Julistoppers 2012 - Deel 4

:pray:

:pray:

Smurf en Amy, testen jullie allebei morgen eens fijn positief!!!

Sanne, ook aan de draagdoek zie ik :slight_smile:

Ik twijfel nog spoon, ik voel me zo,n leek en ik vraaf me af hoe snel ik het onder de knie heb, straks doe ik iets verkeerd? :roll:

Tja, je moet het toch een keer proberen :slight_smile: Het is mij ook gelukt :wink: Er staan veel handige filmpjes op youtube. Ik zou wel voor geweven gaan ipv rekbaar. Of anders neem je een manduca of iets dergelijks?

Ja sowieso geweven als ik een doek neem, ik zit nog te twijfelen aan een draagzak maar die vindt ik minder mooi zeg maar, tenminste die voor pasgeborenen.

Ja, doeken zijn wel veel mooier. Maar het knopen valt echt te leren hoor.

Ik vind de hop tye ook nog wel een mooie zak zegmaar, die lijkt me wel makkelijk

En er dragen zoveel dusja waarom zou ik het daniet kunnen.

Maarre wat lees ik woensdag echo??

Sanne, heb ook een hele mooie draagzak gezien, vond hem erg lijken op een doek. Zal hem eens opzoeken voor je. Ik denk erover om die te kopen.

Ben benieuwd welke je bedoelt.

Ringslings vind ik ook mooi

Ja, als alles lukt qua regelen wel. (oppas en werk enzo) Maar wat een gedoe om een afspraak te maken dat we ook daadwerkelijk kunnen…

Sanne ik ben helemaal gek op de marsupi. Geloof dat ze daar ook direct in mogen.

Die vind ik ook wel leuk!

@Spoon Obasan wrote:

Ja, als alles lukt qua regelen wel. (oppas en werk enzo) Maar wat een gedoe om een afspraak te maken dat we ook daadwerkelijk kunnen…

Ja veel geregel, hopelijk lukt he :pray:

Marsupi kunnen ze meteen in ja. Ringslings vind ik persoonlijk drama.

Amy, jammer van negatief maar ik hou hoop!

Marsupi kunnen ze meteen in ja. Ringslings vind ik persoonlijk drama.

Amy, jammer van negatief maar ik hou hoop!

Met al dat getest kon ik ook niet wachten…helaas…negatief.

Temp wederom keurig hoog 37.0.

Snap weinig meer van mijn cyclus. Kijkende naar mijn temp kaart kan mijn lf nu op dit moment variëren van 16 dagen na eisprong, 11 dagen erna of 8 dagen na eisprong. Hij is pas 7 dagen echt aaneengesloten “hoog” rond de 37 zeg maar.

Ga nu dus echt even wachten met testen.

Lekker vaag allemaal…

Nou die brusjes houden het wel spannend hoor. Ben benieuwd… Zal me duimen nog maar even laten draaien dan. :wink:

Net even 1 waarde uit de kaart gehaald (want heb toch niet op dag 20 mijn ei gehad) en nu geeft hij aan op dag 27 een eisprong. Dan moet ik nu dus nog 4 dagen wachten voordat ik überhaupt kans zou kunnen hebben op een licht positieve test, ben nu dan veel te vroeg. Als deze dag wel klopt acht ik de kans op succes alleen wat kleiner hebben alleen die dag geklust en twee dagen ervoor :wall:

Nou Smurf, wij hebben ook alleen op 1 dag van de positieve test geklust en de volgende dag was ie nogmaals positief maar niet mee geklust hoor.

Dus je kansen zijn echt niet verkeken :hug: :-*