ik zwaai alleen maar even naar jullie vandaag zwaaizwaai
Ben een beetje druk vandaag met vanalles en nog wat. Moet toch op tijd af allemaal he…zo vlak voor de vakantie.
Morgen ben ik er weer even wat uitgebreider hoor!
Dikke kus Deb
Oh wacht…Leentje, dan “spreek” ik je niet meer voor je vertrekt he…Alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie! Ga er van genieten en ik ben heel benieuwd naar je verhalen bij terugkomst 8)
En Marjan…hier ook duimpjes voor je hoor! :-*
:-*
@Leentje22 wrote:
Ik kom jullie even gedag zeggen * zwaai, zwaai . Tot over ongeveer 2 weken :- !
Fijne vakantie en verjaardag Leentje !!! :-*
Kom snel weer, vandaag weer zo'n ren en vliegdag gehad :?
BIB
Echter wel wat bloedverlies gehad sinds 05.30 Dus we gaan even naar het ziekenhuis om te kijken hoe en wat.
Verder geen weeen of vruchtwaterverlies, dus een bia lijkt me wat voorbarig
Spreek jullie strakjes!
Spannend Tara! Ik denk dat de bevalling er toch wel aan zit te komen hoor. Sterkte en succes, mocht je niet meer langskomen
Tara, spannend hoor.
Ik hoop dat dit het begin is voor je
Marjan, succes vandaag
Gisteren heel braaf zitten leren dus, ik helemaal blij want toch ruim 2 uur in de boeken gedoken. Straks weer dan hoef ik van het weekend niet zo veel meer te doen.
Oooh, Spannend Franca! Zo begon het bij mij ook. 's Ochtends slijm met bloedverlies en rond 18u begonnen de weeën, dus wie weet meid!
Maar pin je er niet te veel op vast, dan kan het ook niet tegen vallen.
Hoe is het in het ziekenhuis gegaan?
Leentje, je leest het niet meer, maar ik wens je een heel fijne vakantie!!!
Miranda, fijn dat Ilse goed gegroeid is. Wat zielig he, die prikjes?!
Deb, nog steeds druk met alle vakantievoorbereidingen?
Marjan, heeeeeel veel succes vandaag!!!
Jesse wakker, ben er straks weer…
Ooow Franca… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zou het dan?
Ik hoop het zo voor je! Ben benieuwd hoor!
Straks meer meiden! Heb net boodschappen gedaan en moet ze nog opruimen…
Tara: Spannend…veel succes en hopelijk heb je snel je beebje in je armen :thumbup: :thumbup:
Marjan: Succes vandaag :-*
Boefje: Braaf geleerd? Waarvoor ben je aan het leren??
Hier net terug van het zwemmen dus ga ff een boterhammetje maken :drool:
Hmm, nog geen nieuws van Franca… …
Hier nog wat foto’s van Jesse. En had ik al verteld dat hij sinds vorige week kan kruipen, gaan staan aan tafel en in de box en van kruip- naar zitstand kan???
En nog een paar…
Sophia: Wat een knapperd is Jesse :inlove: :inlove:
Tara: Ik hoop dat je al van je beebje mag genieten meis…en als je nog aan het puffen bent succes, je kunt het !!!
Voel me net Emile Ratelband zo :roll: :roll: TJAKKA !!!
Bah rare vent is dat :sick:
Helaas nog geen bia, ben net thuis na allerlei onderzoeken maar het is nog niet begonnen meiden. Het blijft afwachten dussss
Ik ga nu wel ff liggen want ik was al om 515 op en vanavond krijgen we bezoek.
Dikke knuf
@Tara wrote:
Helaas nog geen bia, ben net thuis na allerlei onderzoeken maar het is nog niet begonnen meiden. Het blijft afwachten dussss
Ik ga nu wel ff liggen want ik was al om 515 op en vanavond krijgen we bezoek.
Dikke knuf
He wat jammer nou Taar !!! Maarja wat voorwerk is ook nooit weg natuurlijk

Waar kwam dat bloed dan vandaan?? :think: :think:
He bah Franca…nog eventjes volhouden dan maar. Was er nog helemaal niks aan de hand of was er toch wat voorwerk geweest? Niet dat dat wat zegt, want in beide gevallen kan het óf nog een poosje duren óf heel snel gaan opeens.
Lekker even rusten nu en hopelijk kun je je bezoek vanavond vroeg naar huis sturen, zodat je nog een lekker nachtje kan pakken (of niet, maar dan met een heeeeeele goeie reden! )
Hoe dan ook, mijn telefoon staat aan! Vanavond hebben we een bruiloft (alweer!), maar als ik iets hoor, kom ik het hoe dan ook nog hier posten (al is het midden in de nacht!).
Ik heb nog wat foto’s van Finn op de camera staan. Eens kijken of ik hier ook nog wat kan spammen! Geef me eventjes meiden!
Petra, Jesse is en blijft echt een lekker manneke hoor! Hij’s om op te vreten! :inlove:
Tot zo!
Nou…ga er maar even voor zitten! Komt wat Finn-spam!
nog wat om het af te leren…
Oh en dan nog wat…Het is echt niet te filmen met Finn hoor…Heb je als moeder besloten om thuis te blijven voor je kids, zodat je er altijd voor ze bent enzo…en vooral niks van ze hoeft te missen…
En wat flikken ze je…Laat je hem 1 miezerig uurtje bij je moeder…zegt je moeder als je terugkomt doodleuk tegen je “ik wist niet dat hij al zelf kon gaan staan zonder zich ergens aan op te trekken?”…Duh…ik ook niet! Dat heeft Finn daar dus gewoon 3 keer gedaan en vanaf het moment dat ik er was helemaal niet 1 keertje meer…Echt…pfffff…Kinderen… :mrgreen:
Ben dus benieuwd wanneer hij ons mee laat genieten van zijn nieuwe kunstje!
:lol: Debke
André hetzelfde verhaal, ook zijn eerste losse stapjes deze week bij de oppas, zul je altijd zien!
Wat een lekkertje is Finn zeg :inlove:
En Jesse :inlove: die is ook vroeg met staan in de box, knap hoor!
Jammer Tara! Hopelijk zet het vandaag/vannacht door en heb je morgen je babietje in je armen! Spannend hoor, ben zo benieuwd of het een jongetje of een meisje wordt.
Volgens de Chinese conceptiekalender (heel betrouwbaar ) op babybrabbel krijgen wij een meisje, nou ik ben es benieuwd.
Hebben jullie daar al gekeken Juul, Plut en Tara?
Ik ben momenteel niet zo vaak online want ik ben zoooooooooooooo moe
Hopelijk zijn we daar straks weer vanaf als we de 12 wk gepasseerd zijn.
Fijn weekend allemaal!
@Famke26 wrote:
Volgens de Chinese conceptiekalender (heel betrouwbaar) op babybrabbel krijgen wij een meisje, nou ik ben es benieuwd.
Hebben jullie daar al gekeken Juul, Plut en Tara?
Ja joh allang !!! Hahahaha bij Jayden klopte het ook en ook nu zou ik weer een jongen krijgen, ben benieuwd, ik heb ook weer en gevoel of ik een jongen krijg !! Enne Tara krijgt een meisje !! Dat voel ik gewoon al vaaf het begin, ben ook erg benieuwd :wink: