Julistoppers 2012 - Deel 4

Spannend Amy :pray:



bb Dat is vlot… Ik zal weer voor je duimen.



Smurf hopelijk spot je die van jouw ook snel.



Gelukkig nieuwjaar allemaal. Op gezonde en mooie baby’s en positieve testen. Dat vooral de baby’s zullen overheersen.



Hier last van een hele actieve baby. Ik hoef maar even rustig te zitten en hij begint te draaien en te doen :inlove:



Van het weekend begonnen met de achterkamer, deze is bijna klaar, dan kunnen we beginnen aan Inge der kamer en dan eindelijk de babykamer!!!

Beste wensen allemaal!



Amy, hopelijk benut je deze kans!

Eef, klinkt als wat ik ook had bij mijn ei… :pray: Normaal voel ik het ook niet, mar had dit keer stekende pijn in mijn zij en idd daarvoor positief getest 2 dagen :slight_smile:

Het is nu ook weer helemaal over…



Cd 18 links, precies hetzelfde als 2 maanden geleden…nu maar hopen dat het deze maand gaat lukken…

Was links nou de goede kant?

Volgens mij wel… de ronde dat de gyn mee keek en ik zo’n goede eisprong had, was hij ik links. Rechts springt altijd later, vorige maand pas dag 20…

Volgens mij wel… de ronde dat de gyn mee keek en ik zo’n goede eisprong had, was hij ik links. Rechts springt altijd later, vorige maand pas dag 20…

Mijn duimen draaien!

Die van mij ook. :pray:

Ik denk waarom reageert Spoon niet op mijn berichtje, zie dat ie er helemaal niet staat.



Wanneer heb jij je echo? :wink:

Ook namens mij de beste wensen en dat er maar veel gezonde mooie baby’s geboren mogen worden!



Ik heb nachtdienst en inmiddels weten ze t op t werk ook en mijn collega’s hebben vannacht toen we ons verveelde geprobeerd met onze doppler van de afdeling het hartje van mijn beeb te zoeken en ze hadden hem gewoon bijna gelijk gevonden!!! :inlove:



Morgenavond nekplooimeting dus dan weer een echo :inlove:



Mijn duimen draaien weer volop dat de (nog) niet zwangere deze maand een mooie positieve test in handen mogen krijgen!!!

Engel, heb jij vanwege je leeftijd een nekplooimeting of een andere reden?



Sanne, ik heb nog geen echo gepland staan. Volgende week vrijdag intake bij de vk, en ik ga er van uit dat we dan een afspraak voor een echo plannen. Dat gebeurt bij ons in een apart echocentrum.

Nee ik heb geen medische reden, want ben 26jr dus

Maar hier mag iedereen kiezen of ze een combinatietest willen laten doen of niet

Aha spoon, ben benieuwd dan wanneer je mag.

Voor een combinatietest mogen wij ook wel kiezen, vroeg me af waarom jij er voor gekozen heb. Ik ben aan het twijfelen namelijk :slight_smile:

@Sennapen wrote:

Aha spoon, ben benieuwd dan wanneer je mag.




Ik ook!

Hoe oud ben jij spoon?

Wij hebben ervoor gekozen om de combinatietest juist niet te doen. Had ook de keus namelijk.

30, bij de eerste twee niet gedaan. Maar nu het de derde is denk ik erg van hoe groot is de kans dat ook deze weer gezond zal zijn als we al twee gezonde kinderen hebben.

Engel :inlove: Nog even en dan heb je de echo :smiley:



Spoon, spannend wanneer je de echo hebt. Altijd lastig al die keuzes. Wij kiezen er nog steeds voor om geen combinatietest en nekplooimeting te doen. Het is een kansberekening en ik zou daar gek van worden.

Daarbij, een bijzonder kindje is bij ons welkom mits met het leven verenigbaar uiteraard!

Je krijgt toch garantie tot de deur. Veel aandoeningen zie je niet van buiten en er kan van alles gebeuren waardoor je kindje toch gehandicapt raakt.

Wij vertrouwen maar op moeder natuur.



Belangrijkste is dat je doet waar jullie je goed bij voelen.



Volgens mijn temperatuurcurve op FF heb ik 31 dec. mijn eisprong gehad op dag 20. Als ik dat aanhoudt dan zit ik nu dus weer op het wachtbankje en zou ik rond 12 januari kunnen testen mits ik dan niet al ongesteld geworden ben natuurlijk. Ben benieuwd.