Julistoppers 2012 - Deel 4

Smurf :hug:



Sanne geweldig!!! Ook een koningskoppel. Meisjes van mei zijn geweldig!!! Zeg ik je uit ervaring.

Ja bijzonder hoor een koningskoppel :thumbup:

Sanne wat leuk een meisje! Had ik het toch goed :smiley:

@Spoon Obasan wrote:

Sanne wat leuk een meisje! Had ik het toch goed :smiley:




Ja mijn gevoel ook :wink: alleen durfde ik dat niet zo uit te spreken want ml verwachtte dat ie geen meisjes kon maken aangezien zijn hele familie bijna uit mannen bestaat

Heeft ie toch bewezen dat het wel kan Sanne. Misschien een bemoedigend iets voor de rest van zijn familie. Ow enne ik dacht het ook hoor, dat jullie een meisje zouden krijgen.

Haha ja die zijn er alleen nog niet aan toe, zijn broertje heeft geen vaste vriendin en de rest is allemaal nog wat te jong voor kindjes :wink:

Bemoedigend voor de toekomst dan :wink: Hoe vindt ie het eigenlijk en R.oan ow en jijzelf natuurlijk?

Hebben jullie al een naam?

Leuk Sanne, ook een meisje! Heel veel shop plezier :wink: kan je zeggen dat het voor een meisje geweldig shoppen is! :inlove:



En helemaal fijn dat ze natuurlijk gezond lijkt te zijn!

Eef, ik stond voor de kleren en dacht MIJN GOD wat een keuze haha ik wist niet eens wat te kopen zoveel keus is er.



En naam ml heeft wel een naam ik kijk nog even verder :lol:

@K1TT3N wrote:

Bemoedigend voor de toekomst dan :wink: Hoe vindt ie het eigenlijk en R.oan ow en jijzelf natuurlijk?




Roan snapt het nog niet helemaal eigenlijk en ik vind het bijzonder leuk, nieuw, gaat een wereld voor me open.

Ja dat had ik dus ook, maar dan andersom. Merk wel dat er voor meisjes meer keus is, maar die dragen dan ook jurkjes en rokjes zou me zoon dat niet snel aantrekken.



Vanmorgen met me schoonmama naar de prenatal geweest. Helaas hadden ze de dozen op dit moment niet. Wel een spijkerhemdje en een stoer vestje gekocht. Ow en eenzelfde shirtje als Inge aanhad toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis alleen nu een blauwe. Inge ook nog even verwend met een paar ballerina schoentjes.

Sanne wat leuk! En fijn dat alles goed is!

Thanx Engel!

Jammer Mascha dat ze de doos niet hadden, zaten leuke dingen in :mrgreen: :wink:



Voor meisjes is er veel meer keus idd, maar voor jongens is het wel leuk shoppen als je goed kijkt, het is alleen makkelijker aan de ene kant want je hoeft alleen maar broekjes en shirts, nu is het moeilijker haha, wat zal ik nemen een broek of een jurkje of een legging met een rokje? Wel heel leuk. Gaat een compleet nieuwe wereld voor me open.

Ja, en het is niet alleen een trui. Maar een shirt met bolero, blouse of een vestje.

Vandaag 5 jaar geleden had ik mijn eerste positieve test van Jayden :inlove:



En ik lag net bijna krom van de pijn… Een paar echt heftige steken links in mijn buik, vlak naast mijn navel :shock:

Wat gek Amy :think:

Wat betekent dat dan Eef :think:

He meiden hoe is het hier?