juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Finn en Jesse :inlove: :inlove:

Bij mij kwam die kalender 2 keer niet uit.

Er komt echt niets nuttigs uit mijn handen vandaag, ja, ik heb stofgezogen en de vloer gedweild en een uurtje geleerd en thats it.

Straks komen mijn paps en mams Ilse ophalen, dan gezamelijk Thijs ophalen op het kdv en dan blijf ik daar voor de BBQ (ons kdv zit bij ons op het werk)

BBQ is van de pv dus lekker kletsen straks met mijn collega’s die ik nu dus niet zie (o, wat erg :liar: )

Zo, ben ik nog even.

Een uurtje slaap kan een mens goed doen zeg!

Ik baal wel een beetje van vandaag hoor. De laatste dagen had ik regelmatig wat roze slijmverlies, maar ja dat hoort erbij he. Echter vanochtend was het echt een bloedstolsel en ik bleef een tijdje vloeien.

Nu is het weer gestopt en waar het nu door kan, geen idee.

De baarmoedermond was nog gesloten, en gelukkig was de moederkoek ook gewoon nog mooi intact en ons kleine ukkie deed het na eerst even te hebben geslapen, ook goed. Het blijft dus afwachten.

Sorry dus voor de vroege hectiek hier :oops: Ik hoop inderdaad dat het nu niet lang meer duurt, maar ja, wie weet is het toch nog 2 wk wachten.

Famke/Juul: Ik heb idd ook op de chinese kalender gekeken, en haha Juul, idd daar wordt gezegd dat we een meisje krijgen… we zullen zien he! Sterkte met je vermoeidheid famke, en juul, nog druk aan de regel voor de meeting?

Debbie: Veel plezier op de bruiloft vanavond, en wat heb je toch een heerlijk mannetje zeg :inlove: :inlove: :inlove: Erg mooie foto’s!

Hoe voel jij je? Voor jou ook nog 3 daagjes he! :pray:voor je!

Boefje: Veel plezier vanavond met de bbq!

Sophia: Wat een mooie foto’s van Jesse!!! Echt al een hele vent zeg :inlove: :inlove: :inlove:

Ineke: Hoe istie daar???

Nou, meiden, ik ga maar eens wat aan het eten doen.

Tot morgen maar weer en dikke knuf voor jullie allemaal!!

Franca, ik had mijn ongi eigenlijk al lang verwacht…Banner staat op 30 dagen, maar ik kan me niet herinneren ooit zo’n lange cyclus gehad te hebben. Mijn natuurlijke cyclus is over het algemeen kort. Maar goed, ik heb ook totaal nul tekenen die zouden kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap, buiten het feit om, dat we (volgens mij) deze maand (zoals we ons hadden voorgenomen) nog op zouden passen ivm het kijken hoe mijn cyclus er voor staat.

Ik wacht dus de duivels maar gewoon af. Mocht ik nou ergens volgende week nog geen duivels gezien hebben, doe ik even een test maar ik denk niet dat het daar van gaat komen hoor!

Fijn dat met uk en jou in ieder geval alles goed is. Jammer wel dat uk bedacht heeft dat het nog geen tijd is om zich in het echt te laten zien, maar we wachten geduldig af hoor! :liar: :liar: :liar:

Meiden, ik ga er weer snel vandoor, want ik ga zo op kadootjesjacht!

Geniet van het weekend!

Kus Deb

BIB

Ik kom zo nog even kletsen, maar ik ben me nog aan het aankleden :oops: , tot zo!!

Zo, daar ben ik nog even.

Nou, het is maar goed dat het gisteren niet heeft doorgezet, want om 1900 ging thuis de bel, en daar stonden mijn lieve vriendinnen klaar met een babyshower!

Het was echt zo gezellig en leuk, en jee wat ben ik flink verwend zeg!

Het maakte heel de dag weer goed zo, en ik was echt totaal overdonderd en verrast!

Hierbij een foto, van mijn lieve vriendinnen en ik.

Debbie, even voor jou, ik ga toch voor je duimen hoor, vind je dat goed :wink:

Allemaal een heel lekker weekend en tot morgen!

Liefs Franca

Oh wat een verwennerij Franca! Gezellig hoor!

En ja tuurlijk mag je voor me duimen, graag zelfs…maar ik heb er zelf een hard hoofd in hoor.

Ondertussen nog steeds geen ongi.

Goh Tara, wat leuk van je vriendinnen zeg!! Erg gezellig!!

Toch wel een beetje spannend dus Deb?!! Ik ben benieuwd!

BIB

Nou Deb, mijn duimen draaien hier overuren :wink: Het zou toch wat zijn he :smiley:

Volgens mij is iedereen hier lekker aan het genieten van het weekend, en dat ga ik dan nu ook maar weer doen he!

Tot morgen allemaal

Hoi!

Allemaal een fijn weekend gehad?

Debke, en? Al iets van een ongi te bespeuren of is het nog steeds spannend?

Wat een mooie foto’s van Finn, heerlijk ventje zo te zien! Loopt hij eigenlijk al?

Tara, hoe is het met jou?

Wat leuk en gezellig dat je vriendinnen kwamen voor een babyshower!! Wat heb je gekregen?

Miranda, hoe was de bbq van de pv? Lekker gekletst?

Mirjam, dus Andre heeft zijn eerste stapjes gezet? Wat knap!!

Nog steeds zo moe? Hopelijk gaat het straks beter na de eerste 12 weken. Hoe voel je je verder?

Wat een lieve reacties weer op de foto’s van Jesse dank jullie wel!

Het nadeel aan kunnen kruipen en gaan staan is wel dat hij nu regelmatig onder de blauwe plekken zit, omdat het nog wel eens mis gaat. Arm ventje!

Zaterdagavond verjaardag gehad en gisteren bbq bij mijn zus. Was een gezellig weekend, maar ben ook wel blij dat het weer maandag is. Lekker m’n eigen gang gaan :oops: :slight_smile: .

Vanmiddag komt er iemand van het gastouderbureau voor de risico-inventarisatie. Ik zal meteen eens vragen hoe dat zit met al die berichten over subsidies e.d.

Moeten jullie straks veel meer betalen voor de opvang? Of valt het mee?

Fijne dag allemaal!

BIB

Debke: Ohhh nu ben je ook nog zo stil? Gaat het goed daaro? Ik blijf toch echt voor je duimen hoor!

Sophia: Ik heb dat ook altijd, na zo’n een druk weekend, weer heerlijk genieten van op mezelf zijn! Succes vanmiddag met het risico-inventarisplan.

En de rest, joehoeeeeeee hebben jullie een fijn weekend gehad :lol: , tis hier echt rustig haha!

Mmmmm, stilte voor de storm mischien :think:

Nou, hier gisteren een erg rustig dagje gehad, manlief was op verjaardag bij 1 van zn, jaja, playstationvrienden. Dus een dagje voor mezelf gehad.

S’avonds belde mijn schoonzus nog, en as zaterdag is het dan zover, dan zien we ze weer na 1 jaar!!! (Wonen in amerika) Nu maar hopen, dat ons ukkie voor die tijd er is, want dan kan ze lekker komen genieten van haar neefje/nichtje.

Vandaag ga ik maar even naar een tuincentrum, want de plantjes op de tafel buiten, hebben toch echt iets te weinig water gehad…

En oja, Sophia, wat ik allemaal gekregen heb, hierbij nog een foto-tje

Oa een luiertaart, een heel makkelijk babybadje voor als je op vakantie bent, en ijsblokjes voor mijn opgezwollen voeten :oops: en een fles rose, voor na de bevalling :lol:

Nou, tot morgen allemaal!!

Liefs Franca

Oh Franca…verwend nest! :mrgreen:

Hier nog steeds geen ongi trouwens, maar wel alle tekenen dat hij er toch echt zit aan te komen. Ik verwacht dus de duivels wel vandaag of morgen.

Gelukkig toch een redelijke cyclus dan. Ben benieuwd hoe het volgende maand gaat dan.

Dit weekend is hier besteed aan het regelen van wat vakantiedingen. Imperial en fietsendrager geregeld, wat andere spulletjes gekocht enzo…Verder vooral lekker weinig gedaan trouwens.

Franca, wat heerlijk dat je schoonzus en man snel komen! Hebben ze goed getimed! Enne…ik hoop met je mee dat beeb zich dan wel heeft aangediend ondertussen.

Hou je het nog een beetje vol? (ik weet het, je hebt geen keus, maar dat betekent niet dat je daar blij mee bent he…)

Nog steeds geen voortekenen van een naderende bevalling?

Finn kan het echt trouwens…zelf gaan staan, zonder steun. Hij heeft het nu al minstens 300 keer vol trots laten zien :lol:

Ook heeft hij zaterdag een paar eerste wankele stapjes gezet, maar daar heeft hij nu geen zin meer in op de een of andere manier :roll: Ach, we wachten weer af! Hij gaat vast ooit wel eens lopen :mrgreen:

Petra, ik weet helemaal wat je bedoelt met weer lekker je eigen gang gaan. Ik heb het soms zelfs al als de kids het hele weekend flink druk zijn geweest. Dan ben ik best weleens blij dat op maandag de school weer gewoon begint :oops:

Succes met je risicoinventarisatie trouwens. Komt vast dik in orde. En wat die kosten betreft…daar kan ik je niet mee helpen. Ik maak geen gebruik van opvang. Maar ik vind het wel de allerlulligste maatregel die dit kabinet had kunnen bedenken…Ze willen iedereen zo veel mogelijk aan het werk hebben en gaan dan vervolgens zulke dingen verzinnen…Beetje…apart…

En Mirjam, hoe is het bij jou? Alles oké? Lekker toegeven aan de vermoeidheid hoor! Gaat vanzelf weer over. Nog eventjes volhouden.

Judith en Leentje zijn lekker aan het genieten van hun vakantie…stelletje bofkonten!

Juul, hoe is de meeting geweest? Geweldig zeker!

En Ineke, hoe is het met jou en je mannen? Ik ga je snel weer eens uitgebreid mailen, want da’s al weer even geleden geloof ik. Maar goed, voor nu maar even zo een dikke kus!

Meiden, ik moet nu echt verder…Er wacht werk op me…

Tot straks!

Kus Deb

Zo, ben ik nog even.

Bij 40 weken zwanger hoort natuurlijk ook een foto.

Dus bij deze:

Oh meis…wat zie je er geweldig uit! Goeie foto zeg! Maarre…de volgende wordt van de inhoud van die prachtbuik he! Ik ga voor de 25e trouwens, dus nog 2 daagjes geduld :mrgreen:

Mooi Tara !!! :inlove: :inlove:

Deb: De meeting was idd gezellig en ik heb een 3d echo kado gekregen van de dames omdat ik het georganiseerd heb :inlove: :inlove: dus met 28 weken weer een paar mooie plaatjes :mrgreen:

Hoe is het verder bij jou?? Spannend hoor, het zou je gebeuren dat het nu al raak is :thumbup: :lol:

eindelijk weer online, problemen met internet hier.

Tara, mooie buik hoor, en jij straalt ook vind ik.

Juul, dat is nog eens een leuk kado zeg.

Deb, duim duim

Sophia, de bbq was erg lekker en gezellig, was pas na 8 uur thuis, ik had toch opppas dus ben extra lang blijven plakken :wink:

Wat zie je er prachtig uit Tara! Je bent echt stralend hoogzwanger. Succes met de laatste loodjes, het kan nu echt niet lang meer duren :slight_smile: Wat een lieve vriendinnen heb jij trouwens, dat ze zo’n leuke babyshower voor je organiseren. Dat kon je vast wel even gebruiken, zo’n verrassing.

Boefje, wat vervelend dat internet niet doet wat jij wil. Is het nu helemaal opgelost? En knap hoor, dat studeren van jou. Als ik hier even een uurtje voor mezelf heb dan plof ik meestal op de bank of achter de pc. Ik heb zelfs al tijden geen boek meer gelezen.

Deb, wat is Finn een droppie!! :inlove: :inlove: Ik vind hem zo’n lief ondeugend snoetje hebben, helemaal geweldig. Geen wonder dat je nog wel een vierde wil! Ik duim voor je hoor, want je weet maar nooit. En anders heb je inderdaad in elk geval al een redelijk regelmatige cyclus, ook niet verkeerd. Ik denk dat je gewoon weer zwanger blijkt net na je terugkomst, net als vorige keer toch?

Juul, hoe voel jij je? Komt er al een eerste buikfoto in zicht? Ik heb toen zo genoten van jouw buikfoto’s, ze waren echt heel mooi.

Sophia, sterkte met Jesse’s blauwe plekken… Dat is inderdaad zielig. Maar wen er maar vast aan, want ik kan mij de laatste keer dat André GEEN blauwe plekken op benen en armen had niet herinneren. Boys will be boys, hè? :mrgreen:

Aidan had vandaag zijn tweede maands controle. Alles was weer helemaal in orde, meneertje weegt nu 6889 gram en is 63,5 cm lang. Je mag dus wel zeggen dat het nog steeds een flinke baby is :lol: Ik heb al een hele stapel kleertjes weg kunnen leggen. BV gaat nu beter, hij drinkt nu van beide kanten en lijkt daardoor iets verzadigder overdag. 's Nachts slaapt hij nog steeds heerlijk, ik ben echt verwend wat dat betreft.

Verder doe ik weer flink mijn best om af te vallen en het gaat best aardig. Ik sport nu ook weer, dat helpt :slight_smile:

@Ineke78 wrote:

Juul, hoe voel jij je? Komt er al een eerste buikfoto in zicht? Ik heb toen zo genoten van jouw buikfoto’s, ze waren echt heel mooi.

Ja hoor de derde foto komt zondag in het showforum bij zwangere buiken, kan hem dan ook wel hier plaatsen hoor :wink:

Mooie foto van Aidan :thumbup: :inlove: en wat goed dat het afvallen aardig lukt !!

Boefje: Lekker toch de BBQ lekker ff tijd voor jezelf zonder kids :thumbup:

@Ineke78 wrote:

Aidan had vandaag zijn tweede maands controle. Alles was weer helemaal in orde, meneertje weegt nu 6889 gram en is 63,5 cm lang. Je mag dus wel zeggen dat het nog steeds een flinke baby is :lol:

Wat een verschil met Ilse nu: 5,5 kilo en 58 cm :wink:

Hoi hoi

BIB

Debke: Hoe istie daar? Zijn de duivels al gekomen, of mischien toch… :pray: Ohh ik vind het toch wel spannend hoor, maar zoals jezelf al zei, anders heb je idd toch lekker een regelmatige cycles, en dat is ook heel wat waard he! Hier nog geen voortekenen, behalve af en toe nog wat licht bloedverlies, maar dat wil niets zeggen, dus we wachten maar af.

Je vroeg of ik het al zat was, nouuuuuu een beetje wel eigenlijk. Maar vooral al die mensen die je blijven stalken met natuurlijk goedebedoelde succeswensen :wink: En gisteren voor de zoveelste keer de vraag, of ik toch echt zeker wist dat ik maar 1 kindje kreeg. Natuurlijk is het allemaal lief bedoeld, maar soms heb ik het dan echt gehad. Verder geniet ik nog wel steeds van mijn dikke buik hoor, die zal ik strakjes echt wel missen!

Boefje: Wat balen altijd he, als de pc niet werkt. En je had het lekker lang uitgehouden bij de bbq. Was vast ook wel weer heel leuk om je collega’s te zien!

Ineke: Wat is Aiden toch een knap ventje!! En wat lekker dat de bv nu beter gaat! En natuurlijk nog lekkerder, dat je alweer wat aan het afvallen bent. Ik ga gauw meedoen hoor!!!

Juul: Ohh wil je de foto ook hier plaatsen? Ik weet nl niet of ik veel tijd heb om het forum af te struinen :wink: Ik hoop van niet eigenlijk.Voel je je goed? En wat een leuk kado heb je gekregen zeg, ik kan niet wachten totdat die hier ook geshowt worden :smiley:

Sophia: Lijkt me ook geen leuk gezicht die blauwe plekken, maar normaal gesproken, als ik werk, sta ik ook altijd onder, maar ik heb dan zelfs geen idee, hoe ik eraan kom. Ik hoop dat dat voor Jesse ook zo geldt, en dat hij er weinig last van heeft! Je vroeg naar de opvang, nou ik moet je eerlijk zeggen, aangezien we daar nog aan beginnen en het al niet meevalt om 3 dagen geregeld te krijgen (ik heb nu 2 dagen rond), heb ik me in het financiele stuk voor volgend jaar, nog niet in verdiept, bovendien begint mijn man per aug met een nieuwe baan, dus dan veranderd er weer een boel ivm salaris.

Nou, hier gaan we vanmiddag weer op controle bij de gyn, dus ik probeer daarna nog even verslag uit te brengen!

Fijne zonnige dag allemaal :smiley:

Liefs Franca