juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Wat een hitte zeg, de kleine meid viel met moeite in slaap net (alleen in haar luier :inlove: )

Thijs is met opa en oma en mijn oma naar enkhuizen en word pas rond etenstijd terug verwacht.

Dus lekker mijn handen vrij en duik zo in een koel hoekje met mijn boekje…maar eerst nog even de pasta pesto maken voor vanavond.

Deb, ik heb het gevonden hoor, de camping. Is vlak bij waar ik vroeger 2 keer ben geweest (incl die orka show, daarom kwam het al een beetje “bekend” voor)

Plut, “fijn” dat het gedrag ook bij jouw herkenbaar is. Ik hoop alleen niet dat dit tot de schooltijd duurt. Gisteren heeft ie dus weer tig keer in zijn broek geplast en 2 keer op de grond gepoept (in de garage en op zijn kamer :shock: :sick: ) terwijl hij toch ook grotendeels in blote kont heeft gelopen, ik snap het niet meer hoor.

Jammer dat je zo beroerd bent geweest, hopelijk knap je nu sneller op met de ab.

Leentje, veel sterkte morgen :hug:

Die Finn, wat een boef zeg :wink: :slight_smile:

xxxx

Ja! Dat wilde ik ook nog even aankaarten inderdaad. Hoe gaan we dat aanpakken dat priveforum…Het makkelijkst te realiseren is een yahoo of een msn groep. Als er hier hele handige computermensen zijn, weten die vast wel meer manieren. Jullie zeggen het maar! Ik vind het allemaal prima.

Dus…computerwizzkid, meldt u! Zo niet, dan toch maar via msn of yahoo?

En nu even reageren op jullie verhalen…

Mirjam! Wat heerlijk dat je samen met je zus kunt zwangeren! Lijkt me heel bijzonder. Helaas zit dat er hier ook niet in. Ik heb wel een zusje, maar bij de laatste peiling zat een beeb er daar nog eventjes niet in. En aangezien ik toch wel hoop op redelijke termijn zwanger te worden en dit echt mijn laatste beebje wordt…

Ook schoonzusje zit er niet meer in. Die hebben twee kids en zijn klaar met hun gezin.

Maar geeft niet! Ik doe het wel met jullie! :mrgreen:

En Juul, heb je buik bewonderd in het SF. Prachtig! Lukt het nu nog een beetje met het tillen van Jayden? Kan me zo voorstellen dat je haast niet kan wachten tot hij zelf gaat lopen…

Overigens is de luierverschoonellende ook hier erg herkenbaar. Soms is het echt een zootje…Hele worstelpartijen en bij poepbroeken is dat regelmatig een niet zo’n groot succes.

Tips heb ik niet (behalve dan de standaardtips die je al gehad hebt). Ik kan je wel beloven dat het weer voorbij gaat.

Miran, jouw Thijs is lekker bezig geloof ik he…Wat voel je je dan machteloos he? Je praat, vertelt en legt uit en nog luisteren ze niet. Expres…Basten kan (ook nu nog!) soms het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Dan moet ik hem echt op zijn kamer zetten, zodat ik even af kan koelen.

Overigens hebben wij de eetregel van jou ook al jaren! Geen gemier, na 20 minuten niet klaar? Jammer dan! Toch bord weg en dan niet later op de avond komen zeuren dat je zo’n honger hebt. Dan had je maar door moeten eten.

Ik hoop voor je dat die dwarse peuter van je snel beseft dat dit echt niet grappig is. :hug: :hug: :hug:

Leentje, ik kan je zo’n stacaravan echt aanraden hoor! Bevalt ons al jaren meer dan prima.

Ik wilde je nog even heel veel sterkte voor morgen wensen. Hopelijk heb je ondertussen al iets leuks bedacht waar je de rest van de dag aan gaat besteden. Even lekker je gedachten verzetten…

Judith, fijn dat je nu toch een kuurtje gekregen hebt. Lijkt me erg vervelend, zo’n hardnekkige ziekte. Gelukkig gaat het nu de goede kant op! Nog eventjes volhouden en dan ben je weer de oude joh!

Nou…dat was het wel zo’n beetje geloof ik he…

Kom ik later weer terug hoor!

Kus Deb

xxxx

xxxxx

Leentje, veel sterkte vandaag.

Wat leuk dat je vriendin gelijk met je uitgerekend is, maakt het extra speciaal toch

Prive forum: :thumbup: idee

Wil graag mijn eitje kwijt wat ik hier ook kok niet wil doen nl.

Wat leuk Leentje! Hebben jij en je vriendin toch maar goed gepland!

En wat dat forum betreft: JA GRAAG!

Verder even snel goeiemorgen meiden. Moet zo met Basten naar zwemles. Ben straks terug!

Was ik weer!

Heb verder geen fluit te vertellen…behalve dan dat René en ik volgend weekend lekker met zijn tweetjes naar Antwerpen gaan!

Hotel geboekt (suite met champagneontbijt). In Antwerpen lekker shoppen, uit eten en naar de bioscoop. Is dat verwennen of niet? Heb er in ieder geval veel zin in!

Verder is het hier nog steeds mooi weer. Vannacht is het even flink tekeer gegaan, enorm hard geregend ook, maar vanochtend was het al snel weer lekker. Er zijn nu wel wolken, maar de zon piept er met grote regelmaat doorheen en de temperatuur is hartstikke goed. Nog even van genieten dus!

Morgen viert mijn schoonzusje haar verjaardag en gaan we even de stad in voor wat dingetjes.

Zondag nog niks gepland, maar we verzinnen vast wat leuks!

Nou…uitgekletst dan…voor even :mrgreen:

Kus Deb

Deb, wat lekker even met z’n tweetjes eruit.

Wij gaan in november een lang weekend naar Madrid samen!! (moeten nog wel boeken hoor)

Praag was ons goed bevallen 2 jaar terug dus zei ik al tegen Niels dat we eigenlijk elk jaar een lang weekend met z’n tweeën weg moeten gaan.

Net weer even naar een ander winkelcentrum geweest hier in de buurt, niets bijzonders gekocht maar wat moet ik me soms inhouden met kleertjes voor Ilse, ik vind alles zo lief…

Wel vorige week een heel leuk Oilily jurkje gekocht met 70% korting, dan is het tenminste nog te betalen.

Mijn schoonmoeder gaat namelijk over een kleine 4 weken (weer) trouwen dus moest ik wel iets leuks en liefs voor Ilse hebben.

Madrid lijkt me ook geweldig! Maar als je zou zeggen, dat je naar Volendam ging zou ik het ook leuk vinden. Echt, al zouden ze me in een hutje op de hei mikken, het gaat om het even lekker met zijn tweetjes zijn he…

Overigens staan Barcelona, New York en Atlanta :wink: hier hoog op de prioriteitenlijst! Speaking of which…Ineke, je bent hier alweer eventjes niet gespot. Volgens mij ben jij keihard aan het sporten enzo…Ik niet hoor…geen zin in. Ben een beetje (tsja…ik kan eigenlijk geen goed woord bedenken…) duf geloof ik. Gaat vast weer over.

Leentje, ben je de dag een beetje door kunnen komen? :hug: :hug: :hug:

En Miranda…ik krijg helemaal shopzin van je berichtje! Morgen eens even kijken of er nog wat leuks te vinden is in de uitverkoop…En meisjes in Oilily-jurkjes… :inlove: :inlove: :inlove:

xxxx

Ben d’r nog hoor. Van dit soort uitspraken

Overigens staan Barcelona, New York en Atlanta hier hoog op de prioriteitenlijst!
word ik wel wakker :slight_smile: Jullie zijn altijd welkom!

Leentje, ik heb je geen sterkte meer kunnen wensen, maar ik ben blij voor je dat het achter de rug is. Als mensen zo ontzettend jong sterven zijn de uitvaarten vaak loodzwaar. :hug:

Leuk Deb, zo’n weekendje weg. Is dit het verlate cadeau voor René zijn verjaardag? (jullie zouden toen in januarin gaan, maar volgens mij is dat er nooit van gekomen).

Boefje, ik las van je perikelen met je oudste. Moedeloos kun je daar van worden. En als ze dan aan het slopen gaan dan is het gewoon erg verdrietig. Ik heb hier ook al menig traantje gelaten om dingen waar ik waarde aan hechtte en die door André moeiteloos kapot werden gemaakt. Ik vind wel dat je er alles aan doet om het te verbeteren, echt goede ideeën heb je. Knap!

Mirjam en Leentje, wat leuk dat jullie iemand hebben om samen mee te zwangeren! Dat heb ik wel een beetje gemist. Hoewel ik nu alle aandacht voor mezelf hield :stuck_out_tongue:

Hier niet zoveel nieuws. Er zijn wel ontwikkelingen op het werkgebied, Alex zit middenin sollicitaties bij een ander bedrijf. Ze zijn tot nu toe heel enthousiast, maar het gaat er nog even vanaf hangen wat ze te bieden hebben om te zien of wij ook zo enthousiast zijn. Op zich zo het wel fijn zijn, bij het bedrijf waar hij nu werkt houden ze hem nogal aan het lijntje wat de toekomst betreft, heel vervelend. En het is bijna twee uur rijden en dit zou veel dichterbij zijn. We blijven dus even duimen draaien.

Volgende week dinsdag moet ik naar de introductieavond van André’s school en hopelijk hoor ik dan meteen of hij nu wel of niet geplaatst wordt.

Druk met sporten an afvallen, maar het wil niet erg lukken. Kilo’s willen er niet vanaf :evil: Maar ik werd vanmiddag ongi, dus misschien ligt het daaraan.

Met Aidan gaat het lekker, hij groeit als kool! Nog een paar weken en dan krijgt hij langer BV dan André. Ik denk dat het wel gaat lukken, met André begon het nu zo’n beetje moeilijker te worden en met Aidan gaat het nu makkelijker dan ooit. Ik leef nu ook een stuk gezonder dan toen, drink meer water, sport en rook niet meer, ik denk dat dat wel scheelt.

Ineke, wat spanend met de sollicitaties, ik hoop dat er wat moois uitkomt voor jullie. En straks duidelijkheid wat school betreft voor Andre.

Super dat de BV zo goed gaat.

Hier heb ik al zo vaak geroepen dat ik per direct stop (maar ondertussen ga ik stug door) Ilse is zo nieuwsgierig en dus erg snel afgeleid (tis ook echt net d’'r moeder :wink: :mrgreen: )

Leentje, :hug: .

Fijn weekend allemaal :-*

nog eentje… :mrgreen:

xxxx

Ik ben present hoor! Heb net al een eerste post geplaatst!

Verder is het rustig hier zeg…Allemaal druk? Hier wel druk geweest… :mrgreen:

Miranda, wat een heerlijk vrolijk koppie van Ilse! :inlove:

Ineke, hopelijk gaat het wat worden met Alex’ sollicitatie! Zou wel mooi zijn he! Ze houden hem bij zijn huidige baas dus nog altijd een beetje aan het lijntje? Vind ik altijd zo’n rotstreek…en je durft er als werknemer ook niet echt wat van te zeggen…veel te bang dat de balans naar de verkeerde kant toe doorslaat. Goed van hem dat hij toch aan het solliciteren gegaan is dus!

En hopelijk komt het met de school voor André ook wel goed.

Overigens is het weekendje weg inderdaad René zijn verjaardagskado nog. Het was er nog niet van gekomen en nu is het nog een beetje lekker weer. Tijd om die bon eens te gaan gebruiken dus! We hebben er verschrikkelijk veel zin in in ieder geval!

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de BV trouwens! En Miranda, van jou vind ik het wel erg knap dat je ondanks dat je steeds een moment van plan bent te stoppen, toch stug doorgaat! Daar kan ik nog wat van leren!

Uhm…verder weinig te melden nu. Ook weinig tijd, want ik moet zo met Basten naar zwemles. Ik vlieg er dus maar weer eens vandoor!

Tot later!

Kus Deb

Hallo meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Neem de tijd, dit wordt een heel verhaal :lol:

Wij hebben een afspraak bij de gyn gehad zoals ik had geschreven. De afspraak met hem was dat we 28 augustus weer terug zouden komen om te kijken wat we verder gingen doen en hoe mijn eisprong e.d. was.

Ik kreeg een lijst mee om te gaan temperaturen.

Dus een aantal dagen voordat ik weer ongesteld moest worden ben ik al begonnen, omdat je natuurlijk nooit weet wanneer je precies ongesteld wordt. Alhoewel ik eigenlijk de klok erop gelijk kon zetten, exact 29 dagen.

De temeratuur was wat hoger elke keer dan normaal, maar goed, dat kan.

Vrijdag 10 juli moest ik ongesteld worden…niets

Zaterdag nog niets…

Zondag nog niets…

Dus die middag maar eens een test gedaan en…DIE WAS POSITIEF!!!

Ik kon het nog niet geloven.

Maandagochtend heeft mijn vriend een andere test gehaald bij de apotheek, ook die was positief, maar nog steeds kon ik het niet geloven, ik wilde die digitale test, met de woorden: zwanger / niet zwanger, dus mijn vriend na het werk nog maar een test gehaald :lol: en daar stond ook duidelijk ZWANGER!!!

Maar zaterdag 19 juli kreeg ik een menstruatieachtige buikpijn. Dus best wel bang natuurlijk.

Zondag kwamen onze beste vrienden (Issie van het forum) bij ons. Toen ik naar de wc ging had ik bruin bloedverlies. Dus wij de verloskundige gebeld, maar die kon natuurlijk nog niets doen, ik was nog maar 4,5 week zwanger. s’Avonds werd het helderrood bloedverlies. Dus maandagochtend de gyneacoloog gebeld. Dinsdag konden we terecht.

Dinsdag een inwendige echo gehad en er was een vruchtje te zien. Maar het bloeden was nog steeds. De gyn zei ook eerlijk dat het nog alle kanten op kon gaan, zowel de goede als de slechte. Dinsdag 29 juli moesten we terugkomen. De bloeding is gestopt in dat weekend ervoor. Dus het heeft een week aangehouden.

Dinsdag de 29e weer een inwendige echo gehad en het vruchtje zat er nog, het was ook gegroeid, dus wij blij!

Maar ik vroeg de gyn of er nu geen hartactiviteit waargenomen zou moeten worden, aangezien ik 6,5 week zwanger was. Zijn reactie was: “Als je 6,5 week zwanger bent, dan is het niet goed”. Dus BOEM, de blijdschap van 2 seconden ervoor weer in de grond geboord.

Nu moeten we aanstaande woensdag weer terugkomen voor een echo met andere apparatuur, waarmee hij het beter kan zien. Wat dat dan voor apparatuur is weet ik niet.

Ik ben wel positief, want misschien ben ik wel minder lang zwanger dan ik dacht, ik weet niet wanneer mijn eisproong is geweest natuurlijk.

Ik wou ook tot woensdag wachten met het hier vertellen, maar ik moest het toch even kwijt.

Ik had me er toch iets anders bij voorgesteld, die roze wolk is nog ver weg. Ik lees wel eens dat vrouwen een vroege echo willen, maar dat wil je echt niet, je wordt er alleen maar onzeker van. En ik ben er natuurlijk heel vroeg bij, omdat mijn cyclus zo exact was.

Dus eigenlijk heb ik heel goed bericht, ik ben echt hartstikke zwanger. Maar ik kan er nog niet van genieten, want misschien klopt het hartje wel niet.

Had ik nou mijn kop maar dicht gehouden bij die gyn over die hartactiviteit, dan hadden we nu heerlijk op die roze wolk gezeten.

Mijn schoonzusje is 3 weken verder dan ik met de zwangerschap :lol: (schoonvader kreeg een rolberoerte :lol: ) en bij haar zagen ze bij 7 weken zelfs nog niets, dus misschien komt alles wel goed. Maar die opmerking van de gyn zit mij wel dwars. Zijn die artsen altijd zo bot?

Liefs, Marjan

PS: Ik ben een tijd niet geweest, als ik alles bij moet lezen moet ik een maand vakantie opnemen volgens mij, stelletje kletsmajoren :lol: , dus ik begin hier gewoon opnieuw vanaf vandaag. O ja, geef nog maar geen reactie via hyves, want we hebben het nog niet bekend gemaakt, behalve bij familie en Issie :wink:

Ik wilde er ook echt mee ophouden hoor! Het feit dat sommigen al voor de 2e ronde bezig zijn, kwam bij mij best hard aan. Maar, begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie, ik kon gelukkig nog wel blij voor een ander zijn die zwanger is!!!

Maar ik schrijf af en toe weer gewoon mee. Vooral als het woensdag goed is. Maar…als dat niet zo is, houd ik op met het forum, dan heb ik er echt even geen zin meer in. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.

XXX

Geweldig, geweldig, geweldig! Meiden, ik had Marjan vorige week een berichtje via hyves gestuurd, dus ik wist het stiekum al…

Marjan, het gaat gewoon goed zijn hoor, woensdag! Ik had het je al verteld, maar mijn duimen draaien nog steeds overuren!

Mocht het nu per ongeluk toch niet goed zijn…kan ik niet meer zeggen, dan dat ik er alle begrip voor heb dat je het even helemaal gehad hebt met dit forum…

Speciaal voor jou, om deze dagen nog even door te komen:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: