juni 06, Marjan...woorden schieten tekort

Ook ik ben in gedachten bij je. Heel veel sterkte. :hug:

He meiden

ik kom net bij Marjan vandaan. Op zich is alles haar meegevallen. Ze moest er om 09:00 zijn maar uiteindelijk pas op half 1 geholpen…pijnstilling enz gehad en wat tegen de misselijkheid en lage bloeddruk (bellen gingen allemaal af)…ze voelt zich lichamelijk natuurlijk erg moe en was ook zo grijs als een duif net…verder is ze er redelijk nuchter onder…even afwachten hoe het vannacht enz gaat maar ze vloeit nu niet veel en de pijn is er ook niet of nauwelijks…

Ik moest nog zeggen dat ze jullie medeleven heel erg waardeert en vind al jullie reacties superlief…ze zal denk ik nog wel eens lezen .

Mochten jullie willen weten hoe het met haar is kun je mij ook altijd pb-en…

als laatste nog groetjes van haar en nogmaals dank voor jullie ontzettend lieve reacties

Wat fijn Issie dat je ons even op de hoogte houd en gelukkig is het allemaal meegevallen, nu maar hopen dat ze snel weer zwanger raakt, we weten nu iig wel dat het kan he, ik hoop het zo voor haar he :pray: :pray: :pray:

Geef haar een dikke knuf van ons :hug: :hug:

Toevallig kwam ik weer eens langs hierzo. En zag Marjan d’r naam voorbij komen. Wat een verhaal, wat een verdiet. Als je t nog leest, sterkte. :hug:

Dank je voor de info Issie…Gelukkig dat het lichamelijk dan allemaal nog een beetje is meegevallen voor Marjan.

Ik hoop echt zo, dat ze nu toch snel een gezonde zwangerschap mag meemaken met als resultaat een prachtige beeb…

Issie, wil jij Marjan heel veel sterkte en geluk wensen van me? En als je het goed vindt, stuur ik je zo af en toe eens een pb om te vragen hoe het met haar is. Ik heb wel de hyves van Marjan, maar ik weet niet of ze daar wel op mij zit te wachten…

In ieder geval, hier houden we niet op met duimen voordat het niet meer nodig is voor Marjan!

:-*

Brenda! Haaai!

Vertel…hoe is het met jou? En met Bram? Lang geleden weer!

UP !!!

We zakken helemaal omlaag joh… :roll: :roll:

Dankje Juul :D:D:D

Hoe is het met jou, gaat alles goed met je zwangerschap?

Ik zie dat jullie weer een zoontje krijgen!! Kei leuk voor Jayden!!

En hoe is het met je bekken?

Enne, ben benieuwd naar die prachtige buik!

Veel liefs Franca