marjan… Wat een vreselijk naar nieuws, we hadden je zo anders gegund.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het hier liever voor gezien houd en begrijp dat dat losstaat van het feit dat het ons allemaal gunt…
Ook ik ben een beetje sprakeloos en kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopelijk in de toekomst tóch een prachtige baby…
Dikke knuf :hug: :-*
Marjan: Wat erg voor je :hug: :hug: heb er geen woorden voor
Maar je weet in ieder geval wel dat je zwanger KUNT raken, das dan weer het positieve ervan,maar daar heb je nu weinig aan dat je dit forum voor gezien houd begrijp ik dan ook erg goed, maar weet dat we blijven duimen voor je zodat ook jij in de toekomst een mooi en lief beebje zult krijgen, houd je ons wel op de hoogte mocht je dadelijk toch weer zwanger zijn??
Wij blijven duimen voor je meis…veel sterkte de komende tijd :hug: :-* :-*
Oh Marjan, wat vind ik dit erg voor je.
Ik wens jou voor nu heel veel sterkte, en ik blijf aan je denken en blijf natuurlijk hopen dat je gauw mag gaan genieten van een fijne zwangerschap.
Ik begrijp dat je stopt met het forum, ik zou in jouw geval denk ik hetzelfde gedaan hebben.
Ach, ik weet gewoon niet goed meer wat ik moet schrijven, ik vind het gewoon echt zo erg voor je
Dikke knuf, Franca
Lieve Marjan, wat een vreselijk nieuws toch voor jullie.
Ik wens je heel veel sterkte met deze tegenslag en ik blijf hopen dat het ooit goed gaat komen voor jullie.
Heel begrijpelijk hoor dat je het hier voor gezien houdt, ik zou hetzelfde doen.
:hug: :hug: :hug: :hug: