Julistoppers 2012 - Deel 4

Dan lopen we idd vind gelijk Smurf! Spannend! Mijn nod was 13 januari, bij cyclus van 29 dagen. Dat houd ik nog wel even aan.

@Smurf78 wrote:





Spoon, spannend wanneer je de echo hebt. Altijd lastig al die keuzes. Wij kiezen er nog steeds voor om geen combinatietest en nekplooimeting te doen. Het is een kansberekening en ik zou daar gek van worden.

Daarbij, een bijzonder kindje is bij ons welkom mits met het leven verenigbaar uiteraard!

Je krijgt toch garantie tot de deur. Veel aandoeningen zie je niet van buiten en er kan van alles gebeuren waardoor je kindje toch gehandicapt raakt.

Wij vertrouwen maar op moeder natuur.



Belangrijkste is dat je doet waar jullie je goed bij voelen.




Ja, dat het maar een kansberekening is speelt voor mij ook wel mee om het niet te doen. Valse veiligheid of onterechte angst. Toch belachelijk dat we in Nederland niet gewoon de bloedtest optie krijgen aangeboden.

Amy, je nod komt al weer aardig dicht bij.

Spannend meiden, ik hoop op positief nieuws voor jullie volgende week :-*

Mijn combinatietest was goed! Geen verhoogd risico en weer mooi ff kunnen spieken naar ons beebje :inlove: morgen naar VK als het goed is weer hartje horen :inlove:

Wat een fijn nieuws Engel! Dat hartje wordt vast gevonden.

Nou ik snap er niets van…vanmorgen was mijn temp ineens weer heel laag. 36.4 Dus hij geeft nu geen eisprong meer aan.

Wel last van mijn onderbuik sinds 2 dagen. Het kan zijn dat mijn temps door mijn verkoudheid zo van slag zijn.

Wacht maar ff af…vrees dat het weer een lange cyclus gaat worden.

Wat gek Smurf. Jij gebruikt geen ovulatietesten toch?

Nee die gebruik in inderdaad niet. Als deze maand niet lukt, overweeg ik om ze volgende maand een keer te gebruiken naast het tempen. Gewoon om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus.



Dit onregelmatige is zo nieuw voor mij. Zelfs na mijn miskramen kwam het vanaf de 2e cyclus redelijk weer op gang en regelmatig rond de 30 dagen.

Engel, fijn dat de echo goed was!



Lieve Smurf, ben bang dat jouw cyclus na je bevalling ook in de waar is :frowning: ik heb van juli tot en met december octetten gebruikt, weet nu wanneer mijn ei meestal komt en gebruik ze nu niet meer…



Denk dat het voor jou ook wel handig is om ze te gebruiken…



Ik had gisteravond nog wat buikpijn. Niet links of rechts, maar gewoon in het midden… Is nu gelukkig weer weg.

Ik had zeker gisteren, vannacht en vanmorgen zo’n last van mijn onderbuik en rug…heel gespannen, trekkerig. Nou ja niet fijn haha.

Net gedoucht, ik was lekker traag vanmorgen met de kids en nu ineens is het weg :o Heel bizar.



Gisteren had ik ook een keer slijm bij het afvegen, maar dacht daar niet bij na omdat mijn ei al was geweest volgens FF. Nu denk ik ineens dat ik waarschijnlijk net mijn eisprong heb gehad. :think:

Dat zou wel mijn lage temp weer verklaren.

Maar goed, helpt het nog als we vanavond klussen? Of zijn we dan te laat :?

Smurf ik zou zeggen niet geschoten is altijd mis toch…

Pcies dat denk ik ook. Gisteren wel geklust, vandaag dus nog maar een keer.

Nu duimen dat mijn temp morgen echt omhoog gaat en blijft :pray:

Als je zin hebt vooral doen zou ik zeggen :slight_smile:

Zin of geen zin…1 keer per 37 dagen een ei laten we natuurlijk niet onbenut :lol: :angel:

Kijk dat is de mentaliteit :wink: Hier thuis zou ik figuurlijk een slag voor mijn hoofd krijgen om die opmerking. Hij houdt niet zo van dat “verplicht” moeten. Deed er na me ma ook erg moeilijk over soms en wees me gewoon af, hoe graag hij dat kindje ook wilde.



Ik ben happy was de verkleiner uit me mc cabriofix kwijt, maar heb hem gevonden, nu de adapters nog om hem op me wagen te kunnen bevestigen.

Marscha, jij moet natuurlijk nu al echt aan de voorbereiding :wink:



Smurf, hier ging het ook niet zo hoor. Maar we hebben wel een beetje ons best gedaan.

Spoon ja daar wordt het wel tijd voor nu. Heb gelukkig nog zo’n beetje alles van Inge. Alleen de roze dingetjes worden aangepast. Heb bijvoorbeeld me roze deken uit de kinderwagen aan vrienden gegeven die een meisje hebben gekregen nadat ze eerst alles blauw hadden. Ze hadden alleen het dekentje niet, maar heb weer veel kleertjes van ze gekregen.

Ach, laat ik zo zeggen manlief heeft altijd wel zin haha. Dus het heeft vooral betrekking op mezelf :mrgreen:



Leuk om te lezen Kitten al dat geregel. Heerlijk om weer met baby spul bezig te zijn :inlove:

Smurf, twee maanden alweer :hug:

Smurf :frowning: :hug:





20 weken echo was goed en we krijgen een meisje :inlove: [/spoiler]