juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

@boefje wrote:

:naughty: Deb, jij als boekenwurm zomaar over een BIB heen lezen :lol: :lol:

enne, ik ga zo even mika downloaden want nu zit het liedje relax al in mijn hoofd :wink:

:mrgreen: Nog gelukt met downloaden?

Franca, ik hoop dat beeb gewoon komt nu hoor! En ik heb vandaag echt nog geen BIB gezien (en deze keer heb ik wel 3 x gecheked!) dus wie weet....En zo niet, dan inderdaad morgen maar!

Miranda, fijn dat het met Thijs zijn puberteit weer wat handelbaarder wordt. Heb je toevallig nog interesse in een echte puber? Heb er hier nog wel eentje in de aanbieding namelijk :roll:
Wat je borstvoeding betreft...ik kan er niet over meepraten, maar ik kan me wel voorstellen dat je eventjes een dip hebt. Laat die dip niet de overhand krijgen he! :-*

Leentje, hoe is het met de bijna-op-vakantie-stress vandaag?

Ineke, ik had nog helemaal niet op jouw gereageerd! Shame on me!
Wat een prachtfoto van je mannen weer! En niet te veel heimwee hebben naar ons kikkerlandje hoor!
En nee...ik hou eigenlijk niet echt bij wat ik gelezen heb....Over het algemeen weet ik dat wel hoor, maar soms twijfel ik. Dan lees ik even snel de eerste bladzijde en dan weet ik het meestal wel weer. Als ik dan nog twijfel is er altijd het computersysteem van de bieb nog, wat me precies kan vertellen of ik het betreffende boek al eerder geleend heb. Superhandig dus!

Ik ga even verder neuzen hier....heb toch tijd zat vandaag!

Sorry Deb, maar ik heb vandaag eens lekker uitgeslapen, dus hier komt ie : BIB

Vandaag al wel een keer of 3 de baby gevoeld, dus nu hopen dat dat toch minstens 10 keer is, hoeven we tenminste niet weer aan de scan.

Vanmiddag weer fysio, dus ik laat het hier even bij voor vandaag.

Dikke knuf allemaal!

Deb, ja het is gelukt en vandaag al 2 keer naar geluisterd. Staan lekkere nummers op.

En nee, sorry, hopelijk komt dat ook nog niet de komende 10 jaar ofzo. :wink:

Tara succes bij de fysio.

Beebje van tara, blijven schoppen hoor :wink:

Ik ga straks naar het ziekenhuis met Ilse, ze heeft de 3-maanden controle van haar heupjes ivm de stuitligging. Volgens mij zit het wel goed, bij Thijs was het ook goed.

Daarna meteen maar even langs de kinderafdeling want die zit er tegenover, even het vriendje van Thijs opzoeken.

:-*

:mrgreen:

Was ik misschien wel Leentje…Ik heb daarstraks even onder je www knop zitten neuzen namelijk. Leuke pagina zit daaronder trouwens!

@Leentje22 wrote:

* zwaait even naar meelezer die het www knopje interessant vindt :lol: :lol: :lol: *

leuk zo’n onzichtbare teller op je site :lol: :lol: :lol:

Wahahahahah grappig…tja wat zou dat wachtwoord toch zijn he?? :think: :think: :think:

Ikke weet het lekker wel !!! Waar is die smiley die de tong uitsteekt?? :lol: :smiley: :lol:

Dames ik ben jullie niet vergeten hoor, en ik kijk elke dag ff naar de BIB melding van Taar in de hoop dat het gauw een BUB melding word, maar ik ben nu ff druk met de voorbereidingen voor de meeting die ik georganiseerd heb, dus ik ben er niet vaak,maar lees wel mee hoor !!

Boefje: Wat een toestand op jullie “vakantie” zeg, gelukkig heb je het nog wel leuk gehad :thumbup:

Ineke: Leuk hoor zo’n shirt voor papa-dag, hier een zelfgemaakte tekening :inlove: en een lekker geurtje + douchgel voor papa gehaald/gemaakt, hij was het zelf vergeten dat het vaderdag was :lol: :smiley: :lol:

Leentje: Ik weet niet wanneer je gaat maarre alvast fijne vakantie…zal zo eens naar je meisjes verjaardagsfoto’s gaan kijken :wink:

Terug van het ziekenhuis.

Ilse is op de rontgenfoto geweest (standaard) en we horen 1 juli de uitslag. Ze had wel 1 plooi meer op haar linkerbeen maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er wat mis is met haar heupen.

Verder is ze gewogen (5470 gram) en opgemeten (58cm)

Donderdag naar cb voor 2e prikronde en eens kijken of ze dan nog even lang/zwaar is :mrgreen:

@boefje wrote:

Terug van het ziekenhuis.

Ilse is op de rontgenfoto geweest (standaard) en we horen 1 juli de uitslag. Ze had wel 1 plooi meer op haar linkerbeen maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er wat mis is met haar heupen.

Verder is ze gewogen (5470 gram) en opgemeten (58cm)

Donderdag naar cb voor 2e prikronde en eens kijken of ze dan nog even lang/zwaar is :mrgreen:

Ik duim voor jullie dat alles goed is !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

[ :mrgreen:

@Leentje22 wrote:

Juul: Vrijdag gaan we op vakantie. En onder de www-knop zit een andere site hoor :stuck_out_tongue: :wink:! Mijn andere site met foto’s is nog niet gevonden :lol:.

Ok gelukkig dan maar :thumbup: sommige mensen hebben niks beters te doen he :roll: :roll: :roll:

Goedemorgen allemaal

BIB

Juul: Ik dacht al, wat ben je toch rustig, maar zo te lezen ben je druk bezig met je meeting! Wat voor meeting is het?

Leentje: Ohhh lekka, jullie gaan morgen op vakantie!!! Heel veel plezier, en natuurlijk heel veel mooie foto’s maken van Amber he! Geniet ervan!!!

Debke: Hoe is het met de pc, doet ie het weer helemaal goed? Wanneer gingen jullie ook alweer op vakantie? Volgens mij begint dat nu ook op te schieten he!

Boefje: De controles weer gehad he! Volgens mij blijven die altijd toch spannend. Gelukkig krijg je 1 juli al de uitslag, dat scheelt weer.

Plut: Druk aan het pakken voor as maandag?

Nou hier vannacht niet zo best geslapen, maar tegen de ochtend heb ik toch nog erg lekker door geslapen tot 10.00. Gisteren weer een dagje fysio gehad, ik hoop dat het toch echt de laatste keer was, want ons kleintje zat erg diep en daardoor wordt het moeilijker om de schaambekken goed te zetten, oftewel pijn lijden. Maar ach, vandaag voelt het dan ook weer een stuk beter aan, dus daar doen we het voor he!

Nou, ik ga nog even wat poetsen, heb de laatste dagen niets gedaan :oops:

Tot morgen!!

Liefs Franca

@Tara wrote:

Juul: Ik dacht al, wat ben je toch rustig, maar zo te lezen ben je druk bezig met je meeting! Wat voor meeting is het?

Van de mei-mama's :mrgreen:

Juul: leuk, gaan jullie samen afspreken?

Nou succes met regelen hoor!!! :smiley:

Zo poepoe…ik heb het wel weer gehad voor vandaag! Vanochtend de badkamer al grondig onder handen genomen en de binnenkant van Basten zijn kleding- en speelgoedkasten. Net alvast wat vakantieboodschappen in huis gehaald (die ik overigens nog uit de kinderwagen moet halen, maar daar heb ik even geen zin meer in :oops: )

De rest van de dag gaat Deb op de relax-stand hoor!

Franca, no worries hoor! Ik ben nog 2,5 week geheel tot uwer beschikking wat betreft BUB-meldingen :mrgreen: Wij vertrekken op 4 juli (heb er wel al enorm veel zin in!)

Pc doet het trouwens weer prima hoor!

Juul, wat gezellig zo’n meeting! Doen de mei-mama’s vaker geloof ik he? Komen ze dan allemaal bij jou thuis?

Ilse doet het goed he Miranda! Hopelijk straks een goede uitslag trouwens. Je denkt zelf dat het wel mee zal vallen geloof ik he.

En Leentje, ja ik was die andere spieker dan! Was op zoek naar de site van Amber (dacht dat die onder je www zou zitten).

Meiden, ik ga nu denk ik de zooi maar uit de kinderwagen halen…

:-* :-* :-*

@Debke wrote:

Juul, wat gezellig zo’n meeting! Doen de mei-mama’s vaker geloof ik he? Komen ze dan allemaal bij jou thuis?

Ja doen we wel vaker ja, nee niet bij ons thuis daar hebben we geen plaats voor 25 man + kids, maar de vriend van mijn moeder heeft een kroeg, dus das wel handig :thumbup:

[ :mrgreen:

BIB

Leentje: Ja, nu dan echt: Succes nog met de drukte vandaag en een hele fijne vakantie morgen :smiley: En zondag niet te vergeten een hele fijne verjaardag!!

Verder weinig nieuws hier, ik word een beetje gek van alle smsjes, berichtjes en foontjes met de vraag of ik nog niet bevallen ben, grrrrr

En verder waren er een aantal bekenden na mij uitgerekend, en iedereen is ondertussen al bevallen.Ik wil ooooooook… Maar ach, goed werk heeft tijd nodig zullen we maar zeggen he!

Nou morgen kom ik wat gezelliger terug :oops: , fijne dag allemaal!

Liefs Franca

Ohh wacht.

Marjan, als je dit leest, morgen ga je geloof ik naar het ziekenhuis he!

Heel veel succes en sterkte daar, en ik denk aan je!!

Dikke :hug:

Nou doeiiiii allemaal!

Ilse is weer apk gekeurd bij het CB. Inderdaad 58 cm en 5,5 kilo rond.

Ook weer 2 prikken gehad en weer bij de tweede prik even huilen.

nieuwe foto’s onder de www

Tara, iedereen dus al nieuwsgierig naar jullie beeb, ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten. Ben ook wel erg benieuwd of jullie een zoon of dochter krijgen.

Leentje, al vast heel veel plezier met jullie vakantie. Geniet er lekker van.

Juul, gezellig weer een meeting. Ik heb er met Thijs ook genoeg gehad.

Bij de maartmama’s gaan ze eind van de maand meeten maar ik heb afgezegd, we hebben de avond ervoor een concert en dat vind ik genoeg voor een weekend.

Nou, ik ga de boeken maar induiken nu Ilse nog stil is, Thijs is met opa mee dus het is stil hier, ideaal om te leren dus, heb er zo’n zin in :liar: