juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Er is er één jarig hoera, hoera… dat kun je wel zien, dat is Amber!!!

gefeliciteerd grote kleine meid!!! En papa en mama natuurlijk ook! Fijne dag vandaag :-

't was gisteren wel druk, maar ze zijn zooo lief, dat maakt een hoop goed :inlove: Vandaag eventjes naar de stad, vaderdagcadeautje halen en voor Jonathan’s opa, die is vandaag ook jarig. Verder doe ik wel rustig aan hoor, vandaag :stuck_out_tongue:

Ik moet gaan, later uitgebreider :-

JOEPIE AMBER IS JARIG !!! GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG !!!

LEENTJE EN HUB OOK GEFELICITEERD !!!

Ik kom straks of morgen ff langs, laatste tijd erg druk en weinig puf dus schiet niet echt op :roll: :roll:

Tot snel :-* :-*

Amber, van harte met je 1e verjaardag. Geniet maar lekker met mama en papa vandaag

We hebben een ander midweekje gehad dan in de planning lag. Onze vrienden zijn maar 1 nachtje gebleven want hun oudste zoontje was nog voor we de sleutel van het huisje kregen in het overdekte speeltuin gevallen en is uiteindelijk in het ziekenhuis beland met een gebroken been. Aangezien het te laat was om van Apeldoorn naar Hoorn te rijden met de ambulance zijn moeder en de jongste bij ons gebleven en papa in het ziekenhuis voor de nacht.

Dinsdag zijn ze dus weer naar huis gegaan (had ik ook gedaan als het Thijs was geweest), en daar zaten we dus met zijn 4en in een 8persoons huisje.

Dinsdagavond kwamen mijn ouders langs voor een nachtje en heeft Thijs woensdag lekker met opa en oma kunnen zwemmen en spelen. Donderdag naar het Dolfinarium geweest en de twee baby-dolfijntjes gezien :inlove:

Al met al evengoed nog een leuke week gehad.

Klaagmodus aan:

Heb het nu echt helemaal met sm gehad, voordat we weg gingen zei ze al dat ze wel langs wilde komen dus ok maar bel wel even van te voren.

Tijdens de vakantie ook nog zeggen we willen langskomen, dus ik hou er nog rekening mee; komen ze gewoon niet :twisted:

Wij op vrijdag nog bellen of we langs kunnen komen, dan zouden we een andere route nemen. Nee, want we staan de camper in te pakken en gaan zo weg :roll: , ze hebben de kleinkinderen al zeker 3 weken niet gezien en willen dus niet een uurtje wachten om ons gedag te zeggen :shock:

En dit is de schoonma die toen Thijs geboren was elke dag langs wilde komen… :roll:

Altijd moesten we maar klaar staan als ze weer eens ziek was en nu ze een nieuwe vriend heeft, zien we haar nooit meer.

Heb het echt zo gehad nu met haar :evil:

Vanmiddag staan ze opeens op de stoep want ze stonden gisteren met pech en de “nieuwe” camper staat nu bij de garage (ik hoop dat het haar lekker veel geld gaat kosten :twisted: ). Zoals je wel kunt begrijpen heb ik weinig interesse getoond in ze.

Klaagmodus uit.

zo dat lucht op :wink:

Tara, je schiet nu wel erg op hoor, nog even maar.

Ik hoop dat je een rustige dag hebt gehad.

Sophia, wat een lekker ventje is Jesse

Deb, boekenwurm :smiley: , maar liever zo’n verslaving dan wat ongezonders.

Fijn dat je weer lekker kunt wassen met je nieuwe machine

Famke, fijn dat de echo goed was.

Ineke, fijn dat je weet wanneer je ouders weer komen. Altijd leuk om naar toe te leven

(even bakkie thee naar ziek vriendje brengen)

Plut, lekker hoor Landal, we hebben ondertussen Rabbit Hill, Coldenhove en Aelderholt gehad met de kids. Ideaal voor kleine kinderen vind ik, we maken er dan ook jaarlijks gebruik van.

Mooie echo gezien ook van je beebje.

Juul, ook al zo’n mooie echo van brusje

Tara, mooie buik hoor.

Volgens mij ben ik helemaal bij en haak er vanaf nu weer in.

Dat was inderdaad even een andere vakantie dan gepland, Boefje. Wat ontzettend sneu voor dat jongetje en schrikken voor zijn ouders. Was het verder wel gezellig? Met z’n vieren in een 8-pesoonshuisje is natuurlijk wel lekker ruim.

En leuk, het Dolfinarium… sniff… ik ben in Harderwijk geboren en heb daar 25 jaar gewoond tot ik naar Amerika verhuisde. Echt heimwee heb ik niet vaak, maar soms…

Kan me voorstellen dat je nogal baalt van je schoonmoeder. Eigenlijk nogal onvolwassen hè, als ze ineens geen tijd meer heeft omdat er een nieuwe liefde is. Mijn schoonouders zijn ook zo inconsequent wat dat betreft. Ik hoor soms weken niets van ze, en dan ineens krijg ik te horen dat ze de kleinkinderen nooit zien…

Ik bedoel maar, sinds Aidan is geboren zijn ze één keer langs geweest in het ziekenhuis en sindsdien heb ik helemaal niets meer van ze gehoord, geen telefoontje, niets.

Is je vriend ziek? Wat vervelend. Ik hoop dat hij gauw opknapt zodat hij morgen een leuke Vaderdag heeft.

Famke, ach, een paar weekjes later maakt ook niet zoveel uit, hè? Fijn dat alles goed was. Ik wacht ook met geduld :liar: op de echo foto, ze zijn altijd zo mooi… :inlove:

Wow Deb, ik wist dat je graag las, maar zoveel! Houd je dan ook bij wat je gelezen hebt, of begin je af en toe in een boek waarvan je na een paar bladzijden denkt: dit heb ik al eens gelezen.

Nog gelukt met de Pampers? Kan je weer even lekker voort.

Rustig aan met je vakantielijstje, hoor! Anders heb je straks de hele vakantie nodig om bij te komen van de voorbereidingen :lol:

Leentje, van harte gefeliciteerd met Amber’s eerste verjaardag! Maak er een mooie dag van. En wat een prachtige foto op je avatar, zeg!

Sophia, Jesse blijft een mooi knulletje, zo lief. :inlove: Wat goed dat hij al kan kruipen! Daar heb je straks je handen vol aan, haha.

Met het nacht en dagtarief kan ik je helaas niet helpen, ik heb daar geen ervaring mee.

Plut, nog druk bezig met moorden oplossen? Ik speelde dat vroeger ook zo graag, maar kon nooit mensen vinden die mee wilden spelen (en met z’n tweetjes gaat het niet). Nu heb ik de engelse versie en spelen we wel eens met mijn stiefdochter.

Hier alles z’n gangetje. Gisteren de hele dag in jubelstemming geweest vanwege de wedstrijd. Aidan lag op mijn schoot te slapen en vond al die doelpunten iets minder, omdat mama steeds in juichen uitbarstte en hij dan wakker werd. Hij drinkt nog steeds vaak overdag, maar vannacht heeft hij zeven uur aaneen geslapen, dus ik mopper niet.

Allemaal een hele fijne Vaderdag morgen (misschien een leuk moment om te bevallen, Tara?) Gaan jullie nog iets bijzonders doen?

Ik heb een foto van de jongens gemaakt en op een T-shirt gestreken, best leuk geworden vind ik zelf.

:mrgreen:

Ineke, met vriendje gaat het al wat beter, zeker na mijn opmerking dat ik zeker geen ontbijt op bed hoefde te doen in deze toestand :wink:

Mooie foto hoor.

Deze papa krijgt een fotolijst met mooie foto’s erin van zijn kids voor op zijn werk. En een hangertje van Ilse en Thijs heeft nog wat op het kdv gemaakt.

Leentje, ik ga op je site kijken

BIB

Ineke: Echt een hele mooie foto!! Wat een knappe broertjes :inlove:

Boefje: Jee wat een toestanden op jullie midweekje weg. Ik hoop dat je toch ook wel genoten hebt, en fijn dat het weer wat beter gaat met dat jongetje!

Leentje: Ook ik ga nu kijken op jullie site!

Iedereen succes met alle vaders verwennen en tot morgen!

Liefs Franca

BIB

Volgens mij hebben jullie gisteren allemaal een erg leuke vaderdag gehad, aangezien het hier zooooooooo stil was :lol:

Ik ben gister-avond naar het ziekenhuis geweest. Sinds dit weekend voelde ik ons kleintje bijna niet, en gisteren zelfs maar 2 keer op een hele dag. Dus mijn man wilde dat ik ging bellen, en ik heb een ctscan en een echo gehad. Ik moest ook beloven voortaan eerder te bellen, maar ik denk dan, zul je zien als we daarkomen, de kleine flink begint te trappelen. Gelukkig zag alles er goed uit, dus wij beide weer opgelucht.

Wel krijg ik vandaag mischien nog een scan, en als ik ons kleine ukkie zo weinig blijf voelen dan moet ik deze week nog een paar keer terug komen.

Stiekem hoop ik maar op stilte voor de storm, zou het??? :pray:

Nou ik ga even bij mijn vriendin op de koffie en vanmiddag weer controle, dus ik probeer strakjes nog even te komen.

Liefs Franca

Sorrysorrysorrysorrysorry…ben hier het hele weekend niet geweest. Was niet vrijwillig overigens…internet deed het niet. Na een paar telefoontjes is het sinds vanochtend gelukkig weer opgelost…

Dus, beter laat dan nooit he…

AMBER, gefeliciteerd met je 1e verjaardag meisje! Je bent vast ontzettend verwend…

PETRA, jij ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk! Ben jij ook lekker verwend?

Ik kom straks even bijkleppen. Ben nu eigenlijk aan het poetsen, maar wilde even testen of internet het alweer deed…verslaafd he…

Dag lieverds…

Ik kom alleen even gedag zeggen, wij gaan straks lekker op vakantie… Franca, succes met de laatste loodjes meis, ik hoop straks terug te komen en te horen dat je beebje is geboren :-

Petra, jij ook nog gefeliciteerd, sorry, was ik helemaal vergeten :oops:

Nou, volgende week vrijdag ben ik er weer, zwaai zwaai!!!

:-

Geniet er maar van Judith! En dan echt he…niet je druk gaan maken over dingen waar je je eigenlijk niet druk over zou moeten maken…

We gaan je missen hier!

Tot over 2 weekjes!!!

O :mrgreen:

Relax…take it ea-ea-sy!!! Muziek moet je er even bijdenken hoor Leentje!

Ik kom maar niet vooruit vandaag…

Heeee…nog geen BIB vandaag van Franca? Zou het???

Ow :doh: lezen is ook een vak…wel een BIB dus…jammer hoor!

Maarre…ik hoop met je mee meis, op die stilte voor de storm!

Petra, alsnog gefeliciteerd, hopelijk een leuke dag gehad.

:naughty: Deb, jij als boekenwurm zomaar over een BIB heen lezen :lol: :lol:

enne, ik ga zo even mika downloaden want nu zit het liedje relax al in mijn hoofd :wink:

Plut, je bent al weg maar toch, veel plezier en geniet van je welverdiende vakantie

Leentje, rustig aan, komt goed.

Tara, goed dat te toch even naar het ziekenhuis bent gegaan hoor, altijd het zekere voor het onzekere nemen.

Hopelijk is dit idd de stilte voor de storm

Ik was zaterdag trouwens nog even alleen met Thijs op pad geweest, even wat quality time met mijn zoon. Hij vond het ook wel erg leuk zo dus dat gaan we wat vaken doen. We waren naar het sprookjeswonderland geweest, lekker dichtbij en met een seizoenskaart ook lekker goedkoop en bovenal, Thijs vind het geweldig daar dus deze mama scoort goed zo bij haar zoon.

As zaterdag wil ik met hem gaan zwemmen, heeft papa ook wat meer tijd met zijn dochter :wink:

Ik heb trouwens een flinke dip qua borstvoeding… :frowning:

Gaat niet helemaal lekker meer en kolf eigenlijk te veel waardoor de productie weer te veel word. Gelukkig ben ik alweer over de helft maar o wat heb ik er een moeite mee soms. (ben die E cup zat)

Thijs zijn pubertijd lijkt ook weer de goede kant op te gaan. Ik hou hem redelijk kort zeg maar (sneller straffen voor onnodig gedrag en het lijkt wat te helpen) Tevens begin hij echt te spelen met zijn duplo, de rollenspel zeg maar, zo lief en voor mij ook makkelijker.

Zo, weer controle gehad. Toch nog een keer aan de ctg-scan, maar ook deze keer was het weer goed. Ik hoop wel dat ons ukkie iets actiever wordt, of natuurlijk gewoon komt, want als het zo rustig blijft als nu, dan moeten we toch weer aan de scan.

Woensdag is het volle maan, zal dat meehelpen??? :wink:

Nou meiden, tot morgen, ik ga nu even eten!

Liefs Franca