Julistoppers 2012 - Deel 4

Rustig :wink:

Druk bezig met een kleine verbouwing. De computers van Bart (hub) en mij staan nu beneden. De eerste muur op Inge der nieuwe kamer is geschilderd. Ze heeft een mooie kleur uitgekozen voor 1 van der muren. Die wordt knalroze en de andere 2 blijven gewoon wit. Als het verfwerk erop zit gaan der meubeltjes ernaar toe. Hopelijk heeft ze ergens volgende week der eerste nachtje daar. Dan is het alleen nog de babykamer in orde brengen.

Heb me mc en me wagen al tevoorschijn gehaald, daar mankeert gelukkig niks aan en kunnen nog een baby mee.

Smurfā€¦ Wat lees ik nu, heb je er zoā€™n goed gevoel bijā€¦ Ik hoop dat de volgende test alsnog gewoon positief is!!!

Wij gaan zo eens onder de douche duiken en dan aankleden. Vanmorgen gaan we weer eens een bezoekje aan de vk brengen. De kleine man drukt best op mijn schaambot, heel vervelend als ik zit, kan zo enzo gewoon heel lastig zitten, krijg soms gewoon last van me spieren in mijn zij. Klaagmodus staat volledig aan geloof ik. Spierpijn in me benen als te veel zit, maar ook als ik te veel loop. Frustrerend. Verder wel alles goed, een heel actief mannetje, die duidelijk ook me blaas heeft gevonden, zodra ik opsta kan ik eerst een bezoekje aan het toilet brengen, voordat ik iets anders kan gaan doen. Zegt nog iets over de toekomst :wink: Dan kan ik er gaan wonen :smiley:

Sorry, heb wel bijgelezen. Maar de combinatie werken, twee kinderen met griep en zelf ook niet helemaal fit zijn maakt niet dat er hier iets zinnigs uit komt.

Spoon :hug:

Inge, lekker aan het klagen :wink: :hug:

Smurf, wat spannend zeg, duim voor je!

Hier weinig te melden eigenlijkā€¦ Was vanmorgen week licht misselijk in de badkamer. Af en toe wat krampjes en steekjes onderinā€¦ En mijn teken dat ik ongi ga worden, kort lontje naar Jayden toe ineens uit het niets, heb ik nog niet gehadā€¦ Dus dat is positief :mrgreen: verder maar afwachtenā€¦

Ik zit weer op het wachtbankje.

21 febr. Is mijn nod volgens mijn gemeten eisprong

Hey meiden,

Hier alles zijn gangetje. Sinds een paar dagen ben ik bij vlagen weeiig, misselijk. Verder last van mijn onderrug en buik.

Dat misselijke herken ik van de vorige keren. Dat maakt dat ik een goed gevoel heb. Tegelijkertijd heb ik geen idee wanneer ik precies mijn eisprong heb gehad. Wel weet ik dat mijn klachten meestal van 7 dagen na de eisprong beginnen. Vanmorgen een testje gedaan (zit nu op cyclusdag 31), ben te nieuwsgierig haha en die was negatief. Dus of het is een virusje en mijn rugpijnen zijn een teken van mijn ongi of ik ben te vroeg.

Wacht nu even een paar dagen alvorens ik opnieuw test.

Kan hier dus echt beide kanten op. Heb alleen liever dat ik geen kwaaltjes heb net als vorige maand dan weet je gewoon zeker dat je ongesteld gaat worden. Nu is het straks een kleine domper

Amy ik duim me suf voor je! Bij jou dus net zo spannend als bij mij. :wink:

Amy en Smurf jullie houden het spannend deze maand!

Bb 21 februari? :lol:

Smurfen eef, spannend :thumbup: :thumbdown: :pray: wanneer is jullie test dag?

Spannend smurf en Eef!!! Mijn duimen draaien! En natuurlijk ook voor jou bb

Hier gaat t allemaal zijn gangetje misselijkheid wordt gelukkig minder maar vermoeidheid blijft nog en die ben ik voort echt beu!

Buik begint langzaam iets te groeien pas mijn eigen broeken nog wel maar het knoopje moet al steeds vaker open

Geen idee wanneer ik ga testenā€¦ eerst komend weekend en maandag doorkomen. Aan testen durf ik nog niet te denkenā€¦

Jou banner klopte niet toch?

Ik heb mijn banner ongesteld op cyclus van 29 dagen, wat mijn banner meestal is. Maar als ik uitga van nod 14 dagen na ei, zou volgende week woensdag mijn nod zijn. Echter, afgelopen maanden was mijn lf steeds 9 of 10 dagen.

Dus waarschijnlijker is dat je banner klopt Amy.

Ik moet vanmiddag naar de vk voor de intake. Dan weet ik ook eindelijk wanneer we de echo hebben. Iets waar ik behoorlijk nerveus voor ben.

Spoon, spannend hoor!

En idd, dan zou mijn banner wel kloppenā€¦ We wachten het maar af!

Snel rekenen leert dat je banner dus gewoon klopt hoor Amy. Als je voor jezelf woensdag aanhoudt weet je in elk geval zeker hoe of wat.

Spannend!!! :pray: :pray:

Ik heb werkelijk geen ideeā€¦Ik hou uiterlijk volgende week vrijdag als nod aan. Dan zit ik weer op de 37 dagen.

Dag 20 heb ik waarschijnlijk toch niet mijn eisprong gehad anders was de test vanmorgen wel licht positief.

Dus hou ik nu dag 24 aan, mijn eigen gevoel obv de steken in mijn buik en het vruchtbare slijm. Dan zit ik nu een week na de eisprong.

Positieve blijft dat ik nog niet het gevoel heb ongesteld te worden. Meestal heb ik bijv. hoofdpijn in de aanloopfase nu nog niet.

En temp keurig hoog nog.

Deze dagen zijn het ergste he,ā€¦dat wachten :oops:

Pfff deze dagen zijn gewoon dramaā€¦

jepā€¦ :hug:

21 januari bedoel ik jaā€¦ :smiley:

Nou ik duim ook voor jullie allemaal mega hard :pray:

Nog geen echodatum, ik moet maandag bellen. Verder de naam gekregen die bij mijn laatste echo het vruchtje aanzag voor mijn baarmoeder dus die hebben we liever niet.

Konden ze die afspraak niet meteen maken dan Spoon? Ik zou diegene ook niet meer willen, hopelijk hebben jullie de keuze om te switchen.

Hmm, hier is mijn temp gezaktā€¦nog niet extreem naar mijn gem. temp voor de eisprong maar wel een duikje naar beneden. Ik stel mij er toch maar op in dat ik ongesteld ga worden. Ben nu uit bed ook niet misselijk.

De jongste is ziek met ruim 39 gr koorts en klaagt nu over buikpijn dus mogelijk zijn mijn tekenen wel een licht virusje geweest oid.

Hoop van niet maar ben nu toch wel minder zeker van mijn zaak :wink: