O en Boefje, wat een moppie!!!
Leentje, ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Maar helaas ook gecondoleerd. Erg jong. Veel sterkte!
En juul: misschien heeft het wel geluk gebracht dat je het onderschrift hebt weggehaald, ik had het blijkbaar niet meer nodig :lol: :-*
xxxx
xxxxx
Ja, dat zag ik hihi.
Maar dit is uitgerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstuatie, kan best ivm late eisprong een week korter zijn hoor. Want die bloeding die ik heb gehad zou een late menstuatie geweest kunnen zijn. Hoor je wel vaker, dat vrouwen gewoon een soort van menstruatie hebben tijdens de zwangerschap.
Wat geweldig Marjan!!! Ooooh, wat is dit je gegund zeg!!! Ik heb je hele verhaal nog niet gelezen, doe ik straks even, maar wat ben ik blij voor jullie!!! :-*
xxxx
Hoe kan je die HCGwaarde testen of wordt dat bij de VK gedaan? Ik lees wel eens dat de HCGwaarde gestegen is, maar hoe testen ze dat? Via bloed?
Misschien domme vraag hoor :lol: :oops: , maar was even benieuwd.
YEAAAAAAAAAAAAH SUPER MARJAN !!! VAN HARTE GEFELICITEERD !!!
Wat geweldig !!!
Ik moet gaan, kom straks weer heb dadelijk de 20 weken echo !!!
Veel plezier Juul! Ben benieuwd hoor! Ga je er nu ook achterkomen wat het wordt of wil je dat niet weten?
Marjan :shock: :dance:
Kippevel, ben zo blij voor jullie. Eindelijk een positieve test, echt super, vooral voor jullie die al zolang bezig zijn.
En ik ga heel hard voor je duimen voor een kloppend hartje woensdag
Het feit dat het vruchtje gegroeit is is wel een goed teken. Zat het ook nog op de goede plaats of weet je dat niet?
Bij mijn miskraam zat het vruchtje met 6 weken al halverwege de uitgang namelijk.
HCG testen ze via het bloed, moet bij de huisarts of in het ziekenhuis gedaan worden.
Juul, veel plezier bij de echo
Zat op de goede plek!!! Gelukkig.
Wauw, Marjan, wat een super mooi nieuws!!!
Gefeliciteerd!! Ben zo blij voor jullie!
Hopelijk zien jullie woensdag een mooi kloppend hartje en zijn we over een maand of 7,5/8 eindelijk compleet!
Ik duim heel hard voor dit laatste junistoppers 2006-beebje :thumbup: :thumbdown: :inlove: !!
Hoi hoi
Marjan, ohhhhh ik hoop het echt zo voor je! Wat zou het geweldig zijn he! Ik ga kei hard duimen dat je woensdag helemaal in de wolken thuis gaat komen!
Allemaal: Ik heb het echt even heel druk op het moment, dus vandaar dat ik er wat minder ben. Sorry allemaal…
Met Niels gaat het helemaal super, vandaag zijn we naar het consultatiebureau geweest en hij weegt… 4850 gram!!! En hij is nu 56 cm lang, goed he!
Ook slaapt hij zo nu en dan al van 23.00 tot 06.00 dus das wel kei lekker.
Met mij gaat het ook goed, vandaar dat ik zo druk ben, want ik kan eindelijk weer van alles doen, en aangezien ik dat vanaf dec. niet kon, ben ik nu lekker vaak met Niels op reep
Ik kom gauw weer uitgebreid kletsen en Boefje, wat een geweldige foto weer zeg!
Juul, succes met de echo, wil je weten wat het wordt?
En Plut, jouw echo zit er ook weer aan te komen he!
Debke: Voor jou ga ik kei hard duimen, en iedereen een dikke knuf!
Liefs Franca
Marjan, nu ik doorlees, zie ik je onzekerheid… Meid, ik kan alleen maar met je meehopen! Op zich had ik in de zwangerschap van Matthijs ook bloedverlies en dat is hartstikke goed gegaan, het helpt je vast om dat te horen…
Ik ga keihard voor je duimen voor a.s. woensdag, maar tot die tijd gaan we gewoon uit van een prachtige zwangerschap voor jou!
En ook hier, alle begrip als je het niet op zou kunnen brengen om nog te komen schrijven als het onverhoopt toch niet goed zit. Als je ons dan maar wel belooft om goed nieuws te komen vertellen, want je hoort er helemaal bij en zullen toch wel aan je denken. In dit geval is uit het oog niet uit het hart :-*
@Plut wrote:
En ook hier, alle begrip als je het niet op zou kunnen brengen om nog te komen schrijven als het onverhoopt toch niet goed zit. Als je ons dan maar wel belooft om goed nieuws te komen vertellen, want je hoort er helemaal bij en zullen toch wel aan je denken. In dit geval is uit het oog niet uit het hart :-*
Mooi gezegd Plut !!! Enne misschien heeft het idd geluk gebracht mijn onderschrift weghalen, maar leuk vond ik het niet, maar het moest van de modies :?
En hier draaien de duimen ook overuren voor woensdag !! Eindelijk zijn de juni2006 stoppers dan compleet met allemaal mooie beebs :inlove: :inlove:
20 weken echo gehad, alles was goed, kindje was alleen heeeeeeeel erg bewegelijk waardoor zo moeilijk alles kon zien…ze heeft geloof ik een kwartier gekeken voordat ze het bovenlipje kon zien :? maar het zag er allemaal goed uit en we weten dus ook niet wat het word, zelfs zij had het niet gezien zo beweeglijk was hij/zij :mrgreen:
Heb weer 2 fotootjes meegekregen 1 van het profiel van het gezicht en 1 van de voetjes :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Wat schattig!!!
Als hij/zij nu al zo beweeglijk is…dat beloofd wat :lol:
Juul, super! Een mooie echo meis!!! Vrijdag mag ik, ik krijg er al helemaal zin in!!! :dance:
xxxx
Oh wow…prachtig Juul! :inlove:
Ben al benieuwd naar jouw echo Judith!
En jij Leentje? Jij mag toch ook snel een eerste blik werpen?
Ik kan haast niet wachten tot ik ook aan de beurt ben…
Vandaag zal het rustig zijn van mijn kant. Ben straks naar een KoK/Valtaf-vriendinnetje. Gezellig!
Kus voor jullie!
Juul super!!
Marjan, nog 1 dagje geduld,
Plut, leuk vrijdag de echo. spannend
Ilse is weer APK gekeurd en weer 2 prikken gehad.
Ze weegt nu (met bijna 5 maanden) 6165 gram (ruim 600 gram in 6 weken gegroeit, mijn gevoel klopt dus dat de minder bv krijgt maar ze is nog tevreden) en 62 cm kort