Smurf, ik hoop dat het toch tekenen van zijn geweest.
En die afspraak konden ze niet meer maken omdat het vrijdagmiddag was. Iets met het systeem enzo. Maar ik mag over anderhalve week.
Amy ik duim nog steeds hoor
Hier nog geen ongesteldheid. Temp vanmorgen weer met een tiende gestegen. Ga op zijn vroegst woensdag pas weer een keer testen heb ik besloten. Ergens hou ik er rekening mee dat ik dan allang ongesteld ben
Op zich goed nieuws toch Smurf?
En jij Amy?
Spannend Smurf!
Hier nog niks. Geen buikpijn, geen spotting, maar ook niet het gevoel dat ik zwanger ben…
Maar je bent nu al verder dan je andere cyclussen?
Nee, vandaag cd 29, dus als ik ongi word, cyclus van 28…
Spannend hoor…
Hihi, ik blijf kijken naar nieuws
Lief!
Amy
Bb hoe gaat het met jou? Nu n wk na de eisprong toch? Voel je iets?
Hier nog steeds niets veranderd. Temp blijft nu weer hoog. Zit nu op dag 34. Blijft spannend hihi
Spannend Smurf!! Duim ook voor jou!!
Amy
Hier nog steeds niets veranderd. Temp blijft nu weer hoog. Zit nu op dag 34. Blijft spannend hihi
Jullie houden het spannend hoor… Ik blijf de topics checken voor nieuws
Inge gaat hopelijk deze week naar de nieuwe kamer. Van het weekend zijn de muren geverfd. 4 lagen roze voordat alles dekte. Was gelukkig maar 1 muur. Vandaag kijken voor de gordijnen. Hopelijk kan het snel geleverd worden.
Week na ei ja…
Ik zeg dat ik niets voel haha. Ik weet niet wat ik moet voelen.
En alles wat ik voel verwijt ik ergens anders aan…
Nog even afwachten. Als ik mijn ei moet geloven heb ik mijn21 januari mijn nod. Sloopend ! Wanneer ben ik eens aan de beurt en mag ik eensmee praten over zwangerschaps gevoelens en verschijnselen :?
Jullie houden het echt spannend haha, ik blijf ook gluren :oops: , ik hoop zo op goed nieuws :thumbup:
bb :hug: Ik hoop heel snel meid. Je verdiend het. Nog een weekje wachten op je NOD begrijp ik dus.
Smurf en Eef Ik hoop dat het voor jullie beide positieve voortekens zijn.
Sanne echt he… Heb gewoon een apart tabblad van me webbrowser op KOK staan en ik blijf me eigen berichtenpagina maar vernieuwen in de hoop dat ze goed nieuws hebben. Al gaat Eef geloof ik morgen pas testen, maar ik blijf hoop houden dat ze het misschien toch stiekem al heeft gedaan.
Mascha, ik test écht morgenochtend pas hoor
Hahaha mascha :lol:
Je voelt je nog steeds noet zwanger eef!?
Nou… Ik ben ontzettend moe, mijn haar is vet… Wel af en toe een krampje in mijn buik… En daardoor denk ik nog steeds dat mijn ongi nog moet komen…
Zodra ik wakker ben ga ik ook meteen checken hoor Amy
Hier ook nog niets gesignaleerd…weer een dag erbij.