Hoi Allemaal
Jeetje wat is het druk zo in het begin! Sorry dat ik zo weinig post hier, maar ik hoop dat weer gauw te doen.
Met onze Niels gaat het heel goed. De bv is nu goed op gang en de rust is dan ook wedergekeerd. Ik voel me nu ook een stuk beter, en mijn bekken staan na 9 mnd eindelijk goed!!! Dus dat is wel heeeeeeel fijn. Vandaag gaan er een paar hechtingen losgemaakt worden en dan kan ik ook weer wat beter zitten, dus langzaam aan begin ik lekker de oude te worden, en ik geniet enorm van ons kleine mannetje!
Debke: Morgen gaan jullie lekker op vakantie. Ga er maar eens heerlijk van genieten en ik wens je een hele fijne vakantie en tot over 3 weken!!
Juul: Ik las dat je last hebt van je bekken maar dat je maar een beperkte vergoeding van de fysio hebt. Ik zou je willen aanraden om toch 1 of 2 bezoeken te doen aan de fysio. Mischien dat je met behulp van oefeningen en evt een band kan voorkomen dat het erger wordt. Ik was nl zelf eigenlijk te laat bij de fysio waardoor het niet meer beter kon gaan.
Veel sterkte in ieder geval! En idd jij bent de volgende die gaat bevallen :lol: , mmm ik denk dat ik bij jullie voor nog een jongetje ga!
En je hebt al een mooie buik zeg, wauw!!
Leentje: Welkom terug! Ik hoop dat je heerlijk genoten hebt van je vakantie en ik ga gauw eens je foto’s bekijken!
Boefje: Fijn dat ze Ilse goed in de gaten houden met haar heupen. En jee, jij hebt al hard gewerkt vandaag zeg! Geniet nu maar lekker van een ontspannen dagje!!!
Famke: Hoe gaat het met jou, voel je je goed? Begint je buik al lekker te groeien?
Plut: Wat lekker dat je weer wat energie terug hebt! Ik hoop dat je nu kan genieten van je zwangerschap en dat je je maar heel goed mag blijven voelen! Wanneer komt er trouwens weer een collum van je?
Marjan: Als je dit leest, ben benieuwd hoe het met je gaat? Hoe was het in het ziekenhuis en gaat het een beetje met je? Dikke :-*
Sophia: Hoe is het met jou? Gaat het lekker met jesse?
Nou, ik ga weer eens de kleine man wat te eten geven!
Allemaal veel liefs en ik hoop gauw weer wat te posten!
Liefs Franca en Niels :inlove:
- Breekt weer even in
Hé Franca, wat héérlijk om te horen dat de rust begint te komen :- ! Heb je nog iets aan de lk gehad? Ik zie je volgende week… kan niet wachten om het kleine manneke te gaan ontmoeten. Rustig aan en lekker laten gaan al die heisa om je kraambed heen.
- Breekt weer uit *
Even snel;
Deb, heel veel plezier op vakantie, geniet er lekker van!!!
Ik duim voor je dat je met een positieve test weer thuis komt!
Deb, ook van mij: een heerlijke vakantie meis!!! Lekker genieten en ontspannen weer terug komen :-
Franca, wat leuk om wat van je te horen! Druk hè, die eerste tijd… Doe maar lekker rustig aan, wij wachten wel :-
Zo, nu ga ik eventjes douchen…
:mrgreen:
Hey meiden,
Wat een rust hier!
Hier een drukke dag gehad. M? neefje en nichtje waren er weer én ik moest nodig wat mailtjes beantwoorden voor de rijschool van mijn ouders (ik help af en toe met de administratie), verder was Matthijs hartstikke moe en daardoor erg baldadig.
't Was gezellig met de kids van m’n broer, maar die van mij deed er van alles aan om de boel in de war te schoppen, 't arme jonkie was ook zó moe… (hij gaat al de hele week niet voor 22:00 slapen, terwijl hij er steeds netjes op tijd in lig, ik denk dat ie wat last heeft van het weer ofzo…). Aan het eind van de dag was ik het helemaal beu en toen bleek boven ook nog eens dat hij een spel (Kolonisten van Catan) van de bovenste plank van de kast had getrokken toen hij eigenlijk voor straf op zijn kamer moest zitten. Alle onderdelen lagen door de hele kast verspreid en ik ben nog steeds een aantal dingen kwijt. Ik was het zó zat dat ik hem z’n pyama heb aangetrokken en in bed heb gelegd, terwijl hij nog niet eens had gegeten. Jonathan vond het sneu en heeft hem uiteindelijk nog brood gebracht, maar verder moest hij wel in zijn kamer blijven. Hij sliep in no-time, zo moe was hij! Ik snap trouwens nog steeds niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, het lijkt er haast op dat hij de planken als trap heeft gebruikt :think:
Nou ja, in ieder geval ben ik blij dat de dag haast voorbij is, maar ik moet nog wel even verder met die administratie, het is weer kwartaalafsluiting… Dus, tot later maar weer!
Ineke, hoe is het eigenlijk bij jou meis?
Oh, goed hoor Plut! Eén en al herkenning hier, mijn boef kan er ook wat van. Achteraf is het dan altijd wel grappig, maar op het moment zelf kan ik wel uit mijn vel springen. Hij doet nog steeds dingen als shampooflessen leeggieten, suikerpot omgooien, drinken inschenken tot het over de rand gaat. Van die dingen waar hij toch eigenlijk nu te groot voor is, en wat mij bergen met (schoonmaak) werk bezorgt.
Dus van hier een dikke knuffel en sterkte gewenst, ik leef met je mee.
Hoe gaat het verder met je? Nog even en de eerste schopjes gaan komen :inlove: :inlove: Het is trouwens wel weer tijd voor Julia spam vind je ook niet? :mrgreen:
Deb, je leest het niet meer, maar ik hoop dat jullie een hele fijne en gezellige vakantie hebben, met mooi weer, veel plezier en een lopende Finn! En dat je maar met een wondertje in je buik terug mag komen…
Tara, wat leuk om van je te horen. Heftige bevalling zeg, blij dat het achter de rug is. Ik hoop dat je hechtingen gauw genezen. Wat een prachtig mooi mannetje is Niels :inlove: :inlove: Om helemaal verliefd op te worden, en dat ben je ook vast en zeker! Mooi hè, dat heb je nou al die tijd bij je gedragen… sniff… Geniet er maar lekker van.
Wat fijn dat je bekken nu weer goed staan! Wat een opluchting moet dat zijn.
Juul, wat is dat voor baby research project? En ja, je bent al bijna aan de beurt om te bevallen :lol: Nee hoor, dat duurt nog wel even. Ben benieuwd hoe groot je buik deze keer wordt!
Leentje, fijn dat je vakantie zo geslaagd was. Ik ga zo even je foto’s bekijken!
Hier gaat alles z’n gangetje. Aidan begint steeds meer in een ritme te komen wat betreft eten en slapen. Het is zo’n lief mannetje, ik kan echt uren naar hem kijken :inlove: Hij begint nu zijn handjes te ontdekken, zo schattig.
Leuk hè, als ze zo gebiologeerd naar die handjes liggen te kijken en een beetje proberen te draaien enzo… Julia vind dat ook nog steeds leuk, ze vind het ook helemaal leuk als ik mijn handen boven haar gezicht houd.
't is Zeker tijd voor Julia-spam. Ik wilde gisteren al proberen wat te plaatsen, maar onze usb-poort heeft weer kuren waardoor de pc af en toe de camera niet herkent :? Heerlijk, dat digitale tijdperk :liar:
Jij herkent dat dus wel, zo’n dwarse peuter thuis… Inderdaad, achteraf is het wel om te lachen, maar op het moment zelf… :silenced: Ik moet er eerlijk bij zeggen dat we het gelukkig ook nog regelmatig erg leuk hebben hoor samen. Hij doet nu van die wijze uitspraken… Van de week stond ik bijvoorbeeld te koken in de keuken en Matthijs hield een heel verhaal. Maar ik luisterde niet zo goed en zei af en toe: “Hmm” en nog meer van dat soort halve termen om hem het idee te geven dat ik tóch luisterde. Zegt ie halverwege: “Ik denk dat je me niet zo goed begrijpt mama.” :lol: :lol: :lol:
Ik heb soms weleens het idee dat ik de kleine beeb al weleens voel, maar ik ben vaak zo druk in de weer dat ik niet echt tijd heb om dan gericht te voelen waar het vandaan komt… Maar zodra ik het zeker weet, kom ik het melden hoor!
Vandaag trouwens een primeur: Julia werd chagerijnig wakker. Dat gebeurt nou nooit!!! Normaal ligt ze altijd vrolijk te kletsen in d’r bedje, maar vanochtend lag ze echt te mopperen en dat is de hele tijd zo doorgegaan… Misschien is ze een beetje verkeerd wakker geworden ofzo, ze ligt alweer in bed, ik ben benieuwd of ze straks weer wat bijgekomen is :lol:
Wat wordt Aidan al wijs hè!! Hij heeft al net zo’n mooie blik in z’n ogen als z’n grote broer :inlove: En volgens mij blijven z’n haren mooi zitten hè! Wat een mooie, schattige bos :inlove:
Ineke, volgens mij lijkt Aiden ook op jou toch?
Wat een lekker ventje ook al. :inlove:
Leuke 4th of july gehad?
Plut, herkenbaar hoor. Hier een peuter die nu elke avond zo’n 10 minuten nadat hij op bed ligt, eruit komt en dan zegt dat ie niet kan slapen :roll:
Hij gaat wel meteen weer naar boven met een van ons want als hij wel beneden mag blijven dan heeftie gewonnen en dat willen we niet.
De uitspraken worden ook steeds wijzer hoor. Gisteravond zat hij boos op de trap en dan roept hij: Laat me maar (en dan mag je niet lachen anders word hij nog bozer)
Hier gisteravond even heerlijk met Niels gefietst. Mijn ouders waren te eten hier en die wilde dus wel even oppassen zodat wij konden fietsen samen. Lekker ruim een uur gefietst en een ijsje gehaald. :drool:
:-* !
Miranda, ook hier moet ie er meteen weer in, maar soms lijkt het weleens of het nauwelijks effect heeft :roll: Gisteren ging het al beter en ik hoop stiekem dat het nog beter gaat nu het niet meer zo benauwd is!
Verder hier een superdruk, maar leuk, weekend gehad! Jonathan ging zaterdagochtend klussen en boodschappen halen terwijl ik in de weer was met het voorbereiden van de kinderdienst gisterochtend. Ik had een verhaal geschreven en daar plaatjes bij gezocht. Was heel leuk geworden, maar wel heel veel werk. Daarna zijn we de stad in gegaan. Jonathan had wat overhemden nodig en ik buikbanden, we zijn allebei geslaagd. Oh, ja, en verder nog een cadautje gekocht voor m’n nichtje en zwager die allebei hun verjaardag vierden gisteren.
Zondag dus de kinderdienst (moesten we om 9 uur al aanwezig zijn, dus wij waren gewoon om 7 uur ons bed uit ), daarna nog even geslapen en daarna naar de verjaardag van zwager en nichtje (heel gezellig). We kwamen om 7 uur 's avonds thuis, dus meteen Matthijs en Julia naar bed gebracht (die wil niet meer slapen ergens anders sinds de reiswieg van de wandelwagen af is en ze dus in het campingbedje moet…) en daarna zelf op de bank geploft om niet veel later m’n bedje op te zoeken.
Vanmorgen ben ik er meteen weer in gedoken toen ik Matthijs bij de psz gebracht had en straks komen m’n neefje en nichtje weer. Ben nu geloof ik wel weer een beetje bijgekomen van al het heen-en-weer geren :lol: :lol:
Zo leuk trouwens, ik kreeg vanmorgen een mailtje van m’n nichtje:
dd dfd fffffffffdfdfdfmGGGGGGYggGGGGGHHGGG
*** wilde je graag een mailtje sturen :-)
(heb haar naam eventjes weggehaald wegens privacy, ik weet niet of broer en schoonzus het zo leuk vinden als ik hun namen noem hier)
Nou meiden, mijn dag is dus pas net begonnen eigenlijk, ik ga nog eventjes wat opruimwerk doen hoor!!!
:-* !
en toen was het alweer dinsdag
Hier ook wel een lekker weekend gehad, zaterdag was Niels met Thijs op pad dus kon ik smorgens leren en smiddags met Ilse naar het tuincentrum geweest, een kruisbessenboom, bramenstruik en frambozenstruik gehaald, lijkt me zo leuk als de kids volgend jaar zelf fruit van de bomen kunnen plukken.
Zondag met het gezin naar het sprookjeswonderland geweest, altijd leuk.
Gisteravond nog kraamvisite gehad, weer leuke kleertjes erbij plus nog een pakje uit Amerika ontvangen van mijn beste vriendinnetje…De kledingkast van Ilse raakt behoorlijk vol. Gelukkig kon ik me gisteren nog inhouden bij de hema want daar hing ook weer een heel rek vol met 50% korting. (alleen een lief roze romper meegenomen)
Vandaag maar weer leren, boodschappen doen, een beetje in huis werken en voor de rest lekker op de bank hangen met een boekje erbij.
Hoi hoi
Ik wilde even laten weten dat ik nog steeds mee lees, dus ik hou jullie echt wel in de gaten
Gisteren is de kraamhulp voor het laatst geweest.
Vandaag zijn we voor het eerst zonder hulp, dus we gaan het nu zelf doen! Stiekem vind ik het nog best eng, maar het gaat vast goed komen.
Helaas hebben mijn bekken nog steeds wat problemen, morgen komt de fysio en hopelijk gaat het dan wat beter. Hij gaat een naald in de spieren zetten zodat de verkrampte spieren gaan onstpannen. Ik hoop dat dit helpt, want dan trekt het niet meer zo aan mijn bekken. En ik wil zo graag eens naar buiten, maar dat is nu nog iets teveel van het goede.
Ineke, ik was helemaal vergeten de vorige keer iets te schrijven naar je :oops: , maar aan de kleine Aiden kun je wel zien dat het goed gaat daar he :D. Hi lijkt idd op jou zeg!
Iedereen een hele dikke knuf en tot binnenkort!
Liefs Franca
vandaag 3 foto’s geplaatst in het sf maart, pagina 8.
plus de site is weer geupdate
Franca, spannend zonder kraam maar het gaat vast en zeker goed komen.
Vervelend dat je bekken nog niet helemaal mee willen werken.
(we kunnen wel merken dat Deb op vakantie is )
En Franca, hoe is je eerste dagje zelf gegaan? Blijft natuurlijk altijd een beetje spannend, maar 't ging vast hartstikke goed :thumbup: Logisch hoor, dat je wat minder meeschrijft, zo’n kleine hummel vraagt hartstikke veel aandacht! Volgens mij was ik hier de eerste weekjes ook nauwelijks te zien…
Miranda, de foto’s zijn :inlove: :inlove:
Ik ben vanmorgen weer naar de vk geweest, alles zag er weer goed uit. Ik begin nu alleen wat last te krijgen van m’n rug, maar dan niet onderin, maar bovenin. Ik moest maar eens wat oefeningen gaan doen, hopelijk wordt het weer wat losser.
Gisteren zijn we wezen kijken naar een basisschool voor Matthijs. Een andere hadden we vorige week al bezocht en daar hadden we meteen een goed gevoel bij. Die van gisteren viel wat tegen; de directeur had nauwelijks oog voor Matthijs (er was niets voor hem om mee te spelen zoals een puzzeltje oid, bij die andere school wel,) en Matthijs werd hoe langer hoe vervelender doordat hij dus niets te doen had. Bij die andere school mocht hij ook nog even bij de kleuterklas spelen, kon hier ook niet. Verder kwam die directeur wat ongeïnspireerd over, hij zat alleen maar te klagen over alles wat fout ging en hoeveel alles wel niet kost. Tja, dacht ik, dat is toch jouw probleem :silenced: Nou goed, onze keuze is dus wel gemaakt! Wel raar hoor, nog een half jaar en dan gaat ie ineens iedere dag naar school :shifty:
Oh, ja, ik heb eindelijk weer eens foto’s verkleind, komen ze:
En de laatste twee:
Hoi hoi
Plut: Wat een mooie foto’s weer zeg!!!
Het eerste dagje alleen ging heel goed, behalve een klein douche-incidentje hihi.
Niels ging met mij mee onder de douche en toen Lambert hem af wilde drogen plaste hij zijn eigen gezichtje onder, agussie. Maar hij gaf er niets om. Dus maar weer gauw met mij onder de douche :lol:
Hier ook even wat Niels-spam :inlove: :inlove: :inlove:
Tot gauw!
Hihi, arme knulletje, zichzelf onderplassen… Dat heeft Matthijs dan weer nooit gedaan. Mij wel… vaak zat :mrgreen: :mrgreen:
Wat een mooi knulletje is ie toch, die van jullie samen is helemaal :inlove: En wat ziet z’n kamertje er mooi uit zeg :thumbup: