juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

En Jayden :inlove: :inlove: :inlove:

Geweldig Juul! Wat een lekker manneke heb je toch!

En je buikfoto’s had ik al bewonderd in het showforum…ben toch zo benieuwd waar die buik nog helemaal heen gaat groeien!

@Debke wrote:

Geweldig Juul! Wat een lekker manneke heb je toch!

En je buikfoto’s had ik al bewonderd in het showforum…ben toch zo benieuwd waar die buik nog helemaal heen gaat groeien!

Ik hoop niet zo groot als bij Jayden, heb nu al erg last van mijn bekken !! :? :cry:

Da’s wel minder…Ben je al bij een fysio geweest? Die hebben vaak erg goeie tips over wat wel en wat juist niet te doen.

Franca kan je vast ook wel wat goeie ideetjes aan de hand doen, maar die is even te druk met genieten denk ik…

Pas goed op jezelf he! Niet te vaak die trap op en af (en anders tree voor tree) en rustig aan in beweging blijven. :hug: :hug: :hug:

@Debke wrote:

Da’s wel minder…Ben je al bij een fysio geweest? Die hebben vaak erg goeie tips over wat wel en wat juist niet te doen.

Franca kan je vast ook wel wat goeie ideetjes aan de hand doen, maar die is even te druk met genieten denk ik…

Pas goed op jezelf he! Niet te vaak die trap op en af (en anders tree voor tree) en rustig aan in beweging blijven. :hug: :hug: :hug:

Ja ik weet het, had het bij Jayden ook, alleen nu is het helaas erger :thumbdown: ik heb nog behandelingen bij de fysio, maar je krijgt maar een bepaald aantal vergoed he, dus die bewaar ik voorlopig voor als het echt niet meer te houden is dadelijk !!!

wow Juul, wat een buik al zeg. :shock:

Vervelend dat je nu al last hebt van je bekken.

Franca, wat een snelle bevalling zeg. Geniet maar lekker van je mannen.

Hier weer een hoofdstuk af en huiswerk ingestuurd dus mag nu met mijn voetjes omhoog in de tuin zitten. 8)

Alleen zo’nlaptop buiten doet me nog niet zo veel want ik kan moeilijk in het scherm kijken met de weerspiegeling, (zit meer naar mezelf en de struiken achter me te kijken en naar ilse naast me natuurlijk)

Ga zo weer mijn boekje pakken, gisteren naar de bieb geweest en kwam met 3 boeken voor mezelf thuis dus zal me niet vervelen de komende weken.

Vrijdas is het alweer een jaar geleden dat ik positief testte, wat is het omgevlogen, hadden jullie dat ook?

Deb, al klaar voor de vakantie? :lol:

Echt wel! Behalve dan dat er nog een berg wasjes gedraaid moeten worden en de spullen nog moeten ingepakt. Maar niks waardoor ik niet morgen al weg zou kunnen hoor! Gaat helemaal goedkomen hier dus! Enne…ja…tijd vliegt! Het is bij mij alweer bijna 2!!! jaar geleden dat ik zwanger raakte van Finn…

Lekker bezig met je studie jij! Volhouden nu he!

Werd net gebeld door het ziekenhuis voor de uitslag van de heupfoto van Ilse:

Er is een lichte afwijking aan de rechterkant geconstateerd maar die valt nog net binnen de norm. Na overleg van de artsen is besloten om haar wel in de gaten te houden dus mag ik op 1 september opnieuw een foto laten maken van haar heup om te zien of de afwijking nog binnen de norm ligt of niet. Dus over twee maanden weten we meer. Voor alsnog dus niets aan de hand.

Nou…lijkt me een goeie zaak dat ze het zo doen Miranda! :thumbup:

@boefje wrote:

Werd net gebeld door het ziekenhuis voor de uitslag van de heupfoto van Ilse:

Er is een lichte afwijking aan de rechterkant geconstateerd maar die valt nog net binnen de norm. Na overleg van de artsen is besloten om haar wel in de gaten te houden dus mag ik op 1 september opnieuw een foto laten maken van haar heup om te zien of de afwijking nog binnen de norm ligt of niet. Dus over twee maanden weten we meer. Voor alsnog dus niets aan de hand.

Gelukkig is het niks ernstigs en houden ze het voorlopig in de gaten !! :thumbup:

Ga ff eten, mijn moeder heeft spaanse soep gemaakt :drool: :drool:

Klinkt lekker Juul! Wat zit daar allemaal in???

Hier heel saai boontjes, aardappelen en een visje gegeten. Spul moet op he, zo vlak voor de vakantie! :wink:

Meiden, ik heb een zere hand…voelt alsof er iets overbelast is ofzo. Het is ook nog mijn linkerhand (ik ben linkshandig) en het doet echt verrekte zeer…Handig met Finn tillen enzo…NOT! Het doet al de hele week een beetje pijn, maar nu wordt het echt vervelend. Maar goed, het zal wel weer over gaan. Straks op vakantie kan die hand zoveel rusten als hij maar wil!

Ik ga er vandoor nu! Finn onder de douche zetten.

Tot morgen!

Oh wacht…Franca, is de fysio al geweest???

@Debke wrote:

Klinkt lekker Juul! Wat zit daar allemaal in???

Rundvlees, paprika, aardappelen, snijbonen en knoflook en kruiden :drool: :drool:

Tara: Hoe is het, lekker aan het genieten van je ventje, o ja ff een tipje voor de BV goed je tepels insmeren,ik las dat je al last had van kloven, na elke voeding goed drogen en purelan van Medela erop doen, kun je gewoon bij de apotheek halen!! Succes ermee :wink:

Franca gefeliciteerd met jullie zoon!

Juul, wat vervelend dat je last hebt van je bekken meis, ik hoop voor je dat het te doen blijft… doe je wel oefeningen?

Bij Matthijs heb ik ook veel last gehad van m’n bekken en die oefeningen hielpen in ieder geval een beetje :-

Leentje, welkom terug meis :-

Deb, rustig aan doen hoor, met je hand!! En als het nodig is, even naar de ha… Je hebt er niets aan om stoer door te lopen en straks te horen te krijgen dat je dat nooit had moeten doen…

Oh, ik moet even bij Matthijs kijken, 't klinkt wel erg onheilspellend uit zijn kamertje

Daar ben ik weer… hij was de hele boel aan het verbouwen, alles stond van z’n plek, want hij speelde piraat :lol: :lol: :lol:

Hier gaat het verder wel goed! Ik slaap iedere dag wel nog eventjes, maar verder heb ik energie genoeg om tijd met de kids te nemen en de huishoudelijke klusjes een beetje bij te houden!!! Wat wil een mens nog meer???

Maar nu moet ik echt gaan, want Matthijs wordt een beetje baldadig geloof ik :think: :-*

:mrgreen:

Leentje! Nu al weer terug! Jeetje…da’s snel gegaan! Goed dat je zo genoten hebt!

Meiden, ik kom nu alleen even zwaaien naar jullie hoor. Ben druk geweest vandaag en ga zo aan het eten beginnen.

Morgen kom ik nog even uitgebreid gedag zeggen hoor!

Kusssss

Dag meiden!

Nou…hier is inpakdag aangebroken…eindelijk!

Morgenochtend vertrekken wij naar het zonnige zuiden om te gaan genieten van 3 weken zon en ons gezin! Heb er enorm veel zin in! Ga jullie wel ontzettend missen geloof ik (dat wordt afkicken!)

Gisteren zijn we nog even met zijn allen naar de kapper geweest. Finn heeft zich daar weer voorbeeldig gedragen trouwens! Hij ziet er weer tiptop uit met zijn korte koppie!

Vandaag al druk bezig met het verzamelen van alle spullen. Zal blij zijn als René vanmiddag thuis is, want ik zie door de bomen het bos niet meer zeg maar…Ben alles tegelijk aan het doen en dat werkt niet echt.

Maar goed, eigenlijk is alles wat gedaan moest worden gedaan. Nog 2 wasjes te gaan en dan ben ik er klaar voor!

Lieve meiden, ik ga snel verder met de was en het verzamelen van de vakantiespullen.

Ik ga jullie missen! Na de vakantie ben ik weer volop van de partij en dan zal ik lekker wat vakantiefoto’s spammen! Daar zal vast ook een lopende Finn bij zitten, want hij krijgt de smaak ondertussen aardig te pakken!

Lieverds, tot snel! Als ik de kans krijg tussendoor even te komen zwaaien hier, zal ik dat zeker doen he!

Dagdag!

:-* :-* :-* :-* :-*

Deb, alvast heel veel plezier op je vakantie.

Hier als een wervelwind door huis gewerkt en mijn lijstje voor vandaag is af :dance: :dance:

Kan nu dus weer met de voetjes omhoog :wink:

Leentje, leuke foto’s op je site!!!

Deb: Fijne vakantie meid !! geniet ervan :-*

Hier dadelijk naar het ziekenhuis, ik heb Jayden toen opgegeven voor zo’n Baby research project, is best leuk om aan mee te doen :mrgreen:

Zit ik op het lijstje van zwangeren te kijken zie ik dat ik de eerstvolgende ben om te bevallen :shifty: :shifty:

:lol: :smiley: :lol: