Julistoppers 2012 - Deel 4

Spannend Smurf!! Dan is je ei idd vandaag! Ik duim zo voor je, hopelijk zijn we allebei zwanger en gaan we beiden naar oktober :pray:

Hihi mooi dat ie goed benut is :angel:

Ik blijf gewoon voor jullie duimen meiden. :pray:

Hoi meiden,

Hier alles zijn gangetje. Positieve nieuws is dat ik deze maand een zoals het nu lijkt normale temp curve heb :thumbup:

Op de dag na de positieve ovutest een goede tempdip en de dag na mijn ovulatie een flinke temp stijging. Zo duidelijk is hij de afgelopen drie maanden niet geweest! Ben daar heel blij mee.

Volgens fertility friend is woe de 14e al mijn nod uitgaande van mijn gem. LF de afgelopen cycli.

Ik hoop stiekem natuurlijk op een heel mooi valentijnscadeau. :inlove:

Spannend!

Smurf wat spannend, en ik hoop dat jullie een mooi cadeautje krijgen samen.

Amy, jij ook rond die tijd toch? Ik blijf duimen.

Hier gaat het wat minder, 's avonds erg moe en misselijk. Overdag is het wel te doen, maar dan stort ik 's avonds wel helemaal in. Ben nu toch 12 weken dus hoop dat de kwaaltjes wel snel voorbij zijn.

Verder nu aan iedereen verteld, dat is wel leuk want zo wordt het wel echter.

Smurf, echt spannend! Heb je je ei zelf ook nog gevoeld?

Ja, ik volgende week woensdag mijn nod. Ga die dag ook meteen testen als het nog nodig is.

En Spoon ook de 12 weken alweer voorbij, wat gaat het toch snel zeg!

Ja het gaat eigenlijk wel heel snel.

Amy: het enige dat ik heb gemerkt is dat ik dus rond mijn eisprong last krijg van mijn onderrug en onderbuik. Na de eisprong is dat een stuk minder. Heb deze keer geen gigantische steken gehad of veel slijmverlies.

Ben dus heeel blij met de ovutest :smiley: Anders was ik vast te laat geweest met klussen omdat ik het dan pas gezien had aan mijn tempcurve en dat is na de eisprong.

Als deze maand niet raak is ga ik dus ff door met de ovu’s.

Gisteren op mijn werk zei een collega gaat het goed? Eh ja…oh je ziet er anders uit…ow oke haha. Ik dacht ineens ojee ik ben toch niet zwanger? Kunnen ze dat 2 dagen na de eisprong al zien :shifty: :lol:

Op zich ben ik wel positief gestemd. Ik heb een goede eisprong gehad (baseer ik dan even op mijn temperatuur stijging die echt goed is deze maand) en we hebben flink geklust op het moment dat het moest. Dus…tja dan is het alleen maar duimen dat het in mijn lijf goed verwerkt wordt allemaal. :pray: En dan nog zegt het allemaal niets…er moest zoveel kloppen in je lijf om te slagen dus ja…afwachten maar.

Ben sowieso al blij dat mijn lijf zich nu echt lijkt te herstellen :dance:

Ja, fijn dat je lichaam wel lijkt te herstellen! Dat is een positief punt! Nu maar hopen dat je lichaam ook weer snel zwanger wil worden… Ik heb ook steeds gezegd, zolang mijn lichaam er nog niet aan toe is, zal ik toch niet zwanger worden, hoe graag ik ook wil…

Ik heb vorige week woensdag echt buikpijn gehad, 2 dagen ervoor vruchtbaar slijm. Terwijl ik er eigenlijk vanuit ging dat afgelopen maandag pas mijn ei was :shock: gelukkig hadden we vorige week maandag al geklust, en toen woensdag avond nog… Dus lang zoveel niet als andere maanden Ahum

Zo, voel me iets beter vandaag.

Smurf, fijn dat de ovu’s je wat duidelijker hebben gemaakt hoe je cyclus loopt.

Amy, jullie hebben nog een aardige frequentie hoor :wink:

Haha dat is ook alleen maar in de vruchtbare dagen hoor :silenced:

ik zeg maar niets * proest*

@Smurf78 wrote:

Hier sluit ik me bij aan.

@Smurf78 wrote:

Vertel :stuck_out_tongue:

mag je zelf invullen :lol:

Ik zeg ook maar niks… Bart zei soms spontaan nee in die tijd.

Ow toch iets gezegd :wink:

Haha Kitten, mijn man is het tegenovergestelde…die zegt nooit nee. De vruchtbare dagen wakkert het alleen nog maar meer aan… :oops:

Nee na me MA, wilde ik zo graag opnieuw zwanger worden. Dat hub er gewoon doodmoe van werd en soms gewoon nee zei. Zo is hij normaal gesproken dus niet, meestal is het hier de omgekeerde wereld :oops:

Ml hier dacht ooww zwanger vorige keer had ze toen steeds zin, nou van dat alles is nu dus geen sprake he :lol: , dus dat valt hem nu wel even tegen :angel:

Nou, we zullen zien of al jullie activiteit iets heeft opgeleverd deze maand Smurf en Amy :wink: