Oei wat een reactie…zo had ik dat helemaal niet bedoelt.
Het is meer mijn nieuwsgierigheid die ik niet kan bedwingen… :oops:
Sorry!
Sorry hormonEn, dus vatte het misschien iets anders op :oops:
Oké hihi ik schrok al
Smurf, moeilijk allemaal he :hug: Ik droom echt nooit over zwanger zijn, bevallen of over Quincy. Kan het me niet meer herinneren. Daarintegen lig ik vaak wel heel lang wakker, om maar te piekeren over zwanger worden, zwanger zijn en bevallen :roll:
Babyboom, balen dat je test negatief was! Kan me Sanne’s reactie wel voorstellen hoor… Het is écht beter om op of na je nod pas te testen… Maar kan jouw nieuwsgierigheid wel voorstellen Ik test altijd pas ná nod, deze keer 3 dagen na nod geloof ik en kan je nagaan, toen was hij ook negatief. Ondertussen dan wel ongesteld geworden, maar toch…
Hier verder weinig nieuws… Ongi is bijna over gelukkig. Hopelijk zijn we snel 1,5 week verder…
Oké hihi ik schrok al
Helaas… :twisted: :evil: :hug:
Op naar ronde…wanneer is nu mijn beurt?
bb :hug: Ik zou toch zeggen niet zo veel mee bezig zijn. Al is dat makkelijk gezegd natuurlijk, weet ik uit ervaring. Bij Inge duurde het ook zolang, tot ik voor mijn rijexamen stond en opeens zwanger bleek te zijn. Ik had afleiding.
Jammer bb :hug:
Ik weet nog wel dat het met Roan voor mijn gevoel ook eeuwen duurde :roll: . Komt goed, houd hoop :hug:
@Babyboom wrote:
Helaas… :twisted: :evil: :hug:
Op naar ronde…wanneer is nu mijn beurt?
Dat is zo’n vraag die ik me ook welke maand afvraag. waarschijnlijk wanneer je lichaam en geest er klaar voor is… Balen dat je weer ongesteld bent geworden. :hug:
Balen Babyboom. Je hoopt toch binnen een half jaar zwanger te worden.
:hug: BB, het is gewoon ook @@#$#@#@
Laten we hopen dat de komende maand voor ons laatste drie vruchtbaar is
Ik duim mee voor jullie…
Hier ook :thumbup:
Ik uiteraard ook!
Pff onze kitten van 9 maanden is nu bijna 2 dagen kwijt
Sinds eergisteren avond zijn we al rondjes aan het lopen om haar te zoeken. Vanmorgen vroeg toen het rustig was op straat ook weer geweest met haar brokjes. Maar helemaal niets
Dadelijk naar de AH om flyers te copieren en dan flink wat posters ophangen in de wijk en huis aan huis verspreiden.
Het is wel steeds wat achter elkaar. Eerst in mei 2012 onze eerste kat die ineens ziek werd en ingeslapen moest worden. Toen R.avi* en nu Li.zz.y
Update: sinds twee uurtjes is ze weer terecht! :dance: Ze heeft heel veel honger, is wat slapjes en angstig. Hopelijk heeft ze van haar avontuur geleerd.
Oww smurf gelukkig maar dat ze weer terecht is :hug: :-*
Gelukkig dat ze weer thuis is. Ik weet er alles van als ze weg blijven. Het liep in ons geval wat verdrietiger af.
Fijn dat ze weer thuis is.
Sorry, aan reageren kom ik bijna niet toe. Ik lig al vroeg te slapen en heb dan geen tijd meer om uitgebreid te reageren op iedereen. Hopelijk over een paar weken weer beter.
Ff een vraag. Gisteren en vandaag heb ik een ovu test gedaan van CB. Heb er 4 van een vriendin gekregen die ze over had :thumbup: Dag 14 en 15 van cyclus. Beide keren negatief alleen is het streepje van vanmorgen een stuk lichter dan gisteren. :think: Kan dit fluctueren? Of ben ik te laat begonnen met de testen en heb mijn piek gemist?
De streep van gisteren was nl. niet zo donker als de controle streep maar wel zo dat ik dacht dat zit er aan te komen. Vanmorgen was de streep heel vaag.
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik die testen doe haha.
Oja, moet er wel bij zeggen dat ik gisteren om half 11 s morgens heb getest en nu meteen uit bed.