Julistoppers 2012 - Deel 4

Smurf, ovutesten moet je eigenlijk altijd rond hetzelfde tijdstip doen… En er hoeft niet altijd een aanloop te zien te zijn, kan best eerst donker zijn, dan licht om vervolgens te knallen! Hopelijk heb je snel een positieve ovutest!

Ik ben blij dat ik ze niet meer heb, geeft me toch meer rust… Had gisteren trouwens vruchtbaar slijm, cd 14 was dat, voor eisprong rechts (waar ik vanuit ga, vorige maand was links) best vroeg.heb rechts mijn ei steeds rond cd 20 gehad, zit vandaag op dag 15…

Ow oke haha. Dan zal ik vandaag rond half 11 weer een test doen van CB ter vergelijk op gisteren. :wink:

Dadelijk wel even goedkopere halen (had er maar 4 van CB) en dan bewaar ik er 1 van CB voor als ik denk dat hij positief is ter bevestiging :mrgreen:

Jij hebt ze best een tijdje gebruikt he, snap dan goed dat je even niets wilt.

Dit is voor mij pas de eerste keer naast het tempen. Hopelijk geeft het mij duidelijkheid en vooral handvatten zodat ik volgende maand beter mijn lijf en tempcurve kan interpreteren.

Als je goedkopere koopt, niet die van de kruidvat! Je kan beter via internet kopen, sensitest of zwanger en kids ofzo…

Ow oké, hoezo? Volgens mij stuurt mijn vriendin die van kv op haha. Zij is er de eerste rond mee zwanger geraakt, werkte perfect :think:

Sensitest heb ik slechte ervaringen mee…tenminste met de zwangerschapstesten dus die zou ik zelf niet snel kiezen.

Nou net de ovutest verknalt :wall: Teveel urine dus hij was doorgelopen. De streep die er stond was duidelijk lichter dus heb niets gemist haha.

Ik hoor juist zoveel slechte dingen over die van de kruidvat… Gedurende de maand steeds 2 donkere strepen… Foto’s die ik heb gezien vind ik zelf echt niet duidelijk, maar goed misschien ervaar jij het anders :wink:

Nou ik heb net voor de zekerheid maar een pakket besteld bij zwanger en kids. Hopelijk morgen binnen :mrgreen:

Volgens hun schema moet ik uitgaande van mijn kortste cyclus nu (35 dagen) beginnen op dag 18.

Vrijdag is dag 17 dus komt precies goed uit. :thumbup:

Succes, hoop dat je snel je ei kan vinden!

Ik heb vanmorgen last van zeurende onderbuik. Ben erg benieuwd. Gebruik geen ovutesten en ik temp ook niet, dus is gewoon afwachten…

Ovu testen zijn idd lompe dingen, het houdt je de hele tijd bezig, wat eef zegt klopt wel, ze kunnen licht positief zijn en vervolgens de volgende dag weer niks hoor. Ik had ook hele goedkope van wondfo, die gaven dus ook wel eens licht positief aan, maar toen die echt knalde wist ik dat die positief was.

Meiden, ik hoop echt deze maand op goed nieuws hoor, ik vind het zo ontzettend rot voor jullie beiden, dus ik zet de duimen op extra hard, het is genoeg geweest :roll:

Smurf de ovutesten van sensitest vond ik niks. De zwangerschapstesten heb ik nooit problemen mee gehad om eerlijk te zijn.

Hier een beetje een ontaarde mama gevoel. Ik heb me moeder een berichtje gestuurd of ze alsjeblieft Inge zou willen komen ophalen. Ik was in de keuken en ik loop me woonkamer in en opeens komt alles op me af ik wordt boos op de troep, op Inge die lekker dwarsligt en niet wil luisteren naar mij. Dingen die gepland worden, die ik eigenlijk niet wil. Zit er even flink doorheen geloof ik.

Dat herken ik wel wat :shifty: , ik heb ook enorm last van mijn hormonen. Maar ik heb vooral he gevoel dat Roan niet wil luisteren af en toe en dat is steeds boos moet zijn, worden. Heel vervelend. Ik weet wel dat de rondvliegende hormonen zijn en dat het er bij hoort. Maar zucht :shifty:

Ook ik weet dat het de hormonen zijn hoor en realiseer me dat ik een heel kort lontje heb. Voor mijn gevoel doet ze het er gewoon om, weet ze precies op welke knopjes ze moet drukken bij mama.

Inge is natuurlijk ook wel weer wat ouder en misschien is ze ook wel toe aan iets nieuws zoals de basisschool he :hug: , komt wel weer goed, het is natuurlijk voor haar straks ook een hele verandering.

Ja school is ze zeker aan toe. Er komt inderdaad een dubbele verandering voor der aan. Ze gaat straks naar school en ze wordt ook nog eens een grote zus. Ze kijkt wel naar beide heel erg uit moet ik zeggen.

ohh herkenbaar… ik was tijdens mijn zwangerschap ook een draak naar Jayden toe… echt erg eigenlijk…

Hoe was je dan tijdens de zwangerscap van jayden?? Ik was met roan al niet e harden en nu helemaal niet…

pfff, dat is alweer 5 jaar geleden, dat weet ik niet meer zo goed :shifty: maar toen had ik geen peuter rondlopen van 3, die af en toe heel vervelend was :silenced:

Nee dat maakt het wel pittig

Roan hangt ook erg aan mij en als iets niet zint meteen boos of dat zielige bekkie

@Amy82 wrote:

Succes, hoop dat je snel je ei kan vinden!

Ik heb vanmorgen last van zeurende onderbuik. Ben erg benieuwd. Gebruik geen ovutesten en ik temp ook niet, dus is gewoon afwachten…

Kramp is vanavond weer helemaal weg. Benieuwd of dit al mijn ei was, zou erg vroeg zijn… Cd 15 vandaag!! Wel bijzonder als het zo is, opde 4e sterfdag van mijn vader…

Misschien moet het zo zijn :pray: en misschien ga je deze maand wel een kortere cyclus krijfen, het kan natuurlijk allemaal, de wonderen zijn nog niet de wereld uit he :-*