Zo, ik had dus gelijk…de duivels waren onderweg. Bij deze heb ik mijn banner weer aangepast. Heb hem deze keer toch maar op 28 dagen gezet. Ben benieuwd!
En Ineke, het zou wat zijn als ik weer zwanger van vakantie terug kom zeg! Wie weet…
Franca, nog steeds BIB dus? Mooi! Want het is morgen pas de 25e! Succes bij de gyn vanmiddag. Ben benieuwd of er al wat verandert is ten opzichte van eerder deze week. En ik kan het me helemaal voorstellen hoor, dat je al die goedbedoelde opmerkingen af en toe niet meer trekt…Ik hou dan ook braaf mijn mond!
Ineke, wat een lekkere boef die Aidan! En ik vind hem wel echt enorm op André lijken zeg! Gaat het goed met die twee? Of leurt André hem nog overal mee naartoe als hij de kans krijgt? :mrgreen:
Ik heb trouwens “groot” nieuws! Finn loopt!!! Of althans…hij doet zijn best er heel erg voor. Hij valt om de haverklap op zijn snufferd, maar hij staat iedere keer lachend weer op om het nog maar eens te gaan proberen. Echt superleuk! :inlove:
Miranda, is niet tof he…als je internet het niet doet zoals jij wilt…Is het weer een beetje gefixt nu? Enne…wordt het niet weer eens tijd voor een beetje Ilse-spam? En als je toch bezig bent…Thijs ook weer eens? :mrgreen: Kan ik Ilse even vergelijken met Aidan he…voor de beeldvorming zeg maar… :lol:
Juul, ik kijk alweer uit naar je volgende buikfoto. Heb de anderen ook al bewonderd en ik moet zeggen, dat hij volgens mij weer net zo geweldig wordt als toen bij Jayden!
Petra, hier ook altijd blauwe plekken hoor…Zowel de kids als ik. Vraag me niet hoe ik er aan kom iedere keer. Volgens mij krijg ik ze al als ik ook maar denk dat ik me ga stoten ofzo :roll:
Ik ga even snel verder rondneuzen hier nu. Kom straks weer even terug hoor!
Kus Deb
Hoi hoi
Nou Deb, jammer van de duivels maar gelukkig een goede cycles. Ik ga met ineke meeduimen dat het de volgende keer raak mag zijn!
Vandaag dus weer controle gehad, en het gaat allemaal goed. Bloeddruk wel gestegen naar 140/85 maar dat mag nog.
De lichte bloedingen komen uit de baarmoedermond, schijnt net zoiets te zijn als bloedend tandvlees maar dan van onderen
Nou tot morgen maar weer, en Deb, mijn man vindt morgen de 25 ste ook een mooie dag om te bevallen
Liefs Franca
Lijkt me een deal dan Franca! Nou beebje nog even zover krijgen…
Fijn dat alles weer oke was in ieder geval. Heb wel vandaag voor de zekerheid mijn telefoon nog even opgeladen en voorzien van wat nieuw beltegoed, dus ik zou zeggen “kom maar op met die beeb!” :lol:
Ik ga nu snel eten maken. Basten moet zo weer naar zwemles namelijk!
Tot morgen!
:-*
voor Finn. Dat je maar snel je mama voorbij mag lopen :lol:
Dat je duivels weer snel mogen weggaan en wie weet een herhaling van 2 jaar geleden, toen kwam je toch ook zwanger terug van vakantie :eh:
Ilse en Thijs spam onder de www knop maar zal van de week ook wel hier weer wat foto’s plaatsen (op eerste pagina van maartmama 2008 staan ook wat foto’s trouwens)
Lekker smakelijk dat bloedende tandvlees van onderen :mrgreen:
Tot morgen en wie weet een bia of bubje voor jou, het blijft spannend.
Ga zo Thijs weer ophalen van kdv. Eten is al klaar dus bij thuiskomst kunnen we meteen aanvallen.
Ja boefje, haha tis wat he. Ik wist ook niet hoe ik het anders moest beschrijven dan dat de gyn me vertelde :oops:
Ohh en Deb, heb ik helemaal niets geschreven over dat Finn loopt, goed zeg!!! Het wordt al een hele jongen zo he!!
Nou, ben nu weer weg van, tot morgen!
Ik begin al behoorlijk zenuwachtig te worden voor je Tara, dus het is nu vast gauw zover! Ik kan me voorstellen dat je al die vragen en opmerkingen een beetje beu bent. Het hoort er nou eenmaal bij hè? Fijn dat de controle weer goed was. Misschien wel de laatste controle Doe maar lekker rustig aan en geniet nog even van de laatste momentjes pre-baby.
Deb, dus toch je voorgevoel uitgekomen. Nou hopen dat MIJN voorgevoel volgende maand uitkomt
Wow, Finn loopt! Dat is inderdaad groot nieuws, wat goed zeg! Nou, daar gaat je rust hè? Hahaha. Knap van hem hoor.
Hoe gaan de zwemlessen van Basten? Voor welk diploma gaat hij nu? Of is het niet meer A B en C zoals in “mijn tijd” (oei, wat word ik oud…) ?
André vindt zijn broertje nog steeds superleuk en interessant. Behalve als hij ligt te mopperen, dan is het al gauw “You hush” en “Aidan, come on, stop it”, maar dat heeft hij van zijn vader. Die kan er namelijk ook niet tegen en heeft 0,0 geduld. Hij haalt Aidan niet meer uit de wieg, maar ik let er ook heel goed op nu. Hij helpt nog wel met luier verschonen en 's ochtends met babylotion smeren.
Aidan lacht nu steeds meer, zo lief :inlove: :inlove: Ben helemaal gek op allebei mijn mannetjes.
Juul, ik heb je foto’s gevonden hoor! En het is inderdaad alweer zo’n mooie buik, dat belooft weer wat. Je zou trouwens niet zeggen dat je vorig jaar al een kindje hebt gekregen, wat ben je weer prachtig mooi strak geworden zo snel! Maar verder ben ik niet jaloers :liar: :lol:
Boefje, ja, ik zag al dat Aidan Ilse voorbij is qua gewicht en lengte. Hij zit nu ook in het 95ste percentiel, dus hij is de meeste babies voorbij. Mensen die hem zien schatten hem ook standaard een paar maanden ouden dan hij is. Maar hij blijft toch mijn lieve kleine mannetje, want vergeleken met André is hij echt nog heel klein :inlove:
Lekker dat je het eten al klaar hebt, wat staat er op het menu vanavond? Ik eet nu weer de Weight Watchers magnetronmaaltijden 's avonds als Alex er niet is. Lekker makkelijk en ik vind ze echt heel lekker ook.
Tot gauw weer (succes Tara, als het per ongeluk beginnen mocht…)
Nou Franca…kom maar op met die BIA of BUB! Ik zit er klaar voor! :mrgreen:
Ik kom straks even bijlezen meiden. Kwam alleen even goeiemorgen zeggen nu. Drukdrukdruk…
Tot straks dus!
Dikke kus Deb
Sorry Deb… BIB
Ik ga even ontbijten en kom strakjes ook nog even kijken hier.
Dikke knuf
Zo, mn bakje cruesli weer op, dus daar ben ik nog even.
Boefje: Wat een mooie foto’s heb je weer op je site staan zeg. En dat oranje-pakje van Ilse was wel erg leuk!!
Debbie: Waar blijven de foto’s van een lopende Finn?? En weer drukdrukdruk zie ik, niet teveel poetsen he
Ineke: Wat grappig hoe andre dezelfde trekjes als zijn vader heeft. En wat lief dat hij nog steeds meehelpt met luier verschonen enzo! En tuurlijk blijft Aiden jouw kleine mannetje, ik vind het zo leuk om te zien, dat ze zo duidelijk broers zijn!
Juul: Ik heb nog steeds tijd over dus ik heb even gekeken in het showforum. Wat een mooie buik heb je! En zoals Ineke al zei, mooi lijntje hoor!
Famke en Sophia: Alles goed met jullie??
Nou, wij gaan vandaag nog even op kadootjesjacht voor ons neefje en nichtje die zaterdag komen uit de States. Ik ben zo benieuwd naar onze Livia, want ze loopt ondertussen al, en de laatste keer dat ik haar zag was ze net 2 maandjes oud. En onze Victor, ben benieuwd of hij Bob de Bouwer nog steeds leuk vind, of dat dat nu te kinderachtig wordt :lol:
Tot morgen maar weer, of je moet nog gelijk krijgen Deb
Liefs Franca
Ohhh nou vergeet ik weer wat.
Sophia, je had het al over de kinderopvang.
Op de site van groen-links kun je een petitie tekenen tegen het verhogen van de kosten in de kinderopvang. Deze wordt nog aangeboden voordat de kogel door de kerk gaat, dus lieve meiden, mischien willen jullie deze ook tekenen? Nee hebben we, ja kunnen we krijgen, he!
Nu, echt tot morgen ;)
BIB
Verder weinig nieuws hier op het moment, dus ik kom strakjes nog even kijken!
Liefs Franca
Hmmm Franca…nieuwe poging dan maar…Wat zou je zeggen van komende maandag? Ook wel een mooie dag om te bevallen toch?
Heb overigens gisteren meteen die petitie getekend hoor! Goed initiatief vind ik dat.
Hier ook weinig nieuws te melden trouwens. Zal vandaag nog een keer een poging doen een lopende Finn op de foto te krijgen. Is tot nu toe nog niet gelukt, want iedere keer als hij de camera ziet wil hij er heel snel heen en dat gaat nog altijd sneller kruipend dan lopend…
Gisteren de voortuin helemaal gedaan. Ben ik gewoon de halve middag en de hele avond (tot 21.00 uur) mee bezig geweest! Wat een rimboe was dat zeg…Nu kan hij er weer even tegen. Ik ga mijn best doen het een beetje bij te houden nu (heb echt een hekel aan tuinieren…), zodat het me niet meer zoveel tijd kost. Vandaag of morgen is de achtertuin ook nog aan de beurt. Da’s gelukkig wat minder werk, maar leuk is het nog steeds niet!
Ik ga even verder neuzen op kok en dan de ramen in de keuken lappen en de rest van mijn keukenkastjes poetsen (gisteren al een groot deel gedaan). Zo schiet mijn lijstje van dingen die ik nog voor de vakantie gedaan wil hebben best wel op!
Tot straks meiden!
Kus Deb
Hier een drukke ochtend gehad. Even zwemmen met Thijs betekend eerst Ilse naar oma brengen (die gelukkig heel dicht bij het zwembad woont) en dan pas naar het zwembad. Maar het was wel even leuk zo, voor Thijs ook om lekker met mama te zwemmen. Mijn zwager werkt daar dus hij had het kruiden-bubbelbad nog voor ons aangezet dus lekker na bubbelen na het zwemmen, dat was pas echt ontspannen.
Ook hier druk bezig met de tuin gisteren en vandaag, de groene bak zit weer vol dus volgende week maar verder gaan.
Tara, vermaak je je nog wel? De dagen duren langzaam aan toch wel langer, tenminste dat vond ik toen met Thijs.
Hallo daar ben ik weer even…verslag van gister:
Nou hier gister dus de hele dag weggeweest en Jayden vond het helemaal leuk, hij ging elke keer nar voren in zijn wagen omdat ie naar de beesten toe wou, alleen de bokjes die te dichtbij kwamen vond ie maar niks :eh:
Ik wou graag naderhand in Ochten (is vlakbij Kesteren, daar waren we ook nog geweest in het babypark) een frietje eten, maar mijn moeder wou naar Puiflijk toe daar had een kennis van haar een eetcafe geopend, dus wou ze daar even kijken…wij daarheen gereden…issie dicht :roll: :wall:
Toen zijn we dus in Nijmegen naar een restaurantje gereden en Jayden heeft weer gesmuld van komkommers met kerriesaus :inlove: :inlove: We waren rond een uur of 21 pas thuis :o
Toen was ik Jayden aan het wassen en klaar aan het maken om naar bed te gaan, bijt ie ineens de dop van de haarlotion eraf en drink zo een paar slokken op :shock: hij gelijk gillen Ik gelijk in paniek de HAP gebeld, maar het kon geen kwaad, toen ie weer gekalmeerd was heb ik hem wat laten drinken en toen naar bed gedaan…toen werd ie om half 2 helemaal hysterisch wakker en ik kreeg hem niet stil, hij wou geen drinken, geen speen helemaal niks, toen bij ons in bed ook niks hij bleef maar huilen, geen koorts geen vieze broek :think:
Ik weet niet wat ie had, toen heb ik dentinox op zijn tandvlees gesmeerd (hij bleef naar zijn gezicht grijpen) en na 5 min. wilde hij het speentje wel hebben en toen heb ik hem weer op bed gelegd, maar wat ie nu eigenlijk had :think: :shifty: waarschijnlijk last van de tanden toch. Zo een heel verhaal maarja dat was dus mijn dagje gister :mrgreen:
Voor degene die de foto’s willen zien…klik hier ff:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58697
Boefje: Lekker he ff zwemmen, lekker ontspannen ff heerlijk !!!
Deb: Jaaaa een lopende Finn willen we wel zien ja !! Hier nog niks hoor, hijs gewoon te lui Wanneer gaan jullie op vakantie trouwens??
Tara: Hou je het nog een beetje uit meis?? :hug: :hug:
Truste meisjes! Morgen kom ik weer verder kleppen, ben er nu te moe voor…Slecht geslapen vannacht wegens een oorlog die hier in huis woedde…Ondertussen is de vrede weer teruggekeerd, dus nu kan ik weer lekker slapen.
Niks bijzonders trouwens hoor…gewoon zo’n mannen komen van mars en vrouwen van venus gedoetje.
Tot morgen!
:-* :-* :-*
Goedemorgen
BIB
Juul: Wat zal jij geschrokken zijn zeg. Gaat nu alles weer goed met Jayden? En ik heb even naar je foto’s gekeken, haha, die je moeder gemaakt heeft is wel heel leuk
Debke: Ohh, zo herkenbaar, het mannen van mars verhaal. Ik heb er zelfs ooit het boek van gekocht, en er klopt echt zoveel! Maar fijn dat alles weer goed is, en ach, dit soort dingen horen erbij he!
Ik ga mee voor maandag de 30ste ;), ik heb namelijk altijd gedacht dat we een Juni kindje zouden krijgen, maar ja het begint nu wel moeilijker te worden he.
Boefje: Ohh ik heb ook zo’n zin om strakjes weer lekker te gaan zwemmen. Helemaal als ons ukkie ook meekan. En ik denk dat het voor thijs heerlijk geweest moet zijn om even lekker met jou samen weg te zijn, en zo’n kruidenbadje na is natuurlijk wel erg luxe
Jullie vroegen of ik het nog een beetje vol hou, nouwww met ups en downs. Soms ben ik er zo klaar mee, en ja de dagen duren inderdaad wel erg lang soms.
Gelukkig gaan we iedere dag wel iets leuks doen dus daar kijk ik dan ook lekker naar uit. Vandaag gaan we, als het weer meezit, lunchen op terras, en morgen komt dan eindelijk mijn schoonzus met de kids
Dikke knuf en fijne dag allemaal!
Franca
Hey lieverds!
Ik ben er weer…
Franca, meis, nog geen kleintje in je armen??? Ik duim voor je dat je gauw een BUB mag komen doen :-
Sorry, 't is even kort, maar ik moet nodig met de was gaan beginnen!
Later meer :-
Oh ja, de vakantie was heerlijk!!! :lol: :lol:
Hey Plut, welkom terug.
Tara, ik hoop dat je uit lunchen bent, het is hier redelijk weer.
Veel plezier voor morgen met je schoonzusje en de kinderen.
Laat de kleine van jou dan ook maar komen zeg ik.
Hier weer gezwommen vanmorgen, dit keer met Ilse, was leuk maar ik vind haar nog erg klein vergeleken met de andere kindjes. Is een groep tot 1,5 jaar dus ze kan nog weinig meedoen. Maar goed, het is nu schoolvakantie en de komende 6 weken is er alleen op woensdag ouder en kind zwemmen hier dus zal er weinig van komen denk ik.
Ze ligt nu op bed te slapen, vanaf deze week ben ik er mee begonnen om haar overdag op bed te leggen want in de box slaapt ze hooguit een uurtje achter elkaar en dat is te weinig vind ik. Gister in bed sliep ze smiddags 2 uurtjes, das beter. Hopelijk komt er hierdoor ook een beter ritme is voor haar want het blijft schuiven met de bv.
ilse spam :inlove:
zo vonden we Thijs gisteravond toen wij naar bed gingen :roll: :lol:
(gebeurt wel vaker dat hij alle knuffels en alle auto’s mee in bed neemt)