Julistoppers 2012 - Deel 4

Vervolg op http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=107978

Ja hoor ging wel klinkt niet heel enthousiast (wat ik ook niet van je verwacht hoor) :hug:

Lijkt me erg moeilijk zulke dagen als je je een van je allerliefsten moet missen :frowning: . Kerst staat vaak toch in het teken van gezellig met zijn allen enzo :hug:

Even een meld van mijn kant. Dat dit deeltje ook voor de resterende dames erg vruchtbaar mag zijn. Geloof dat ik dit de vorige keer ook heb gezegd.



We hebben de kerstboom vandaag weggehaald, we willen van het weekend eindelijk beginnen met de achterkamer en hij stond een klein beetje in de weg. Me vader is langs geweest en heeft een begin gemaakt met het verven in de achterkamer het is niet zoveel gelukkig. Morgen komt ie de rest doen.

Meld :smiley:



Hier zijn we de kerstdagen ook doorgekomen. Zag er tegenop, omdat bij ons het inderdaad in het teken staat van samenzijn met je familie en geliefden.

Ondanks dat ik heel veel aan hem heb gedacht heb ik echt genoten van het eten en de gezelligheid.



Vandaag maar eens aan de schoonmaak, moet toch weer een keer gebeuren ook al heb ik er totaal geen zin in.

Meld

@ K1TT3N

Wat een lieve woordjes…precies hoe ik me voel!!!

Dank je :hug:

Smurf, nog gelukt met de grote schoonmaak?



Engel, hoe gaat het?



Babyboom, zie je het al iets positiever in?

Gaat goed hoor nog steeds wel moe en met vlagen misselijk



Morgen ben ik alweer 12 wkn!!! ( niet dat dat zekerheid geeft, maar toch is toch een soort mijlpaal he)



Hoe is t met de rest?

Niks is zeker Engel, maar de 12 weken is wel een mijlpaal inderdaad. Ze zeggen dat je dan de kritieke periode door bent. :? :slight_smile:



Mijn moeder is helemaal happy, ze heeft vanavond der kleinzoon voelen trappen.



Ik baal, ben snipverkouden, heb een rode neus een schrale lip. Me neus al letterlijk kapot gesnoten aan de binnenkant. Ophalen gaat haast niet.

Engel even een 12 weken dansje :dance:



Hier echt weer moeee :shifty: , maar dan vooral weer van veel te veel doen, het oude huis moest leeg, nieuwe huis schoon ga zo maar door, hoezo zwanger en nesteldrang, nu al??



:wink:



Mascha wat vervelend van je neus, au doet dat he, hopelijk snel beter.

En war leuk voor oma :dance:



Smurf fijn dat je de dagen goed bent doorgekomen :hug:



Spoon hoe is het met jou?



Bb weer vol goede moed verder?



Eef hoe is het met jou?

Engel, fijn van de 12 weken!



Sanne, kan me voorstellen dat je moe bent tijdens een verhuizing. Dat is sowieso al niet niks.



Mascha alweer wat fitter?



Verder ben ik erg misselijk. Nu viel het vandaag mee en was het alleen tot een uurtje of elf. Maar de afgelopen dagen dus echt de hele dag. Ik moet echt opletten dat ik op tijd wat eet. Alle geuren zijn ook zo vreselijk sterk nu.

Oww vervelend he die misselijkheid, helpt het wat om om de x aantal uur te eten? Het werd bij mij pas laat beter, heb het deze zwangerachap lang gehad :?

Op een slechte dag moet ik echt elk uur wat eten lijkt het wel. Dat helpt het beste, maar soms staat dat zo tegen. Ik hoop dat het vanaf nu tot alleen de ochtenden beperkt wordt (of gewoon maar liever niet). Heb ook beperkt zin in eten.

Ja dat herken ik wel en ook het tegenstaan, maar als het helpt echt eten. Hopelijk blijft het idd alleen in de ochtend

We gaan er weer voor!

We hebben de ei gevonden…

Sperma was goed…

Dus kom maar op met de natuur!!!

Succes Babyboom!



Hier begint cervix slijm wel te komen. Moeten maar afwachten wanneer mijn ei gaat zijn. Om de dag maar feestje bouwen :mrgreen:

Goed te horen dat alles er goed uit ziet BB. Heb je nu alweer je eisprong? Succes!



Amy, bij jou dus een eisprong onderweg, spannend.



Hier nog geen eisprong gespot. Temp blijft schommelen maar schiet niet omhoog. Ook geen last van cervix slijm, dus we wachten nog maar af…

Gelukkig nieuwjaar meiden, op naar nieuwe zwangerschappen en beebjes in 2013!!!

Van mij ook de beste wensen!



Ik heb sinds een uurtje zeurende pijn links onderin mijn buik… Cd 18 vandaag… gister morgen voor het laatst geklust…



Benieuwd of dit mijn ei gaat zijn, ik voel mijn ei nooit als een steek ofzo…