xxxxx
Zou ook niks voor mij zijn hoor, Leentje, zoiets achterhouden… ben echt een open boek wat dat betreft! Leuke 4-daagse gehad dus ondanks het weer. Gaan jullie dan ook langs de kant staan of zoeken jullie de terrasjes op?
En wat attent van jou: Debke jarig!!! Van mij ook gefeliciteerd meis :-*
xxx
Hoi hoi
Hier ben ik ook weer even. Jeetje was is het druk zo met al dat kraambezoek he! Gelukkig wordt het na aankomende week tot nu toe iets minder druk, want ik kan geen beschuitjes meer zien
Leentje: Oh heerlijk, ik mag je hier nu echt officieel feliciteren, dus bij deze: GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP, HELEMAAL GAAAAF :lol: En die banner, die doet het hem he, zo leuk om die weer te hebben staan!
Debke: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En ook ik ga duimen dat je lekker zwanger terug komt!
En jij kan het ook niet laten he, om zelfs in je vakantie nog even te komen kijken, haha.
Hoezo verslavend
Boefje: Die ogen van Ilse, oh wat zijn die mooi he! Echt weer een hele mooie foto! :inlove: :inlove: :inlove:
Plut: Bijna de 20 weken echo, jeetje wat gaat dat alweer snel zeg! Ik ben erg benieuwd, maar ik heb geduld hoor :liar:
Sophia: Ook van mij een fijne vakantie, al ben je nu al weg :oops: , maar ik hoop dat je nu heerlijk aan het genieten bent, en het weer wordt gelukkig aankomende week weer beter, dus das wel heel lekker voor jullie he!
Ineke: Je kunt echt duidelijk zien dat het broertjes zijn he, gewoon “eng” hoeveel ze op elkaar lijken! En wat betreft dat witte pakje, op foto’s valt dat niet zo op hoor :lol:
Marjan: Als je dit leest: ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat, en hoe het in het ziekenhuis allemaal gaat. Ik duim nog steeds kei hard voor je, en ik hoop zo dat jullie geduld gauw beloond mag worden! Hele dikke :hug:
Zooo, ben ik weer een beetje bij. Hier gaat alles goed, druk maar wel lekker. Alleen de slapenloze nachten zijn soms best zwaar. Vannacht kwam Niels 3 keer en dan denk ik weleens, een fles zou wel makkelijk zijn… Natuurlijk doen we dat niet, maar de verleiding is er soms echt wel.
Hebben jullie nog tips, voor de nachtelijke voedingen enzo? Niels slaapt nu og bij ons op de kamer, en ik wilde hem eigenlijk naar zijn eigen kamertje doen als hij iets meer doorslaapt, maar nu haal ik hem er sneller uit als hij huilt, dus wat zouden jullie doen…
Afijn, jullie horen het al, lekker moeder-gedub hier, maar ook genieten hoor!
Hierbij weer even een foto, tot gauw weer allemaal!
Liefs Franca
Oh, vergeet ik helemaal te vertellen.
Niels woog bij geboorte 3370 gram en afgelopen vrijdag woog hij al 4040 gram!!!
Goede slagroommelk heb ik he :lol:
Nou, doeiiiiiiiiiiiii
Wat is het hier rustig, Deb kom eens terug :lol:
Hey meiden, hier ben ik…
ben vandag ziek geworden en Matthijs was bij m’n moeder, zodat ik lekker kon slapen als Julia sliep. Tara, wat een mooie foto…
Zo, ik duik nu lekker m’n bedje in, heb Julia net in bed gelegd en mag dus zelf ook weer
Wow, die groeit zeker hard Tara! En wat is 'ie mooi :inlove: :inlove: Hele lieve foto van jullie samen.
Wat betreft de nachtvoedingen, dat is in het begin zeker zwaar. En dan is een fles misschien best verleidelijk. Maar voor een fles zou je helemaal je bed uit moeten om hem warm te maken, dat is ook lastig.
Ik vind het zelf heerlijk om de kids op de kamer te hebben als je 's nachts nog voedt. André ging met negen maanden pas naar boven en Aidan slaapt nu ook nog naast ons, in een wiegje dat je tegen het bed aan kan schuiven. Zo kan ik hem na de voeding, als hij niet meteen inslaapt, nog even aaien over z’n bolletje tot hij wegdoezelt, zonder dat ik zelf uit bed hoef. Het is ook zeker handig om de kunst van het liggend voeden onder de knie te krijgen. Dat vind ik zelf overigens makkelijker gaan als ze iets ouder en groter zijn, dan passen ze beter in de ronding van je arm zeg maar. Op die manier is het voeden iets minder inspannend en kun je zelfs je ogen lekker dichtdoen. Na een tijdje, als je steeds meer aan elkaar gewend bent, gaat het steeds meer automatisch. Ik doezel nu weg terwijl Aidan ligt te drinken en wordt vanzelf wakker als hij klaar is en geboerd en gedraaid moet worden.
Volhouden meid, je doet het hartstikke goed! En hij komt vanzelf wat minder 's nachts, dat scheelt ook. Mijn beste tip: ga op je eigen gevoel af, dat is vaak het juiste. Doe waar je je prettig bij voelt. En probeer overdag zoveel mogelijk te rusten, dan kun je een beetje inhalen wat je 's nachts tekort komt. Sterkte!
Leentje, jammer dat het weer voorbij is, de vierdaagse. Gezellig hoor, lekker BBQ-en! Er is vast een last van je afgevallen nu het grote woord eruit is, hè? Ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor, moet toch gevierd worden
Lekker Plut, laminaat. Het bevalt mij ook prima, veel makkelijker schoon te houden. En als je last hebt van hooikoorts is het zeker een uitkomst.
Het schoolgedoe blijft nog even spannend, in de brief staat duidelijk dat we nog niet zeker zijn van een plaats, maar omdat we in de top tien van de wachtlijst staan, mogen we al wel op de introductieavond komen. Misschien dus wel voor niets. Ze hebben wel gezegd dat iedereen die is uitgenodigd en niet op de introductieavond komt, zijn plaats meteen kwijt is. Dus als er zeven mensen zijn die niet komen, dan zitten wij goed. Het blijft dus afwachten.
Ik lijn trouwens niet volgens een vast dieet, gewoon gezond eten, niet snoepen, veel water drinken en sporten. Dat werkt toch nog het beste voor mij. Als het tenminste goed gaat, want ik heb van die dagen dat ik alleen aan chips, chocolade en ijsjes kan denken…
Deb komt trouwens deze week weer terug, ik mis haar ook heel erg! Ze zal toch nog wel aardig wat bij te lezen hebben
Grrrrrrrr :twisted: , na 13 maanden is het weer zover, de duivels zijn er weer
Ineke, spannend dus nog voor Andre en de school, ik hoop zo dat het goed komt voor jullie.
Plut, :hug: hopelijk kon je een beetje uitzieken vandaag.
Tara, Niels groeit goed zo te zien, lekker hoor, je weet nu tenminste dat hij genoeg binnen krijgt.
Heb de foto’s op je site ook bekenen en wat een lekker mannetje.
Ilse ging naar haar eigenkamer na een week of 5, ik gaf toen nog maar 1 voeding snacht.
Ik had een matras naast haar bedje liggen zodat ik liggend kon voeden. Ik merkte dat ik haar te snel pakte toen ze nog naast me in onze kamer lag. Omdat ik Niels wilde ontlasten pakte ik haar al voordat ze echt begon te huilen.
Eenmaal op haar eigen kamer, met de babyfoon naast me, merkte ik dat ze soms zelf alweer insliep en dat ik haar dus niet hoefde aan te leggen.
Je zou het eens uit kunnen proberen, net wat je zelf prettig vind.
(ik heb nog steeds de babyfoon naast me bed staan trouwens, terwijl ze al maanden niet meer komt snachts.)
Deb, alsnog vanharte (en hoop stiekem dat de duivels niet zijn gekomen)
Ineke en Boefje:
Dankjewel voor jullie tips :thumbup: , ik wil Niels nu nog even op onze slaapkamer houden, maar zoals boefje al zei, ik pak Niels dan ook snel op zodat Lambert kan doorslapen. Mocht ik nu echt merken dat er geen ritme in komt de komende 2 weken, dan ga ik hem ook lekker in zijn eigen bedje leggen. En Ineke, ik zal hem strakjes eens proberen liggend aan te leggen, nu doe ik dat nog zittend en dat is inderdaad inspannender snachts.
Allebei bedankt voor jullie tips meiden, echt fijn! :-*
Plut: Veel beterschap meid, ik hoop dat je je gauw wat beter voelt :hug:
Zo, en nu duik ik mn bedje in!
Dikke knuf
Hallo allemaal!!
Leentje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geweldig!
Ideaal hoor Franca, liggend de baby voeden, ik vond het tenminste altijd heel knus. Wel viel ik altijd heel snel in slaap met André nog naast me, je wordt zo lekker loom van borstvoeding geven. Nu alweer zin in :inlove:
Vervelend hè Boefje, die duivels… ben je weer met de pil begonnen?
Prachtige foto’s van jullie mannetjes Ineke!! Ze lijken erg op elkaar en wat een mooie koppies!
Hopelijk komt het helemaal goed met André zijn nieuwe school!
Beterschap Judith!!
Dus jullie willen weten welk geslacht jullie beeb krijgt?? Leuk hoor!!
Voor ons weer een verassing, ik kan het toch niet voor me houden en hubbie wil niet dat iedereen het weet vantevoren. Maar die spanning over wat het wordt is ook heerlijk!
Sophia fijne vakantie!!
Marjan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wanneer ben je er weer Debke? Hopelijk ook zwanger terug :mrgreen: :thumbup:
Met mij gaat het super! Nog steeds wel snel moe, maar we hebben nu heerlijk 4 weekjes vakantie!
Afgelopen dagen zijn we bij mijn ouders geweest in Gieterveen op vakantie, was heel gezellig. Vanmiddag gaan we naar een braderie in Appelscha. Hopelijk knapt het weer later deze week op!
André kletst ons de oren van het hoofd, heerlijk :inlove: Hij zit nu met z’n vader voor de teletubbies, geweldig vindt ie dat.
Ook balonnen zijn helemaal geweldig. Genieten hier dus! :-* Mirjam
Nee Famke, geen pil hier, ik geef nog steeds BV.
waarschijnlijk ga ik na de BV een spiraal laten plaatsen en dan over een paar jaar moet Niels maar onder het mes (als hij er dan wel klaar voor is )
Geniet maar lekker van je vakantie
xxxx
Hier nog steeds flink ziek… keelontsteking en flink ook. Ben vandaag bij de ha. geweest, maar de ab die je mag bij keelontsteking, mag ik niet hebben voor de baby. Er zit niets anders op dan te overleven op paracetamol…
De hulptroepen zijn ingeschakeld, want ik heb hoog koorts en kan zelf niet zo goed voor de kids zorgen… een heel gedoe al met al
Plut, :hug: :hug:
Rustig aan en goed uitzieken hoor, laat de hulptroepen maar even het werk doen.
Leentje, jij ook :hug:
xxx
Hoi,
Ik lees nog wel mee hoor, maar vaak geen puf om te reageren, ik schrijf in zoveel topics mee, dat er veel te veel tijd in gaat zitten anders en die tijd kan ik nu goed gebruiken (er moet namelijk nog vanalles gebeuren) ik blijf alleen zoooooooooo moe en volgens de HA zit er weinig anders op dan eraan toe te geven, bloeddruk, ijzer en schildklier waren allemaal ok, dus het hoort er gewoon bij volgens haar, ik baal er wel van want ik moet vanalles doen en ik ben gewoon niet voorruit te branden :?
Plut: Beterschap :hug: :hug:
Tara: Wat is Niels toch een mooi manneke en fijn om te lezen dat de BV goed gaat :thumbup:
Ineke: Leuke vergelijking die twee foto’s allebei hetzelfde pakkie en schaapje :inlove: :inlove:
Boefje: Balen van je :twisted: :evil: :twisted: maar in ieder geval is je cyclus weer terug, das ook wel fijn dan alle onzekerheid ( al moet ik zeggen dat ik er na 9 maanden ook niet echt blij mee was dat ze kwamen, daarom hebben we ze maar weer weggestuurd :mrgreen: )
Marjan: Hoe is het nu met je? Ik denk nog steeds veel aan je, maar omdat ik nu 2 banners heb moest ik de tekst verwijderen van de modies :roll:
Deb: En hoe is het op je vakantieadres of ben je alweer terug??
Leentje: Zeker heerlijk om naar te kijken :inlove: :inlove: ik vind het trouwens super testen 2 voor 4,98 lekker goedkoop en erg goed :thumbup:
Hier mijn testen, de bovenste is van 6 dagen voor NOD :shock: en de onderste 2 dagen NA NOD :mrgreen:
O ja hier Jayden in zijn nieuwe bed van de Ikea :inlove: :inlove:
Helaas… nog steeds ziek. Zit te wachten tot de paracetamol weer begint te werken en duik dan meteen m’n bedje weer in.
Mooie foto’s van Jayden (en zijn nieuwe bedje :lol: ) :inlove:
Jayden :inlove:
Leuk bed!