juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

:mrgreen: Ben er nog steeds een beetje van ondersteboven hoor…Zit al een week ofzo vastgegroeid aan mijn mobieltje…Hadden we net afgesproken dat uk zich aanstaande maandag zal gaan aankondigen, leg ik mijn mobiel een keertje gewoon beneden als ik ga slapen (en ook nog eens uit mocht slapen van vriendlief :inlove: ), mis ik gewoon het belangrijkste nieuws van vandaag…

Maar goed, ik ga nu doen wat ik eigenlijk zou moeten doen (wat vakantiegegevens voor de opa’s en oma’s op papier zetten). Kom straks nog even kijken!

Kus Deb

Ow en Judith, inderdaad heerlijk he, dat babynieuws! Dusse…vertel jij eens…hoe voel jij je nu? 8)

Franca en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon NIELS!!!

Een junibeeb!! Geweldig hoor, geniet er maar lekker van!!

Ben benieuwd naar de babyfoto’s!!

Ja, daar is 'ie dan! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Niels. Ben zo blij voor jullie! Geniet er lekker van, rust goed uit en we wachten op de foto’s :slight_smile: Heerlijk, een jongetje erbij :inlove:

Knuffels voor jullie allemaal!

Dankjewel lieve allemaal.

Tis nu even druk maar alles gaat goed en ik kom gauw showen!!!

En deb, je niet druk maken hoor gekkie!!!

Franca, heb net op je site gekeken en wat een plaatje van een zoon.

Geniet maar lekker van alles de komende tijd

Goedemorgen meiden!

Oh, ik zie dat het helemaal geen ochtend meer is, hihi, ben pas net wakker :oops:

Franca, lekker genieten meis, we zijn natuurlijk heel benieuwd naar foto’s, maar neem lekker je tijd :-

Zo en dan neem ik nu even de tijd om over onze vakantie te vertellen!

We hebben echt genoten, het was over het algemeen hartstikke lekker weer, het huisje was super en Matthijs kon zich heerlijk vermaken in een speeltuintje voor ons huisje! Jammer genoeg kreeg Julia de dag voor vertrek haar eerste waterpokjes, in de dagen daarna zat ze helemaal onder. Ze heeft flink koorts gehad en eigenlijk pas op de laatste dag van de vakantie waren alle blaasjes ingedroogd. Zij kon dus niet zwemmen en de eerste week hebben we weinig gedaan, één van ons moest altijd bij haar blijven zodat ze haar rust kon pakken. Maar eerlijk gezegd vond ik dat niet eens zo erg, zo hadden we de tijd om lekker uit te rusten en we gingen om en om met Matthijs naar het zwembad, dat vond ie natuurlijk heerlijk! Verder zijn we nog een dagje naar de Apenheul geweest (erg leuk!) en hebben we de omgeving nog wat verkend. Ik heb geen enkele avond hoeven koken, want dat deed Jonathan of hij haalde ergens wat. Hij heeft me echt de tijd gegeven om lekker rustig aan te doen en daar heb ik van genoten! Halverwege zijn Jonathan’s ouders nog bij ons langs geweest en in de tweede week zijn vrienden van ons nog een nachtje bij ons blijven slapen. Heel gezellig en ontspannen allemaal!

Verder heb ik nog steeds weinig energie, maar ben ik helemaal happy met de kleine beeb in m’n buik… Af en toe loopt er wat spaak doordat ik maar weinig tijd aan het huishouden kan besteden, maar we nemen het maar eventjes met een korreltje zout…

Ik heb jullie wel gemist hoor, en was natuurlijk vooral benieuwd of Franca d’r beebje al in haar armen mocht houden… Dat duurde dus wat langer dan ik gedacht had, maar wel nog mooi in Juni!!! :inlove: :inlove:

Zo, vanaf nu klets ik weer gezellig met jullie mee :-

Hier is hij dan:

Onze Niels!!!

Morgen probeer ik even uitgebreid te komen!

En nog 2 foto’s :inlove: :inlove: :inlove:

( wat heerlijk om hier te kunnen doen )

Wat een prachtig kereltje Franca :inlove: :inlove: :inlove:

Echt een geweldig mooi mannetje!

Heerlijk die foto’s!

Wij zijn vandaag 12 weken :dance: :dance: :dance:

Franca, jullie stralen!!

lekker manneke hoor :inlove:

Famke, fijn weer een mijlpaal te bereiken :thumbup:

Hier een minder weekend, vrijdag begin van de avond schoot het in mijn rug en binnen een mum van tijd zat mijn hele bovenrug vast met uitstraling naar mijn nek en armen. Ik balen want wilde net de deur uit, uiteindelijk in een warm bad gelegen en moeizaam geslapen.

Zaterdag nog behoorlijk last van dus besloten om niet naar het concert op het java-eiland (vandikhout, acda/munnik, dedijk) te gaan. :cry:

Schoonouders kwamen wel langs om mij te helpen de kids naar bed te brengen want Niels is wel naar Amsterdam gegaan.

Vandaag gaat het al een stuk beter gelukkig.

Maar baal wel, vorig jaar deze tijd ook al, toe miste ik de RHCPeppers ook al door mijn rug. :thumbdown:

Franca, wat een prachtkindje is Niels :inlove: :inlove: En inderdaad, jullie stralen!!! Lekker genieten saampjes :-*

Miranda, wat vervelend joh! Fijn dat je schoonouders je kwamen helpen, maar je was natuurlijk liever meegegaan :cry: Dikke knuf :hug:

Franca, oooohh, wat een prachtig kereltje :inlove: :inlove: :inlove: !!!

En wat een super foto van jullie als gezinnetje, het geluk straalt er van af! Het is jullie gegunt!!!

Geniet er lekker van meid!

Miranda, wat balen zeg! :hug: !!

Mirjam, gefeliciteerd met je mijlpaal!!!

Judith, welkom terug! Fijn dat je een beetje hebt kunnen uitrusten!

Iemand nog iets van Marjan gehoord??

Marjan, hoe is het met je? En hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Ik blijf voor je duimen, meid. Dat grote geluk van een klein kindje wens ik jou ook toe!

Franca…wat is 'ie mooi!!! :inlove: :inlove: :inlove: En jij en Lambert dan…echt, het geluk spat er van af! :dance: :dance: :dance:

Ik ga proberen deze week in ieder geval de lijstjes nog aan te passen hoor meiden!

Mirjam, gefeliciteerd met die mijlpaal meis! Voelt goed he!

Miranda, hoe is het met je rug nu? Balen zeg, dat je dat concert hebt moeten missen…

Judith, fijn te lezen dat je zo lekker genoten hebt van jullie vakantie! Julia ondertussen weer helemaal in topvorm? En wat heerlijk dat je nu toch zo ver bent dat je echt aan het genieten bent van beeb in buik! En Jonathan zorgt wel lekker goed voor jullie he! Heerlijk toch, zo’n man!

Hier vlieg ik er weer vandoor hoor. Ben druk bezig met mijn nog voor de vakantie te doen lijstje. Het schiet al op hoor! Nog maar een paar daagjes en dan gaan we…Ik ga jullie wel enorm missen…

Kom straks nog even terug!

Kus Deb

Hoi Allemaal

Daar zijn we dan weer eventjes.

Jullie willen vast weten hoe de bevalling is gegaan, dus komt ie:

Vrijdag ochtend hebben we lekker een terrasje gepikt en daarna zijn we rustig thuis in de tuin gaan zitten en hebben eigenlijk niet zo heel veel meer gedaan.

Om 1600 kon ik eindelijk eens goed naar toilet, en toen dacht ik, hee das lang geleden, zou het iets kunnen betekenen. Toch gauw weer weggestopt dat gevoel en om 1800 ben ik eten gaan koken. Ik had toen af en toe een buikkramp en vroeg nog aan mijn man of het aan het eten van de dag ervoor kon liggen maar hij had nergens last van, haha.

Langzaam werd de buikkramp ook pijn in de rug, en begon ik te denken dat het mischien toch weleens zou kunnen beginnen. Om 20.00 wist ik toch wel zeker dat het begonnen was, en kwamen de weeen rond de 10 min. Om 21.15 waren ze er om de 5 min, en om 21.45 heeft mijn man naar het ziekenhuis gebeld. Die zeiden, kijk het nog een uurtje aan dus dat wilden we doen. Echter om 22.15 waren de weeen er al om de 3 min. dus hebben we opnieuw gebeld en mochten we komen. Eerst hebben we de hond nog even uitgelaten en om 22.45 waren we naar het ziekenhuis.

Toen we daar kwamen had ik weeen om de 2 minuten.

Om 23.30 had ik 3 cm ontsluiting en ben ik onder de douche gaan zitten.

Het uur dat volgde was heel heftig want de weeen bleven komen met hooguit een halve min rust. Om 00.15 ben ik uit de douche gegaan en om 00.30 had ik al 9 cm ontsluiting. Vanaf toen kon had ik ook echt persdrang, maar ik mocht nog niet teveel persen.

Mijn man zei, nog hooguit 2 uurtjes schat, maar ik dacht neeee, dat red ik niet. Tien minuten later had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Na 4 minuten kwam onze Niels met de navelstreng om de nek, en moest ik even inhouden. Daarna heb ik nog 1 keer geperst en kwam Niels al poepend bij ons!

Hij zag er meteen heel goed uit en de nageboorte was er ook binnen 10 min.

Ik dacht, hehe, klaar, maar helaas ben ik flink uitgescheurd doordat het zo snel ging en hebben ze nog een uurtje moeten hechten. Het is gelukkig sub-totaal dus de kringspier functioneert nog.

Dit uur was erg belastend voor mijn bekken aangezien ik met de benen flink omhoog lag.

Na het hechten hebben we Niels aan de borst gelegd en hij dronk meteen goed!

S’nachts is Lambert lekker blijven slapen in het ziekenhuis en de volgende ochtend mochten we om 09.00 naar huis.

Het gaat goed met Niels en met mij, ik moet alleen nog bedrust houden, maar morgen komt de fysio, dus wie weet mag ik er daarna even uit!

De bv gaat nog niet geweldig. Helaas heb ik al wat kloven en vanaf vandaag gaan we een andere manier van aanleggen proberen icm tepelhoedjes, dus hopen dat dat werkt.

De kraamhulp is er tm dinsdag hele dagen en daarna minstens 4 uurtjes tm zaterdag.

Het gaat allemaal dus best goed, nu hopen dat de bv ook beter zal gaan

Lieve meiden, ik heb helaas nu niet de tijd om iedereen persoonlijk meer wat te schrijven want Niels heeft honger dus allemaal een dikke knuf en deb, alvast fijne vakantie!

Liefs Franca

Nog even: onze Niels bij geboorte

Meid, da’s heftig geweest, bij allebei mijn bevallingen ging het ook zo, dat het op het einde als een speer gaat… Dan weet je echt niet meer waar je het zoeken moet hè? Zeker niet als je al persdrang hebt…

Ik hoop voor je dat de bv beter gaat lopen en de kloven snel verdwijnen, want dat is niet leuk… en anders, als het niet gaat, gaat het niet hoor :-*

Deb, wanneer ga jij op vakantie?

Hier gaat het prima, ik merk dat ik -als ik m’n rust maar op tijd neem- over het algemeen wat meer energie heb! Dat kan ik wel gebruiken, want ik had echt een rommeltje achtergelaten hier toen we op vakantie gingen… :naughty: Maar, nu begin ik langzamerhand wel weer een beetje bij te komen.

Julia is weer helemaal de oude, er zitten nog wel flink wat korstjes op d’r lijfje, maar ze heeft er geen last meer van, dus dat is fijn :thumbup:

Toch wel heftige bevalling geweest dan Franca…Maar dat resultaat he… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik hoop voor je dat het met de bv allemaal goed gaat lopen. Kloven zijn geen pretje…Hoe gaat het dan nu met je bekken? Heb je het idee dat het wel al beter gaat, of is het gewoon veel te vroeg om daar uberhaupt al iets van te zeggen?

Judith, fijn dat je langzaamaan weer een beetje “jezelf” wordt! Enne…wij gaan vrijdagochtend vroeg weg.

Zowel de laptop als René zijn mobieltje gaan mee (mijne ook, maar die kan niet internetten). Dus als we toevallig ergens een signaal op kunnen pikken, kom ik hier echt nog wel even zwaaien hoor!

Ik ga nu mijn schuifpui schoonmaken…

Kusssss

Hallo meiden!

Wat een rust hier :lol: :lol:

Wilde even ‘hallo’ komen zeggen, dus bij deze! Deb, heb je al eens verteld waar je naartoe gaat??? En hoe lang gaan jullie? Ik zou stiekem wel willen dat wij ook nog vakantie hadden, hihi!!

Wij gaan vanmiddag bij een kandidaat-school voor Matthijs kijken. Ik ben benieuwd! Ik twijfel heel erg tussen twee scholen hier in de buurt (of eigenlijk dezelfde scholen, maar verschillende locaties…), vind het nog moeilijk om te beslissen. Wie weet helpt dit bezoekje een beetje!

Oh, het zou trouwens kunnen dat ik binnenkort weer een poosje ‘uit de lucht’ ben… onze pc vertoont weer kuren :? Ik denk dat we maar eens voor een laptop gaan kijken, want dat zou qua ruimte beter uitkomen…

Nou meiden, fijne dag vandaag :-*

Het is inderdaad rustig hier! Iedereen van het mooie weer aan het genieten?

Ik weet niet of ik al verteld had waar we heen gaan Judith, maar wij gaan naar Zuid-Frankrijk. Naar Roquebrune sur Argens (in de buurt van Fréjus en Nice enzo). Bijna aan de kust op een “Domaine”. Daar hebben we een stacaravan gehuurd. We gaan daar heen tot en met de 23e. Vrijdagavond overnachten we in een hotel in de Ardeche (de eigenaar is een plaatsgenoot van jou!) en als dat bevalt, willen we daar op de terugweg nog 1 of 2 nachtjes blijven. Vorig jaar zijn we in de Ardeche geweest en dat was wel erg mooi namelijk. Dan gaan we daar nog even lekker een beetje rondkijken en aan de rivier zitten. We zijn dus of de 23e óf de 25/26e terug.

Ik heb er zo’n enorme zin in!!!

Ik ga even verder rondstruinen op het http://www…er staan nog wat dingen op de planning hier voor vandaag namelijk!

Heerlijk weer idd Deb :wink:

Tara: Leuke foto’s van Niels en jullie, echt een mooi mannetje enne nu genieten van je kraamtijd, voor je weet issie 1 jaar en al baby af, dat gaat echt zoooooooo snel !! Best een vlotte en goede bevalling gehad toch, alleen dat uitscheuren is minder natuurlijk :?

Hier weinig nieuws, afgelopen weekend naar de dierentuin geweest,maar het was zo druk dat we zo weer weg waren, het was bijna niet te doen, je kon voetje voor voetje lopen :eh: :roll:

Hier nog wat buikfoto’s en een Jayden die macaroni eet :inlove: :inlove: :inlove: