xxxx
Hi meiden!
Even een snelle groet vanuit het heerlijk warme zuiden van Frankrijk! Heb een hele trage en onbetrouwbare verbinding te pakken, dus meer dan dit wordt het even niet…
Tot heeeeel snel weer en ik mis jullie!
Leentje, ik heb je pb gehad, maar kom er later even uitgebreid op terug hoor!
Dikke kus Deb
Hihi, die Deb, die kan niet zonder kok :mrgreen:
Plut, wat leuk dat je de kleine uk nu voelt.
Leentje, begint Amber de zandbak al leuk te vinden?
Hier alles goed, ga Thijs straks naar schoonma brengen voor een nachtje want wij hebben een verjaardag vanavond en dan kunnen we Ilse gewoon meenemen, die slaapt toch overal.
Druk bezig met de tuin, we zijn de klimop aan het weghalen, wat een werk want het zit over de gehele schutting maar we schieten al op.
Tevens kan ik een speeltoren(zo’n houten geval met glijbaan) overnemen van iemand dus daar moeten we ook een plekje voor gaan vinden in de tuin. Wel leuk voor Thijs, kan hij lekker klimmen in de tuin.
xxxx
Deb, wat gezellig dat je even langs komt waaien! Geniet nog maar lekker van je vakantie, we zien je wel weer verschijnen :lol: :lol:
Leentje en Miranda, heerlijk hoor, de tuin op orde maken. (Tenminste, dat lijkt mij heerlijk, heb er weinig ervaring mee met mijn balkonnetje, hihi)
Ik heb weer een lamlendige dag achter de rug. Ben van bed naar de bank en weer terug verhuist met af en toe wat zorgmomenten voor de kids tussendoor. Erg ongezellig, maar goed, straks komt er wel weer een heel mooi beebje voor in de plaats, dat mag ook wel wat moeite kosten hè!
Hoi meiden!
Judith, ik heb je column gelezen, erg mooi weer! Druk zal het worden, maar ik weet zeker dat je je daar ook wel weer mee redt!
Wat fijn dat je je kleintje nu kan voelen. Heerlijk of niet?
Goed dat je je lichaam voldoende rust geeft.
Franca, wat een mooi mannetje is Niels toch :inlove: . Fijn dat de bv lekker loopt! En wat heerlijk dat het goed gaat met je bekken!!!
Miranda, dat klinkt leuk, jullie weekend! Heerlijk, jullie even tijd voor elkaar en de kids hadden het naar hun zin bij opa en oma.
Leentje, wat grappig dat Amber het zand maar niks vindt . Jesse gaat er juist vol met zijn handen in graaien. Ach, het zal vast wel komen, de meeste kids vinden de zandbak op den duur super.
Hoe waren de 4-daagse-feesten?
He Debke, leuk dat je even aan komt waaien! We missen jou hier ook hoor! Geniet maar lekker verder.
Hier zijn we druk bezig met spullen inpakken. We gaan morgen op vakantie naar Zeewolde, voor 2 weken. Hopelijk valt het weer een beetje mee!
Met mijn oom gaat het al iets beter. Helaas heeft hij dinsdag nog wel een klein infarct gehad, maar dat was volgens de artsen domme pech. Hij was veel helderder toen hij weer bij kwam na de 2e operatie. Nu afwachten wanneer hij kan gaan revalideren.
Nou meiden, fijne weken en tot over 2 weekjes!
Groetjes Petra
Petra, heel veel plezier de komende twee weken! Lekker genieten en weer uitgerust terukomen hoor :-*
't Is inderdaad heerlijk om de baby te voelen, ik geniet er ook echt van en droom er regelmatig bij weg… Over drie weekjes hebben we de 20-weken echo, dan weten we wat het is, spannend!!!
Verder gaat het hier prima, vandaag zijn m’n neefje en nichtje er weer, is altijd heel gezellig, maar het zal wel een druk dagje worden denk ik. Weinig tijd voor Kok denk ik…
Oh ja, ik heb een nieuwe weblog aangemaakt. Ik heb besloten om wat meer anoniem regelmatig logs te gaan plaatsen en te zien of dat aanslaat. Ik wil het wat anoniemer doen, zodat niet iedereen uit mijn directe omgeving meeleest en ik dus wat ‘vrijer’ kan schrijven als jullie begrijpen wat ik bedoel. Onze eigen log houd ik ook aan, maar echt meer met nieuws over de kinderen. Als jullie het adres van de nieuwe log willen, kunnen jullie pb’en…
Miranda, hoe is het met jou meis?
xxx
Mooooooiiii Leentje!!!
Wat fijn dat je nu niet meer je mond hoeft te houden, lijkt me toch lastig.
En wij kunnen ook wat opener zijn, dus bij deze;
Hoe voel je je? Hoe is het met de misselijkheid?
Vind het toch zo super voor jullie, een brusje voor Amber :inlove: :inlove: !!
Judith, ik snap wat je bedoeld met ‘vrijer kunnen schrijven’. Ik ben hier ook niet zo open en vertel niet veel over prive dingen.
Op ons eigen forum van de augustus-mama’s schrijf ik veel meer.
Je mag me wel het adres van je nieuwe log pb-en, leuk!
Wat leuk dat je over 3 weken al weet of Matthijs en Julia een broertje of een zusje krijgen. Ik bedoel het niet raar, als het maar gezond is natuurlijk, maar heb je een voorkeur?
Leentje, wat leuk dat we er nu over mogen praten!!! 't Is echt geweldig nieuws :-* En inderdaad, hoe voel je je???
't Blijft inderdaad altijd een beetje zoeken wat je wel en niet zegt, Petra. Op zich ben ik hier op het forum vrij open, maar zeker als ik een blog schrijf, wil ik soms weleens lekker kunnen schrijven over dingen die me opvallen zonder mensen voor het hoofd te stoten. Dat is nooit mijn bedoeling, maar ik weet hoe makkelijk dingen soms verkeerd worden opgevat. En wat meer in het anonieme te schrijven, is dat risico gewoon kleiner…
Helemaal niet raar hoor, om te vragen of ik een voorkeur heb. Op de één of andere manier neig ik toch altijd een beetje naar het gevoel dat meisjes zo leuk zijn. Maar tegelijkertijd weet ik, sinds Matthijs er is, hoe leuk een knul is! Dus, een lichte voorkeur voor een meisje, maar als ik het rationeel bekijk helemaal geen voorkeur, hihi!
Trouwens, Ineke, jou heb ik ook alweer een tijdje niet ‘gezien’. Hoe is het met je knullen? (En met jou natuurlijk…)
Leentje, mooie banner :thumbup:
Alles goed met je?
Wat veel zwangeren hier weer, leuk hoor dat het stokje toch steeds doorgegeven wordt. Nu alleen marjan nog en dan zijn we pas echt compleet.
Marjan, we leven nog steeds erg met je mee en ik hoop dat alles goed met je is.
Plut, ik wil ook wel je nieuwe blog hebben hoor. Je schrijft zo leuk.
Spannend dat de 20weken echo al zo dichtbij komt, wat gaat het dan snel he.
Ik schrijf hier ook niet alles op, je weet niet of er bekenden meelezen dus ik gooi echt niet alle prive zaken hier op het forum al lijkt het me soms wel makkelijk als je met een dilemma zit en je wat info wilt hebben.
Sophia, lekker bijna op vakantie, geniet ervan.
Hier alles goed, de kleine meid ligt weer lekker te slapen dus ik ben even lekker “vrij”.
Moet eigenlijk leren maar kan me er niet toe zetten dus duik ik lekker zo op de bank met mijn boek.
@boefje wrote:
Wat veel zwangeren hier weer, leuk hoor dat het stokje toch steeds doorgegeven wordt. Nu alleen marjan nog en dan zijn we pas echt compleet.
Marjan, we leven nog steeds erg met je mee en ik hoop dat alles goed met je is.![]()
Inderdaad boefje, mooi gezegd :thumbup:
Plut, leuke blog trouwens die laatste
:inlove:
Ach, wat een mooie kijkers heeft ze toch :inlove:
Herkenbaar Miranda? Dat vind ik altijd het fijne aan dit soort dingen opschrijven; er zijn mensen die het herkennen, dan voel ik me niet meer zo alleen, haha!
Zeer herkenbaar…
zo blijf ik veels te lang op kok hangen ipv iets te doen in huis :roll:
Awwwww, wat is ze toch lief Boefje… zucht…
Plut, wat heerlijk dat je de kleine nu kan voelen! Dat maakt het meteen weer wat echter, en misschien ook wel iets om aan vast te houden op de momenten dat het je echt even allemaal teveel wordt. Want ik vind het knap hoor, twee kleintjes en ook nog zwanger met alle vermoeidheid daarvan. En ook op de dagen dat je niets doet in het huishouden en zoveel mogelijk lekker op de bank ligt, dan lever je nog steeds een topprestatie, want jezelf rust gunnen is zorgen voor de baby in je buik. En je hebt nu dus eigenlijk drie kindjes om voor te zorgen, die allemaal iets anders van je nodig hebben. Soms is dat even spelen, soms is dat voeden of in bed stoppen en soms is dat even uitpuffen. En je doet het toch maar mooi :thumbup:
Ben benieuwd naar je blog! Naast je column lees ik ook je andere blog weleens (vooral in de tijd dat Julia er bijna aankwam) en je schrijft echt heel leuk en herkenbaar. Ik heb gelukkig niet zoveel last van meelezers, want de meeste mensen die mij nu kennen spreken geen nederlands Ik plaats alleen geen foto’s meer op internationale websites, want hier in de VS zit dus in ieder geval één gek die daar niet mee om kan gaan.
Enneh, als je de echo hebt gehad, kom je ons dan weer verklappen wat het wordt? Heb je zelf al enig idee?
Leentje, wat fijn dat het in de openbaarheid mag, kan ik je nog eens openlijk feliciteren! :-* Geniet er lekker van, het is jullie gegund.
En Sas dus een tweeling, wow! Dat is ook even schrikken lijkt me! En daarna dubbel zoveel genieten natuurlijk, want het is wel heel bijzonder. Van harte hoor, dat levert vast hele mooie buikfoto’s op straks!
Hier gaat het allemaal z’n gangetje, aan Aidan heb ik eigenlijk geen kind, aan André des te meer. Dus ik zal vast wel blij zijn als de school begint. Op 5 augustus is de introductieavond en dan zijn kinderen niet welkom. Lekker handig… Een oppas heb ik niet, dus ik vrees dat Alex dan maar buiten moet wachten met de kids terwijl ik naar binnen ga. Ook raar trouwens, het is toch ook belangrijk dat het kind even een kijkje mag nemen in zijn toekomstige school? Misschien is daar later nog gelegenheid voor, ik hoop het.
Verder ben ik nog steeds mijn best aan het doen om af te vallen, dus ik ben op het moment even iets actiever op het afvalforum dan hier. Maar ik lees wel elke dag en ben in gedachten dus steeds bij jullie
En inderdaad in het bijzonder bij Marjan. Meid, als je dit leest: :-* We horen graag weer van je!
Alex vindt dat ik ermee op moet houden, maar ik blijf het toch leuk vinden om af en toe even een plaatje “ter vergelijking” te schieten:
Hihi, zowel het pakje als het schaap waren ooit witter, dat is wel duidelijk!
Ineke, wat lief en wat lijken ze op elkaar :inlove:
hihi Miranda, erg hè… ik probeer het altijd maar goed te praten met de gedachte dat ontspanning óók belangrijk is…
Ineke, wat heb je dat lief gezegd… ik denk dat ik dat stukje maar uitprint en ergens ophang, want ik vind het zelf soms best lastig om rust te nemen. Op de één of andere manier heb ik dan altijd het gevoel dat ik tekort schiet in het huishouden (in m’n hoofd zou ik de hele dag met een poetsdoek moeten lopen, terwijl ik eigenlijk ook wel weet dat dat echt niet hoeft…)
Hier trouwens hetzelfde: aan Julia heb ik geen kind, aan Matthijs soms des te meer! Ik vind het dan soms ook best lastig om dan niet in een vicieuze cirkel te komen dat ik hem haast alleen nog maar negatieve aandacht geef… Momenteel zoek ik steeds maar naar humor en afleiding, werkt best goed moet ik zeggen! Inderdaad gek dat André niet mee naar binnen mag… hier op beide scholen waar we waren kijken wel. (Alhoewel de één er echt op berekend was met puzzels en even mogen spelen in de kleuterklas en de ander totaal geen aandacht aan hem schonk). Misschien dat er nog een speciaal soort introductiedag is voor de kinderen? Betekent dit trouwens dat de wachtlijst toch is opgelost?
Lukt het afvallen een beetje? Ik vind het knap hoor, heb eerlijk gezegd nog nooit actief m’n best gedaan om af te vallen en weet ook niet of ik er de discipline voor zou hebben. Volg je een speciaal dieet of ga je voor gezond en met mate eten?
En wat lijken de broertjes veel op elkaar zeg! En toch ook wel weer allebei een heel eigen koppie! Zo leuk om te zien :inlove:
Hier gaat het verder goed. We hebben gisteren laminaat gehaald voor onze slaapkamer en het halletje boven. De rest van de kamers hadden we al eens gedaan, maar inmiddels is de vloerbedekking op onze kamer zo slecht dat het écht niet meer kan. Ik zal er wel blij mee zijn, want vind laminaat sowieso een stuk praktischer dan vloerbedekking. En zeker als ik straks weer last krijg van hooikoorts. Tijdens de zwangerschap en een aantal maanden erna heb ik daar nooit last van (schijnt door de hormonen te kunnen komen), maar als ik weer ‘ontzwangerd’ ben, ben ik weer flink aan de beurt. En dan is slapen in een kamer met vloerbedekking niet echt prettig. Matthijs vond het wel jammer trouwens, dat we voor laminaat hadden gekozen, die dacht dat hij op zijn kamertje ook van die ‘kriebelige’ vloerbedekking zou krijgen :lol: :lol: