ja hoor! gelukkig wel…
Spoon wat een goed nieuws!!! Klopt de termijn een beetje met wat jezelf had berekend?
Smurf en Eef :hug:
De termijn klopte precies met wat ik zelf berekend had.
Amy, het lijkt me ook heel frustrerend. Je staat nu met lege handen en hebben nog zo veel liefde om deze te vullen.
Vandaag dag 24.
Durf bijna niet over symptomen te praten…
Maar ik voel me toch gek .
Net tegen het ziek zijn aan hikken. Af een toe een keer extra slikken.
Had gisteren en vandaag 2x licht roze afscheiding. Precies 1 week na mijn eisprong. Toch stiekem hoop !?!?
Wat denken jullie? Nod 22 januari. :kaars:
Het wordt is tijd da hier onderhand is wat positieve testen komen!! Dus voor bb mijn duimen draaien en voor de rest draaien ze voor de volgende ronde
Vandaag cd 27…Twijfel nog wanneer ik ga testen.
Ei gehad op cd 16.
Wat zouden jullie doen…
Mijn “half ziek zijn” gevoel is er nog steeds. ook mijn borsten zijn gevoelig… Pffff…
Wat is het trouwens stil hier?
Ik zou nog ff wachten tot tenminste dag 14
Nu testen kan maar de kans is groot dat je negatief test.
Ik heb meestal op dag 12 na mijn ei een licht positieve kruitvat test.
Dus als je niet kunt wachten zou je met een gevoelige test morgen vroeg kunnen testen. Wil je op safe spelen dan sluit ik mij aan bij Sanne en zul je echt nog 3 dagen moeten wachten.
Het klinkt hoopvol meid
En tja, ik heb nu niet veel te melden. Ben ongesteld en daarna wachten op mijn ei. Dit is de saaie fase van de hele maand haha.
sluit me echt met alles aan bij Smurf, had mijn post kunnen zijn, op alle fronten Haha
:lol:
oh nee, alleen de 2e zijn geldt niet voor mij :lol:
Klinkt inderdaad hoopvol bb… ik hoop het echt voor je.
Hier gaat alles zijn gangetje… Weinig te melden, morgen ga ik samen met me schoonmoeder de gordijnen voor Inge der kamer maken. Babykamer zal vermoedelijk toch meer moeten gebeuren dan gedacht. Inge slaapt daar nu nog en zag dat er naast der bed een stuk behang miste. Eigenlijk hoop ik dat ik nog wat heb liggen, zodat we misschien alleen de baan hoeven te vervangen.
En BB Ben benieuwd of je toch stiekem al hebt getest vanmorgen :mrgreen:
Ik word gek van mezelf. Elke nacht droom ik dat ik (nog) zwanger ben. Het is net echt. Ik zie mijn buik golven als de kleine draait, voel voetjes tegen mijn hand duwen. Elke keer als ik wakker word voel ik mij verdrietig en mis ik mijn kleine mannetje. Deze nacht was ik ergens in een winkelstraat en lag er een mevrouw te bevallen op straat. Ik ging een deken halen en helpen. Het ging niet zo goed want de baby kwam er niet uit met persen. Uiteindelijk eind goed al goed.
Zou willen dat ik over andere dingen ga dromen dus even geen bevallingen babies of zwangere buiken. of dat ik het gewoon een keer echt zo is
Helaas negatief… dinsdag of woensdag mijn Nod. Het kan nog…maar heb er weinig vertrouwen in.
@Babyboom wrote:
Helaas negatief… dinsdag of woensdag mijn Nod. Het kan nog…maar heb er weinig vertrouwen in.
Luister dan ook eens eigenwijsje :hug: maar geef de hoop mog niet op hor, je kan echt veel te vroeg zijn geweest.
Smurf :hug: jeetje wat moet je daar nou op zeggen, wat vreselijk dat je dat steeds meemaakt en dan tot de weekelijkheid komt dat het niet zo is. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. :hug:
Wat jammer bb :hug:
Wat jammer bb :hug:
Hihi sennapen :roll:
@Babyboom wrote:
Hihi sennapen :roll:
Ja je kan wel met je ogen rollen, maar jij test altijd! te vroeg. Ik zei dit voor de zoveelste keer dat je beter even kan wachten met testen tot minimaal dag 14 en toch doe je het weer. Ja dan vind ik je eigenwijs. :eh: En waarom, omdat je dan weer teleurgesteld bent. Ik ken dat gevoel dat is enorm kut als de test toch nog negatief is. Was alleen maar om je voor een teleurstelling te behoeden. Als ik dat al niet eens meer mag zeggen.
Wat confronterend toch weer Smurf. :hug:
En Amy ook weer aan het wachten.