Even snel (kom later iets uitgebreider op iedereen reageren) maar hier zo goed als zeker een nieuwe ronde. Temp vanmorgen gekelderd naar de 36.7 en licht roze bij het afvegen. Op naar een vruchtbare februari dan maar
oh balen Smurf :hug:
hier nog niks, zelfs geen spotting… cd 32 vandaag, overmorgen zou ik op mijn langste cyclus zitten, en dat terwijl ik nu al veel verder zit na mijn bevalling… maar goed, leef met de dag!
He smurf balen… :hug:
Eef dat klinkt positief!!!
nou Smurf, ik denk dat ik met je meega naar de volgende ronde, had met weer meer spotting…
Nee!!! :hug:
dubbel
oh wat @#$//^&# amy :hug:
Smurf :hug: en zucht Eefje
Amy en Smurf, ik had het jullie zo anders gegund
En ik wilde toch vertellen dat we vandaag een echo hebben gehad en alles zag er helemaal ok uit. Termijn nu 9 weken + 2 dagen. Ben erg blij, voelt een beetje ongepast met jullie minder blije nieuws.
fijn Spoon! gefeliciteerd!
Spoon goed nieuws :inlove: :thumbup:
Eef is het al helemaal doorgekomen?
heb bruine prut, dus zal morgen wel echt doorbreken…
Nou als dat zo is is her enige wat goed is aan deze cyclus dat je lf langer was :hug:
Spoon gefeliciteerd meid :inlove: :dance:
Amy :hug:
@Sennapen wrote:
Nou als dat zo is is her enige wat goed is aan deze cyclus dat je lf langer was :hug:
idd, lf is deze keer echt een stuk langer.nu maar hopen voor de volgende ronde…
hopelijk volgende maand een mooi verjaardagscadeautje voor mezelf…
Nou zeker, het moet nu bijna wel eens gaan lukken niet, wat zal dit frustrerend zijn voor jou en je man
zeg dat. vooral omdat ik 5 keer zo makkelijk zwanger ben geworden, voor mij is dit nu gewoon echt lang… ken dit dus helemaal niet…
Ja dan snap je dit ook gwn niet. Kan je er wat me je man over praten?