Sanne klinkt heel bekend, hier dus ook… Heel erg mama hangen en als ze der zin niet krijgt ow dan is het echt een meid… Volgens mij zitten der oren verstopt met bananen, want ik blijf in herhaling vallen en op andere momenten is ze weer zo hartstikke lief.
Wel het idee dat de hormonen nu erger zijn. Het valt mij zelfs op, terwijl ik bij Inge het eigenlijk niet merkte. Bart kan niet wachten tot die kleine jongen is geboren, hij is zelfs blij als ie naar zijn werk kan en niet de hele dag thuis is. :oops: Bang voor ruzie met mij.
Amy, ik hoop het zo… Het zou eigenlijk wel weer eens tijd worden vind ik zo. Zou een mooie gedachte zijn, zo op die dag, geeft het toch weer wat positiefs.
Marscha, oh zo herkenbaar wat je schrijft. Toen ik verlof had toen ik nog zwanger was, hoefde Alex geen 3 tellen thuis te zijn of we hadden al ruzie… Dat was echt niet grappig…
Ja, ik hoop ook dat het deze maand eens zo mag zijn… Zou het mooiste verjaardagscadeautje zijn, ben 2 weken na nod jarig…
Ow dat zou inderdaad een heel mooi verjaardagscadeautje zijn.
Ik benblij te lezen dat het normaal is, hier komt ml thuis en dan zegt ie meteen nou ik ziewel weer wat voordag het is, :oops: ,
hahaha, ja die mannen hebben wat te verduren he… die zwangere vrouwen ook met hun hormonen. Geloof dat ze af en toe heel wat met ons te verduren hebben.
Ja maar soms denk ik ook wel eens kom op nou, dat snap je toch wel :roll:
Ik ben trouwens al een draak met hormonen voor de zwangerschap dus nu helemaal. Ml bekende ook eerlijk dat ie nietwist hoe ie er momenteel mee om moet gaan, fusdan verstopt ie zich liever even haha :oops: , hoe erg is dat
Dat is wel heel erg inderdaad. Weet wel dat Bart liever niet thuis is, zeker niet in de weekenden, hij probeert zich dan maar bezig te houden met de bovenverdieping en het aquarium. Het liefst zat ie aan de waterkant met zijn hengel en zijn maatje. Momenteel peilt ie s’morgens mijn humeur, jammer dat ie van moment tot moment nog wel eens kan veranderen.
Ben normaal ook wel redelijk hormonaal hoor, ook normaal een redelijk kort lontje, maar ben dan nog wel voor rede vatbaar over het algemeen, nu dus totaal niet.
Ow en loop ik eens te klagen, omdat opstaan van de bank niet zo lekker gaat, of dat ik weer naar boven moet lopen, dan zeur ik of lacht ie me uit. Zeker als ik weer naar de wc loop binnen 10 minuten ofzo.
:hug: voor de meiden met last van hun hormonen. Of nou ja voor hun kinderen en mannen dan :mrgreen: :lol:
BB hoe gaat het?
Amy, en nog je ei gespot?
Hier nog niets…ovutesten zijn al 4 dagen negatief en ook geen tempstijging. We wachten maar geduldig af er zit niets anders op :roll:
Gisteren even zwaar gehad. We hadden een afscheidsborrel op het werk met onze afdeling en zonder dat ik het wist kwam een collega langs met haar baby van 3 weekjes oud. Ik ben na een tijdje ook even gaan kijken…het was zo’n mooi lief zoet en schattig meisje :inlove: Tegelijkertijd kreeg ik vlucht neigingen maar wilde mij sterk houden en niet laten kennen. Totdat een vrouwelijke collega waar ik het goed mee kan vinden mij aankeek en zei gaat het wel? Nou niet dus…ik brak…dus snel het café uit gegaan. Pfff…ik voelde geen jaloezie maar miste ons mannetje zo erg en zou er alles voor over hebben om hem over 2 maanden in mijn armen te mogen sluiten
Nu gaat het wel weer, maar goed zo’n eerste keer live een klein babietje zien was even heftig.
Smurf :hug: zo herkenbaar… Ik vond het ook zo moeilijk in kleine babytjes te zien… Nu gaat het een stuk beter. Toch ging ik wel bewust op kraamvisite bij mensen, maar zo had ik er grip op…
Balen dat je nog geen positieve test hebt gehad!
Ik heb na eergisteren geen buikpijn meer gehad. Weet niet of ik mijn eisprong al heb gehad, ik ga voor de zekerheid nog een week door Haha, en dan maar afwachten…
Ow smurf :hug: wat kan ik me dat voorstellen, knap dat je toch bent wezen kijken. Het zal zo enzo niet makkelijk zijn nu april heel dichtbij komt. Een maand waar ik naar uit kijk, wordt voor jouw denk ik een hele confronterende tijd. :hug:
Vandaag gaan we voor een groeiecho Inge kijkt er heel erg naar uit, we gaan toch wel naar de babydokter met dat beeldscherm. Vraagt ze de hele tijd.
Mascha, leuk om weer even te kunnen spieken.
Smurf, wat confronterend. Toch knap dat je even bent gaan kijken.
Amy, mijn duimen draaien.
Spon het spieken was geweldig. Helaas ligt ie voor nu nog in stuit en volgens de metingen loopt hij 2 weken voor, maar goed Inge liep volgens de metingen ook voor en die viel uiteindelijk ook mee.
Fijn dat de echo goed was Marscha!
sorry voor de praatjes… Maar hier is mijn natte en glibberige afscheiding veranderd in een drogere samenstelling. Zou mijn ei dan echt woensdag geweest zijn?
Eef ik hoop het, al hoop ik dan ook dat jullie hem benut hebben.
Ik hoop het ook… Maandagavond gedaan, en woensdagavond en gisteravond… Se ruk minder dus dan afgelopen maanden Haha… Ben zo benieuwd… Had eigenlijk rekening mee gehouden dat ik hem pas komende maandag zou hebben…
Yes! Zit nu op cyclusdag 18 en ovu test van half 11 duidelijk positief zowel de digitale cb als de dipstick van zwanger en kids :dance:
Nou smurf dan weet je wat je te doen staat hè
Ik was vanmiddag met me moeder weg, kom ik thuis zit me huis vol visite, heeft me zusje gewoon een babyshower voor mij en Ukkie georganiseerd. Heel gezellig, lekker verwend en een paar bonnen gekregen om te besteden bij de baby-dump en de kruidvat. Nu kapot op de bank, Inge op bed, manlief bezig met het aquarium. Heb het cadeautje van me zusje ook binnen. Ukkie heeft een mooie wipper gekregen, lekker typisch jongens een blauwe.
ohhh wat leuk Marscha, een babyshower! :inlove: lijkt mij ook zó leuk om te krijgen haha!
Go Smurf! :dance:
als mijn ei echt woensdag was, is dat precies 2 weken na ongi geweest, en 4 weken na vorige ei. En dus staat mijn banner ook 2 dagen te laat, want die heb ik ingesteld op cyclus van 30 dagen :lol:
edit: banner even aangepast :lol:
Hoi meiden,
Wat gaaaaaf zo,n shower :inlove: Lekker verwend dus.
Amy, dat zou 2 dagen schelen :dance: en ook smurf een mooie positieve ovu test, zou het dan echt deze maand, ik hoop het, fingers crossed
Leuk zeg zo’n surprise Kitten :thumbup:
Amy, spannend hoor. Ik ga heel graag samen met jou naar de oktober mama’s :-*
Daarstraks nog voor de zekerheid een ovutest gedaan. Die van CB gaf negatief aan. Bij de goedkope dipstick zie je wel een dikke streep maar net iets lichter dan de controle ook kwam hij later op als gisteren.
Vanmorgen ook voor het eerst in 3 maanden een tempdip :thumbup:
Dus mijn eisprong is echt vandaag. We hebben deze eisprong goed benut dus ik hoop dat het positief uitpakt over 12 dagen.