Plut, fijn dat alles goed was bij de vk, lekker naar het hartje geluisterd?
Vervelend van je rug, ik weet wat het is je bovenrug want ik loop er ook al ruim een week mee.
Ja, raar iedee he, de oudste naar de grote school toe. Wij hebben ook al een school voor Thijs, vlak bij ons huis. Telkens als ik er langs loop en ik zag die 4e jarige buiten spelen…nog 9 maanden en dan Thijs ook daarbij.
Wat een mooie foto’s van Matthijs en Julia.
Tara, mooie kleur blauw in dat kamertje zeg.
En lekker veel spammen hier hoor :lol:
O, wat leuk, al die foto’s!!
Judith, prachtige kids heb je! Fijn dat alles goed was bij de vk.
Balen van je rug, hopelijk helpen de oefeningen een beetje.
Kan me voorstellen dat het een raar idee is dat Matthijs straks elke dag naar school is. Wat een rare reactie van die directeur trouwens, niet echt uitnodigend om je kind dan naar die school te doen!
Franca, wat een lief knulletje is Niels toch! En wat een super mooi kamertje!! Idd, een hele mooie kleur blauw.
Fijn dat het zo goed gaat. En ach ja, dat plassen zal nog wel vaker gebeuren, maar over zichzelf heen is wel zielig.
Miranda, jij ook al last van je rug, vervelend! Hoe gaat het nou met het slapen 's avonds, met Thijs? Nog steeds elke keer beneden?
Gezellig, met z’n allen naar sprookjeswonderland!
Leentje, ik had op je site al gereageerd op de prachtige foto’s van jullie vakantie. Fijn dat het zo leuk was! Hoe is het met Amber? Probeert ze al om zelf te lopen?
Ineke, volgens mij zag ik laatst weer een prachtfoto van Aiden :inlove: !!
Hoe is het nu met je? Loopt de bv nog steeds goed?
Julia, Mirjam, hoe is het met jullie? Groeien jullie buiken al mooi?
Hier gaat alles z’n gangetje. Helaas wat minder goed nieuws over mijn oom. Hij heeft maandag een zwaar hartinfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Ze hebben hem een tijd in slaap gehouden, sinds gisteravond is de slaapmedicatie eraf en nu komt er af en toe reactie dmv het bewegen van zijn armen en hoofd.
Helaas is het nog steeds kritiek, ze zijn 3 kwartier bezig geweest met reanimeren, vervolgens hebben ze hem gedotterd en tijdens het dotteren moesten ze hem weer stroomschokken geven. Allemaal erg nadelig, dus het is maar afwachten hoe hij hier uit gaat komen…
Hij is nog heel jong, bijna 42, is getrouwd en heeft 2 kids van 10 en 7. We hebben altijd een erg goede band met hen gehad en mijn zusje en ik zijn naar ze toe gegaan terwijl ze hem aan het reanimeren waren thuis. Wat een verschrikkelijk gezicht…
Daarna de hond uitgelaten en de familie geinformeerd.
Gelukkig waren de kids al bij mij thuis toen dit allemaal gebeurde.
Sorry, beetje warrig verhaal volgens mij…
Hè bah, wat naar allemaal Sophia. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat het allemaal mee mag vallen. Dikke knuffel voor jou. :hug: :-*
Goed zo Franca, de eerste dag alleen goed doorgekomen! Ik had ook niet anders verwacht hoor Wat een mooie foto’s en wat een mooi mannetje :inlove: Leuk kamertje ook! Hoe gaat het nu met de borstvoeding? Zijn de kloven alweer weggetrokken?
Aidan heeft hier de eerste twee weken geloof ik wel zes keer over zichzelf heen geplast. De eerste keer zat André ernaast en die rolde bijna van het bed van het lachen. Daarna wilde hij steeds Aidan’s luier uittrekken om te zien of hij het nog een keer deed :lol:
Ach, jongetjes doen dat af en toe. Hij zal jou of Lambert ook nog wel een keer te grazen nemen. :mrgreen:
O ja, hoe is het met je schoonzusje? Hun bezoek is uiteindelijk precies goed gevallen, toch?
Wow Plut, wat wordt je meisje groot! En wat is ze schattig, echt een mooi poppetje :inlove:
Jammer dat de tweede school een beetje tegenviel, maar zo is de keus natuurlijk wel lekker eenvoudig! Inderdaad een raar idee, ik moet er over een maand aan geloven. tenminste, als het nog doorgaat… Toen ik André inschreef zeiden ze dat hij nummer 7 was op een lijst van 50 plaatsen voor kinderen die niet ook al op het kinderdagverblijf van dezelfde school zaten. En dat ik er dus vanuit mocht gaan dat hij geplaatst ging worden. Nu heb ik vorige week gebeld omdat ik nu toch wel wat info verwacht over wanneer het precies begint en zo, en nu blijkt hij nummer 7 op een wachtlijst te zijn. :think: Hij mag dan wel op de oriëntatiedag komen, maar er moeten dus 7 kinderen uiteindelijk ergens anders heengaan voordat er plaats voor hem is. En ze kunnen (mogen) me niet vertellen hoe groot die kans is. Beetje vaag allemaal, ik ben bang dat hij dus straks nog een jaar thuiszit. Want alle andere scholen zitten nu echt vol, ik wou dat ze me maar wat beter hadden ingelicht in maart. Eerst maar eens wachten op de uitnodiging voor de oriëntatiedag.
Boefje, ik heb je meisje even bewonderd hoor, ze is mooi! :inlove: Prachtige ogen, maar dat hoor je natuurlijk geregeld. En ze lijkt echt sprekend op je, lief hoor
Lukt het nog met studeren?
Hier gaat het lekker, BV is nu precies afgestemd op Aidan’s behoefte, ik heb 's morgens veel en in de loop van de dag wat minder, waardoor het lekken ook een stuk minder is geworden, heel prettig. Hij eet nu nog één keer 's avonds laat en dan tussen 5 en 6 's morgens weer (en slaapt dan meteen verder) dus ik heb best een lekkere nachtrust.
Hey meiden!
Pfff, eindelijk lukt het me om me ertoe te zetten om meer te doen dan alleen maar bankhangen. De vermoeidheid is weer helemaal terug :? jammer, maar weinig aan te doen, dus ik houd me maar weer rustig…
Vanmorgen wel kleine cakejes gebakken met Matthijs, maar de troep tot na de lunch en mijn kleine siësta laten staan… ik kon me er maar niet toe zetten om het op te ruimen, erg hè? 't Is ook best een drukke week deze week, Jonathan was er twee avonden niet met eten, ik heb een avondje administratie voor de verkeersschool van m’n ouders zitten doen en vanavond is Jonathan er weer niet… Tja, dat merk ik dus wel!
Ineke, wat een gedoe met die school. Vervelend dat ze dat niet eerder gezegd hebben, hopelijk valt het toch nog mee… En wat lekker dat het zo goed gaat met de bv. Liep het bij André ook zo lekker?
Petra, wat een naar nieuws meis… ik kan me voorstellen dat dat erg heftig voor je is. Hoe gaat het nu met je oom?
Nou meiden, ik hoor Julia kletsen in d’r bedje, ik ga zo maar eens eventjes bij d’r kijken!
Ik vond ze zo schattig vandaag, dat wilde ik jullie niet onthouden :mrgreen: :mrgreen:
Dames hier alles ok, maar de laatste paar dagen een beetje druk en de vermoeidheid is weer terug :twisted: :twisted: ik kom snel weer meekletsen hoor !!
Plut: :inlove: :inlove: wat lijken ze op elkaar zeg !!! :o
Tot gauw :-*
Ik weet niet of (een van) jullie nog meelezen bij maart/april stoppers, maar ik wil het ook even hier vertellen.
Ik ben zwanger van een tweeling! :shock: :dance:
Wauw Saskia!!!
Zo heb jij in één klap straks ook drie kindjes, hihi!
't Lijkt me heel gek als je dat ineens zo ziet, maar tegelijkertijd ook heel bijzonder, gefeliciteerd meis :-
Juul, jij ook weer moe? Rustig aan doen dan maar meis :-
xxx
Sassie :shock: :shock: :shock: !!! Zo, dat verwacht je dan toch ook niet als je denkt dat je graag een 2e wilt. Straks 3 kleintje onder de 1,5 jaar dus. Gefeliciteerd natuurlijk, want het is ook superleuk, een tweeling!
Ben je de eerste schrik al weer te boven?
xxxxxx
Zo, huiswerk af dus ik mag lekker kok-ken
Snij net in mijn vinger, auw, gelukkig is het bloeden nu gestopt en heeft Niels pleisters voor me gehaald.
Ilse gaat morgen voor het eerst logeren!!
We hebben morgen een trouwreceptie in Den Haag dus de kids zouden voor een paar uur naar mijn ouders gaan.
Toen kwam het plan om na de receptie een filmpje te pakken op de terugweg dus gevraagd of Thijs mocht bllijven slapen dan zouden we alleen Ilse ophalen.
Maar gisteren besloten om een hotel te boeken in Den Haag en dus een nachtje weg te blijven. Heb er zin in.
Geef een paar voedingen uit de vriezer mee aan ouders en stop de kolf in de koffer, geen probleem lijkt mij.
Zondag dus hopelijk uitslapen
Leentje, lekker aan het genieten van Amber en de rust vandaag?
Sassie, :shock: twee babies op komst.
Zo heb je er 1, en straks heb je er drie.
Lijkt me wel even slikken maar wel leuk toch.
Juul en plut, :hug: hopelijk kunnen jullie nog een tukje doen af en toe.
Ilse alweer 4 maanden vandaag, dus ook al 4 maanden bv, nog maar 2 te gaan (gelukkig :shifty: )
Miranda, wat heerlijk zeg! Samen weg! Ik ben meteen een beetje jaloers… :lol: :lol: Wij gaan hopelijk zaterdag samen eten als we het rond krijgen met de oppas… heerlijk!
M’n rug is trouwens helemaal over ineens! Ik denk dat er iets klem heeft gezeten ofzo :think:
De vermoeidheid blijft wel, maar goed, ik vind het echt schelen dat ik even niet hoef te werken. Daardoor kan ik lekker zelf m’n tijd indelen en rustig aan doen wanneer dat nodig is. Slapen gaat overdag natuurlijk niet met Matthijs (alleen als hij naar de psz is doe ik een hazeslaapje), maar ik ga altijd wel een uurtje of twee rustig liggen. Dat helpt altijd wel wat…
Leentje, wordt er niet meer gewerkt dan tijdens de 4-daagse of vinden jullie het dan gewoon leuk om erbij te zijn?
Ik kom jullie eventjes een heel fijn weekend wensen!
Mijn nieuwe column staat trouwens online :dance: :dance:
xxxxx
Hoi hoi
Leentje: Gezellig altijd he die vierdaagse, mijn zus woont in beuningen en zodoende heb ik al meerdere vierdaagsefeesten meegemaakt. Ik snap wel dat het met verkeer enzo allemaal wat moeizamer gaat, maar ik vind de sfeer altijd zo gezellig!
Boefje: Hebben jullie lekker genoten? Of was je stiekem toch nog steeds bij jullie twee kleintjes… In september gaat onze Niels voor het eerst uit logeren, en stiekem wil ik dat nu nog helemaal niet hihi. Maar op een gegeven moment is het ook weer heel lekker denk ik, om zelf eens wat te doen zonder kids.
Judith: Ook ik heb je collum gelezen, heb daar al een reactie geplaatst.
Ik vind dat je zo lekker menselijk schrijft, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ineke: Hoe gaat ie daar? Mis je Deb ook een beetje? Het is hier wel rustig nu he, haha! Ben benieuwd wanneer je wat meer weet over school… ik ga hier hard voor je duimen dat alles toch op zn pootjes terecht komt.
Julia: Hoe gaat het nu met jou, heb je nog veel last van je bekken? En voel je je goed verder of ben je nog veel moe? Enne, wanneer krijgen we weer een buikfoto
Hier zijn we lekker aan het genieten van de kleine man. De bv gaat echt goed nu, al voed ik nog wel steeds met tepelhoedjes, maar dat bevalt prima en zo is het voor mij ook goed te doen, dus ik hou dit nog even zo.
Verder is het erg druk met kraambezoek, en als je dan even een paar uurtjes rust hebt, dan heb ik dat ook nog echt even nodig. Mijn schoonzusje is gisteren weer voor het laatst geweest, morgen vliegt ze weer naar Denver, maar gelukkig zien we haar alweer over twee maandjes.
Met mijn bekken gaat het super goed. Afgelopen woensdag ben ik door de fysio behandeld, door met een naald de spieren aan te "prikken"en daardoor is de verkramping nu echt weg, en ben ik al weer lekker een beetje op de been. Tuurlijk heb ik door de hechtingen nog wel wat pijn, maar het is heerlijk om langzaam aan weer een beetje de oude te worden. Nou, ik ga nog even rondsurfen voordat onze Niels wakker is, hierbij nog even een foto van de kleine man, kunnen jullie zien dat hij heerlijk kan relaxen
Liefs Franca
Nou, wat een heerlijk weekend heb ik gehad zeg :thumbup:
Zaterdag na de receptie ons hotel opgezocht en snel omkleden om lekker uit eten te gaan. We zaten in het centrum dus tegenover het binnenhof een restaurant gevonden en heerlijk gegeten en gedronken. Daarna nog een filmpje gepakt en pas tegen middennacht bij het hotel terug. Normaal gesproken liggen we dan al te slapen, ook op zaterdagavond.
Vanmorgen had Niels uitgeslapen tot 09.30 en ik (helaas) tot 07.15 want mijn (.)(.) stonden op springen. Dus snel wat kolven en daarna ook tot 09.30 liggen wegdoezelen.
Na uitchecken naar scheveningen gereden en daar bij een leuk strandtentje gebrunched. Toen nog even wat gewandeld en via het ziekenhuis in amsterdan (vriendin van schoonpa ligt daar) de kids weer opgehaald.
Het was dus een topper en ik vind den haag erg leuk voor een weekend weg.
Franca, toen Thijs voor het eerst ging logeren vond ik het echt heel erg (maar had gelukkig wel genoten die avond van Coldplay). Nu met Ilse ging het heel makkelijk. Tja, ze waren bij mijn ouders en daar heb ik gewoon een goed gevoel bij.
Het is lekker voor je relatie om af en toe met zijn tweeen te zijn vind ik.
Even niet alleen papa en mama maar gewoon Niels en Miranda.
Wat een leuke foto van Niels trouwens.
Plut, leuke column weer :thumbup:
Goedemorgen meiden!
Wat een geweldige foto van Niels, Franca! Inderdaad helemaal relaxed :inlove: :inlove: Fijn dat het goed gaat met de bv en dat jij het goed vol te houden vindt. Dat is het belangrijkste hè! :-*
Miranda, heerlijk hoor, samen er eventjes tussenuit! Wij waren zaterdag samen wezen eten, ook lekker! Ik kan echt genieten van wat tijd met z’n tweetjes. Inderdaad weer eventjes gewoon Jonathan en Judith en niet alleen maar papa en mama…
Leentje, het verkeer! Ja, logisch natuurlijk dat dat niet helemaal lekker gaat in die tijd. En inderdaad, 't is ook wel zo leuk om een beetje mee te kunnen feesten :mrgreen:
Ik werd vanmorgen weer supermoe wakker… Jonathan heeft Matthijs naar de psz gebracht, dan werkt ie een kwartiertje langer door vanavond. Heel fijn, want ik had er echt geen puf voor vanmorgen Als Julia zo gaat slapen, duik ik er ook nog eventjes in :lol: :lol:
Oh ja! Vergeet ik het belangrijkste: Sinds een paar dagen weet ik zeker dat ik de kleine voel hoor :dance: :dance:
Goedemorgen, wat een rust hier!!!
Tja, ik heb verder ook niet zoveel te vertellen, behalve dat ik nog steeds lekker moe ben… Ik duik zo maar eens eventjes onder de douche en daarna plof ik lekker op de bank!