juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Haaaaaaaai!!!

Ik ben er weer meiden! Woensdagavond laat zijn we thuisgekomen. Gisteren dus een drukke dag gehad met opruimen enzo (en van het mooie weer genieten 8) ). Vandaag heb ik weer even tijd voor KoK!

Heb nog niet bijgelezen hoor, want ik wilde eerst even mijn neus komen laten zien hier. Ik zag wel een mooie banner bij Leentje, dat betekent dus dat ik je nu officieel mag feliciteren? Super hoor! Gefeliciteerd meis!

Brengt mij meteen op mijn cyclus…Die was weer netjes. Precies op mijn verjaardag kwamen de duivels op bezoek. Tuurlijk had ik liever een ander verjaardagskadootje gehad, maar van de andere kant bekeken heb ik nu 2 redelijk nette cyclussen achter de rug en het was toch onze bedoeling te wachten met het doen van een serieuze poging tot dat duidelijk was. Da’s nu duidelijk, dus vanaf nu is hier serieus sprake van “werk in uitvoering”! :mrgreen: Hopelijk kan ik weer snel met de berg zwangeren hier gaan meedoen!

En dan de vakantie…meiden…ik heb zoooooooo genoten! Wij hebben altijd wel erg leuke vakanties, maar deze was toch wel heel bijzonder hoor! We zijn allemaal heerlijk uitgerust enzo en we hebben prachtig weer gehad. De kids hebben het meer dan geweldig naar hun zin gehad en wij dus automatisch ook. En we hebben vooral ook van elkaar genoten. Niet dat we dat thuis niet doen hoor, maar op vakantie, terwijl je opeens weer 24 uur per dag bij elkaar op de lip zit, is dat toch anders. Maakte ik me vooraf wel een beetje zorgen over eerlijk gezegd…Gewoon omdat René niet meer gewend is hele dagen mee te draaien in ons gezin enzo…Maar het liep als een tierelier! We hebben het echt geweldig leuk gehad!

Begin volgende week zal ik eens even wat vakantiefoto’s spammen. Die moet ik nog op de pc zetten, dus ik heb ze nu niet bij de hand.

Ik ga, voordat ik hier weer verder kom kletsen, eerst even een aantal pagina’s bijlezen geloof ik…

Tot straks weer!

Hele dikke kus!

Welkom terug Deb :slight_smile:

de telefoon ging :wink:

ikke is blij :smiley: :

het gewichtslijntje gaat goed naar beneden 8) ,

heb weer een van mijn lievelingsbroeken aan :dance: ,

deze week al 2 hoofdstukken af dus loop ruim een week op voor op mijn planning :clap: ,

de duivels :evil: zijn alweer vertrokken en

ik ga vanavond lekker uiteten met een vriendinnetje. :drool:

oja, en het is mooi weer :thumbup:

Jayden :inlove:

Plut gaat het al wat beter?

Deb, jammer van je duivels maar wel een mooie cyclus dus, dat is wat makkelijker klussen nu :wink:

Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie.

mijn boefjes :inlove:

Zo dan…ruim 5 pagina’s doorgeworsteld… :shock:

Franca, wat een heerlijk ventje heb je op de wereld gezet zeg! En hij heeft een prachtig kamertje trouwens! Fijn dat het allemaal zo goed gaat hoor! Enne…ik las dat Niels in september voor het eerst uit logeren gaat? Ik weet dat het voor jou en Lambert best even slikken zal zijn om dan jullie kersverse spruit al een nachtje ergens anders te laten slapen, maar echt…het is zooooo lekker om dat toch af en toe eens te doen! Gewoon om weer even te beseffen dat jullie niet alleen maar papa en mama zijn, maar ook gewoon Franca en Lambert. Om te genieten van dingen die je met je uk niet doet enzo…Even proeven van wat anders zeg maar…(ik besef dat dit een beetje warrig klinkt, maar het is lastig de goede woorden te vinden voor zo’n gevoel…)

Wat het nachtelijk voeden betreft…ik sluit me volledig bij Ineke aan! Mijn twee oudsten hebben altijd op hun eigen kamertje geslapen. Finn daarentegen, heeft ruim de eerste 3 maanden op onze kamer in een wiegje gelegen. Dat voelde goed. Vraag me niet waarom hoor, dat kan ik je niet uitleggen. Toch zou ik het bij de vierde weer zo doen. Tenminste…als onze vierde het daar dan mee eens is natuurlijk!

Judith, wat een mooie Julia spam! En Matthijs mag er ook wezen zeg…wat wordt hij groot! Vooral die foto op zijn fiets! Stoer!

En Jaaaa! Julia haar eerste speldje kan in haar haar! Geweldig!

En beeb laat ook van zich “voelen� las ik? Heerlijk hoor!

Voor nu…beterschap lieverd! Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

Petra…wat een verhaal zeg, dat met je oom…Fijn te lezen dat het toch weer de goede kant op gaat met hem. En ik weet dat ik te laat ben, maar toch nog even: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

Saskia…het zijn er gewoon twee!!! :shock: Geweldig! Ben je al een beetje over de “schok� heen?

Mirjam, jij bent overduidelijk lekker aan het genieten! Vooral mee doorgaan zou ik zeggen!

Juul, heel vervelend die vermoeidheid…hopelijk gaat het nog weg! Probeer maar lekker rustig aan te doen hoor. Kom af en toe gewoon even zwaaien naar ons en zeggen dat het goed met jou en je kids gaat, dan zijn wij al lang tevreden! Dikke kus voor jou!

Miranda, je boeven zijn fantastisch! Ilse lijkt overduidelijk op jou! Bij Thijs moest ik wat beter kijken, maar vooral zijn ogen…sprekend mama!

Flink in de tuin bezig geweest dus? Lekker hoor! Eigen fruit in de tuin lijkt mij nou ook heerlijk! Hier helaas geen optie. Misschien ooit als we nog eens verhuizen ofzo!

Ineke, wij hebben al een beetje contact gehad tussendoor, maar wat een prachtfoto’s heb ik voorbij zijn komen van de heren! Enne…ze lijken alletwee op mama zeg! Reden om er nog maar eentje te nemen zou ik zeggen, want mama mag er wezen natuurlijk, maar papa ook he! En René hier vindt het helemaal geweldig om twee kids te hebben die werkelijk zijn evenbeeld zijn. En ik? Ik zou het ook wel leuk vinden om nog een uk te krijgen die een heel klein beetje iets van mama heeft…(je begrijpt het al…mijn kids lijken geen van 3en in de verste verte niet op mij!)

En je bent dus fanatiek aan het afvallen nu? Moet het afvalforum nog bijlezen hoor…Hier heb ik nog niet op de weegschaal gestaan. Komt in de loop van volgende week wel weer een keer. Ik kan in ieder geval zeggen, dat het niet heel positief zal zijn. Het eten in Frankrijk is gewoon veel te lekker!

En dan even wat anders….Ik heb nu al een aantal keer bij verschillende van jullie gelezen dat jullie niet zo open kunnen zijn als jullie willen op dit forum. Ook heb ik weleens gelezen over besloten forums enzo…Nou bedacht ik me net…wat anderen kunnen met een besloten forum, kunnen wij toch ook?

Kijk, ik weet eerlijk gezegd niet eens of ik meelezers van buitenaf heb hoor, maar (zeker nu) zou ik dat ook niet echt grappig vinden. Toch wil ik wel lekker met jullie kunnen kletsen over alles wat ons bezig houdt enzo. Ik heb echt het gevoel, dat wij door de tijd heen toch best wel flink wat met elkaar gedeeld hebben enzo…Snappen jullie me nog?

Kort gevraagd…wat denken jullie er van? Zullen wij ook een wat meer prive manier zoeken om te kletsen?

Welkom terug Deb, fijn dat je zo genoten hebt :-*

Ik ben nog niet helemaal de oude, de ergste pijn is gelukkig wel weg…

Deb is back!! :dance: :dance: :dance: I missed you so much!! Echt geweldig, dat jullie zo genoten hebben. Ben heel benieuwd naar je vakantiefoto’s.

Enneh, een derde Hudson-spruit… Alex ziet je aankomen! Het heeft al heel wat moeite gekost om hem tot een tweede om te krijgen (die hij nu uiteraard absoluut niet meer zou willen missen). En hoe leuk ik zwanger zijn en baby’s en kids in het algemeen ook vind, ook ik moet nog maar eens goed nadenken of er wel een derde komt ooit. Maar dat heeft enkel praktische redenen, vooral financieel. Maar goed, ik ben nu 30 dus ik heb nog een paar jaartjes om erover na te denken. Zeg nooit nooit!

NOG een forum erbij? Wat doe je me aan… ik heb nu al zo’n moeite met trouw meeschrijven met twee forums en ook nog mensen terugmailen die mij zo lief gemaild hebben (daar weet jij alles van, het duurt soms VEEEEL te lang voordat ik terugmail). Maar goed, als het ervan komt, ik ben natuurlijk van de partij!

O ja, ik heb trouwens wel een filmpje op Hyves gezet (anders ben ik daar nooit zo actief). De kwaliteit is niet geweldig op Hyves, maar doormailen leek me niet zo’n goed idee, het is nogal een grote file :slight_smile: Maar als je even tijd hebt kun je daar wat bewegende beelden van Aidan zien.

O ja, op valt af is ook hot news (niet van mij), dus ik zou maar even gaan bijlezen! :lol:

Plut, beterschap meid! Wat rot dat je zo beroerd bent.

Boefje, mooie kindjes maken jullie hoor! Fijn dat het zo goed met je gaat, en heel veel plezier vanavond!

Wow, wat is Jayden gegroeid, ik herkende hem haast niet! Mooi bed hoor, slaapt hij er lekker in?

Hier kijk ik ERG uit naar het weekend want dan is Alex weer twee dagen vrij. Ik ben nu begonnen met André op tijd naar bed te sturen, want het werd weer veel te gek. Wakker blijven tot ver na middernacht vind mama echt geen goed plan. Maar het kost behoorlijk wat moeite om hem in bed te houden, vooral als ik moet voeden, want dat heeft hij prima door en juist DAN komt hij weer vrolijk beneden. Ik kan dus wel wat hulp gebruiken 's avonds… Gisteren ging al iets beter, toen is hij in elk geval in zijn eigen bed in slaap gevallen. Zo jammer, het is jaren lang goed gegaan, maar sinds hij over is op zijn nieuwe kamer (volgens mij sinds december vorig jaar) is het een drama geworden.

Hey meiden,

Eindelijk wat meer energie om eens wat uitgebreider op jullie te reageren. Langzamerhand wordt het wat beter met m’n keel, maar erg veel energie heb ik nog niet…

Ineke, misschien vind je het een vreselijk idee, maar hier hebben we dus een haakje op de deur gedaan van Matthijs zijn kamer. Omdat ik het 's avonds ook niet meer alleen afkon en het steeds erger werd, ook sinds Matthijs een nieuwe kamer had. Sinds die tijd gaat het een stuk beter hier. Matthijs weet dat ‘de haak erop gaat’ als hij uit zijn kamer blijft komen. Hij heeft het vreselijk gevonden (en ik ook…), en soms vindt hij het nog steeds vreselijk, maar het is wel effectief. Want zeker als je 's avonds alleen thuis bent en aan het voeden bent oid… ik weet precies hoe dat gaat…

Miranda, you go girl!!! Wauw, volgens mij ben jij echt supergediciplineerd (is is een beetje jaloers, hihi). En aan het afvallen, én aan het vooruitwerken met je studie, heel knap meis! Was je etentje gezellig?

Deb, wat lekker dat je cyclus zich zo netjes ‘gedraagt’… Stiekem wel een beetje jammer dat je niet gewoon zwanger bent teruggekomen, maar 't geeft wel goede hoop! Heb je je verjaardag trouwens op vakantie gevierd? En nogmaals, wat heerlijk dat jullie vakantie zo geweldig is geweest, jullie zijn duidelijk een topgezinnetje!

Juul, die vermoeidheid ken ik zo goed… Hier alle zwangerschappen last van (gehad), de hele tijd door. Kan soms echt frustrerend zijn hè??? Af en toe een zwaai van je is ook prima hoor, dan weten we tenminste hoe het met je gaat :hug:

Leentje, fijn dat je je zo lekker voelt. Ik kan me voorstellen dat het je even aan het twijfelen brengt, goed van je dat gewoon nóg een test hebt gedaan! Die eerste tijd is altijd al een beetje wennen aan het idee en zonder kwaaltjes kan ik me dat helemáál goed voorstellen. Ik zou er dan ook moeite mee hebben om te geloven dat ik echt zwanger zou zijn…

Mirjam, fijn om ook eventjes wat van jou te horen! Heerlijk hoor, 4 weken vakantie. Ben je moe door de zwangerschap of is het nooit helemaal weggeweest? Geniet maar lekker van jullie tijd samen, dat is het mooiste wat er is :-*

Over een besloten forum: ik zou het eerlijk gezegd héérlijk vinden! Dit forum vind ik nog steeds erg leuk, maar ik weet dat het breed gelezen word en stom genoeg heb ik zelf ook aan mensen verteld dat ik hier schrijf. Niet dat ik nu echt geheimen voor hen heb, maar soms zijn er van die momenten dat het heerlijk is als je zeker kunt weten dat niet één van je vrienden/familie meeleest en ze dus niet bepaalde dingen via een forum van me horen… En met jullie is het wat mij betreft zo hecht geworden dat ik het liefst zo snel mogelijk álles zou willen vertellen…

Op zich was het trouwens niet de reden voor m’n blog hoor… Daar wilde ik gewoon lekker kunnen freewheelen en uitzoeken wat wel en niet aanslaat op een wat anoniemere basis. Ik probeer ook wat bezoek te trekken door andere blogs te lezen en daarop te reageren en dan wil ik gewoon niet dat m’n hele hebben en houden (zoals foto’s van de kinderen en mezelf) meteen verspreid worden… En ik wil ook niet dat mijn teksten verkeerd vallen bij mensen in m’n omgeving, daar wil ik gewoon eens lekker niet over na hoeven denken…

Hmm, is het nog een beetje duidelijk?

Tjonge, ik geloof dat ik inmiddels een hele lap tekst heb geschreven, 't lucht wel op om daar weer een beetje meer energie voor te hebben :smiley: :smiley:

Voor nu laat ik het er weer eventjes bij

@Plut wrote:

Over een besloten forum: ik zou het eerlijk gezegd héérlijk vinden! Dit forum vind ik nog steeds erg leuk, maar ik weet dat het breed gelezen word en stom genoeg heb ik zelf ook aan mensen verteld dat ik hier schrijf. Niet dat ik nu echt geheimen voor hen heb, maar soms zijn er van die momenten dat het heerlijk is als je zeker kunt weten dat niet één van je vrienden/familie meeleest en ze dus niet bepaalde dingen via een forum van me horen… En met jullie is het wat mij betreft zo hecht geworden dat ik het liefst zo snel mogelijk álles zou willen vertellen…

Da's nou precies zoals ik het eigenlijk bedoelde! :)

Ik geloof niet dat er echt mensen uit mijn directe omgeving zijn die weten dat ik hier schrijf, maar ik neem zo af en toe toch liever het zekere voor het onzekere....Vandaar dat ik een privé forum opperde.
Denk er allemaal nog maar eens over na. Mij lijkt het heel gezellig in ieder geval!

Hier een rustig dagje vandaag. Vanochtend even in de stad wat spullen voor Aschwin gehaald (en een lekker ijsje!) en nu ligt Finn op bed, is Aschwin er weer vandoor en is René met Basten even naar het zwembad. Ik ga zo eens aan een paar taarten beginnen denk ik. Heb er niet veel zin in, maar het zal toch moeten gebeuren!

Ineke, en toch he....toch zie ik bij jullie ook nog weleens een derde spruit verschijnen! Gewoon een gevoel hoor. Je kent dat wel...
En op valtaf heb ik ondertussen bijgelezen. Hot news inderdaad!
Zometeen (of morgen) ga ik hyves ff checken. Bewegende beelden van Aidan wil ik natuurlijk wel even zien he! Liefst zou ik irl beelden hebben trouwens...wie weet ooit nog eens!
En wat André betreft...hij is nu 4. Kan hij je al duidelijk maken waarom hij niet op zijn kamer blijft? Gewoon in een goed gesprek zo ergens overdag tussen moeder en zoon? Misschien heeft hij er wel een "echte" reden voor (een kinderechte reden dan he...zoals dat hij bang is dat er in zijn kast een spook zit ofzo, of omdat hij liever bij jou is). Wellicht is het een optie om er een soort van beloningssysteem van te maken? Met stickers of iets anders wat hij graag wil?

Oh! Finn begint te sputteren boven! Ben er vandoor meiden!

Dikke kus!

Hoi Allemaal

Daar ben ik ook weer eens even.

Deb: Welkom thuis meid! Wat lekker dat jullie zo genoten hebben, en vooral ook van elkaar en dat het allemaal zo lekker vlotjes ging! Ik snap best dat je je afvroeg of dat soepeltjes zou gaan, en zo zie je maar weer, die mannen die verbazen ons toch altijd weer he! :smiley:

Wat betreft het besloten forum, top-idee! Ik heb niet het idee dat er mensen hier aan het lezen zijn wat ik schrijf, maar het is toch een veiliger idee. Ik heb alleen geen idee hoe dat werkt (ja, blond haha) dus dat moeten jullie me maar even uitleggen :oops:

Ik ben benieuwd naar je vakantie-foto’s mara heb geduld hoor :liar:

Plut: Wat fijn dat je weer wat opgeknapt bent. En fijn dat je lekker wat hulptroepen thuis had, dan kun je ook echt een beetje uitzieken he!

Doe het nog even rustig aan joh, beter uitzieken dan opnieuw ziek zeg ik altijd.

Ineke: Wat vervelend dat Andre niet goed gaat slapen. Ik vind het idee van Deb wel een hele goeie, zo’n stickerboek. Bij mijn neefje deden ze dat om zindelijk te worden en dat werkte prima! Als het boekje dan vol met stickers zat (wat dus een maand duurde) dan mocht hij zijn boekje inleveren en mocht hij iets uitzoeken in de speelgoedwinkel. En trots dat hij was, toen het zover was. Ik hoop dat het met Andre ook zo mag gaan. En lekker dat je man nu 2 dagen vrij is, kun je het ook even samen aanpakken. Succes hoor!

Famke: Geniet lekker van je 4 weken vakantie! Heerlijk, lekker niets hoeven doen en vooral genieten!!!

Leentje: Je test is echt overduidelijk, dus ja echt waar, je bent hartstikke zwanger :smiley: Weet je al wanneer je voor het eerst naar de verloskundige mag? Ik vond dat vanaf toen het toch echt “echt” was.

Miranda: Knap zeg, dat je zo goed bent afgevallen!! Ik ben nu ook weer heel erg aan het opletten, maar ik moet nog heel wat kilootjes kwijt hoor :oops:

Nou hier hebben we weer twee drukke dagen met bezoek gehad, maar morgen zijn we een dagje “vrij”. We gaan dan even naar vrienden, die hebben net 5 pups gekregen, dus we gaan ook soort van op kraamvisite :wink:

Verder heeft Niels al 2 dagen om 23.30 gedronken en daarna pas om 05.30, dus ik hoop zo dat dit zo blijft gaan, duimen jullie mee?

Nou, ik ga nog even bankhangen en dan lekker slapen.

Tot gauw weer!

Liefs Franca

@Tara wrote:

Miranda: Knap zeg, dat je zo goed bent afgevallen!! Ik ben nu ook weer heel erg aan het opletten, maar ik moet nog heel wat kilootjes kwijt hoor :oops:

Euh, Franca.... je bent nog geen maand terug bevallen!! Jij mag best nog zwangerschapskilo's meedragen... :-* :wink:

Meiden, ik ben moe, tot later weer!

Hoi,

Wat benauwd is het toch he, ik word er niet goed van, heb de hele dag al een drukkende hoofdpijn en ben moe, van mij hoeft dat niet zo warm, vind ik weer helemaal niks, het kan hier nooit een normale temperatuur zijn he?

Plut: Fijn dat je al wat opgeknapt bent !!

Franca: Gaat vanzelf hoor die kilo’s gewoon BV blijven geven en je bent zo een hoop kwijt, ik was oor de zwangerschap 55 kilo en in de zwangerschap zo’n 25 kilo aangekomen, na een tijd BV woog ik nog maar 50 kilo dus komt goed :mrgreen:

Leentje: Wanneer mag je naar de VK? Heb je al een afspraak gemaakt?

Deb: Welkom terug :-*

Dames die ik vergeten ben: sorry maar ik ben momenteel een zeef :oops: :oops:

Juul je bent precies op de helft nu!!! Fijne mijlpaal vind ik altijd!

Pffffff…het is te heet op onze slaapkamer. Ik kan er niet van slapen…En ik ben toch echt wel moe…

Franca, hou jij eens effies op met je kilootjes die er nog af moeten zeg! Je bent amper bevallen joh! Wat verwacht je? Stiekum herken ik veel van je woorden hoor…ik hoopte ook iedere keer weer dat alle overtollige kilootjes “opeens” verdwenen zouden zijn, zelfs die kilo’s die er al zaten voordat ik uberhaupt maar zwanger was! 8)

Oh enne…wat dat besloten forum betreft…ik weet eigenlijk ook niet echt hoe dat werkt enzo hoor. Het enige wat ik kan bedenken is een MSN- of Yahoo-groep beginnen voor ons alleen. Als iemand bekend is met andere vormen van privé-fora, kom maar op met de ideetjes zou ik zeggen!

Judith, ik heb je blog gelezen en heb er flink wat herkenning in gezien. Je hebt gelijk…misschien moet ik ook eens iets dergelijks gaan doen! Even van me afpennen…Weet je, ik ga me daar gewoon eens in verdiepen! Ik kan toch niet slapen tenslotte.

Als jullie me zoeken, ben ik googlen! Truste alvast en een dikke kus!

xxxx

Wat goed dat Niels al twee keer zo lang geslapen heeft joh! Ik duim mee… Ik vond altijd dat het enorm helpt als je 's nachts weer wat meer kunt slapen!

Deb, lijkt me echt een goed plan als je een blog voor jezelf gaat beginnen. Ik kom in ieder geval graag lezen!

Juul, rustig aan doen meis. 't Is echt rotweer nu met dat hele benauwde :-

Hier een beetje een baaldag. Ik slaap al nachten slecht door de pijn in m’n keel en het lijkt steeds meer door te stralen naar m’n oor. Vannacht weer nauwelijks kunnen slapen en ik loop alweer de hele dag met pijn rond. Pff, ik ben er zo moe van! Ik loop nu al een week te tobben en het enige wat ik kan doen is rusten en voor de ergste pijn wat paracetamol nemen… Komende week gaat de vloer eruit hierboven en ga ik naar het huis van m’n ouders, maar dat is ook nog een hele organisatie waar ik nu helemaal niet op zit te wachten eigenlijk. Maar ja, m’n ouders zijn nu op vakantie, dus het moet nu gebeuren. Wel fijn als het gebeurd is natuurlijk, maar de timing is niet geweldig. Nou ja, ik stop weer even met klagen :wink:

Fijne dag vandaag meiden :-

Blegh! Wat een snertweer! Ja…nu valt het wel weer mee, alleen nog een beetje plakkerig. Maar vannacht en vanochtend…

Vannacht heb ik gewoon van schrik rechtovereind in mijn bed gezeten. Echt een paar flinke onweersknallen! De kids hebben er overigens niks van meegekregen (de bofferds).

Vanochtend heeft het heel fijn heeeeeel hard geregend. Geeft niet natuurlijk, maar het feit was dat ik met Basten en Finn naar het openluchtzwembad moest voor Basten zijn zwemles…Was fijn…

Verder weinig uitgevoerd vandaag. Beetje gerommeld hier in huis (moest een beetje poetsen na het feestje van gisteren). Zometeen nog even een dweil er doorheen halen en dan vind ik het wel weer best.

René is weer aan het werk gegaan, Aschwin ook en die zou daarna naar zijn vader fietsen om daar nog een stuk van zijn vakantie door te brengen. Basten is naar oma voor een logeerpartijtje samen met zijn neefje en Finn is aan zijn middagdut bezig. Dan is het na drie weken vakantie met zijn allen toch wel weer even heel erg rustig hier in huis hoor…

Judith, zodra ik het durf zal ik je even pb’en voor mijn blog. Heb er ondertussen een aangemaakt, maar voelt nog wat onwennig. Alsof je in het luchtledige zit te kletsen. Hier is dat anders. Ik moet duidelijk even gaan bedenken hoe ik dat nou in het vat wil gaan gieten…

Meiden, ik ga mijn emmertje vullen met een sopje en het laminaat hier beneden even onder handen nemen. Nu kan het nog, als Finn wakker is wordt het lastiger (vooral voor hem trouwens, want het is best lastig lopen voor hem op zo’n natte vloer…hij lijkt net Bambi dan, in die scene op het ijs, jullie vast wel bekend).

Tot later dus!

Kus Deb

Hoi,

Hier ff een teken van leven, bah wat een vies benauwd weer is het toch, bleug !!! vind er niks aan, ik word elke keer niet goed als ik te lang ergens moet staan, zal wel met de lage bloeddruk en de hitte te maken hebben, beeb doet het goed, is lekker aan het trappelen, heerlijk gevoel weer he :inlove: :inlove: :inlove:

Hier bar weinig gedaan in huis, alleen het noodzakelijke de rest doe ik wel weer als het wat koeler is !!!

Volgende week maandag de 20 weken echo, ik hoop zo dat alles goed is met beeb (vind het toch wel een beetje eng nu met mijn schildklierafwijking en medicijnen daarvoor :shifty: :shifty: ) en dan krijgt Jayden de BMR prik, zielig, hij was ineens verkouden geworden vanmorgen , ik hoop dat ie er snel vanaf is :frowning:

Plut: Hoe is het nu met je keel? knap je al wat op? das ook niks ziek en zwangers zijn met deze hitte :hand:

O ja ik heb weer buikfoto’s geplaatst in het zwangere buiken topic :mrgreen:

Zo ff verder kokken nu de kleine man nog slaapt :mrgreen:

Juul, spannend, volgende week de 20-weken echo! Niet te druk maken hoor, je zult zien dat alles hartstikke goed is :-

Deb, nu niet verlegen worden hè! 't Is ook een beetje gek, zo’n blog schrijven. Je weet niet wie het leest en de respons is heel anders dan op een forum. Maar 't leuke is dus juist dat je een beetje kunt experimenteren…

Hier nog steeds niet beter… vannacht wel voor het eerst wat langer geslapen, de ergste druk op m’n oor is weg en als ik dan half-verticaal ga slapen voel ik het niet zo erg… Een heel gedoe, maar doordat ik nu geslapen heb, merk ik wel pas hoe moe ik ben. Vandaag een dagje bikkelen met de kinderen thuis, vanavond gaat Matthijs bij een vriendje slapen. Hopelijk is die stomme keelontsteking dan écht op z’n retour. 't Is wel fijn dat ik in ieder geval één á twee uur géén pijn heb als ik de paracetamol heb ingenomen. Ik zit de klok steeds vooruit te kijken tot de volgende keer dat ik ze weer mag nemen. (nu nog wachten tot 18.30… :? )

Ik ga Julia even uit d’r bedje plukken, fijne dag meiden :-

xxxx

:hug: :hug: :hug: voor jou Leentje…Hopelijk komt er snel verbetering…