juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

@boefje wrote:

zo vonden we Thijs gisteravond toen wij naar bed gingen :roll: :lol:

(gebeurt wel vaker dat hij alle knuffels en alle auto’s mee in bed neemt)

:lol: :smiley: :lol: :smiley:

En Ilse :inlove: :inlove: :inlove: Wat een poppie !!

Heej Judith! Nu al weer terug…Jeetje…wat vliegt de tijd zeg! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Rest van het vakantieverhaal horen we nog wel he!

Franca, als het bij jou net zulk lekker weer is als hier, zit je nu lekker ergens op een terras! Mocht je nog een warm en beschut plekje zoeken…kom hier in de achtertuin picknicken zou ik zeggen. Daar is het echt wel warm! Wilde net daar het onkruid aanpakken, maar heb besloten daar mee te wachten tot eind van de middag. Het is daar gewoon heet!

En aankomende maandag zou wel mooi zijn dan. Nog net een juni beeb!

Juul, foto’s zijn leuk! En die Jayden…haarlotion opdrinken! Kan me voorstellen dat je daar even flink van schrok! Heeft hij geen last van buikpijn gehad ofzo? Hey! Bedenk me net…misschien dat zijn poepbroeken dan tijdelijk wat minder stinken! :mrgreen:

Miranda, Finn deed het overdag in zijn bed ook veel beter dan in de box hoor! Hopelijk pakt Ilse het ook lekker op!

Vond Ilse het zelf wel leuk trouwens, het zwemmen? Dan is het verschil tussen Ilse en kindjes van anderhalf best wel heel groot nog he…Hebben ze in de buurt geen groepje dat meer is afgestemd op kindjes tot een maand of 8 ofzo?

Hier alweer druk in de weer geweest vandaag met boodschappen enzo. Is dat in ieder geval maar weer gedaan. Die huiselijke oorlog hier…had natuurlijk weer eens betrekking op het feit dan mijn lieve vriendje gewoon echt helemaal geen bal meer doet hier in huis. Hij laat letterlijk hier binnen alles uit zijn handen vallen en denkt dan dat de kaboutertjes het wel voor hem opruimen. Als ik dat niet doe, dan ligt zijn zooi er volgende maand gewoon nog. En dat werd me nu net wat teveel…Echt, dat hij geen grote huishoudelijk taken op zich neemt vind ik prima. Ik ben tenslotte thuis en hij niet. Maar het is toch niet teveel gevraagd om zijn eigen zooi op te ruimen? En als hij ziet dat ik tot 's avonds aan toe bezig ben, terwijl hij allang met zijn voeten omhoog zit, kan hij toch ook wel even een handje helpen?

Het heeft hier dus weer eens even flink geknald, maar het resultaat is er weer hoor! Hij was gisteren op tijd thuis, is met Basten naar zwemles geweest, heeft de kids gedouched zodat ik nog even een wasje kon wegwerken. Vandaag is hij ook weer op tijd thuis. Ben benieuwd hoe lang hij het deze keer weer vol gaat houden! :wink:

Nou, ik ga even de rest van mijn meloen soldaat maken en dan Finn eventjes lekker op bed leggen!

Dikke kus!

Zit ik te posten, mis ik gewoon Thijs en Ilse spam!

Geweldig!!!

Ik heb ook een dergelijke foto als die van Thijs van mij en mijn zusje vroeger…Samen in een tweepersoonsbed met om ons heen bergen knuffels, poppen en ander speelgoed.

En Ilse… :inlove: :inlove: :inlove: Wat wordt ze toch al weer groot zeg! Lekkere wijze blik!

@Debke wrote:

Juul, foto’s zijn leuk! En die Jayden…haarlotion opdrinken! Kan me voorstellen dat je daar even flink van schrok! Heeft hij geen last van buikpijn gehad ofzo? Hey! Bedenk me net…misschien dat zijn poepbroeken dan tijdelijk wat minder stinken! :mrgreen:

Wahahahaha inderdaad wnat ik heb net ff moeten kijken of ie gepoept had, ik rook niks :lol: :D :lol:

Hier ook een vent die geen bal doet in huis,maarja hij is er eigenlijk alleen maar in de weekenden en dan doe ik zelf ook weinig, kan me er niet meer druk om maken, het helpt toch niet :roll:

@juulisjuul wrote:

Hier ook een vent die geen bal doet in huis,maarja hij is er eigenlijk alleen maar in de weekenden en dan doe ik zelf ook weinig, kan me er niet meer druk om maken, het helpt toch niet :roll:

Nee…inderdaad, het helpt niet. Maar toch komt er af en toe eens zo’n echt kreng in mij naar boven borrellen wat er dan toch voor zorgt dat ik me er wel even flink druk om maak…Eigenlijk ben ik gewoon een enorme b*tch dan 8)

Hoi hoi

Terrasje pikken was heerlijk, we wonen hier vlakbij de bossen en daar heb je zo’n paviljoen, dus was echt even genieten, ook voor Tara (de hond)

Plut: Welkom thuis, ik hoop dat je een hele fijne vakantie gehad hebt!

Boefje: Ohh geweldig die foto van Thijs in zijn bed, en Ilse met een bigsmile :inlove: :inlove: :inlove:

Debke: Ook ik kan het maar voor een tijdje aan, en dan is het hier ook weer eens knallen over de huishoudelijke taken. Geniet nu maar even van de hulp :wink: en ach die dingen maken we allemaal mee he!

Juul: En rook het naar zwitsal :lol: :lol: :lol:

Nou meiden, ik ga even badderen en dan een avondje film kijken!

Tot morgen en iedereen alvast een lekker weekend!

Franca

Nou meiden, ik denk dat het begonnen is dus…

BIA

Om 18.00 begon het te rommelen hier.

Ik heb sinds een half uur om de 4 a 5 minuten weeen, en over een half uurtje moeten we nog eens naar het ziekenhuis bellen.

Debke: je nummer staat in mijn foon, dus ik stuur je vanzelf een sms of als het kan dan bel ik je even!

Groetjes Franca

JAAAAAAAAAAAAAAAA EEN BIA, Zet em op meid !!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

spannend!!!

Ik hoop dat je nu met je baby in je armen ligt… :pray:

* breekt als vriendin van Franca even in *

Er is nieuws van Tara :dance: :dance: :dance: :inlove: !

Maar ik verklap niks, dat mag ze zelf doen :mrgreen: !!!

Spannend!!!

Hoi Allemaal

Om 00.59 is onze zoon Niels geboren.

Hij weegt 3370 gram en is 51 cm lang.

We maken het allebei goed, en zijn alweer lekker thuis.

Foto’s volgen nog!!!

Veel liefs

Lambert, Franca en Niels

Franca en hub, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Niels

leuke naam :wink:

Gossame! Slaap ik een keer uit, krijg ik dit!!!

Franca lieverd! Van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo goed gaat! En nu genieten he! Gaan wij weer braaf in de afwachtstand voor de eerste foto’s!!!

Dikke kus!

Franca, kan je me nog je babysite pb-en…

En het is je gelukt he! Toch nog een juni kindje!

Ben er helemaal hyper van!

HOERA, FRANCA EN LAMBERT GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NIELS !!!

Nu lekker genieten van jullie ventje…(ik dacht echt een meisje zeg !!)

Best een vlotte bevalling toch? Ben benieuwd naar je verhaal en foto’s meid !!! :-* :-*

Wow, een bia en een bub!!!

Franca en Lambert, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Niels!!!

Snel gedaan meid!! Fijn dat alles goed is en dat jullie al weer lekker thuis zijn, geniet ervan!!!

Zo, zeg… ik las even terug en zag opeens Niels onder Franca haar bericht staan. Ik moest echt even een paar keer goed kijken en ben toen snel verder gaan lezen. Wat een verrassing zo opeens!

Lieve Franca, ook even via deze route (maar ik kom je snel persoonlijk feliciteren… nu ofzo :wink: :mrgreen: … nee, grapje): hééééél hartelijk gefeliciteerd met Niels en lekker genieten van je kraamdagen samen. We komen snel langs en voor nu dikke :-* voor jou en Lambert!!!

Lieve Franca en Lambert!!! Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd met jullie Niels!!!

Dat is best snel gegaan hé! Fijn dat het goed gaat…

Heerlijk, dat baby-nieuws :lol: :lol: :inlove: