juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

xxxx

Oh bah…gecondoleerd meis…Veel te jong he…Dat zijn van die momenten waarop je je bedenkt dat het leven zomaar ineens voorbij kan zijn.

Kan me voorstellen dat je verschrikkelijk tegen de begrafenis op ziet. Weet je…je krijgt gewoon nog een paar :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: … Ik zou willen dat ik meer voor je kon betekenen…

Heel veel sterkte! :kaars:

Leentje: Gecondoleerd, en idd veeel te jong zeg, verschikkelijk, veel sterkte van de week :hug: :hug: :kaars: :kaars:

Hier gisteravond ineens erg beroerd, gewoon de hele tijd misselijk en buikpijn bah (zo erg zelfs dat ik Jayden niet kon wassen en naar bed doen, dat heeft Teun gelukkig gedaan) komt gewoon door de hitte, van mij mag het wel ietsje minder :hand:

FF ontbijten…

Leentje gecondoleerd :cry:

veel sterkte deze week voor jullie. :hug:

Juul, dat klinkt ook niet fijn, van mij mag het ook wel iets minder warm

Bijna de 20 weken echo, leuk.

Plut, ik hoop dat het iets beter gaat vandaag met je.

Nou, hier het dieptepunt (voor mij dan) met Thijs bereikt. Gisteravond voor straf geen boekje gelezen boven, hij luisterde weer zo slecht, was vervelend etc.

Breng ik om 8 uur Ilse naar bed zie ik Thijs op ons bed liggen dus ik hem naar boven gestuurd, hij werkte niet mee dus ik til hem op en naar boven, kom ik op zijn kamer…liggen er allemaal losse blaadjes over zijn hele vloer, heeft ie gewoon 3 boeken stuk gescheurd :shock: , ik meteen janken (lang leve de hormonen) want ook mijn lievelingsboek, die ik speciaal voor hem gekocht had, zat erbij. Ik ben naar Niels gegaan dat hij dit maar moest afhandelen want ik wilde even heel ver bij Thijs vandaan zijn.

Vanmogen was Thijs weer het vrolijke mannetje, nergens last van. Toen Niels aan hem vroeg waarom hij de boekjes kapot gemaakt had zei hij dat niemand hem lief vond… :frowning:

Normaal gesproken gaan we nog even bij hem zitten voordat hij gaat slapen, even weer vriendjes maken. Gisteren dus helemaal niet aan toe gekomen en dat vieze warme plakweer werkt natuurlijk ook niet mee voor iedereen.

Ga vanavond maar eens om tafel met Niels hoe we zijn gedrag moeten aanpakkken want het lijkt wel steeds erger te worden. Voel me zo ook geen goede moeder meer (ik weet dat ik het wel ben maar toch)

Leentje: Gecondoleerd hoor! Doe rustig aan en veel sterkte de komende dagen/tijd. :hug:

Plut: Wat een enorme #@#$$ situatie zeg! Veel sterkte hoor :hug:

Lieverds, ik heb even weinig tijd maar ben er gauw weer!

Dikke kus allemaal

Hey girls! Ik had nog wat vakantiefoto’s beloofd he…

Komen ze!

Allereerst onze stacaravan

Het uitzicht vanuit onze stacaravan

Finn op dag 2 (let even op zijn cup A…)

Mijn mannen aan de rivier de Verdon

Finn met papa van de glijbaan!

Finn met mama in het zwembad

Een lopende Finn (gaat nog een beetje wiebelig hier…ondertussen niet meer hoor!)

Meer volgt zometeen…

Nog meer!

Basten met papa op het strand 's avonds

Finn prinsheerlijk in zijn kinderwagen

Basten op zijn fotogeniekst… :liar:

Mijn mannen bij de “rode rotsen”

Finn in bad!

Finn wel heeeeel close up!

De orka-show

Finn is moe…

Zo! Dat was onze vakantie in het kort!

Hoi,

Debke: Ziet er heerlijk uit zeg, waar waren jullie eigenlijk geweest??

Boefje: Ik kan het me voorstellen dat je je rot voelt daardoor, ik heb het nu met Jayden ook met luiers verschonen hij blijft gewoon echt niet liggen en het draait altijd op een schreeuwpartij uit of ik moet hem zo stevig vasthouden dat ik hem denk ik zeer doe want dat gaat ie altijd huilen, vind het later weer zo zielig voor hem, klotehormonen ook, dan haat ik mezelf ook !! Hopelijk is het voor ons allebei een fase en is die weer snel voorbij :hug: :hug: :-* :-*

Ohhh ik schreef gister Plut: wat een vervelende situatie, maar ik bedoelde miranda :oops: :oops: :oops: , je kon dus wel zien dat ik weinig tijd had :wink:

Debke: Wat hebben jullie genoten zeg, het straalt van de foto’s af, en wat is Finn al een grote vent geworden zeg :inlove: :inlove: :inlove:

Nou, ik moet alweer er vandoor, boefje nogmaals sorry voor de verwarring en tot gauw weer allemaal!

Liefs Franca

Hoi meiden!

Ik heb geweldig nieuws :inlove:

Mijn zus is ook zwanger :dance: :dance: :dance:

Ze heeft al twee dochters van 6 en 8 en hebben een tijdje op deze zwangerschap moeten wachten, ze is in februari uitgerekend, dus we schelen maar 5 weekjes :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn moeder ook helemaal in de wolken, twee dochters en allebei zwanger!!!

Mooie vakantiefoto´s Debke!! Ziet er heerlijk uit allemaal.

Wat is Finn toch ook een lekker ventje :inlove:

Hier ook drama hoor Juul bij verschonen, vooral na het badderen vindt André het vreselijk om z´n kleren weer aan te moeten. Vaak leid ik hem even af met een flesje.

Gecondoleerd Leentje! Veel sterkte toegewenst.

Vervelend hoor Boefje, zo´n situatie met je zoontje, hopelijk gaat deze fase gauw voorbij :hug:

Beterschap Judith!!

:twisted: :twisted:

heel verhaal geschreven, alles weg

Famke, wat een leuk nieuwtje zeg. gezellig zo saampjes zwanger.

Tara, ik had het wel begrepen hoor, dat je mij bedoelde :wink:

Deb, wat een geweldige foto’s zeg (meeeer :lol: )

Juul, herkenbaar die luier-periode

Had dus een heel verhaal geschreven over hoe het vanavond ging.

Al met al ging het redelijk goed.

Alleen met eten bleef hij maar treuzelen en heb ik na 15-20 minuten zijn bord weggehaald.

Nieuwe regel: niet eten = bord weg.

Tuurlijk wilde hij toen wel opeens weer eten want hij wilde een ijsje (die hij normaal krijgt als zijn bordje leeg is)

Niet aan toegegeven (wat ik normaal gesproken wel deed) want hij moet nu maar eens leren dat Nee Nee is.

Eenmaal op bed kwam hij zijn kamer weer uit. Laatste waarschuwing gegeven: nogmaals uit je kamer = mama/papa haalt alle knuffels weg uit zijn kamer.

Ik hoop hierdoor dat hij zich wat beter gaat gedragen in deze twee “probleemzone’s”, daarna pakken we de rest wel weer aan.

Tevens ga ik ook dagritme kaarten maken. Ik heb vandaag al wat foto’'s gemaakt van de speeltuin, kinderboerderij en bibliotheek en in huis van de spelletjes, boeken en speelgoed. Die foto’s wil ik laten lamineren en dan mag hij elke dag iets uitzoeken om te gaan doen.

zo zeg, tis weer lekker warm buiten.

we zijn net naar binnen gegaan want hier is het lekkerder dan buiten

Thijs heeft lekker met zijn zwembadje gespeelt, niet dat hij erin gaat maar hij haalt het water via emmertjes en pannetjes eruit om ermee te spelen. Ook leuk natuurlijk.

Deb, die foto met Finn in bad, was dat op de camping?? Echt iets voor thijs namelijk

heb je misschien de naam voor mij, ziet er namelijk wel erg leuk uit voor volgend jaar.

Yeps! Dat was op de camping!

De camping heet overigens Domaine de la Bergerie. Ik heb de folder hier nog liggen. Wil ik wel naar je opsturen hoor, je zegt het maar!

Ze hebben overigens ook een website, maar die is niet echt goed vind ik. Jammer, want daardoor zouden mensen een foute indruk van deze camping kunnen hebben.

Verder even druk hier…Ben met andere dingen bezig. Heb wat leuks bedacht en daar wordt aan gewerkt nu (was geinspireerd door een zeker blog…en heb bedacht dat ik wel eens een groep kon oprichten…werk in uitvoering dus. of het daadwerkelijk wat wordt weet ik niet, maar ik ben er wel even lekker zoet mee! 8) )

Kussss

Oh man! Ga ik even naar de wc…tref ik Finn daarna aan in de keuken…met zijn mond stampvol met dropjes… :mrgreen:

xxxxx

Ja Leentje…daar komen ze…de kwaaltjes! :smiley:

En dan in combi met wat je voor je kiezen hebt gekregen…bleegh!

Take it easy! :-*

Hey meiden!

Ben ik ook weer eventjes… Ben de afgelopen dagen flink ziek geweest, die keelontsteking blééf maar hangen. Vandaag maar weer naar de ha geweest en uiteindelijk tóch een kuurtje gekregen. En nu, na pas één dag ab, voel ik me alweer een stuk beter, de pijn wordt al stukken minder, eindelijk! Ik had sinds vorige week maandag nauwelijks kunnen slapen door de pijn en gisteren was ik zó moe en moedeloos door de pijn dat ik niet anders meer kon dan huilen… Ik kon al ruim een week niet zelf voor de kinderen zorgen en alles bij elkaar brak het me enorm op. Ik ben blij dat er nu eindelijk wat gebeurt en dat ik merk dat de ontsteking écht afneemt.

Leentje, heel veel sterkte meis :hug:

Miranda, heel herkenbaar wat je beschrijft met Thijs. Met Matthijs zaten we ook zo rond de 4 maanden op een dieptepunt. Wat voel je je dan rot hè, als je even niet meer weet wat je nog zou kunnen doen… Ik zie dat je al goede ideëen hebt, het komt vast goed!

Deb, wat een geweldige vakantie-foto’s!!!

Verder even niet uitgebreid, want ik moet natuurlijk wel proberen weer een beetje energie op te doen… Tot later meiden :-*

Finn heeft weer een nieuw trucje…Behalve de snoepla, trekt hij nu ook de koelkast gewoon open en pakt daar zijn eigen beker uit. Best handig!

Alleen minder leuk, dat hij de koelkast niet dicht doet…

Gaat lekker zo! Zou ik hem ook al kunnen leren stofzuigen denken jullie? :mrgreen:

Ik kom later vandaag even bijkletsen. Ga eerst even wat anders doen!

Kus Deb